Til en ambitiøs kontormøbelforretning
Vil du være en del af et dynamisk, ambitiøst team, hvor samarbejde, humor, fællesskab, og det at gå et ekstra skridt er nøgleord? Et team, som dagligt udfordrer branchen med et grønt og bæredygtigt koncept, til det danske erhvervsliv... så send os din ansøgning.
Vores forretning er i vækst, og vi etablerer en lokation i Glostrup med 3.500 m², fordelt på showroom, lager og kontor. Hertil søger vi en teamleder, som vil være med til at opbygge et vinder-team og sikre jkOffice en stærk position i København.
Vi forventer, du:
Er dygtig, ihærdig og ikke mindst ambitiøs med en veludviklet ordens- og forretningssans.
Vil gå forrest i såvel praktiske som administrative opgaver og ikke er bange for at tage fat.
Er fleksibel i forbindelse med arbejdsopgaver og udfordringer.
Har flair for IT og har erfaringer med excel og lageroptimering.
Har ambitioner om at udvikle vores service- og lager-team i takt med virksomhedens udvikling.
Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Har kørekort (B) og truckcertifikat.
Erfaring indenfor møbelbranchen er et plus, men ikke et krav.
Opgaver forbundet med stillingen:
Teamleder for en ny afdeling i Glostrup og aktiv medvirkende i at bygge det helt rigtige hold op.
Montage og klargøringsopgaver af møbler forinden levering,
Bindeled mellem salgsafdelingen og serviceafdelingen.
Koordinator imellem logistik og service.
Lagerstyring.
Varemodtagelse.
Løbende pladsoptimering i et omskifteligt varesortiment.
Oplæring af nyt personale.
Hvem er vi?
Vi har rammerne i orden; 4000 m² eget domicil (Aarhus) samt 3.500 m² domicil (København)
Vi har direkte og eksklusive aftaler med en række af vore leverandører på kvalitets kontormøbler.
Vi er fri af alle, ellers omkostningstunge, forretningsled. herunder distribution og forhandlere.
Vi benytter den besparelse til at kunne levere højkvalitetsmøbler til meget konkurrencedygtige priser.
Vi leverer hurtigere, end møbelbranchen traditionelt. Det er kunderne glade for!
Vi køber og sælger også brugte kvalitets kontormøbler.
Vi har fokus på den højst mulige genanvendelsesværdi. Recycling og upcycling er nøglekompetencer.
Vi donerer alle, ikke- genanvendelige møbler til en række godgørende formål.
Vi bestræber os på altid at give lidt mere, end de fleste forventer.
Vi leverer et meget højt serviceniveau i alle led.
Vi belønner vore medarbejdere og kolleger lige netop for den indsats.
jkoffice beskæftiger ca. 30 medarbejdere indenfor salg, web, lager, logistik og administration.
Har du spørgsmål til jobbet?
Kontakt Tanja på
tanja@jkoffice.dk / tlf: 29 86 10 20
Send en motiveret ansøgning til:
job@jkoffice.dk, emne: Teamleder Øst
Vi afholder løbende samtaler.