Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Technical Service Manager -Vil du med på en spændende og udviklende rejse, og kan du tage ansvaret for at opstarte og udvikle en afdeling?

ISS Technical Services er en del af ISS koncernen, og har siden opstart i 2005 været et forretningsområde i stor udvikling. Du bliver en del af et stærkt team på mere end 230 kompetente medarbejdere, som står for at understøtte drift og vedligeholdelse af bygninger og teknisk udstyr hos nogle af de største danske virksomheder, der samtidig fungerer som vores tætte samarbejdspartnere.

Struktureret tilgang, fokus på kundetilfredshed og HVAC kendskab.
ISS søger en Technical Service Manager til lokation i Århus. Som Technical Service Manager er dine primære ansvarsområder ledelse af medarbejdere samt levering og optimering af tekniske serviceløsninger gennem egne medarbejdere – faglærte og ufaglærte - og underleverandører. Det er en forudsætning, at du prioriterer og har ledelseserfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed. En struktureret tilgang i forhold til egne opgaver og processerne for dine medarbejdere er desuden velset.

Desuden er du er ansvarlig for den tekniske leverance til flere kunder og har dermed ansvaret for at sikre at både økonomien og kundetilfredsheden bliver optimeret. Du bliver leder af vores HVAC afdeling som vi er i gang med at bygge op i vest Danmark, hvorfor det er en fordel hvis du har kendskab til HVAC eller en HVAC faglig relevant grunduddannelse som f.eks. køletekniker, ventilationstekniker eller automatiktekniker.

Til styring af opgaverne og ikke mindst opfølgning bruger du Facility Management Systemer (FMS) og andre IT-systemer. Disse systemer ses som et nøgleredskab for at opnå dine mål - herunder økonomiopfølgning som er en naturlig og vigtig del af dit ansvar.

Hvad leder vi efter?
Vi vægter dine personlige kvalifikationer, ledelsesmæssige kompetencer og erfaring lige så højt som din faglige ballast.
Den rette kandidat opfylder følgende kriterier:

  • Du har minimum 5 års erfaring som leder indenfor service- og byggebranchen og gerne nogle års erfaring med ledelse af kørsel på serviceopgaver og bygningsinstallationer.
  • Det er en fordel hvis du har en videregående uddannelse som maskinmester, El installatør eller teknisk ingeniør.
  • Kendskab til kvalitetssikringssystemet ISO9001-2015 vil være et krav
  • Du besidder tegningsforståelse og har erfaring med projektering /udførsel af større og mindre tværfaglige projekter.
  • Du skal besidde gode samarbejdsevner, være selvstændig og fleksibel, samt kunne tage ansvar og initiativ
  • Som person er du ukompliceret, uhøjtidelig, positiv og med godt humør.
  • Du anser god service og høj faglighed/kvalitet som to uadskillelige størrelser
  • Du skal besidde en god portion robusthed og trives i et hektisk miljø med foranderlighed og konstante udfordringer. Erfaring med forandringsledelse er derfor en fordel.
Derudover skal du kunne anvende MS Office pakken både mobilt og via pc’er, samt have kørekort til personbil.

Hvorfor er ISS Technical Services den rigtige virksomhed for dig?
ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.

Du får naturligvis en attraktiv lønpakke der matcher stillingens krav og de kompetencer du kommer med – dette inkluderer pension, sundhedsforsikring samt bilordning. Herudover kan du forvente relevant faglig efteruddannelse og personlig udvikling, samt at få masser af plads til at forvalte og udvikle dit job. Som arbejdsplads tilbyder vi trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 13.03.2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Afdelingschef Martin Blomberg Hansen på tlf. 61 97 28 30.

Bliv en del af en anerkendt virksomhed
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329760750Phoenix-5dadcad912018-02-13T15:02:17.797Technical Service Manager -Vil du med på en spændende og udviklende rejse, og kan du tage ansvaret for at opstarte og udvikle en afdeling?ISS Technical Services er en del af ISS koncernen, og har siden opstart i 2005 været et forretningsområde i stor udvikling. Du bliver en del af et stærkt team på mere end 230 kompetente medarbejdere, som står for at understøtte drift og vedligeholdelse af bygninger og teknisk udstyr hos nogle af de største danske virksomheder, der samtidig fungerer som vores tætte samarbejdspartnere.

Struktureret tilgang, fokus på kundetilfredshed og HVAC kendskab.
ISS søger en Technical Service Manager til lokation i Århus. Som Technical Service Manager er dine primære ansvarsområder ledelse af medarbejdere samt levering og optimering af tekniske serviceløsninger gennem egne medarbejdere – faglærte og ufaglærte - og underleverandører. Det er en forudsætning, at du prioriterer og har ledelseserfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed. En struktureret tilgang i forhold til egne opgaver og processerne for dine medarbejdere er desuden velset.

Desuden er du er ansvarlig for den tekniske leverance til flere kunder og har dermed ansvaret for at sikre at både økonomien og kundetilfredsheden bliver optimeret. Du bliver leder af vores HVAC afdeling som vi er i gang med at bygge op i vest Danmark, hvorfor det er en fordel hvis du har kendskab til HVAC eller en HVAC faglig relevant grunduddannelse som f.eks. køletekniker, ventilationstekniker eller automatiktekniker.

Til styring af opgaverne og ikke mindst opfølgning bruger du Facility Management Systemer (FMS) og andre IT-systemer. Disse systemer ses som et nøgleredskab for at opnå dine mål - herunder økonomiopfølgning som er en naturlig og vigtig del af dit ansvar.

Hvad leder vi efter?
Vi vægter dine personlige kvalifikationer, ledelsesmæssige kompetencer og erfaring lige så højt som din faglige ballast.
Den rette kandidat opfylder følgende kriterier:
  • Du har minimum 5 års erfaring som leder indenfor service- og byggebranchen og gerne nogle års erfaring med ledelse af kørsel på serviceopgaver og bygningsinstallationer.
  • Det er en fordel hvis du har en videregående uddannelse som maskinmester, El installatør eller teknisk ingeniør.
  • Kendskab til kvalitetssikringssystemet ISO9001-2015 vil være et krav
  • Du besidder tegningsforståelse og har erfaring med projektering /udførsel af større og mindre tværfaglige projekter.
  • Du skal besidde gode samarbejdsevner, være selvstændig og fleksibel, samt kunne tage ansvar og initiativ
  • Som person er du ukompliceret, uhøjtidelig, positiv og med godt humør.
  • Du anser god service og høj faglighed/kvalitet som to uadskillelige størrelser
  • Du skal besidde en god portion robusthed og trives i et hektisk miljø med foranderlighed og konstante udfordringer. Erfaring med forandringsledelse er derfor en fordel.
Derudover skal du kunne anvende MS Office pakken både mobilt og via pc’er, samt have kørekort til personbil.

Hvorfor er ISS Technical Services den rigtige virksomhed for dig?
ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.

Du får naturligvis en attraktiv lønpakke der matcher stillingens krav og de kompetencer du kommer med – dette inkluderer pension, sundhedsforsikring samt bilordning. Herudover kan du forvente relevant faglig efteruddannelse og personlig udvikling, samt at få masser af plads til at forvalte og udvikle dit job. Som arbejdsplads tilbyder vi trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 13.03.2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Afdelingschef Martin Blomberg Hansen på tlf. 61 97 28 30.

Bliv en del af en anerkendt virksomhed
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.
2018-04-11T00:50:48.713 ISS Technical Services er en del af ISS koncernen, og har siden opstart i 2005 været et forretningsområde i stor udvikling. Du bliver en del af et stærkt team på mere end 230 kompetente medarbejdere, som står for at understøtte drift og vedligeholdelse af bygninger og teknisk udstyr hos nogle af de største danske virksomheder, der samtidig fungerer som vores tætte samarbejdspartnere. Struktureret tilgang, fokus på kundetilfredshed og HVAC kendskab. ISS søger en Technical Service Manager til lokation i Århus. Som Technical Service Manager er dine primære ansvarsområder ledelse af medarbejdere samt levering og optimering af tekniske serviceløsninger gennem egne medarbejdere faglærte og ufaglærte - og underleverandører. Det er en forudsætning, at du prioriterer og har ledelseserfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed. En struktureret tilgang i forhold til egne opgaver og processerne for dine medarbejdere er desuden velset. Desuden er du er ansvarlig for den tekniske leverance til flere kunder og har dermed ansvaret for at sikre at både økonomien og kundetilfredsheden bliver optimeret. Du bliver leder af vores HVAC afdeling som vi er i gang med at bygge op i vest Danmark, hvorfor det er en fordel hvis du har kendskab til HVAC eller en HVAC faglig relevant grunduddannelse som f.eks. køletekniker, ventilationstekniker eller automatiktekniker. Til styring af opgaverne og ikke mindst opfølgning bruger du Facility Management Systemer (FMS) og andre IT-systemer. Disse systemer ses som et nøgleredskab for at opnå dine mål - herunder økonomiopfølgning som er en naturlig og vigtig del af dit ansvar. Hvad leder vi efter? Vi vægter dine personlige kvalifikationer, ledelsesmæssige kompetencer og erfaring lige så højt som din faglige ballast. Den rette kandidat opfylder følgende kriterier: Du har minimum 5 års erfaring som leder indenfor service- og byggebranchen og gerne nogle års erfaring med ledelse af kørsel på serviceopgaver og bygningsinstallationer. Det er en fordel hvis du har en videregående uddannelse som maskinmester, El installatør eller teknisk ingeniør. Kendskab til kvalitetssikringssystemet ISO9001-2015 vil være et krav Du besidder tegningsforståelse og har erfaring med projektering udførsel af større og mindre tværfaglige projekter. Du skal besidde gode samarbejdsevner, være selvstændig og fleksibel, samt kunne tage ansvar og initiativ Som person er du ukompliceret, uhøjtidelig, positiv og med godt humør. Du anser god service og høj faglighed kvalitet som to uadskillelige størrelser Du skal besidde en god portion robusthed og trives i et hektisk miljø med foranderlighed og konstante udfordringer. Erfaring med forandringsledelse er derfor en fordel. Derudover skal du kunne anvende MS Office pakken både mobilt og via pc er, samt have kørekort til personbil. Hvorfor er ISS Technical Services den rigtige virksomhed for dig? ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Du får naturligvis en attraktiv lønpakke der matcher stillingens krav og de kompetencer du kommer med dette inkluderer pension, sundhedsforsikring samt bilordning. Herudover kan du forvente relevant faglig efteruddannelse og personlig udvikling, samt at få masser af plads til at forvalte og udvikle dit job. Som arbejdsplads tilbyder vi trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 13.03.2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Afdelingschef Martin Blomberg Hansen på tlf. 61 97 28 30. Bliv en del af en anerkendt virksomhed ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.11Jobnet5dadcad9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-10T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=24&ProjectId=193073&DepartmentId=290&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3110959ISS Facility Services A/S11Møntmestervej 312400København NV61972830DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent525808JobNet47719011000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5dadcad9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5dadcad9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5dadcad9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5dadcad9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgSom Manager hos ISS Facility Services A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale131913Manager6Ledelse353021706Martin Hansennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK