Teamleder til Team Byggesag

Vil du være med til at tage ansvaret for ledelsen af effektiv sagsbehandling med en høj serviceambition på et opgaveområde, som er helt i centrum, når der fokuseres på udvikling i Holstebro Kommune? Så er jobbet som Teamleder for Byggesag måske noget for dig!

I Teknik og Miljø har vi ændret organiseringen og samlet Natur, Miljø og Byggesag i tre teams under én chef i Teknik og Miljø. Det har vi gjort, fordi disse opgaveområder samlet set indeholder en stor og vigtig del af betjeningen af vores borgere og erhvervsliv og for at sikre de bedste vilkår for at koordinere opgaveløsningen på tværs.

Vi har fokus på at levere god service i samarbejdet med virksomheder og borgere og ser os selv som en medspiller i at sikre den fortsatte udvikling i lokalområdet. Derfor lægger vi vægt på, at du evner at møde både ansøgere og samarbejdsparter på deres ”banehalvdel” og kan tage ansvaret for at sikre god kommunikation om processer såvel som fagligt indhold.

Du har det daglige ansvar for driften og udviklingen af opgaveløsningen i Team Byggesag i samarbejde med chefen for området. Teamet består af 10 personer og løser myndigheds-opgaver inden for erhvervs- og boligbyggeri, landzoneadministration og serviceopgaver relateret til dette opgaveområde og på tværs af Teknik og Miljø. Udover ansvaret for den daglige ledelse af teamet er det forventet, at du også selv kan varetage sagsbehandling på byggesager i halvdelen af din arbejdstid.

Vi ser medarbejderne og deres faglighed som vores vigtigste aktiver i at sikre den daglige opgaveløsning på effektiv vis og med stor grad af uddelegering af ansvaret for at løse myndighedsopgaverne i en udpræget servicetilgang. Derfor er det vigtigt, at du kan samarbejde med og motivere medarbejdere med din faglighed og personlighed.

Arbejdsmiljøet i Natur, Miljø og Byggesag er godt, og dine fremtidige kollegaer er engagerede og dygtige. Vi lægger vægt på det gode samarbejde om opgaveløsningen. Det opnår vi ved at behandle hinanden ordentligt og ved at bringe vores kompetencer i spil på en professionel måde samtidig med, at her er plads til uhøjtidelighed og et godt grin.

Vi lægger vægt på, at du

  • har en byggeteknisk baggrund
  • har erfaring med byggesagsbehandling og har arbejdet i en politisk ledet organisation
  • har erfaring med ledelse i en relevant kontekst eller på anden vis kan godtgøre ledelsesegenskaber
  • evner at nytænke opgaveløsningen ud fra devisen ”fra mere til bedre”
  • er god til at kommunikere og forventningsafstemme
  • kan løse myndighedsopgaver i en serviceorienteret tilgang samtidig med, at du kan navigere sikkert i de faglige og forvaltningsretlige rammer for opgaveløsningen
  • har lyst til at engagere dig i arbejdet, i dine medarbejdere og i arbejdspladsen.

Vi tilbyder dig,
  • et spændende og fagligt udfordrende miljø med dygtige og engagerede kolleger
  • en åben og uformel omgangstone samt stor grad af uddelegeret ansvar
  • en arbejdsplads med fokus på god og professionel service i en løsnings- og handlingsorienteret organisation.
  • en plads i forvaltningens samlede ledelse

Om Natur, Miljø og Byggesag
Natur, Miljø og Byggesag er en del af Teknik og Miljø i Holstebro Kommune. Teknik og Miljø er en væsentlig del af virksomhedernes og borgernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder. Derfor er vi også en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverden stiller til en Teknik og Miljøforvaltning.

For at beskrive udviklingen i Teknik og Miljø og hvad vi arbejder på, har vi fået lavet en lille film som du kan se her.

Natur, Miljø og Byggesag er sammen med resten af Teknik og Miljø placeret på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro. Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk.

Du kan læse en mere uddybende stillings- og kompetencebeskrivelse i bilaget til stillingsannoncen her.

Praktiske oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan ske til chef for Natur, Miljø og Byggesag Torben Mølgaard, tlf. 96 11 78 10 eller 24 75 73 14.

Ansøgningen indsendes elektronisk via linket her, og skal være modtaget senest den 16. august 2019 kl. 12.00 for at komme i betragtning.

Samtaler gennemføres i 2 runder med anvendelse af personlighedstest og forventes gennemført i uge 34 og 35.

Stillingen er en fast stilling med 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og forhandles med den faglige organisation efter principperne i Ny Løn.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044404Phoenix-602e3b1912019-06-17T00:00:00Teamleder til Team ByggesagVil du være med til at tage ansvaret for ledelsen af effektiv sagsbehandling med en høj serviceambition på et opgaveområde, som er helt i centrum, når der fokuseres på udvikling i Holstebro Kommune? Så er jobbet som Teamleder for Byggesag måske noget for dig!

