Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Sagsadministration i Odense

I Skatteankestyrelsen samarbejder vi om klagesagsbehandling. Vi behandler sager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har store konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Derfor vil vi være Danmarks bedste klagemyndighed. Lige nu søger vi en teamleder til Sagsadministrations team i Odense.

Styrelsen står over for en større vækst som led i implementering af et nyt ejendomsvurderingssystem og skal i 2019 være parat til at modtage klager som følge af nye ejendomsvurderinger. Vi ønsker at styrke Sagsadministration, da Sagsadministration er et sagsunderstøttende kontor, der har stor betydning for, at Skatteankestyrelsen når sine mål.

Sagsadministration består af tre teams. To teams har arbejdssted i København og et team har arbejdssted i Odense. Som teamleder bliver din opgave at lede teamet i Odense, der udover medarbejdere i Odense også har medarbejdere i Silkeborg. Du får herudover ansvaret for den tværgående styring af Sagsadministrations driftsopgaver.

Du bliver daglig personaleleder af pt. 13 administrative medarbejdere og indgår i et ledelsesteam med en kontorchef og en teamleder med ansvar for to teams i København.

Teamet i Odense vil på sigt blive større. Du bliver en væsentlig drivkraft i forhold til at sikre og udvikle det faglige miljø i teamet, herunder indgå i samarbejdet med den anden teamleder og jeres kontorchef.

Der vil i stillingen blive rejseaktivitet til Skatteankestyrelsens øvrige lokationer.

Hvad forventer vi os af dig?
Du er en god personaleleder med evnen til at skabe følgeskab blandt medarbejdere fx med henblik på at gennemføre forandringer

Derudover er du kendetegnet ved følgende:

  • Du har evner for faglig ledelse og fokus på både kvalitet og kundetilfredshed, samtidig med at du har blik for driftsmæssige forbedringer.
  • Du skaber et godt arbejdsmiljø omkring opgaveløsningen
  • Du bidrager til opfyldelse af fælles driftsmål for den samlede sagsbehandlingstid i styrelsen og til kundetilfredshed gennem koordinering og involvering af de sagsbehandlende enheder, ankenævn og Landsskatteretten
  • Du arbejder struktureret med at drive, udføre og sikre forbedringer, herunder optimering af processerne gennem fx standarder og faglig udvikling

Vi forestiller os, at du har en juridisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse, alternativt en anden uddannelse suppleret af længere relevant erfaring. Det vil være en fordel, at du dels har personaleledelseserfaring, dels erfaring med understøttelse af sagsbehandling, herunder digitalisering af processer.

Øvrige oplysninger
Du refererer til kontorchefen for Sagsadministration Christina Rytved.

Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster, og ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Skatteankestyrelsen, Thomas B. Thriges Gade 42-48, Odense.

Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte kontorchef Christina Rytved på 33 76 08 62.

Ansøgningsproces
Ansøgningen skal være modtaget senest mandag den 30. april 2018 kl. 09.00. Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsesprocessen. Vi forventer tiltrædelse 1. august 2018.

Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen.
Vi er 500 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Silkeborg, Odense og København.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792368Phoenix-93a33fac12018-04-12T15:04:17.263Teamleder til Sagsadministration i OdenseI Skatteankestyrelsen samarbejder vi om klagesagsbehandling. Vi behandler sager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har store konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Derfor vil vi være Danmarks bedste klagemyndighed. Lige nu søger vi en teamleder til Sagsadministrations team i Odense.

Styrelsen står over for en større vækst som led i implementering af et nyt ejendomsvurderingssystem og skal i 2019 være parat til at modtage klager som følge af nye ejendomsvurderinger. Vi ønsker at styrke Sagsadministration, da Sagsadministration er et sagsunderstøttende kontor, der har stor betydning for, at Skatteankestyrelsen når sine mål.

Sagsadministration består af tre teams. To teams har arbejdssted i København og et team har arbejdssted i Odense. Som teamleder bliver din opgave at lede teamet i Odense, der udover medarbejdere i Odense også har medarbejdere i Silkeborg. Du får herudover ansvaret for den tværgående styring af Sagsadministrations driftsopgaver.

Du bliver daglig personaleleder af pt. 13 administrative medarbejdere og indgår i et ledelsesteam med en kontorchef og en teamleder med ansvar for to teams i København.

Teamet i Odense vil på sigt blive større. Du bliver en væsentlig drivkraft i forhold til at sikre og udvikle det faglige miljø i teamet, herunder indgå i samarbejdet med den anden teamleder og jeres kontorchef.

Der vil i stillingen blive rejseaktivitet til Skatteankestyrelsens øvrige lokationer.

Hvad forventer vi os af dig?
Du er en god personaleleder med evnen til at skabe følgeskab blandt medarbejdere fx med henblik på at gennemføre forandringer

Derudover er du kendetegnet ved følgende:

  • Du har evner for faglig ledelse og fokus på både kvalitet og kundetilfredshed, samtidig med at du har blik for driftsmæssige forbedringer.
  • Du skaber et godt arbejdsmiljø omkring opgaveløsningen
  • Du bidrager til opfyldelse af fælles driftsmål for den samlede sagsbehandlingstid i styrelsen og til kundetilfredshed gennem koordinering og involvering af de sagsbehandlende enheder, ankenævn og Landsskatteretten
  • Du arbejder struktureret med at drive, udføre og sikre forbedringer, herunder optimering af processerne gennem fx standarder og faglig udvikling

Vi forestiller os, at du har en juridisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse, alternativt en anden uddannelse suppleret af længere relevant erfaring. Det vil være en fordel, at du dels har personaleledelseserfaring, dels erfaring med understøttelse af sagsbehandling, herunder digitalisering af processer.

Øvrige oplysninger
Du refererer til kontorchefen for Sagsadministration Christina Rytved.

Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster, og ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Skatteankestyrelsen, Thomas B. Thriges Gade 42-48, Odense.

Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte kontorchef Christina Rytved på 33 76 08 62.

Ansøgningsproces
Ansøgningen skal være modtaget senest mandag den 30. april 2018 kl. 09.00. Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsesprocessen. Vi forventer tiltrædelse 1. august 2018.

Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen.
Vi er 500 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Silkeborg, Odense og København.
2018-05-01T00:51:35.410 I Skatteankestyrelsen samarbejder vi om klagesagsbehandling. Vi behandler sager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har store konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Derfor vil vi være Danmarks bedste klagemyndighed. Lige nu søger vi en teamleder til Sagsadministrations team i Odense. Styrelsen står over for en større vækst som led i implementering af et nyt ejendomsvurderingssystem og skal i 2019 være parat til at modtage klager som følge af nye ejendomsvurderinger. Vi ønsker at styrke Sagsadministration, da Sagsadministration er et sagsunderstøttende kontor, der har stor betydning for, at Skatteankestyrelsen når sine mål. Sagsadministration består af tre teams. To teams har arbejdssted i København og et team har arbejdssted i Odense. Som teamleder bliver din opgave at lede teamet i Odense, der udover medarbejdere i Odense også har medarbejdere i Silkeborg. Du får herudover ansvaret for den tværgående styring af Sagsadministrations driftsopgaver. Du bliver daglig personaleleder af pt. 13 administrative medarbejdere og indgår i et ledelsesteam med en kontorchef og en teamleder med ansvar for to teams i København. Teamet i Odense vil på sigt blive større. Du bliver en væsentlig drivkraft i forhold til at sikre og udvikle det faglige miljø i teamet, herunder indgå i samarbejdet med den anden teamleder og jeres kontorchef. Der vil i stillingen blive rejseaktivitet til Skatteankestyrelsens øvrige lokationer. Hvad forventer vi os af dig? Du er en god personaleleder med evnen til at skabe følgeskab blandt medarbejdere fx med henblik på at gennemføre forandringer Derudover er du kendetegnet ved følgende: Du har evner for faglig ledelse og fokus på både kvalitet og kundetilfredshed, samtidig med at du har blik for driftsmæssige forbedringer. Du skaber et godt arbejdsmiljø omkring opgaveløsningen Du bidrager til opfyldelse af fælles driftsmål for den samlede sagsbehandlingstid i styrelsen og til kundetilfredshed gennem koordinering og involvering af de sagsbehandlende enheder, ankenævn og Landsskatteretten Du arbejder struktureret med at drive, udføre og sikre forbedringer, herunder optimering af processerne gennem fx standarder og faglig udvikling Vi forestiller os, at du har en juridisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse, alternativt en anden uddannelse suppleret af længere relevant erfaring. Det vil være en fordel, at du dels har personaleledelseserfaring, dels erfaring med understøttelse af sagsbehandling, herunder digitalisering af processer. Øvrige oplysninger Du refererer til kontorchefen for Sagsadministration Christina Rytved. Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster, og ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Skatteankestyrelsen, Thomas B. Thriges Gade 42-48, Odense. Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte kontorchef Christina Rytved på 33 76 08 62. Ansøgningsproces Ansøgningen skal være modtaget senest mandag den 30. april 2018 kl. 09.00. Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsesprocessen. Vi forventer tiltrædelse 1. august 2018. Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen. Vi er 500 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Silkeborg, Odense og København.11Jobnet93a33fac100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112386&DepartmentId=9164&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3213791Sagsadministrationen11Ved Vesterport 6, 6.1612København V33760862DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent553859JobNet48082021000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93a33fachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93a33fachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93a33fac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93a33fac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Sagsadministrationen er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241915Kontorchef6Ledelse354318686YaseminYasemin.C.Yasar@Skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK