Teamleder til Sagsadministration i Odense

I Skatteankestyrelsen samarbejder vi om klagesagsbehandling. Vi behandler sager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har store konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Derfor vil vi være Danmarks bedste klagemyndighed. Lige nu søger vi en teamleder til Sagsadministrations team i Odense.

Styrelsen står over for en større vækst som led i implementering af et nyt ejendomsvurderingssystem og skal i 2019 være parat til at modtage klager som følge af nye ejendomsvurderinger. Vi ønsker at styrke Sagsadministration, da Sagsadministration er et sagsunderstøttende kontor, der har stor betydning for, at Skatteankestyrelsen når sine mål.

Sagsadministration består af tre teams. To teams har arbejdssted i København og et team har arbejdssted i Odense. Som teamleder bliver din opgave at lede teamet i Odense, der udover medarbejdere i Odense også har medarbejdere i Silkeborg. Du får herudover ansvaret for den tværgående styring af Sagsadministrations driftsopgaver.

Du bliver daglig personaleleder af pt. 13 administrative medarbejdere og indgår i et ledelsesteam med en kontorchef og en teamleder med ansvar for to teams i København.

Teamet i Odense vil på sigt blive større. Du bliver en væsentlig drivkraft i forhold til at sikre og udvikle det faglige miljø i teamet, herunder indgå i samarbejdet med den anden teamleder og jeres kontorchef.

Der vil i stillingen blive rejseaktivitet til Skatteankestyrelsens øvrige lokationer.

Hvad forventer vi os af dig?
Du er en god personaleleder med evnen til at skabe følgeskab blandt medarbejdere fx med henblik på at gennemføre forandringer

Derudover er du kendetegnet ved følgende:

  • Du har evner for faglig ledelse og fokus på både kvalitet og kundetilfredshed, samtidig med at du har blik for driftsmæssige forbedringer.
  • Du skaber et godt arbejdsmiljø omkring opgaveløsningen
  • Du bidrager til opfyldelse af fælles driftsmål for den samlede sagsbehandlingstid i styrelsen og til kundetilfredshed gennem koordinering og involvering af de sagsbehandlende enheder, ankenævn og Landsskatteretten
  • Du arbejder struktureret med at drive, udføre og sikre forbedringer, herunder optimering af processerne gennem fx standarder og faglig udvikling

Vi forestiller os, at du har en juridisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse, alternativt en anden uddannelse suppleret af længere relevant erfaring. Det vil være en fordel, at du dels har personaleledelseserfaring, dels erfaring med understøttelse af sagsbehandling, herunder digitalisering af processer.

Øvrige oplysninger
Du refererer til kontorchefen for Sagsadministration Christina Rytved.

Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster, og ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Skatteankestyrelsen, Thomas B. Thriges Gade 42-48, Odense.

Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte kontorchef Christina Rytved på 33 76 08 62.

Ansøgningsproces
Ansøgningen skal være modtaget senest mandag den 30. april 2018 kl. 09.00. Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsesprocessen. Vi forventer tiltrædelse 1. august 2018.

Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen.
Vi er 500 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Silkeborg, Odense og København.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Forsknings- og analysechef til området for arbejdsmiljøovervågning og epidemiologi

Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

Vil du være med til at sætte retning for forskning blandt højt kompetente videnarbejdere? Har du lyst til at lede og koordinere komplekse forskningsprojekter? Og kan du bidrage til at forskningsresultater anvendes i praksis? Så har vi en spændende s...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Juridisk kontorchef til Lægemiddelstyrelsens Ledelsessekretariat

Lægemiddelstyrelsen

Er du en dygtig og processikker jurist med erfaringer fra national og europæisk regulering? Har du dokumenterede fremragende lederkompetencer? Og vil det kunne motivere dig stærkt at indgå i et lederteam, der i dialog med dygtige og engagerede medar...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:6. maj 2018

Funktionsleder til Virksomheds- og Afgiftskontrol 18 i den kommende Skattestyrelse

Skatteområdet i SKAT

Kan du i en forandringstid motivere dine medarbejdere til at yde deres bedste og samtidig have fokus på at sikre, at I som enhed når målene? Kan du omsætte strategier til håndgribelige indsatser? Så har du muligheden for at blive funktionsleder i en...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Kontorchef til Finansministeriets departement

Finansministeriets departement

Har du en stærk interessere for de økonomiske konsekvenser af Danmarks miljø- og fødevare- samt klima- og energipolitik? Finansministeriet søger en kontorchef til 7. kontor med veludviklede økonomiske og analytiske kompetencer og ambitioner for det ...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:1. maj 2018

Kontorchef til Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

København
Er du en strategisk stærk profil med erfaring inden for projektstyring og it-drift, som kan lede kontoret for Metode og Teknologi hos Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering?Capax Recruitment søger for vores kunde Styrelsen for Dataforsyning ...
Indrykket:25. april 2018
Udløbsdato:8. maj 2018