I Teknik og Miljø har vi ændret organiseringen og samlet Natur, Miljø og Byggesag i tre teams under én chef i Teknik og Miljø. Det har vi gjort, fordi disse opgaveområder samlet set indeholder en stor og vigtig del af betjeningen af vores borgere og erhvervsliv og for at sikre de bedste vilkår for at koordinere opgaveløsningen på tværs.

Vi har fokus på at levere god service i samarbejdet med virksomheder og borgere og ser os selv som en medspiller i at sikre den fortsatte udvikling i lokalområdet. Derfor lægger vi vægt på, at du evner at møde både ansøgere og samarbejdsparter på deres ”banehalvdel” og kan tage ansvaret for at sikre god kommunikation om processer såvel som fagligt indhold.

Du har det daglige ansvar for driften og udviklingen af opgaveløsningen i Team Byggesag i samarbejde med chefen for området. Teamet består af 10 personer og løser myndigheds-opgaver inden for erhvervs- og boligbyggeri, landzoneadministration og serviceopgaver relateret til dette opgaveområde og på tværs af Teknik og Miljø. Udover ansvaret for den daglige ledelse af teamet er det forventet, at du også selv kan varetage sagsbehandling på byggesager i halvdelen af din arbejdstid.

Vi ser medarbejderne og deres faglighed som vores vigtigste aktiver i at sikre den daglige opgaveløsning på effektiv vis og med stor grad af uddelegering af ansvaret for at løse myndighedsopgaverne i en udpræget servicetilgang. Derfor er det vigtigt, at du kan samarbejde med og motivere medarbejdere med din faglighed og personlighed.

Arbejdsmiljøet i Natur, Miljø og Byggesag er godt, og dine fremtidige kollegaer er engagerede og dygtige. Vi lægger vægt på det gode samarbejde om opgaveløsningen. Det opnår vi ved at behandle hinanden ordentligt og ved at bringe vores kompetencer i spil på en professionel måde samtidig med, at her er plads til uhøjtidelighed og et godt grin.

Vi lægger vægt på, at du
  • har en byggeteknisk baggrund
  • har erfaring med byggesagsbehandling og har arbejdet i en politisk ledet organisation
  • har erfaring med ledelse i en relevant kontekst eller på anden vis kan godtgøre ledelsesegenskaber
  • evner at nytænke opgaveløsningen ud fra devisen ”fra mere til bedre”
  • er god til at kommunikere og forventningsafstemme
  • kan løse myndighedsopgaver i en serviceorienteret tilgang samtidig med, at du kan navigere sikkert i de faglige og forvaltningsretlige rammer for opgaveløsningen
  • har lyst til at engagere dig i arbejdet, i dine medarbejdere og i arbejdspladsen.

Vi tilbyder dig,
  • et spændende og fagligt udfordrende miljø med dygtige og engagerede kolleger
  • en åben og uformel omgangstone samt stor grad af uddelegeret ansvar
  • en arbejdsplads med fokus på god og professionel service i en løsnings- og handlingsorienteret organisation.
  • en plads i forvaltningens samlede ledelse

Om Natur, Miljø og Byggesag
Natur, Miljø og Byggesag er en del af Teknik og Miljø i Holstebro Kommune. Teknik og Miljø er en væsentlig del af virksomhedernes og borgernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder. Derfor er vi også en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverden stiller til en Teknik og Miljøforvaltning.

For at beskrive udviklingen i Teknik og Miljø og hvad vi arbejder på, har vi fået lavet en lille film som du kan se her.

Natur, Miljø og Byggesag er sammen med resten af Teknik og Miljø placeret på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro. Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk.

Du kan læse en mere uddybende stillings- og kompetencebeskrivelse i bilaget til stillingsannoncen her.

Praktiske oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan ske til chef for Natur, Miljø og Byggesag Torben Mølgaard, tlf. 96 11 78 10 eller 24 75 73 14.

Ansøgningen indsendes elektronisk via linket her, og skal være modtaget senest den 16. august 2019 kl. 12.00 for at komme i betragtning.

Samtaler gennemføres i 2 runder med anvendelse af personlighedstest og forventes gennemført i uge 34 og 35.

Stillingen er en fast stilling med 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og forhandles med den faglige organisation efter principperne i Ny Løn.

