Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Socialpsykiatri og Rusmiddel

Myndighedssektionen i Socialafdelingen, Silkeborg kommune søger Teamleder til Socialpsykiatri og Rusmiddel.
 
Myndighedssektionen ved Socialafdelingen i Silkeborg Kommune er i en rivende udvikling og vækst, og har i denne forbindelse foretaget en mindre omstrukturering, hvorfor der oprettes en ny stilling som Teamleder.
 
I vores udviklingsproces har vi lagt vægt på ledelse i et fagligt såvel som personalemæssigt perspektiv, hvorfor fokus har været på at skabe gode forudsætninger for at udøve nærved ledelse. Fagligt har vi bl.a. et stort fokus på at praktiserer øvelsen i, at borgeren til enhver tid skal have den indsats som borgerens aktuelle funktionsniveau tilsigter sammenholdt med den økonomi som indsatsen kræver. Kort sagt fokus på overensstemmelse mellem behov, indsats og takst.
 
Yderligere har vi et tæt fokus på samarbejde med vores udfører, hvor vi ikke er BUM orienteret, men langt mere samarbejdsorienteret for at finde de gode og fleksible løsninger med hinanden. Dette gælder internt i Socialafdelingen såvel som vores samarbejde med andre afdelinger i kommunen og eksterne samarbejdspartnere. 
 
Derfor er det en bunden opgave for den kommende teamledere at kunne samarbejde fleksibelt på tværs, sikre fagligheden og have et skarpt fokus på sparring i forhold til borgersager.
 
Myndighedssektionens organisering
Du ansættes i en Myndighedssektion bestående af tre teams med hver sin Teamleder, hvor du sammen med Sektionslederen udgør ledelsesgruppen af Myndighedsområdet ved Socialafdelingen. De øvrige teams, ud over Socialpsykiatri og Rusmiddel, er Voksenhandicap og Voksenrådgivningen.
 
I denne forbindelse får du som nævnt ledelsen af Socialpsykiatri og Rusmiddel i Myndighedssektionen, hvor du får det faglige og personalemæssige ansvar for 11 socialrådgivere. Teamet beskæftiger sig med en lang række af opgaver indenfor socialpsykiatrien og rusmiddelområdet, hvor der er et stort fokus på samarbejde med Regionspsykiatrien, egne udfører samt specielt beskæftigelsesområdet.
 
Teamlederens opgaveportefølje og krav i stillingen
Teamlederens primære og overordnede opgaver er, at understøtte og bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet i Myndighedssektionen samt understøtte, at der er fokus på at sikre sammenhængende og koordinerede forløb for borgerne på tværs af hele Socialafdelingens område.
 
Herudover har teamlederen personaleansvaret for det enkelte team, og dermed nærmeste leder for alle rådgivere i det enkelte team. Dette betyder bl.a. opgaver med håndtering af sygefravær, faglig udvikling i teamet, medarbejderudvikling af den enkelte medarbejder samt ansvaret for et godt arbejdsmiljø i det enkelte team.
 
Teamlederen har som en helt særligt central og fokuseret opgave at understøtte rådgiverens bevidsthed om sammenhængen mellem foranstaltninger og økonomi. Således skal teamlederen være med til at kvalitetssikre, at der for alle borgersager i det enkelte team er overensstemmelse mellem behov, indsats og takst.
 
Det er et krav, at en kommende teamleder er uddannet socialrådgiver, og enten har ledelseserfaring eller erfaring som koordinator med ledelse af komplekse opgaver på det voksne specialiserede socialområde i myndighedsregi.
 
Øvrige opgaver der løses af teamleder:
 
Generelt niveau:

  • Rådgivning og sparring med samarbejdspartnere på generelt plan.
  • Formidle og implementer ny lovgivning – i samarbejde med juristen og sektionslederen
  • Deltage i faglige netværk og arbejdsgrupper, projekter - såvel internt i organisationen som eksternt i forhold til andre kommuner, regioner mv.
  • Deltage i overgangskonferencer
  • Procedurebeskrivelser, udarbejdelse og ajourføring, med inddragelse af rådgiveren.
 
På teamniveau vil det bl.a. være flg. opgaver og ansvarsområder:
Ansvarlig for ugentlige teammøder, herunder sikre implementering af serviceniveauer, kvalitetsstandarder, arbejdsgange, procedure, sagsfordeling, prioritering i opgaver etc.
 
Ansvarlig ind i takstforhandlinger med eksterne tilbud
 
Faglig sparring på sager, metoder, tilgange, administrative opgaver, afgørelser mv.
 
Fagligt ledelsestilsyn med de enkelte bevillingsområder som teamet giver i henhold til kompetenceplanen i Socialafdelingen.
 
Du ansættes i en organisation:
  • med en spændende, mangesidig og udfordrende arbejdsplads
  • hvor det forventes, at du medvirker aktivt til videreudvikling af arbejdsformer, metoder mv. i afdelingen
  • hvor samarbejdsdrevet innovation med kollegaer og samarbejdspartnere er et fundament for den fortsatte udvikling
  • med stort råderum og hvor sparring og supervision er et aktivt redskab i den faglige udvikling
  • hvor der er et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, humor og højt til loftet.
Løn - og ansættelsesvilkår:
Dine løn - og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
 
Stillingerne er forankret i Socialafdelingen, med arbejdssted på Silkeborg Rådhus, Søvej 3, 8600 Silkeborg.
 
Stillingen er på 37 timer.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Lars Bundgaard Leen på tlf. 40 79 89 93. 
 
Ansøgningsfrist torsdag 8. august 2019.
Første samtale forventes afholdt onsdag 14. august og anden samtale torsdag 22. august.
Kandidater, der går videre til anden samtale skal forvente Garuda test og forberedelse af en case.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047102Phoenix-72a1540012019-06-23T00:00:00Teamleder til Socialpsykiatri og RusmiddelMyndighedssektionen i Socialafdelingen, Silkeborg kommune søger Teamleder til Socialpsykiatri og Rusmiddel.
 
Myndighedssektionen ved Socialafdelingen i Silkeborg Kommune er i en rivende udvikling og vækst, og har i denne forbindelse foretaget en mindre omstrukturering, hvorfor der oprettes en ny stilling som Teamleder.
 
I vores udviklingsproces har vi lagt vægt på ledelse i et fagligt såvel som personalemæssigt perspektiv, hvorfor fokus har været på at skabe gode forudsætninger for at udøve nærved ledelse. Fagligt har vi bl.a. et stort fokus på at praktiserer øvelsen i, at borgeren til enhver tid skal have den indsats som borgerens aktuelle funktionsniveau tilsigter sammenholdt med den økonomi som indsatsen kræver. Kort sagt fokus på overensstemmelse mellem behov, indsats og takst.
 
Yderligere har vi et tæt fokus på samarbejde med vores udfører, hvor vi ikke er BUM orienteret, men langt mere samarbejdsorienteret for at finde de gode og fleksible løsninger med hinanden. Dette gælder internt i Socialafdelingen såvel som vores samarbejde med andre afdelinger i kommunen og eksterne samarbejdspartnere. 
 
Derfor er det en bunden opgave for den kommende teamledere at kunne samarbejde fleksibelt på tværs, sikre fagligheden og have et skarpt fokus på sparring i forhold til borgersager.
 
Myndighedssektionens organisering
Du ansættes i en Myndighedssektion bestående af tre teams med hver sin Teamleder, hvor du sammen med Sektionslederen udgør ledelsesgruppen af Myndighedsområdet ved Socialafdelingen. De øvrige teams, ud over Socialpsykiatri og Rusmiddel, er Voksenhandicap og Voksenrådgivningen.
 
