Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Technical Assistant til datahåndtering

Vi udvider vores team med en ny kollega, der i tæt samarbejde med andre afdelinger skal bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.

Vi leder efter en Technical Assistant, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores PLM system. Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til produktudvikling, samt ved ændringer af eksisterende produkter. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for databehandling. Du bliver en del af et team på 23 personer i MEDLINE & CARELINE® segmentet.

Teamet som du vil blive en del af, er en del af forretningsområdet Elektronik, som med sine ca. 150 medarbejdere på fabrikken på Als, er ansvarlig for produktion og produktionsmodning af print, elektronik og styresystemer til vores produkter. Derudover har vi fokus på innovation, LEAN og optimering af komplekse produkter, produktionsteknologier og -processer.

Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, der i mange år har været i solid vækst – og vi forventer, at væksten fortsætter de kommende år. Vi tilbyder også en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Primære arbejdsopgaver

  • Vedligeholde vores PLM database på elektronikprodukter i MEDLINE & CARELINE® segmentet
  • Gennemføre implementering af ændringer på produkter i vores PLM system
  • Være nøgleperson i samarbejdet mellem en Technical Product Manager og eksterne leverandører
  • Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
  • Koordinere konkrete interne og eksterne aktiviteter på tværs af organisationen ifm. gennemførelse af diverse projekter
  • Bestilling af prototyper – både internt og eksternt
  • Koordinere indførelsen af nye varianter i samarbejde med disponenter og Technical Product Managers
Du
  • har en teknisk baggrund/uddannelse, hvorfra du har erfaring i PLM og ERP systemer (Vi anvender Windchill og AX2012)
  • er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
  • har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
  • taler og skriver engelsk og gerne tysk
  • trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt og kan lide variation mellem dagligdagsopgaver og mindre projekter
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den ansættende leder Senior Manager Jette A. Jensen på tlf. 73 15 15 85 eller HR konsulent Ida Falkenham på 73 15 18 75.

Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).Technical Assistant til datahåndtering

   
***

LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946307Phoenix-a9914c5f12019-01-22T12:00:32.653Technical Assistant til datahåndteringVi udvider vores team med en ny kollega, der i tæt samarbejde med andre afdelinger skal bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.

Vi leder efter en Technical Assistant, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores PLM system. Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til produktudvikling, samt ved ændringer af eksisterende produkter. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for databehandling. Du bliver en del af et team på 23 personer i MEDLINE & CARELINE® segmentet.

Teamet som du vil blive en del af, er en del af forretningsområdet Elektronik, som med sine ca. 150 medarbejdere på fabrikken på Als, er ansvarlig for produktion og produktionsmodning af print, elektronik og styresystemer til vores produkter. Derudover har vi fokus på innovation, LEAN og optimering af komplekse produkter, produktionsteknologier og -processer.

Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, der i mange år har været i solid vækst – og vi forventer, at væksten fortsætter de kommende år. Vi tilbyder også en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Primære arbejdsopgaver
  • Vedligeholde vores PLM database på elektronikprodukter i MEDLINE & CARELINE® segmentet
  • Gennemføre implementering af ændringer på produkter i vores PLM system
  • Være nøgleperson i samarbejdet mellem en Technical Product Manager og eksterne leverandører
  • Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
  • Koordinere konkrete interne og eksterne aktiviteter på tværs af organisationen ifm. gennemførelse af diverse projekter
  • Bestilling af prototyper – både internt og eksternt
  • Koordinere indførelsen af nye varianter i samarbejde med disponenter og Technical Product Managers
Du
  • har en teknisk baggrund/uddannelse, hvorfra du har erfaring i PLM og ERP systemer (Vi anvender Windchill og AX2012)
  • er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
  • har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
  • taler og skriver engelsk og gerne tysk
  • trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt og kan lide variation mellem dagligdagsopgaver og mindre projekter
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den ansættende leder Senior Manager Jette A. Jensen på tlf. 73 15 15 85 eller HR konsulent Ida Falkenham på 73 15 18 75.

Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).Technical Assistant til datahåndtering

   
***

LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
2019-02-26T00:51:14.213 Vi udvider vores team med en ny kollega, der i tæt samarbejde med andre afdelinger skal bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.Vi leder efter en Technical Assistant, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores PLM system. Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til produktudvikling, samt ved ændringer af eksisterende produkter. Vi forventer derfor, at du har viden og eller en stor interesse for databehandling. Du bliver en del af et team på 23 personer i MEDLINE CARELINE® segmentet.Teamet som du vil blive en del af, er en del af forretningsområdet Elektronik, som med sine ca. 150 medarbejdere på fabrikken på Als, er ansvarlig for produktion og produktionsmodning af print, elektronik og styresystemer til vores produkter. Derudover har vi fokus på innovation, LEAN og optimering af komplekse produkter, produktionsteknologier og -processer.Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, der i mange år har været i solid vækst og vi forventer, at væksten fortsætter de kommende år. Vi tilbyder også en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.Primære arbejdsopgaverVedligeholde vores PLM database på elektronikprodukter i MEDLINE CARELINE® segmentetGennemføre implementering af ændringer på produkter i vores PLM systemVære nøgleperson i samarbejdet mellem en Technical Product Manager og eksterne leverandørerUdarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkterKoordinere konkrete interne og eksterne aktiviteter på tværs af organisationen ifm. gennemførelse af diverse projekterBestilling af prototyper både internt og eksterntKoordinere indførelsen af nye varianter i samarbejde med disponenter og Technical Product Managers Duhar en teknisk baggrund uddannelse, hvorfra du har erfaring i PLM og ERP systemer (Vi anvender Windchill og AX2012)er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humørhar en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsformtaler og skriver engelsk og gerne tysktrives med en bred kontaktflade både internt og eksternt og kan lide variation mellem dagligdagsopgaver og mindre projekter Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den ansættende leder Senior Manager Jette A. Jensen på tlf. 73 15 15 85 eller HR konsulent Ida Falkenham på 73 15 18 75.Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).Technical Assistant til datahåndtering Apply for this job ***LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.10Phoenixa9914c5f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-25T00:00:000000https://linak-cand.talent-soft.com/my-account/my-application-for-technical-assistant-til-datahandtering_376.aspx?ApplicationType=OfferApplication#ancrecontenu0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborgEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3440767Linak A/S11Smedevænget 86430NordborgDKDanmarkORS/a9914c5f_logo.pngORS/Small/a9914c5f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent697586PhoenixMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9914c5fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9914c5fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9914c5f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9914c5f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgHos Linak A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale213103Datakonsulent1IT20Ingeniør og naturvidenskab360273088personale@linak.comDKDanmarkDKDanmark330025085C2IT GraduateRobot Graduates til IT-konsulenthuset C2IT, Aarhus Opstart 16. september 2019 Information Management, ITKO, Business Intelligence eller Datamatiker Brænder du for ny teknologi og for optimering med digital transformation? Har du interesse i forretningsprocesser, der understøttes