Teamleder til team "Køb/salg" i Ejendomme

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder/daglig leder for seks ejendomsmæglere/jurister i teamet ”Køb/salg”.

Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder.

Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver:

  • Porteføljeadministration
  • Køb og salg af kommunens faste ejendomme
  • Kommunens erhvervslejekontrakter
  • Støtte til og tilsyn med almene boliger
  • Sekretariatsfunktion for Husleje- og Beboerklagenævn
Dine daglige opgaver bliver:
  • Ledelse, sparring og udvikling af teamet
  • Koordinering af projekter
  • Projektledelse
  • Sagsbehandling af komplekse sager
  • Dialog og forhandling med borgere/virksomheder om køb og salg af ejendomme og grunde
  • Sagsfremstilling for politisk udvalg
  • Faglig kvalitetssikring
  • Deltagelse i sektionens ledelse
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse som f.eks. jurist, landinspektør eller lignende.
  • Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os.
  • Har blik for situationsbestemt ledelse
  • Har fokus på teamets faglige og personlige udvikling
  • Sikrer fremdrift og leverancer fra teamet
  • Tænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutter
  • Kan bevare overblikket med en struktureret tilgang
  • Kan bearbejde og formidle komplekse problemstillinger
  • Har erfaring med projektledelse og samarbejde på tværs
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver
  • En uformel omgangstone
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme.

Endvidere arbejder vi med salg af kommunens boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyring

I Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring.

Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv.

Tiltrædelse: 1. oktober 2021.

På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os". 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 4020 4550.
 
Ansøgningsfrist søndg 8. august 2021. Første samtale forventes afholdt mandag 16. august og anden samtale fredag 27. august. 
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda kompetenceprofil. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Teamleder til team "Køb/salg" i Ejendomme

Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder/daglig leder for seks ejendomsmæglere/jurister i teamet ”Køb/salg”.

Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder.

Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver:

  • Porteføljeadministration
  • Køb og salg af kommunens faste ejendomme
  • Kommunens erhvervslejekontrakter
  • Støtte til og tilsyn med almene boliger
  • Sekretariatsfunktion for Husleje- og Beboerklagenævn
Dine daglige opgaver bliver:
  • Ledelse, sparring og udvikling af teamet
  • Koordinering af projekter
  • Projektledelse
  • Sagsbehandling af komplekse sager
  • Dialog og forhandling med borgere/virksomheder om køb og salg af ejendomme og grunde
  • Sagsfremstilling for politisk udvalg
  • Faglig kvalitetssikring
  • Deltagelse i sektionens ledelse
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse som f.eks. jurist, landinspektør eller lignende.
  • Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os.
  • Har blik for situationsbestemt ledelse
  • Har fokus på teamets faglige og personlige udvikling
  • Sikrer fremdrift og leverancer fra teamet
  • Tænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutter
  • Kan bevare overblikket med en struktureret tilgang
  • Kan bearbejde og formidle komplekse problemstillinger
  • Har erfaring med projektledelse og samarbejde på tværs
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver
  • En uformel omgangstone
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme.

Endvidere arbejder vi med salg af kommunens boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyring

I Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring.

Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv.

Tiltrædelse: 1. oktober 2021.

På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os". 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 4020 4550.
 
Ansøgningsfrist søndg 8. august 2021. Første samtale forventes afholdt mandag 16. august og anden samtale fredag 27. august. 
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda kompetenceprofil. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.