I denne forbindelse får du som nævnt ledelsen af Socialpsykiatri og Rusmiddel i Myndighedssektionen, hvor du får det faglige og personalemæssige ansvar for 11 socialrådgivere. Teamet beskæftiger sig med en lang række af opgaver indenfor socialpsykiatrien og rusmiddelområdet, hvor der er et stort fokus på samarbejde med Regionspsykiatrien, egne udfører samt specielt beskæftigelsesområdet.
 
Teamlederens opgaveportefølje og krav i stillingen
Teamlederens primære og overordnede opgaver er, at understøtte og bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet i Myndighedssektionen samt understøtte, at der er fokus på at sikre sammenhængende og koordinerede forløb for borgerne på tværs af hele Socialafdelingens område.
 
Herudover har teamlederen personaleansvaret for det enkelte team, og dermed nærmeste leder for alle rådgivere i det enkelte team. Dette betyder bl.a. opgaver med håndtering af sygefravær, faglig udvikling i teamet, medarbejderudvikling af den enkelte medarbejder samt ansvaret for et godt arbejdsmiljø i det enkelte team.
 
Teamlederen har som en helt særligt central og fokuseret opgave at understøtte rådgiverens bevidsthed om sammenhængen mellem foranstaltninger og økonomi. Således skal teamlederen være med til at kvalitetssikre, at der for alle borgersager i det enkelte team er overensstemmelse mellem behov, indsats og takst.
 
Det er et krav, at en kommende teamleder er uddannet socialrådgiver, og enten har ledelseserfaring eller erfaring som koordinator med ledelse af komplekse opgaver på det voksne specialiserede socialområde i myndighedsregi.
 
Øvrige opgaver der løses af teamleder:
 
Generelt niveau:
  • Rådgivning og sparring med samarbejdspartnere på generelt plan.
  • Formidle og implementer ny lovgivning – i samarbejde med juristen og sektionslederen
  • Deltage i faglige netværk og arbejdsgrupper, projekter - såvel internt i organisationen som eksternt i forhold til andre kommuner, regioner mv.
  • Deltage i overgangskonferencer
  • Procedurebeskrivelser, udarbejdelse og ajourføring, med inddragelse af rådgiveren.
 
På teamniveau vil det bl.a. være flg. opgaver og ansvarsområder:
Ansvarlig for ugentlige teammøder, herunder sikre implementering af serviceniveauer, kvalitetsstandarder, arbejdsgange, procedure, sagsfordeling, prioritering i opgaver etc.
 
Ansvarlig ind i takstforhandlinger med eksterne tilbud
 
Faglig sparring på sager, metoder, tilgange, administrative opgaver, afgørelser mv.
 
Fagligt ledelsestilsyn med de enkelte bevillingsområder som teamet giver i henhold til kompetenceplanen i Socialafdelingen.
 
Du ansættes i en organisation:
  • med en spændende, mangesidig og udfordrende arbejdsplads
  • hvor det forventes, at du medvirker aktivt til videreudvikling af arbejdsformer, metoder mv. i afdelingen
  • hvor samarbejdsdrevet innovation med kollegaer og samarbejdspartnere er et fundament for den fortsatte udvikling
  • med stort råderum og hvor sparring og supervision er et aktivt redskab i den faglige udvikling
  • hvor der er et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, humor og højt til loftet.
Løn - og ansættelsesvilkår:
Dine løn - og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
 
Stillingerne er forankret i Socialafdelingen, med arbejdssted på Silkeborg Rådhus, Søvej 3, 8600 Silkeborg.
 
Stillingen er på 37 timer.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Lars Bundgaard Leen på tlf. 40 79 89 93. 
 
Ansøgningsfrist torsdag 8. august 2019.
Første samtale forventes afholdt onsdag 14. august og anden samtale torsdag 22. august.
Kandidater, der går videre til anden samtale skal forvente Garuda test og forberedelse af en case.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 

2019-08-09T00:51:22.710 Myndighedssektionen i Socialafdelingen, Silkeborg kommune søger Teamleder til Socialpsykiatri og Rusmiddel. Myndighedssektionen ved Socialafdelingen i Silkeborg Kommune er i en rivende udvikling og vækst, og har i denne forbindelse foretaget en mindre omstrukturering, hvorfor der oprettes en ny stilling som Teamleder. I vores udviklingsproces har vi lagt vægt på ledelse i et fagligt såvel som personalemæssigt perspektiv, hvorfor fokus har været på at skabe gode forudsætninger for at udøve nærved ledelse. Fagligt har vi bl.a. et stort fokus på at praktiserer øvelsen i, at borgeren til enhver tid skal have den indsats som borgerens aktuelle funktionsniveau tilsigter sammenholdt med den økonomi som indsatsen kræver. Kort sagt fokus på overensstemmelse mellem behov, indsats og takst. Yderligere har vi et tæt fokus på samarbejde med vores udfører, hvor vi ikke er BUM orienteret, men langt mere samarbejdsorienteret for at finde de gode og fleksible løsninger med hinanden. Dette gælder internt i Socialafdelingen såvel som vores samarbejde med andre afdelinger i kommunen og eksterne samarbejdspartnere. Derfor er det en bunden opgave for den kommende teamledere at kunne samarbejde fleksibelt på tværs, sikre fagligheden og have et skarpt fokus på sparring i forhold til borgersager. Myndighedssektionens organisering Du ansættes i en Myndighedssektion bestående af tre teams med hver sin Teamleder, hvor du sammen med Sektionslederen udgør ledelsesgruppen af Myndighedsområdet ved Socialafdelingen. De øvrige teams, ud over Socialpsykiatri og Rusmiddel, er Voksenhandicap og Voksenrådgivningen. I denne forbindelse får du som nævnt ledelsen af Socialpsykiatri og Rusmiddel i Myndighedssektionen, hvor du får det faglige og personalemæssige ansvar for 11 socialrådgivere. Teamet beskæftiger sig med en lang række af opgaver indenfor socialpsykiatrien og rusmiddelområdet, hvor der er et stort fokus på samarbejde med Regionspsykiatrien, egne udfører samt specielt beskæftigelsesområdet. Teamlederens opgaveportefølje og krav i stillingen Teamlederens primære og overordnede opgaver er, at understøtte og bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet i Myndighedssektionen samt understøtte, at der er fokus på at sikre sammenhængende og koordinerede forløb for borgerne på tværs af hele Socialafdelingens område. Herudover har teamlederen personaleansvaret for det enkelte team, og dermed nærmeste leder for alle rådgivere i det enkelte team. Dette betyder bl.a. opgaver med håndtering af sygefravær, faglig udvikling i teamet, medarbejderudvikling af den enkelte medarbejder samt ansvaret for et godt arbejdsmiljø i det enkelte team. Teamlederen har som en helt særligt central og fokuseret opgave at understøtte rådgiverens bevidsthed om sammenhængen mellem foranstaltninger og økonomi. Således skal teamlederen være med til at kvalitetssikre, at der for alle borgersager i det enkelte team er overensstemmelse mellem behov, indsats og takst. Det er et krav, at en kommende teamleder er uddannet socialrådgiver, og enten har ledelseserfaring eller erfaring som koordinator med ledelse af komplekse opgaver på det voksne specialiserede socialområde i myndighedsregi. Øvrige opgaver der løses af teamleder: Generelt niveau:Rådgivning og sparring med samarbejdspartnere på generelt plan.Formidle og implementer ny lovgivning i samarbejde med juristen og sektionslederenDeltage i faglige netværk og arbejdsgrupper, projekter - såvel internt i organisationen som eksternt i forhold til andre kommuner, regioner mv.Deltage i overgangskonferencerProcedurebeskrivelser, udarbejdelse og ajourføring, med inddragelse af rådgiveren. På teamniveau vil det bl.a. være flg. opgaver og ansvarsområder: Ansvarlig for ugentlige teammøder, herunder sikre implementering af serviceniveauer, kvalitetsstandarder, arbejdsgange, procedure, sagsfordeling, prioritering i opgaver etc. Ansvarlig ind i takstforhandlinger med eksterne tilbud Faglig sparring på sager, metoder, tilgange, administrative opgaver, afgørelser mv. Fagligt ledelsestilsyn med de enkelte bevillingsområder som teamet giver i henhold til kompetenceplanen i Socialafdelingen. Du ansættes i en organisation:med en spændende, mangesidig og udfordrende arbejdspladshvor det forventes, at du medvirker aktivt til videreudvikling af arbejdsformer, metoder mv. i afdelingenhvor samarbejdsdrevet innovation med kollegaer og samarbejdspartnere er et fundament for den fortsatte udviklingmed stort råderum og hvor sparring og supervision er et aktivt redskab i den faglige udviklinghvor der er et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, humor og højt til loftet.Løn - og ansættelsesvilkår: Dine løn - og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse. Stillingerne er forankret i Socialafdelingen, med arbejdssted på Silkeborg Rådhus, Søvej 3, 8600 Silkeborg. Stillingen er på 37 timer. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Lars Bundgaard Leen på tlf. 40 79 89 93. Ansøgningsfrist torsdag 8. august 2019. Første samtale forventes afholdt onsdag 14. august og anden samtale torsdag 22. august. Kandidater, der går videre til anden samtale skal forvente Garuda test og forberedelse af en case. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.11jobnet72a15400100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-08T00:00:000000https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5d315489-c299-4f42-ac14-6f282e9936d70EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3550550Silkeborg Kommune11Søvej 38600SilkeborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781710JobNet5007819500781910020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a15400https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a15400https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a15400&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a15400&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgTeamleder til Socialpsykiatri og Rusmiddel12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse362113140noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122807Teamleder til Familie- og UngekontaktenBasic Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter. daglig drift og fordeling af nye opgaver. administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler. indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje. være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau. medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne. Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.Vi prioriterer ansøgere der: har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse er faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdet gerne med ledelseserfaring har et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslaget har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet. understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs. har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed. kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervision har gode skriftlige færdigheder. har erfaring med at arbejde tværfagligt. Vi tilbyder: Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere. Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb. Godt samarbejde med Familierådgiverne. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om osFamilie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os .Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen påtlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/edbe5997_logo.jpegFamilie- og UngekontaktenSilkeborg2019-11-12T09:00:09.7372019-12-13T00:00:00
330108584Teamleder til kødopskæringen hos Hørkram i AarhusBasic Er du faglært slagter, og drømmer du om at bruge din faglige viden og lederevner i en solid og spændende fødevarevirksomhed? Vil du være med til at starte Hørkrams nye kødopskæring op? Så er det dig, vi søger til et job som teamleder hos Hørkram Foodservice A S i Aarhus. Hørkram Foodservice åbner i starten af 2020 sin egen 3.000 kvadratmeter store topmoderne kødopskæring i Aarhus, som skal tilbyde Hørkrams kunder præcis levering af kvalitetskød og -pålæg. Med reference til produktionschefen søger vi derfor en teamleder til kødopskæringens produktionsdaghold, som tæller ca. 15 medarbejdere. På sigt vil der også blive oprettet et aftenhold, som får eget produktionshold og teamleder. Om jobbet Som teamleder i kødopskæringen er det din primære opgave at bevare overblikket og få produktionen til at glide smidigt og effektivt. Du får ansvaret for at sikre et højt kvalitetsniveau, og du vil derudover fungere som stedfortræder for produktionschefen, når han er fraværende. Du bliver en medarbejdende leder og vil primært anvende din tid i produktionen, men du vil også få opgaver af mere ledelsesmæssig og administrativ karakter. Mere specifikt skal du arbejde med: Varemodtagelse, herunder sikring af kvalitet At stå for igangsættelse af produktionen på produktionslinjerne samt fordeling af medarbejdere At gennemgå indkomne ordrer og planlægge produktion og bemandingsflow herefter Produktionshygiejne og kvalitet af det færdige produkt Diverse administrative opgaver Om dig Du er faglært slagter, eventuelt slagtermester mestersvend, og har ledelseserfaring. Teknisk snilde og flair for brug af IT-programmer vil være en klar fordel i jobbet, når du skal arbejde med produktionsmaskiner og produktionssystem. Du sætter en ære i at være mødestabil og pligtopfyldende, og du er en leder, som forstår at motivere og igangsætte dit team. Derudover forventer vi, at du: Er god til at bevare overblikket Trives med at tage selvstændige beslutninger Udviser engagement og rummelighed Er en god kollega Hørkram tilbyder En spændende stilling i et topmoderne anlæg og en flad organisation, hvor du vil få en grundig oplæring i de nye maskiner. Dine input og idéer er yderst velkomne, da du sammen med det helt nye hold skal skabe et effektivt team, som sikrer, at alle opgaver bliver løst til tiden. Om Hørkram Foodservice A S Hørkram Foodservice A S er en landsdækkende totalleverandør til foodservice-markedet og én af de tre største cateringgrossister i Danmark. De råder over et meget bredt og alsidigt sortiment med over 30.000 unikke varenumre og har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservice-markedet. Deres kundefundament spænder bredt lige fra den lokale bager til alle typer af offentlige instanser over til store og små virksomheder til restauranter caféer kiosker i alle størrelser. Se mere på: www.hoka.dk Arbejdssted Hørkram Foodservice A S, Torshøjvej 59, 8362 Hørning. Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Hørkram Foodservice A S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Vi modtager ikke CV og ansøgning pr. mail. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: 45 3085 1307. Første samtale vil blive afholdt hos JKS CAREER.Er du faglært slagter, og drømmer du om at bruge din faglige viden og lederevner i en solid og spændende fødevarevirksomhed? Vil du være med til at starte Hørkrams nye kødopskæring op? Så er det dig, vi søger til et job som teamleder hos Hørkram Foodservice A/S i Aarhus.

