Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tech-virksomhed søger erfaren bogholder med skaberlyst

Trives du med at tilrettelægge og strukturere administrative opgaver, have styr på detaljerne og altid være på forkant? Er du god til at sætte dig ind i nye systemer og processer og samtidigt være agil? Er du kvalitetsbevidst, effektiv, og får du energi af struktur og overblik?

Har du lyst til at blive en del af en Tech-virksomhed med vokseværk?

Så er du måske den erfarne bogholder, som InCom nu søger.

Om os

Vi er tre virksomheder under samme paraply.

InCom ApS og 3XD ApS er begge etablerede Tech-virksomheder, der servicerer danske boligadministratorer med digitale produkter til deres forretning.

CogniTech A/S er en nystartet Business Intelligence og Analytics-virksomhed, der er opstået på baggrund af et Management Buyout. CogniTech er således Danmarks største, partnerejede IBM Analytics-hus, og som ”ny” på markedet har vi en klar strategi for vores vækst i den kommende fremtid.

Sidst, men absolut ikke mindst interessant, så er InCom og CogniTech gået sammen om et meget ambitiøst AI og Data Science-projekt, CloudElite.ai.

Vi har et team af dedikerede og motiverede medarbejdere, der i høj grad tager ejerskab på opgaver. Du vil komme til at opleve kolleger med et unikt fællesskab og levende humor.

Fleksibel hverdag med god mulighed for variation

Vi har brug for en medarbejder, der dagligt kan tage bolden på vores administration- og bogføringsopgaver på tværs af de 3 virksomheder.

Du får en alsidig arbejdsdag, hvor opgaverne varierer mellem bogholderi og administration.

Du vil få mulighed for at sætte rammerne og optimere vores administrative processer og dokumentation og samtidigt varetage og sikre vores bogholderi, kører som aftalt. Du får ejerskab i at supportere dine kolleger der, hvor din erfaring giver værdi.

Du skal motiveres af tætte relationer med partnerteamet og resten af organisationen, hvor du kommer til at referere til vores CEO. Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er på vores kontor i Herning.

Dine kommende opgaver, som ikke er udtømmende:

  • Fakturering
  • Bogføring
  • Indtastning af leverandørfakturaer i netbank
  • Håndtering af alt omkring løn
  • Debitoropfølgning
  • Betaling af udlæg og kørepenge til medarbejdere
  • Momsafregning og bankafstemning
  • Procesdokumentation og kontrol
  • Assistance ved kontrakt- og salgshåndtering

Erfaren bogholder:

Vi forventer, du har praktisk erfaring som bogholder, og du har erfaring med det "brede" bogholderi, og du er vant til at "klargøre" til revisionen. Du skal have flair for IT, erfaring med Microsoft Office pakken, og det er et plus, hvis du også har erfaring med Visma Dataløn og UniConta.

Kendskab til salgshåndtering af IT-licenser er ligeledes en fordel, men ikke et krav.

Derudover ser vi gerne at:

Du er ansvarlig, engageret og har en positiv og konstruktiv måde at håndtere nye opgaver og udfordringer på. Du har et godt drive, du er kvalitetsbevidst og omhyggelig med høj grad af nøjagtighed og effektivitet. Du er faglig stærk og selvstændig med gode samarbejdsevner.

Du er motiveret af struktur og overblik, men har samtidigt en lille, kreativ iværksætter i maven, der har lyst til at skabe rammer og retningslinjer indenfor dit eget arbejdsområde.

Er du vores nye kollega?

Så hold dig ikke tilbage. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til flemming@incom-it.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Flemming Vibjerg på 2245 4671.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165041Phoenix-bf97874c12020-01-27T00:00:00Tech-virksomhed søger erfaren bogholder med skaberlyst

Trives du med at tilrettelægge og strukturere administrative opgaver, have styr på detaljerne og altid være på forkant? Er du god til at sætte dig ind i nye systemer og processer og samtidigt være agil? Er du kvalitetsbevidst, effektiv, og får du energi af struktur og overblik?

Har du lyst til at blive en del af en Tech-virksomhed med vokseværk?

Så er du måske den erfarne bogholder, som InCom nu søger.

Om os

Vi er tre virksomheder under samme paraply.

InCom ApS og 3XD ApS er begge etablerede Tech-virksomheder, der servicerer danske boligadministratorer med digitale produkter til deres forretning.

CogniTech A/S er en nystartet Business Intelligence og Analytics-virksomhed, der er opstået på baggrund af et Management Buyout. CogniTech er således Danmarks største, partnerejede IBM Analytics-hus, og som ”ny” på markedet har vi en klar strategi for vores vækst i den kommende fremtid.

Sidst, men absolut ikke mindst interessant, så er InCom og CogniTech gået sammen om et meget ambitiøst AI og Data Science-projekt, CloudElite.ai.

Vi har et team af dedikerede og motiverede medarbejdere, der i høj grad tager ejerskab på opgaver. Du vil komme til at opleve kolleger med et unikt fællesskab og levende humor.

Fleksibel hverdag med god mulighed for variation

Vi har brug for en medarbejder, der dagligt kan tage bolden på vores administration- og bogføringsopgaver på tværs af de 3 virksomheder.

Du får en alsidig arbejdsdag, hvor opgaverne varierer mellem bogholderi og administration.

Du vil få mulighed for at sætte rammerne og optimere vores administrative processer og dokumentation og samtidigt varetage og sikre vores bogholderi, kører som aftalt. Du får ejerskab i at supportere dine kolleger der, hvor din erfaring giver værdi.

