Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tech supporter til Danmarks Bedste Kundeserviceteam

Tech supporter - Fuldtid

Synes du også at IT, Tech og god kundeservice bør gå hånd i hånd? Brænder du for at arbejde for en virksomhed, hvor du faktisk får lov at hjælpe kunden helt i mål? Har du det, der skal til for at vores kunder husker din service og anbefaler Duka til venner og familie? Og måske vigtigst af alt…

Brænder du for en Tech Supporter stilling der giver mening, hver dag? Så læs videre!

Vi tilbyder en spændende stilling i en dansk IT- og servicevirksomhed, hvor der er fokus på digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeoplevelsen er omdrejningspunktet i vores arbejde. Vi sætter standarden for god kundeservice, hvor tillid og samarbejde er hovedingredienser i opskriften. Det samme gælder for vores Tech Team, som du kan blive en del af.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet og at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med brede rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er vores nye Techsupporter, hvis:

  • Du elsker Tech og IT og måske ser dig selv som noget af en Nørd :)
  • Du er klar til at støtte dine kolleger med din viden og erfaring med Tech og du er med til at udvikle og udbrede vores knowledge-base i teamet.
  • Du er glad for at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab.
  • Du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt. Hvis du ikke kan det i forvejen, skal vi nok træne dig i det.
  • Du trives med at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for at sikre en fremragende kundeoplevelse. Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi stiller krav til hinanden.
  • Det er en fordel med erfaring inden for kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Herudover forventer vi, at du:

  • Naturligt kan træde ind i rollen som kundens betroede supporter uanset om opgaven er teknisk support, generel rådgivning om brug af IT eller præsentation af Dukas tilbud.
  • Brænder for at være med i Dukas succeshistorien.
  • Har evne og talent for IT, Tech og troubleshooting på computere/devices, især PC, Android, iOS. Her skal det nævnes at stillingen ikke indeholder arbejde med eks. serveropsætninger, avancerede netværk og IT-infrastruktur. Vores Tech fokus er rettet imod slutbrugeren og dennes hard- og software.

Vi vurderer din profil samlet, og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du får selvfølgelig en grundig oplæring og al den hjælp du skal bruge. Og der er plads til at du føler dig hjemme på arbejdspladsen, uanset om du går i høje hæle eller strømpefødder
  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
  • Vi har en solid rating på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • En fast månedsløn med mulighed for kvalifikation til vores bonusordning, der primært bygger på kundetilfredshed
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning, IT-goder og meget andet 

Det praktiske!

Vi tilbyder en fuldtidsstilling på vores kontorer i Hinnerup,Søften, hvor arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 08 - 20 mandag til fredag, primært i dagtimerne. Der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter pr. måned samt ca. 1 aftenvagt pr. uge.

Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden!

Bemærk: Ansøgninger pr. email vil blive slettet af hensyn til GDPR

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Vi forventer at indkalde til jobsamtaler løbende, også som digitale møder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af, hvordan vi arbejder hos Duka, her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

og her https://www.linkedin.com/company/dukapc-aps

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi, at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det, de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech It Easy

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.