 

 

Hørkram Foodservice åbner i starten af 2020 sin egen 3.000 kvadratmeter store topmoderne kødopskæring i Aarhus, som skal tilbyde Hørkrams kunder præcis levering af kvalitetskød og -pålæg. Med reference til produktionschefen søger vi derfor en teamleder til kødopskæringens produktionsdaghold, som tæller ca. 15 medarbejdere. 
På sigt vil der også blive oprettet et aftenhold, som får eget produktionshold og teamleder.

 

 

Om jobbet
Som teamleder i kødopskæringen er det din primære opgave at bevare overblikket og få produktionen til at glide smidigt og effektivt. Du får ansvaret for at sikre et højt kvalitetsniveau, og du vil derudover fungere som stedfortræder for produktionschefen, når han er fraværende.

Du bliver en medarbejdende leder og vil primært anvende din tid i produktionen, men du vil også få opgaver af mere ledelsesmæssig og administrativ karakter.

Mere specifikt skal du arbejde med:

  • Varemodtagelse, herunder sikring af kvalitet
  • At stå for igangsættelse af produktionen på produktionslinjerne samt fordeling af medarbejdere
  • At gennemgå indkomne ordrer og planlægge produktion og bemandingsflow herefter
  • Produktionshygiejne og kvalitet af det færdige produkt
  • Diverse administrative opgaver

Om dig
Du er faglært slagter, eventuelt slagtermester/mestersvend, og har ledelseserfaring. Teknisk snilde og flair for brug af IT-programmer vil være en klar fordel i jobbet, når du skal arbejde med produktionsmaskiner og produktionssystem.

Du sætter en ære i at være mødestabil og pligtopfyldende, og du er en leder, som forstår at motivere og igangsætte dit team. 

Derudover forventer vi, at du:

  • Er god til at bevare overblikket
  • Trives med at tage selvstændige beslutninger
  • Udviser engagement og rummelighed
  • Er en god kollega

Hørkram tilbyder
En spændende stilling i et topmoderne anlæg og en flad organisation, hvor du vil få en grundig oplæring i de nye maskiner. Dine input og idéer er yderst velkomne, da du sammen med det helt nye hold skal skabe et effektivt team, som sikrer, at alle opgaver bliver løst til tiden. 

Om Hørkram Foodservice A/S
Hørkram Foodservice A/S er en landsdækkende totalleverandør til foodservice-markedet og én af de tre største cateringgrossister i Danmark. De råder over et meget bredt og alsidigt sortiment med over 30.000 unikke varenumre og har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservice-markedet. Deres kundefundament spænder bredt lige fra den lokale bager til alle typer af offentlige instanser over til store og små virksomheder til restauranter/caféer/kiosker i alle størrelser.

Se mere på: www.hoka.dk

Arbejdssted
Hørkram Foodservice A/S, Torshøjvej 59, 8362 Hørning.

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Hørkram Foodservice A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.
Vi modtager ikke CV og ansøgning pr. mail.

Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: +45 3085 1307.

Første samtale vil blive afholdt hos JKS CAREER.
 

ORS/Small/3d45ff4b_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-10-17T16:02:01.0802019-11-14T00:00:00
330122838Teamleder til Familie- og UngekontaktenRobot Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år. Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling. Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer. Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.daglig drift og fordeling af nye opgaver.administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne.Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne. Vi prioriterer ansøgere der:har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelseer faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdetgerne med ledelseserfaringhar et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslagethar erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed.kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesserhar viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervisionhar gode skriftlige færdigheder.har erfaring med at arbejde tværfagligt.Vi tilbyder:Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb.Godt samarbejde med Familierådgiverne.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om os Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser. Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på tlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019. Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar. Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-11-12T00:00:002019-12-13T00:00:00
330119423''Grøn'' Formand/Teamleder søges for kunde i Aarhus.!Robot Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus. Som formand teamleder i den grønne afdeling, har du ansvar for et hold på ca. 10 mand. Du planlægger dine opgaver i samarbejde med dine øvrige kollegaer, og i hverdagen har du selv ansvaret for ledelsen af dit team og udførelsen af opgaverne. Vi stiller op med et stærkt team, værktøj, udstyr, godt arbejdsmiljø og en virksomhed i vækst. Du stiller op med et godt kendskab til grønt vedligehold, solid praktisk erfaring og evnen til at gennemføre opgaverne i samarbejde med dit team. Det er vigtigt, at du har gode lederegenskaber og forstår at motivere dit team til at yde deres bedste. Målet er tilfredse kunder, så det er vigtigt, at du kan løse de udfordringer der opstår og kan finde nye muligheder uden at det går ud over kvaliteten. Fra tid til anden, har du direkte kontakt til kunderne, som du skal lytte til og vejlede, hvis der er noget de gerne vil have gjort anderledes. Vi tilbyder: - En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og moderne og nye maskiner. - Et stærkt team af dygtige kolleger som lægger vægt på godt samarbejde. - Frihed til at bestemme i det daglige arbejde og byde ind med gode ideer. - Et aktivt og afvekslende job. - Løn efter kvalifikationer. Vi forventer: - at du er selvstændig, ansvarsbevidst, struktureret og servicemindet - at du har faglig viden og er kvalitetsbevidst - at du har basale IT-kundskaber og tør bruge tekniske løsninger i hverdagen - at du kan holde økonomisk overblik - at du har erfaring med ledelse. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Emil Kviesgaard på telefon 29113545. Jobstart hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning til ekv@jobteam.dk Vi glæder os til at høre fra dig!

Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang – og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand/teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus.

Som formand/teamleder i den grønne afdeling, har du ansvar for et hold på ca. 10 mand. Du planlægger dine opgaver i samarbejde med dine øvrige kollegaer, og i hverdagen har du selv ansvaret for ledelsen af dit team og udførelsen af opgaverne. Vi stiller op med et stærkt team, værktøj, udstyr, godt arbejdsmiljø og en virksomhed i vækst.

Du stiller op med et godt kendskab til grønt vedligehold, solid praktisk erfaring og evnen til at gennemføre opgaverne i samarbejde med dit team.
Det er vigtigt, at du har gode lederegenskaber og forstår at motivere dit team til at yde deres bedste.
Målet er tilfredse kunder, så det er vigtigt, at du kan løse de udfordringer der opstår og kan finde nye muligheder – uden at det går ud over kvaliteten. Fra tid til anden, har du direkte kontakt til kunderne, som du skal lytte til og vejlede, hvis der er noget de gerne vil have gjort anderledes.


Vi tilbyder:
- En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og moderne og nye maskiner.
- Et stærkt team af dygtige kolleger som lægger vægt på godt samarbejde.
- Frihed til at bestemme i det daglige arbejde og byde ind med gode ideer.
- Et aktivt og afvekslende job.
- Løn efter kvalifikationer.

Vi forventer:
- at du er selvstændig, ansvarsbevidst, struktureret og servicemindet
- at du har faglig viden og er kvalitetsbevidst
- at du har basale IT-kundskaber og tør bruge tekniske løsninger i hverdagen
- at du kan holde økonomisk overblik
- at du har erfaring med ledelse.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Emil Kviesgaard på telefon 29113545.

Jobstart hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning til ekv@jobteam.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobteam Byg Aarhus SydÅbyhøj2019-11-06T00:00:002020-01-01T00:00:00
330118536Teamleder - genopslagRobot Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder. Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere. Om jobbet Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. Det bliver desuden dit ansvar at:Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcerStøtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teamsSikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgaveRepræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtilIndgå i beskrivelse og opstart af projekterVære en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere Om dig Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer. Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage. Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder. Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. Om os I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen. Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. Samtaler 1. samtalerunde: Torsdag den 5. december 2019 2. samtalerunde: Mandag den 16. december 2019 Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019. Få mere at vide Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http: rusmiddelcenter.viborg.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00. Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel Sammenhængsmodellen.Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder.
 
Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere.
 
Om jobbet
Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. 
 
Det bliver desuden dit ansvar at:
  • Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcer
  • Støtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teams
  • Sikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgave
  • Repræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtil
  • Indgå i beskrivelse og opstart af projekter
  • Være en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere
 
Om dig
Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer.
 
Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage.

Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder.
 
Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. 
 
Om os
I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen.
 
Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. 

Samtaler
1. samtalerunde:  Torsdag den 5. december 2019
2. samtalerunde:  Mandag den 16. december 2019  

Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019.
 
Få mere at vide
Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http://rusmiddelcenter.viborg.dk/


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00.
 
Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel – Sammenhængsmodellen.   
 

 

UdsatteområdetViborg2019-11-05T00:00:002019-11-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Familie- og Ungekontakten

Silkeborg
Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandr...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Teamleder til kødopskæringen hos Hørkram i Aarhus

JKS A/S

Skanderborg
Er du faglært slagter, og drømmer du om at bruge din faglige viden og lederevner i en solid og spændende fødevarevirksomhed? Vil du være med til at starte Hørkrams nye kødopskæring op? Så er det dig, vi søger til et job som teamleder hos Hørkram Foo...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år. Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forand...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

''Grøn'' Formand/Teamleder søges for kunde i Aarhus.!

Jobteam Byg Aarhus Syd

Åbyhøj
Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus. Som formand teamleder i den grønne afdeling, har du an...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020

Teamleder - genopslag

Udsatteområdet

Viborg
Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder. Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan ind...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019