Du skal motiveres af tætte relationer med partnerteamet og resten af organisationen, hvor du kommer til at referere til vores CEO. Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er på vores kontor i Herning.

Dine kommende opgaver, som ikke er udtømmende:

  • Fakturering
  • Bogføring
  • Indtastning af leverandørfakturaer i netbank
  • Håndtering af alt omkring løn
  • Debitoropfølgning
  • Betaling af udlæg og kørepenge til medarbejdere
  • Momsafregning og bankafstemning
  • Procesdokumentation og kontrol
  • Assistance ved kontrakt- og salgshåndtering

Erfaren bogholder:

Vi forventer, du har praktisk erfaring som bogholder, og du har erfaring med det "brede" bogholderi, og du er vant til at "klargøre" til revisionen. Du skal have flair for IT, erfaring med Microsoft Office pakken, og det er et plus, hvis du også har erfaring med Visma Dataløn og UniConta.

Kendskab til salgshåndtering af IT-licenser er ligeledes en fordel, men ikke et krav.

Derudover ser vi gerne at:

Du er ansvarlig, engageret og har en positiv og konstruktiv måde at håndtere nye opgaver og udfordringer på. Du har et godt drive, du er kvalitetsbevidst og omhyggelig med høj grad af nøjagtighed og effektivitet. Du er faglig stærk og selvstændig med gode samarbejdsevner.

Du er motiveret af struktur og overblik, men har samtidigt en lille, kreativ iværksætter i maven, der har lyst til at skabe rammer og retningslinjer indenfor dit eget arbejdsområde.

Er du vores nye kollega?

Så hold dig ikke tilbage. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til flemming@incom-it.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Flemming Vibjerg på 2245 4671.

2020-02-17T00:57:08.077 Trives du med at tilrettelægge og strukturere administrative opgaver, have styr på detaljerne og altid være på forkant? Er du god til at sætte dig ind i nye systemer og processer og samtidigt være agil? Er du kvalitetsbevidst, effektiv, og får du energi af struktur og overblik? Har du lyst til at blive en del af en Tech-virksomhed med vokseværk? Så er du måske den erfarne bogholder, som InCom nu søger. Om os Vi er tre virksomheder under samme paraply. InCom ApS og 3XD ApS er begge etablerede Tech-virksomheder, der servicerer danske boligadministratorer med digitale produkter til deres forretning. CogniTech A S er en nystartet Business Intelligence og Analytics-virksomhed, der er opstået på baggrund af et Management Buyout. CogniTech er således Danmarks største, partnerejede IBM Analytics-hus, og som ny på markedet har vi en klar strategi for vores vækst i den kommende fremtid. Sidst, men absolut ikke mindst interessant, så er InCom og CogniTech gået sammen om et meget ambitiøst AI og Data Science-projekt, CloudElite.ai. Vi har et team af dedikerede og motiverede medarbejdere, der i høj grad tager ejerskab på opgaver. Du vil komme til at opleve kolleger med et unikt fællesskab og levende humor. Fleksibel hverdag med god mulighed for variation Vi har brug for en medarbejder, der dagligt kan tage bolden på vores administration- og bogføringsopgaver på tværs af de 3 virksomheder. Du får en alsidig arbejdsdag, hvor opgaverne varierer mellem bogholderi og administration. Du vil få mulighed for at sætte rammerne og optimere vores administrative processer og dokumentation og samtidigt varetage og sikre vores bogholderi, kører som aftalt. Du får ejerskab i at supportere dine kolleger der, hvor din erfaring giver værdi. Du skal motiveres af tætte relationer med partnerteamet og resten af organisationen, hvor du kommer til at referere til vores CEO. Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er på vores kontor i Herning. Dine kommende opgaver, som ikke er udtømmende: Fakturering Bogføring Indtastning af leverandørfakturaer i netbank Håndtering af alt omkring løn Debitoropfølgning Betaling af udlæg og kørepenge til medarbejdere Momsafregning og bankafstemning Procesdokumentation og kontrol Assistance ved kontrakt- og salgshåndtering Erfaren bogholder: Vi forventer, du har praktisk erfaring som bogholder, og du har erfaring med det brede bogholderi, og du er vant til at klargøre til revisionen. Du skal have flair for IT, erfaring med Microsoft Office pakken, og det er et plus, hvis du også har erfaring med Visma Dataløn og UniConta. Kendskab til salgshåndtering af IT-licenser er ligeledes en fordel, men ikke et krav. Derudover ser vi gerne at: Du er ansvarlig, engageret og har en positiv og konstruktiv måde at håndtere nye opgaver og udfordringer på. Du har et godt drive, du er kvalitetsbevidst og omhyggelig med høj grad af nøjagtighed og effektivitet. Du er faglig stærk og selvstændig med gode samarbejdsevner. Du er motiveret af struktur og overblik, men har samtidigt en lille, kreativ iværksætter i maven, der har lyst til at skabe rammer og retningslinjer indenfor dit eget arbejdsområde. Er du vores nye kollega? Så hold dig ikke tilbage. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til flemming@incom-it.dk. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Flemming Vibjerg på 2245 4671.11Jobnetbf97874c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3698950INCOM ApS11Overgade 217400HerningDKDanmark0
flemming@incom-it.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000890648JobNet5104743510474310023-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf97874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf97874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf97874c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf97874c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/343301-251-1.jpgTech-virksomhed søger erfaren bogholder med skaberlyst12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi364012208Flemming Kjær Vibjergflemming@incom-it.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK