Technical Service Manager -Vil du med på en spændende og udviklende rejse, og kan du tage ansvaret for at opstarte og udvikle en afdeling?

ISS Technical Services er en del af ISS koncernen, og har siden opstart i 2005 været et forretningsområde i stor udvikling. Du bliver en del af et stærkt team på mere end 230 kompetente medarbejdere, som står for at understøtte drift og vedligeholdelse af bygninger og teknisk udstyr hos nogle af de største danske virksomheder, der samtidig fungerer som vores tætte samarbejdspartnere.  
 
Struktureret tilgang, fokus på kundetilfredshed og HVAC kendskab.  
ISS søger en Technical Service Manager til lokation i Århus. Som Technical Service Manager er dine primære ansvarsområder ledelse af medarbejdere samt levering og optimering af tekniske serviceløsninger gennem egne medarbejdere – faglærte og ufaglærte - og underleverandører. Det er en forudsætning, at du prioriterer og har ledelseserfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed. En struktureret tilgang i forhold til egne opgaver og processerne for dine medarbejdere er desuden velset.  
 
Desuden er du er ansvarlig for den tekniske leverance til flere kunder og har dermed ansvaret for at sikre at både økonomien og kundetilfredsheden bliver optimeret. Du bliver leder af vores HVAC afdeling som vi er i gang med at bygge op i vest Danmark, hvorfor det er en fordel hvis du har kendskab til HVAC eller en HVAC faglig relevant grunduddannelse som f.eks. køletekniker, ventilationstekniker eller automatiktekniker.  
 
Til styring af opgaverne og ikke mindst opfølgning bruger du Facility Management Systemer (FMS) og andre IT-systemer. Disse systemer ses som et nøgleredskab for at opnå dine mål - herunder økonomiopfølgning som er en naturlig og vigtig del af dit ansvar.
 
Hvad leder vi efter? 
Vi vægter dine personlige kvalifikationer, ledelsesmæssige kompetencer og erfaring lige så højt som din faglige ballast.  
Den rette kandidat opfylder følgende kriterier:  

  • Du har minimum 5 års erfaring som leder indenfor service- og byggebranchen og gerne nogle års erfaring med ledelse af kørsel på serviceopgaver og bygningsinstallationer. 
  • Det er en fordel hvis du har en videregående uddannelse som maskinmester, El installatør eller teknisk ingeniør.
  • Kendskab til kvalitetssikringssystemet ISO9001-2015 vil være et krav
  • Du besidder tegningsforståelse og har erfaring med projektering /udførsel af større og mindre tværfaglige projekter. 
  • Du skal besidde gode samarbejdsevner, være selvstændig og fleksibel, samt kunne tage ansvar og initiativ
  • Som person er du ukompliceret, uhøjtidelig, positiv og med godt humør.
  • Du anser god service og høj faglighed/kvalitet som to uadskillelige størrelser   
  • Du skal besidde en god portion robusthed og trives i et hektisk miljø med foranderlighed og konstante udfordringer. Erfaring med forandringsledelse er derfor en fordel.   
Derudover skal du kunne anvende MS Office pakken både mobilt og via pc’er, samt have kørekort til personbil. 
 
Hvorfor er ISS Technical Services den rigtige virksomhed for dig? 
ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.   
 
Du får naturligvis en attraktiv lønpakke der matcher stillingens krav og de kompetencer du kommer med – dette inkluderer pension, sundhedsforsikring samt bilordning. Herudover kan du forvente relevant faglig efteruddannelse og personlig udvikling, samt at få masser af plads til at forvalte og udvikle dit job. Som arbejdsplads tilbyder vi trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.  
 
Ansøgning 
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 13.03.2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. 
 
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Afdelingschef Martin Blomberg Hansen på tlf. 61 97 28 30. 
 
Bliv en del af en anerkendt virksomhed  
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:6. marts 2018

QA Manager

SYBO ApS

Description Hey! We re SYBO and we re here to make awesome games. Like you, we re gamers, we re creators, we re perfectionists. It s our goal to create the best experiences for everyone! Fantastic games are made by fantastic people and that s who we...
Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:20. marts 2018

Floor manager

Zoologisk Have

Bliver du drevet af at have ansvar og på at yde god service? Kan du lide at arbejde under forandringer, og tager du udfordringer med et smil. Så er denne stilling måske lige noget for dig. Zoologisk Have København søger en floor manager til caf og f...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Ansvarlig for dokumentationsstyring

Signalprogrammet

Vil du være ansvarlig for dokumentationsprocesser? I de kommende år udskifter vi signalsystemet på jernbanenettet i hele Danmark. Signalsystemet er en ny digital teknologi, der skaber rammen for en mere effektiv udnyttelse af jernbaneinfrastrukturen...
Indrykket:14. januar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Procurement Manager

FLSMIDTH & CO. A/S

Department Description If you have a strong combination of leadership skills, stakeholder management skills, commercial understanding and technical insight you have the opportunity for a unique, challenging and exciting job now. As department Manage...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Operations Applications Manager - Svitzer

MAERSK LINE A/S

Mærsk Transport & Logistics IT is on a transformational journey towards becoming the trusted partner to the business. Being the application manager for the operations area in Svitzer you will have a unique opportunity to directly support and influen...