 

Vil du være med til at tage ansvaret for ledelsen af effektiv sagsbehandling med en høj serviceambition på et opgaveområde, som er helt i centrum, når der fokuseres på udvikling i Holstebro Kommune? Så er jobbet som Teamleder for Byggesag måske noget for dig!I Teknik og Miljø har vi ændret organiseringen og samlet Natur, Miljø og Byggesag i tre teams under én chef i Teknik og Miljø. Det har vi gjort, fordi disse opgaveområder samlet set indeholder en stor og vigtig del af betjeningen af vores borgere og erhvervsliv og for at sikre de bedste vilkår for at koordinere opgaveløsningen på tværs.Vi har fokus på at levere god service i samarbejdet med virksomheder og borgere og ser os selv som en medspiller i at sikre den fortsatte udvikling i lokalområdet. Derfor lægger vi vægt på, at du evner at møde både ansøgere og samarbejdsparter på deres banehalvdel og kan tage ansvaret for at sikre god kommunikation om processer såvel som fagligt indhold.Du har det daglige ansvar for driften og udviklingen af opgaveløsningen i Team Byggesag i samarbejde med chefen for området. Teamet består af 10 personer og løser myndigheds-opgaver inden for erhvervs- og boligbyggeri, landzoneadministration og serviceopgaver relateret til dette opgaveområde og på tværs af Teknik og Miljø. Udover ansvaret for den daglige ledelse af teamet er det forventet, at du også selv kan varetage sagsbehandling på byggesager i halvdelen af din arbejdstid.Vi ser medarbejderne og deres faglighed som vores vigtigste aktiver i at sikre den daglige opgaveløsning på effektiv vis og med stor grad af uddelegering af ansvaret for at løse myndighedsopgaverne i en udpræget servicetilgang. Derfor er det vigtigt, at du kan samarbejde med og motivere medarbejdere med din faglighed og personlighed.Arbejdsmiljøet i Natur, Miljø og Byggesag er godt, og dine fremtidige kollegaer er engagerede og dygtige. Vi lægger vægt på det gode samarbejde om opgaveløsningen. Det opnår vi ved at behandle hinanden ordentligt og ved at bringe vores kompetencer i spil på en professionel måde samtidig med, at her er plads til uhøjtidelighed og et godt grin.Vi lægger vægt på, at duhar en byggeteknisk baggrundhar erfaring med byggesagsbehandling og har arbejdet i en politisk ledet organisationhar erfaring med ledelse i en relevant kontekst eller på anden vis kan godtgøre ledelsesegenskaberevner at nytænke opgaveløsningen ud fra devisen fra mere til bedre er god til at kommunikere og forventningsafstemmekan løse myndighedsopgaver i en serviceorienteret tilgang samtidig med, at du kan navigere sikkert i de faglige og forvaltningsretlige rammer for opgaveløsningenhar lyst til at engagere dig i arbejdet, i dine medarbejdere og i arbejdspladsen.Vi tilbyder dig,et spændende og fagligt udfordrende miljø med dygtige og engagerede kollegeren åben og uformel omgangstone samt stor grad af uddelegeret ansvaren arbejdsplads med fokus på god og professionel service i en løsnings- og handlingsorienteret organisation.en plads i forvaltningens samlede ledelseOm Natur, Miljø og ByggesagNatur, Miljø og Byggesag er en del af Teknik og Miljø i Holstebro Kommune. Teknik og Miljø er en væsentlig del af virksomhedernes og borgernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder. Derfor er vi også en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverden stiller til en Teknik og Miljøforvaltning.For at beskrive udviklingen i Teknik og Miljø og hvad vi arbejder på, har vi fået lavet en lille film som du kan se her.Natur, Miljø og Byggesag er sammen med resten af Teknik og Miljø placeret på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro. Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk.Du kan læse en mere uddybende stillings- og kompetencebeskrivelse i bilaget til stillingsannoncen her.Praktiske oplysningerHenvendelse vedrørende stillingen kan ske til chef for Natur, Miljø og Byggesag Torben Mølgaard, tlf. 96 11 78 10 eller 24 75 73 14.Ansøgningen indsendes elektronisk via linket her, og skal være modtaget senest den 16. august 2019 kl. 12.00 for at komme i betragtning.Samtaler gennemføres i 2 runder med anvendelse af personlighedstest og forventes gennemført i uge 34 og 35.Stillingen er en fast stilling med 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt.Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og forhandles med den faglige organisation efter principperne i Ny Løn.11jobnet602e3b19100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=358860EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3548281Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500HolstebroDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779269JobNet5005737500573710017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=602e3b19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=602e3b19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=602e3b19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=602e3b19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362104095noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053440Serviceleder til Schindler Elevatorer i BallerupRobot Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Elevatorer A S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland. Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det. Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Om dig: Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende. Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde. Schindler Elevatorer tilbyder: Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder Et job der veksler mellem at arbejde i marken og på kontoret Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v. Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt. Ansøgning: Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Om Schindler Elevatorer A S: Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker. I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

  • Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere?
  • Yder du service i særklasse og høj kvalitet?
  • Kan du li’ et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt?

For vores kunde Schindler Elevatorer A/S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland.

Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere – der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det.

Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere.

Om dig:

  • Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale
  • Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden
  • Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt
  • Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed
  • Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene

Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende.

Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde.

Schindler Elevatorer tilbyder:

  • Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver
  • Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring
  • Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Et job der veksler mellem at arbejde ”i marken” og på kontoret

Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring – lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v.

Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt.

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Om Schindler Elevatorer A/S:

Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker.

I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Effektiv RekrutteringBallerup2019-07-03T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

Effektiv Rekruttering

Ballerup
Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Eleva...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019