Technical Sales Coordinator til Varimixer A/S

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Trives du i en intern men udadvendt rolle, hvor vi giver vores kunder og samarbejdspartner sparring og support på internationalt niveau? Kan du genkende dig selv i det tekniske moment når kunder skal have hjælp og vejledning, gerne med en viden der strækker sig langt ud over møtrikker og bolte? Så kan du nu blive en del af et velfungerende team, med højt til loftet, højt humør og en god puls.

Om Varimixer A/S – STRONG AS A BEAR – Røremaskiner til professionelle, dansk design og kvalitet 

Varimixer A/S blev stiftet i 1915, og er i dag vokset til en verdensomspændende leverandør af planetrøremaskiner til primært levnedsmiddelbranchen. Navnet Varimixer kendes i selv de fjerneste egne af verden, og er forbundet med robusthed, stabilitet og innovation. Virksomheden er i dag blandt de førende indenfor sit felt, og kendt som en pålidelig og serviceminded leverandør af højkvalitetsprodukter produceret i Danmark. Varimixer A/S har egen produktion på adressen i Brøndby, og har 45 ansatte i Danmark.

Om rollen
Vi søger en dygtig og energisk medarbejder, som brænder for kundeservice, vi er 4 i teamet, som hver har sit fokusområde inden for blandt andet shipping, maskinsalg, reservedelssalg, alle med udgangspunkt i ordrebehandlinger, tekniske support og besvarelser af mails, telefonopkald fra kunder, forhandlere og samarbejdspartnere. I afdelingen varetages også træning af forhandlere World Wide og vi yder support til vores sælgere i tekniske spørgsmål. Vi anvender salgsmodulet i SAP til vores håndtering af data og historik. Du tilbydes en varieret hverdag i en virksomhed med lange traditioner, og et internationalt stærkt varemærke.

Opgaver og ansvar

  • Besvarelse af tekniske henvendelser på mail
  • Besvarelse af salgshenvendelser på mail
  • Telefonisk besvarelse af ovenstående henvendelser.
  • Ordrebehandling af primært maskinordrer (SAP)
  • Vedligeholdelse af SAP-konditioner samt priser og prislister (SAP)
  • Opdatere kundedatabase i SAP
  • Support til vore forhandlere og sælgerne
  • En stor del af vores håndtering foregår på engelsk og tysk
  • Indgå i tværfaglige forbedrings- og optimeringsprojekter
  • Når det igen er muligt, evt. deltagelse på messer, og i teknisk træning af vores forhandlere og herunder rejseaktivitet få gange om året
  • Overvågning af kunde-ordrebeholdning i samarbejde med produktionen
Dine faglige og personlige kompetencer 
Du har som minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling, og helst fra en ordreproducerende international virksomhed. Du kan være uddannet teknisk assistent, maskintekniker eller produktions-teknolog eller lignende med god forståelse og erfaring med salgs- og kundesupport på teknisk niveau. Det er en fordel hvis du har kendskab til maskiner, maskinbygning og produktion, men først og fremmest har du afsættet for at blive en mester i SAP, hvis ikke du allerede er det.
Du skal have en praktisk tilgang til jobbet, men samtidig formå at analysere problemstillinger, og selvstændigt komme med forslag til forbedringer. Du skal kunne holde flere bolde i luften på samme tid, uden at miste overblik og samtidig få afsluttet opgaverne.
 
  • Det er en fordel at du har SAP- erfaring fra SD-modulet
  • Analytisk og systematisk
  • Gode tværfaglige samarbejdsevner
  • Højt energiniveau og positiv attitude
  • Du har sans for detaljer og løser opgaver med akkuratesse
  • Du mestrer mange bolde i luften, og har en høj stress tærskel
  • Høj selvjustits i relation til kvalitet
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
Vi sørger for, at du får et grundigt introforløb, specielt også i vores produktion og hos vores samarbejdspartner, så du får et godt kendskab til kollegaerne og produkterne.
Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og kort beslutningsproces. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur som sikrer, at vi kender hinanden, virksomhedens mål og værdier. Ejerskab og ordentlighed er vigtige nøgleord i vores organisation, vi passer godt på hinanden og vores forretning. Kan du se dig selv i dette, så tøv ikke med at sende en ansøgning.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Varimixer A/S. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om Varimixer A/S på https://varimixer.com/da/


 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Technical Sales Coordinator til Varimixer A/S

Trives du i en intern men udadvendt rolle, hvor vi giver vores kunder og samarbejdspartner sparring og support på internationalt niveau? Kan du genkende dig selv i det tekniske moment når kunder skal have hjælp og vejledning, gerne med en viden der strækker sig langt ud over møtrikker og bolte? Så kan du nu blive en del af et velfungerende team, med højt til loftet, højt humør og en god puls.