af moderne informationsteknologi primært fra Microsoft? Kan du se dig som teamplayer sammen med dygtige erfarne kollegaer hos spændende kunder? Er du fagligt nysgerrig og indstillet på at lære en masse nyt? Matcher ovenstående med dine interesser og kompetencer, så er det dig, vi leder efter til jobbet som C2IT Graduate! Du skal turde udfordre dig selv og være nysgerrig på både teknologi og forretningsprocesser. Vi arbejder med kunder indenfor alle brancher, og du vil derfor få et solidt indblik i virksomheder og processer indenfor både handel, produktion, distribution, logistik og projekt service. Du vil blive mødt af 90 dygtige og engagerede kollegaer, som står klar til at hjælpe dig med at blive en dygtig forretnings- proceskonsulent, data scientist, IT-management konsulent eller systemudvikler. Dine primære opgaver vil spænde vidt, men fælles for dem alle er, at de omhandler konkrete kundeopgaver til nye og eksisterende kunder: Workshops, analyse og design Konfigurering og udvikling med udgangspunkt i Microsofts teknologiplatform (Business Central, Power BI, Azure, SQL-Server etc.) Support on-site hos kunder og fra C2IT kontoret Uddannelse og test Projektstyring Dine personlige kompetencer er vigtige, for vi lever af service til vores kunder. Derfor skal du brænde for god service, være ansvarsbevidst, ambitiøs og have interesse i forretningsprocesser og teknologi. Du skal kunne samarbejde i teams, men også meget gerne kunne arbejde selvstændigt. Vi tilbyder et spændende job med store karrieremuligheder og masser af personlig og faglig udvikling. Du vil få mange dygtige kollegaer at støtte dig til, og hvis du griber mulighederne, kan du være med til at forme dit eget fremtidige job hos os. Vi tilbyder gode forhold, masser af erfaring og kompetence i et ungt miljø og en arbejdsplads, der summer af liv og lyst til at være sammen. Graduate programmet med opstart den 16. september 2019 tager udgangspunkt i C2IT s afdeling i Aarhus (INCUBA Katrinebjerg), men der er også muligheder for at arbejde nogle dage på eller efterfølgende blive tilknyttet vores kontorer i Kolding eller Ballerup. Du kommer sammen med de andre Graduates til at indgå i en fælles opstart og træning, får mulighed for at komme rundt i vores forskellige forretningsområder og for at arbejde på konkrete kundeopgaver sammen med erfarne konsulenter, inden du er klar til at træde ind som juniorkonsulent i en af vores forretningsenheder. C2IT - Fordi livet er for kort til kedelige arbejdspladser Som syvdobbelt gazellevinder har vi i C2IT siden opstarten i 2003 fordoblet omsætningen hvert 3. år, og det har vi intentioner om at fortsætte med. Derfor er vi altid på udkig efter nye dygtige kollegaer! Vi leverer 360 kompetencer og services, og vores altoverskyggende mål er at gøre IT simpelt for vores kunder. Vi er kendte for vores smidighed og samarbejdsvilje og ikke mindst for vores solide kompetencer. Vi er en sund mellemstor partnerdrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor frihed i det daglige arbejde. Omgangstonen er uformel og positiv, samarbejdsvilje og sparring er i fokus, og der er stor faglig stolthed, hvorfor vi også vægter uddannelse højt. Vi er 90 dygtige medarbejdere på kontorerne i Kolding, Aarhus, Esbjerg og Ballerup. Som medarbejder hos C2IT er du med til at bidrage til udviklingen og digitalisering af meget forskellige virksomheder i Danmark, således, at de sammen med os kan udvikle sig og forblive konkurrencedygtige. Udover det klare mål at gøre IT simpelt hos vores kunder, har vi en fast holdning til og tradition for, at en del af vores overskud hvert år bliver brugt på sociale formål. Lyder det som noget for dig? ... så vil vi glæde os til at høre fra dig! På C2IT.DK kan du læse mere om os. Kontakt Teamchef Johannes Tange Jørgensen jtj@c2it.dk eller 25 55 59 25 for spørgsmål.Graduates til IT-konsulenthuset C2IT, Aarhus
Opstart 16. september 2019

