Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

TeamVikaren/PersonaleBørsen i Fredericia søger en Kunde- og Personalekonsulent.

TeamVikaren/PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed.

Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye idéer.

Vi har travlt og ansætter lige nu en kunde- og Personalekonsulent, der kan hjælpe os med at skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger, som har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, ét meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL.

Primære arbejdsgaver::

  • Salg af TeamVikaren/PersonaleBørsens løsninger til nye kunder
  • Udvikling af og mersalg til eksisterende kunder
  • Udvikling og salg af forretningsområdet ”white-collar vikarer”
  • Deltagelse i kontorets daglige drift inkl. booking og administrative opgaver

Din profil

Du er en kompetent og opsøgende salgsprofil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salgs, samtidig med at du med kort varsel skal hjælpe dine kolleger, der har travlt i driften.

Dine kvalifikationer

  • Branchekendskab er en fordel og salgserfaring er et krav
  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Du kommunikerer på højt niveau
  • Du er fleksibel og omstillingsparat
  • Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger
  • Du er vedligeholdende og drives af resultater

Spændende virksomhed med et unikt miljø

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine omkring 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, hvor vi gør tingene på en anderledes måde.

Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Ansøgning

Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater.

Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig.

Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012475Phoenix-685785f312019-04-26T00:00:00TeamVikaren/PersonaleBørsen i Fredericia søger en Kunde- og Personalekonsulent.

TeamVikaren/PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed.

Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye idéer.

Vi har travlt og ansætter lige nu en kunde- og Personalekonsulent, der kan hjælpe os med at skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger, som har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, ét meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL.

Primære arbejdsgaver::

  • Salg af TeamVikaren/PersonaleBørsens løsninger til nye kunder
  • Udvikling af og mersalg til eksisterende kunder
  • Udvikling og salg af forretningsområdet ”white-collar vikarer”
  • Deltagelse i kontorets daglige drift inkl. booking og administrative opgaver

Din profil

Du er en kompetent og opsøgende salgsprofil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salgs, samtidig med at du med kort varsel skal hjælpe dine kolleger, der har travlt i driften.

Dine kvalifikationer

  • Branchekendskab er en fordel og salgserfaring er et krav
  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Du kommunikerer på højt niveau
  • Du er fleksibel og omstillingsparat
  • Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger
  • Du er vedligeholdende og drives af resultater

Spændende virksomhed med et unikt miljø

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine omkring 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, hvor vi gør tingene på en anderledes måde.

Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Ansøgning

Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater.

Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig.

Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.

2019-06-12T14:51:34.057 TeamVikaren PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed. Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye id er. Vi har travlt og ansætter lige nu en kunde- og Personalekonsulent, der kan hjælpe os med at skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger, som har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, t meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL. Primære arbejdsgaver:: Salg af TeamVikaren PersonaleBørsens løsninger til nye kunder Udvikling af og mersalg til eksisterende kunder Udvikling og salg af forretningsområdet white-collar vikarer Deltagelse i kontorets daglige drift inkl. booking og administrative opgaver Din profil Du er en kompetent og opsøgende salgsprofil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salgs, samtidig med at du med kort varsel skal hjælpe dine kolleger, der har travlt i driften. Dine kvalifikationer Branchekendskab er en fordel og salgserfaring er et krav Du er udadvendt og imødekommende Du kommunikerer på højt niveau Du er fleksibel og omstillingsparat Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger Du er vedligeholdende og drives af resultater Spændende virksomhed med et unikt miljø Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine omkring 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, hvor vi gør tingene på en anderledes måde. Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden. Ansøgning Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater. Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig. Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.11jobnet685785f3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/431260EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3514532PersonaleBørsen11Navervej 4, 1. sal7000FredericiaDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent750081JobNet4979596497959610026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685785f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=685785f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685785f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685785f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeamVikaren/PersonaleBørsen i Fredericia søger en Kunde- og Personalekonsulent.1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361575999KristianKristian@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark3300649825R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgereProfile Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega. 5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere. Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere. Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder. I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter. Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser. I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år. Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivetDagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelserHar et modent team med et højt kompetenceniveauTilbyder variation og masser af ansvarTilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforholdHelt konkret tilbyder vi dig:Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebookingEt stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnereEt socialt fællesskab uden sidestykkeLandets bedste interne salgsuddannelse og -coachingFleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åenFast timeløn en stabil provisionEn ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udviklingEt stort netværk og et job der skaber din fremtidOm digVi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:Du er stabil og har høj etik og moralDu elsker at gøre en forskel for erhvervslivetDu er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejdeDu er generelt positiv og udadvendtDu har VINDERmentalitetDu elsker at lære og udvikle digEt job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange mulighederVi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger. Start din karriere - ansøg herHvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt. Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her: 5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega.

5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere.

Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn – også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere.

Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder.
I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter.

Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser.

I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år.

Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:
  • Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivet
  • Dagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelser
  • Har et modent team med et højt kompetenceniveau
  • Tilbyder variation og masser af ansvar
  • Tilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforhold
Helt konkret tilbyder vi dig:
  • Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebooking
  • Et stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • Et socialt fællesskab uden sidestykke
  • Landets bedste interne salgsuddannelse og -coaching
  • Fleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17
  • En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åen
  • Fast timeløn + en stabil provision
  • En ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udvikling
  • Et stort netværk og et job der skaber din fremtid
Om dig
Vi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:
  • Du er stabil og har høj etik og moral
  • Du elsker at gøre en forskel for erhvervslivet
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • Du er generelt positiv og udadvendt
  • Du har VINDERmentalitet
  • Du elsker at lære og udvikle dig
Et job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder
Vi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger.

Start din karriere - ansøg her
Hvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her:


5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.
Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/0013c38f_logo.png5R Marketing ApSAarhus C2019-08-06T00:00:002019-09-26T00:00:00
330079065Salgskonsulent med BtB erfaringProfile BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser. Om jobbet Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder. Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk s annonceplatform, annonceprodukter løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning. I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner. Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet. Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål. Erfaring med salg af BtB løsninger For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have: Erfaring med relationsskabende salg og eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det En kommerciel eller finansiel uddannelse Derudover forventer vi, at du: Er stærkt resultatorienteret Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal Om os BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt. Spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21. Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.brandero.com BoligPortal er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

BoligPortal er i en rivende udvikling

Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser.

Om jobbet

Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder.

Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk's annonceplatform, annonceprodukter/løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning.

I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer – alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner.

Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet.

Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål.

Erfaring med salg af BtB løsninger

For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have:

  • Erfaring med relationsskabende salg og/eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater
  • Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt
  • Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det
  • En kommerciel eller finansiel uddannelse

Derudover forventer vi, at du:

  • Er stærkt resultatorienteret
  • Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter
  • Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger
  • Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften
  • Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal

Om os

BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A/S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt.

Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21.

Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!



Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.brandero.com


BoligPortal er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/efed0d8b_logo.pngBoligPortalAarhus N2019-09-11T00:00:002019-10-26T00:00:00
330074716Salgskonsulent til stærkt og professionelt teamRobot Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu en konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar. Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikationsuddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. OM OS Stofa er en del af SE-koncernen. SE er en andelsejet energi- og telekoncern, der blandt andet rummer Boxer og SE Energi Klima. Virksomheden leverer hver dag internet, tv og strøm til kunder i hele Danmark. SE har kontorer over hele landet og er i dag 1.500 medarbejdere. Hos SE er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er og det samme forventes også af dig. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu en konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING
Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”


ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI
Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.


Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen".
Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.


OM OS
Stofa er en del af SE-koncernen. SE er en andelsejet energi- og telekoncern, der blandt andet rummer Boxer og SE Energi & Klima. Virksomheden leverer hver dag internet, tv og strøm til kunder i hele Danmark. SE har kontorer over hele landet og er i dag 1.500 medarbejdere.

Hos SE er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?
Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-08-19T00:00:002019-09-30T00:00:00
330073833Inside Sales RepresentativeRobot INSIDE SALES REPRESENTATIVE The Company Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiatives. Headquartered in Denmark with satellite offices in Germany, United Kingdom, Belgium, The Netherlands and the United States. Scanmarket has an international customer base of more than 300 companies with users in more than 85 countries. The Role Scanmarket is looking for a successful, creative, highly motivated, high energy, Inside Sales Representative to join our team in the Solbjerg, Denmark. This is an excellent opportunity to work with a quickly expanding, highly ambitious global company. With this role comes a great opportunity to work with and help evolve the sourcing departments of global, multi-billion dollar organizations. Most importantly, we genuinely have an excellent product and therefore a very strong message to share with prospects, which makes the job all the more enjoyable and the targets all the more achievable. We expect a high degree of hard work, dedication, creativity and results from the successful candidate. The Culture Highly proficient family-run company, committed to ensuring our people have an excellent work-life balance. Welcoming, friendly, focused, result-oriented team characterized by a fun and informal tone. Genuine open door policy, flat structure and daily interaction with company C-suite executives. Responsibilities: Master the identification of relevant prospects at target companies using range of prospecting tools like LinkedIn Sales Navigator, Zoominfo, LeadIQ, Salesloft Become an expert at prospecting organize and maximize efforts to book qualified discovery calls and demos Connect with target prospects using best practices in cold calling, email, and social media channels and being persistent following up Skillfully build interest and create qualified opportunities with new prospects Be an expert on our solution and able to passionately explain how Scanmarket will help our future clients save time, money, and improve productivity and risk management Coordinate demonstrations on eSourcing Consultants calendars and log activities in Salesforce Characteristics skills: Lead generation experience and success within technology and or software Eager and excited to learn quickly Creative approach bringing new ideas to the table and consistently looking for ways to improve processes, tactics and strategies Enthusiastic, high energy, and passionate Willingness to make call after call Highly organized and strong time management skills Excellent communicator - ability to speak with CEOs, VPs, Directors, and ask thought-provoking questions Persuasive and charismatic Excellent rapport builder Excellent written verbal communication presentation skills Hustle and persistence Work location: Scanmarket HQ, Solbjerg, Denmark Language: English Hiring period: as soon as possible or when the right candidate is found For further information about the position please contact: Audi Feiferé, 45 5036 8906, auf@scanmarket.com

INSIDE SALES REPRESENTATIVE

The Company

Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiatives. Headquartered in Denmark with satellite offices in Germany, United Kingdom, Belgium, The Netherlands and the United States. Scanmarket has an international customer base of more than 300 companies with users in more than 85 countries.

The Role  

Scanmarket is looking for a successful, creative, highly motivated, high energy, Inside Sales Representative to join our team in the Solbjerg, Denmark. This is an excellent opportunity to work with a quickly expanding, highly ambitious global company. With this role comes a great opportunity to work with and help evolve the sourcing departments of global, multi-billion dollar organizations. Most importantly, we genuinely have an excellent product and therefore a very strong message to share with prospects, which makes the job all the more enjoyable and the targets all the more achievable. We expect a high degree of hard work, dedication, creativity and results from the successful candidate. 

The Culture

Highly proficient family-run company, committed to ensuring our people have an excellent work-life balance.  Welcoming, friendly, focused, result-oriented team characterized by a fun and informal tone. Genuine open door policy, flat structure and daily interaction with company C-suite executives.