Om Varimixer A/S – STRONG AS A BEAR – Røremaskiner til professionelle, dansk design og kvalitet 

Varimixer A/S blev stiftet i 1915, og er i dag vokset til en verdensomspændende leverandør af planetrøremaskiner til primært levnedsmiddelbranchen. Navnet Varimixer kendes i selv de fjerneste egne af verden, og er forbundet med robusthed, stabilitet og innovation. Virksomheden er i dag blandt de førende indenfor sit felt, og kendt som en pålidelig og serviceminded leverandør af højkvalitetsprodukter produceret i Danmark. Varimixer A/S har egen produktion på adressen i Brøndby, og har 45 ansatte i Danmark.

Om rollen
Vi søger en dygtig og energisk medarbejder, som brænder for kundeservice, vi er 4 i teamet, som hver har sit fokusområde inden for blandt andet shipping, maskinsalg, reservedelssalg, alle med udgangspunkt i ordrebehandlinger, tekniske support og besvarelser af mails, telefonopkald fra kunder, forhandlere og samarbejdspartnere. I afdelingen varetages også træning af forhandlere World Wide og vi yder support til vores sælgere i tekniske spørgsmål. Vi anvender salgsmodulet i SAP til vores håndtering af data og historik. Du tilbydes en varieret hverdag i en virksomhed med lange traditioner, og et internationalt stærkt varemærke.

Opgaver og ansvar

  • Besvarelse af tekniske henvendelser på mail
  • Besvarelse af salgshenvendelser på mail
  • Telefonisk besvarelse af ovenstående henvendelser.
  • Ordrebehandling af primært maskinordrer (SAP)
  • Vedligeholdelse af SAP-konditioner samt priser og prislister (SAP)
  • Opdatere kundedatabase i SAP
  • Support til vore forhandlere og sælgerne
  • En stor del af vores håndtering foregår på engelsk og tysk
  • Indgå i tværfaglige forbedrings- og optimeringsprojekter
  • Når det igen er muligt, evt. deltagelse på messer, og i teknisk træning af vores forhandlere og herunder rejseaktivitet få gange om året
  • Overvågning af kunde-ordrebeholdning i samarbejde med produktionen
Dine faglige og personlige kompetencer 
Du har som minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling, og helst fra en ordreproducerende international virksomhed. Du kan være uddannet teknisk assistent, maskintekniker eller produktions-teknolog eller lignende med god forståelse og erfaring med salgs- og kundesupport på teknisk niveau. Det er en fordel hvis du har kendskab til maskiner, maskinbygning og produktion, men først og fremmest har du afsættet for at blive en mester i SAP, hvis ikke du allerede er det.
Du skal have en praktisk tilgang til jobbet, men samtidig formå at analysere problemstillinger, og selvstændigt komme med forslag til forbedringer. Du skal kunne holde flere bolde i luften på samme tid, uden at miste overblik og samtidig få afsluttet opgaverne.
 
  • Det er en fordel at du har SAP- erfaring fra SD-modulet
  • Analytisk og systematisk
  • Gode tværfaglige samarbejdsevner
  • Højt energiniveau og positiv attitude
  • Du har sans for detaljer og løser opgaver med akkuratesse
  • Du mestrer mange bolde i luften, og har en høj stress tærskel
  • Høj selvjustits i relation til kvalitet
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
Vi sørger for, at du får et grundigt introforløb, specielt også i vores produktion og hos vores samarbejdspartner, så du får et godt kendskab til kollegaerne og produkterne.
Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og kort beslutningsproces. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur som sikrer, at vi kender hinanden, virksomhedens mål og værdier. Ejerskab og ordentlighed er vigtige nøgleord i vores organisation, vi passer godt på hinanden og vores forretning. Kan du se dig selv i dette, så tøv ikke med at sende en ansøgning.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Varimixer A/S. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om Varimixer A/S på https://varimixer.com/da/


 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.