Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Voksenteam (genopslag)

I nyetableret Myndighedsenhed, Center for Social og Psykiatri Odsherred Kommune er i gang med en udviklingsproces på myndighedsområdet i en nyetableret samlet myndighedsenhed for Servicelovsydelser på det specialiserede voksen- og ældreområdet. Vi vil være kendt for høj faglighed, samarbejde med borgerne med fokus på bl.a. sammenhæng i indsatserne og tværgående samarbejde, internt såvel som eksternt. Vi søger til en nyoprettet stilling i Voksenteamet i Myndighedsenheden en teamleder, som kan og vil gå forrest i denne udviklingsproces og samtidig sikre driften. For at udvide ansøgerfeltet er dette i genopslag.

Kan du lede og sikre faglig udvikling, engagement og effektivitet i et team på 13 medarbejdere?

Kan du gå forrest og være medskabende i den nyetablerede tværgående Myndighedsenhed?

Myndighedsenheden består af tre teams: Voksenteamet, Visitationsteamet og Hjælpemiddelteamet. Afdelingen ledes overordnet af en afdelingsleder, og understøttes af en administrativ enhed.

Myndighedsenheden er organisatorisk placeret i Center for Social og Psykiatri og holder til i Højby.

Voksenteamet er opdelt i to teams, et handicapteam og et psykiatriteam, som sagsbehandler alle sager efter Servicelovens bestemmelser på det specialiserede voksenområde.

Som teamleder vil du blandt andet få ansvaret for:

  • Faglig sparring for myndighedsarbejdet på det specialiserede voksenområde

  • Udvikling og kvalitetssikring af arbejdet på myndighedsområdet

  • Overblik over igangværende foranstaltninger samt projekter og tiltag, både internt og eksternt.

  • Tværfaglig samarbejde og sparring

  • Realisering og implementering af et lærings- og udviklingsforløb, som en del af et 2-årigt forløb i samarbejde med Socialstyrelsen, Ankestyrelsen og VISO. Det videre lærings- og udviklingsforløb tager udgangspunkt i en udarbejdet analyserapport om sagsbehandlingen på voksenhandicapområdet.

Forventninger til dig:

  • Du har en socialfaglig baggrund og relevant efteruddannelse

  • Kendskab til relevant lovgivning og regler på området

  • Erfaring med faglig ledelse, personale- og udviklingsledelse

  • Erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og med tværgående samarbejde

  • Erfaring med forandringsprocesser og implementering af større projekter og lærings- og udviklingsforløb.

Personlige og faglige kompetencer, som vi lægger vægt på er at:

  • Du er klar og tydelig i din kommunikation uanset budskabet

  • Du inviterer til dialog, men har gennemslagskraftig, når det er nødvendigt

  • Du har fokus på løbende at udvikle den attraktive arbejdsplads, herunder have stærkt fokus på arbejdsmiljøet

  • Du er positiv i dit livssyn og udstyret med en smittende energi og et godt humør

  • Du har overblik, ser sammenhænge og kan arbejde både strategisk og i detaljen

Se job- og kompetenceprofil for stillingen.

Vi kan tilbyde dig en stilling som blandt andet indeholder:

  • En spændende og udviklende ledelsesudfordring inden for et område, som er i konstant udvikling

  • Et lederjob med stor mulighed for indflydelse på de beslutninger og processer, som fagcentret sætter i værk

  • Et godt samarbejde med andre kollegaer, der brænder for myndighedsarbejdet og den gode sagsbehandling

  • En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på åbenhed, dialog og engagement

  • En arbejdsplads, som pr. 1. september 2019 igangsætter et 3-årigt forsøgsprojekt med en 4-dages arbejdsuge, som også skal implementeres i Myndighedsenheden.

Der er tale om en fast stilling med forventet tiltrædelse 1. august 2019.

Løn og ansættelsesvilkår i henholde til gældende overenskomst.

Samtaler afholdes 12. juni 2019.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.