Responsibilities:

  • Master the identification of relevant prospects at target companies using range of prospecting tools like LinkedIn Sales Navigator, Zoominfo, LeadIQ, Salesloft
  • Become an expert at prospecting; organize and maximize efforts to book qualified discovery calls and demos
  • Connect with target prospects using best practices in cold calling, email, and social media channels – and being persistent following up
  • Skillfully build interest and create qualified opportunities with new prospects
  • Be an expert on our solution and able to passionately explain how Scanmarket will help our future clients save time, money, and improve productivity and risk management
  • Coordinate demonstrations on eSourcing Consultants’ calendars and log activities in Salesforce

Characteristics/skills:

  • Lead generation experience and success within technology and/or software
  • Eager and excited to learn quickly
  • Creative approach; bringing new ideas to the table and consistently looking for ways to improve processes, tactics and strategies
  • Enthusiastic, high energy, and passionate
  • Willingness to make call after call
  • Highly organized and strong time management skills
  • Excellent communicator - ability to speak with CEOs, VPs, Directors, and ask thought-provoking questions
  • Persuasive and charismatic
  • Excellent rapport builder
  • Excellent written & verbal communication/presentation skills
  • Hustle and persistence

Work location: Scanmarket HQ, Solbjerg, Denmark

Language: English

Hiring period: as soon as possible or when the right candidate is found

For further information about the position please contact: Audi Feiferé, +45 5036 8906, auf@scanmarket.com

Scanmarket A/SSolbjerg2019-08-16T00:00:002019-10-09T00:00:00
330070448Vi søger en selvstændig salgskonsulent til et af Danmarks største brands på 30 t/ugeRobot Stilling: Selvstændig salgskonsulent søges! Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø. Fordi at du gerne skulle være med til at bidrage til at realisere kundernes målsætninger, vil det selvfølgelig være en fordel hvis du har erfaring med telefonsalg fra tidligere dog er det ikke et krav, hvis du mener at det lige netop er DIG vi leder efter. Primær arbejdsopgave: Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale. Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt. Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater. Arbejdstider: Forventet ugentlig arbejdstid: 30 timer i tidsrummet 8:30-15 (hverdage) Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig. Løn: Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn samt provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt. Stillingen er omfattet af funktionærloven. Hvem er du?: Du er en person som elsker at tale! måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ. Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og gode salg står højt på agendaen. Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et nej tak altså forekommer i ny og næ. Kontakt: Kasper Pedersen Tlf.: 22422226 Mail: Job@salgskonsulenten.dk Frist: Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Stilling:

Selvstændig salgskonsulent søges!

Salgskonsulenten ApS har travlt – derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde.

Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø.

Fordi at du gerne skulle være med til at bidrage til at realisere kundernes målsætninger, vil det selvfølgelig være en fordel hvis du har erfaring med telefonsalg fra tidligere – dog er det ikke et krav, hvis du mener at det lige netop er DIG vi leder efter.

 

Primær arbejdsopgave:

Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale.

Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt.

Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater.

 

Arbejdstider:

Forventet ugentlig arbejdstid: 30 timer i tidsrummet 8:30-15 (hverdage)

Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig.

Løn:

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn samt provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt.

Stillingen er omfattet af funktionærloven.

 

Hvem er du?:

Du er en person som elsker at tale! – måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ.

Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og ”gode salg” står højt på agendaen.

Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et ”nej tak” altså forekommer i ny og næ.

 

Kontakt:

Kasper Pedersen

Tlf.: 22422226

Mail: Job@salgskonsulenten.dk

 

Frist:

Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2019-08-09T00:00:002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere

5R Marketing ApS

Aarhus C
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske v...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Salgskonsulent med BtB erfaring

BoligPortal

Aarhus N
BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu en konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. S...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Inside Sales Representative

Scanmarket A/S

Solbjerg
INSIDE SALES REPRESENTATIVE The Company Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiat...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Vi søger en selvstændig salgskonsulent til et af Danmarks største brands på 30 t/uge

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Stilling: Selvstændig salgskonsulent søges! Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slag...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019