Information Management, ITKO, Business Intelligence eller Datamatiker

  • Brænder du for ny teknologi og for optimering med digital transformation?
  • Har du interesse i forretningsprocesser, der understøttes af moderne informationsteknologi primært fra Microsoft?
  • Kan du se dig som teamplayer sammen med dygtige erfarne kollegaer hos spændende kunder?
  • Er du fagligt nysgerrig og indstillet på at lære en masse nyt?
Matcher ovenstående med dine interesser og kompetencer, så er det dig, vi leder efter til jobbet som C2IT Graduate!


Du skal turde udfordre dig selv og være nysgerrig på både teknologi og forretningsprocesser. Vi arbejder med kunder indenfor alle brancher, og du vil derfor få et solidt indblik i virksomheder og processer indenfor både handel, produktion, distribution, logistik og projekt/service.

Du vil blive mødt af 90 dygtige og engagerede kollegaer, som står klar til at hjælpe dig med at blive en dygtig forretnings-/proceskonsulent, data scientist, IT-management konsulent eller systemudvikler.

Dine primære opgaver vil spænde vidt, men fælles for dem alle er, at de omhandler konkrete kundeopgaver til nye og eksisterende kunder:

  • Workshops, analyse og design

  • Konfigurering og udvikling med udgangspunkt i Microsofts teknologiplatform (Business Central, Power BI, Azure, SQL-Server etc.)

  • Support on-site hos kunder og fra C2IT kontoret

  • Uddannelse og test

  • Projektstyring

Dine personlige kompetencer er vigtige, for vi lever af service til vores kunder. Derfor skal du brænde for god service, være ansvarsbevidst, ambitiøs og have interesse i forretningsprocesser og teknologi. Du skal kunne samarbejde i teams, men også meget gerne kunne arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder et spændende job med store karrieremuligheder og masser af personlig og faglig udvikling. Du vil få mange dygtige kollegaer at støtte dig til, og hvis du griber mulighederne, kan du være med til at forme dit eget fremtidige job hos os. Vi tilbyder gode forhold, masser af erfaring og kompetence i et ungt miljø og en arbejdsplads, der summer af liv og lyst til at være sammen.

Graduate programmet med opstart den 16. september 2019 tager udgangspunkt i C2IT’s afdeling i Aarhus (INCUBA – Katrinebjerg), men der er også muligheder for at arbejde nogle dage på eller efterfølgende blive tilknyttet vores kontorer i Kolding eller Ballerup. Du kommer sammen med de andre Graduates til at indgå i en fælles opstart og træning, får mulighed for at komme rundt i vores forskellige forretningsområder og for at arbejde på konkrete kundeopgaver sammen med erfarne konsulenter, inden du er klar til at træde ind som juniorkonsulent i en af vores forretningsenheder.


C2IT - Fordi livet er for kort til kedelige arbejdspladser

Som syvdobbelt gazellevinder har vi i C2IT siden opstarten i 2003 fordoblet omsætningen hvert 3. år, og det har vi intentioner om at fortsætte med. Derfor er vi altid på udkig efter nye dygtige kollegaer! Vi leverer 360° kompetencer og services, og vores altoverskyggende mål er at gøre IT simpelt for vores kunder. Vi er kendte for vores smidighed og samarbejdsvilje og ikke mindst for vores solide kompetencer.

Vi er en sund mellemstor partnerdrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor frihed i det daglige arbejde. Omgangstonen er uformel og positiv, samarbejdsvilje og sparring er i fokus, og der er stor faglig stolthed, hvorfor vi også vægter uddannelse højt.

Vi er 90 dygtige medarbejdere på kontorerne i Kolding, Aarhus, Esbjerg og Ballerup.
Som medarbejder hos C2IT er du med til at bidrage til udviklingen og digitalisering af meget forskellige virksomheder i Danmark, således, at de sammen med os kan udvikle sig og forblive konkurrencedygtige.

Udover det klare mål at gøre IT simpelt hos vores kunder, har vi en fast holdning til og tradition for, at en del af vores overskud hvert år bliver brugt på sociale formål.


Lyder det som noget for dig?

... så vil vi glæde os til at høre fra dig!

På C2IT.DK kan du læse mere om os.

Kontakt Teamchef Johannes Tange Jørgensen jtj@c2it.dk eller 25 55 59 25 for spørgsmål.

C2ITAarhus N2019-05-15T00:00:002019-07-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

C2IT Graduate

C2IT

Aarhus N
Graduates til IT-konsulenthuset C2IT, Aarhus Opstart 16. september 2019 Information Management, ITKO, Business Intelligence eller Datamatiker Brænder du for ny teknologi og for optimering med digital transformation? Har du interesse i forretningspro...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:14. juli 2019