Technical Support (1st line)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobbeskrivelse

1st line supporter søges til Nets Ecom support

Er du social og motiveres du af at hjælpe kunder? Vil du arbejde i en IT virksomhed med masser af gode kollegaer? Da er du velkommen til Nets Ecom support.

 

Vi søger en 1st line supporter til vores danske support afdeling. du vil arbejde tæt med vores 2nd line, salg & salgssupport
Du vil hjælpe vores kunder med små og store problem. Vores kunder er alt fra store internationale firma til små lokale e-handelsbutikker.

Nets ecom sørger for at vores kunder kan modtage betalinger online på deres webshops.

 

Stillingen i hovedtræk      

 1st line supporter vil dine opgaver bl.a. bestå af følgende:

  • Besvare indkommende samtaler og e-mails fra vores kunder af teknisk og mindre teknisk karakter
  • Feilsøge og analysere kundens problem
  •  Hjælpe kunder med implementering og vedligeholdelse af vores tjenester 
  •  Ad-hoc opgaver som interne projekter, kundemøder
  •  Assistere vores 2nd lvl med vores VIP & Partner kunder
  •  Assistere kunder med deres shopmoduler og API integrationer 

For at kunne lykkedes i rollen er det vigtigt at du kan beholde overblikket over de opgaver som havner på dit bord, samtidig med at du trives med at løse kunders problemer.

Du er god til at kommunikere med forskellige kundetyper, både mundtlig og skriftligt, samtidig med er du serviceminded og trives i rollen som problemløser.

Du vil arbejde tæt med vores lokale salgsafdeling, men også med vores support kollegaer i Sverige og Norge.

Vi søger efter en teamplayer med godt humør og som har kunden i fokus.

 

Kandidatprofil:

Den rette kandidat er en supporter med baggrund inden for support & kundeservice. har gerne flere års erfaring med kundesupport i lignende virksomheder. erfaring med at håndtere kundekald.

 

Faglige kompetencer:      

  

  • Skal kunne Dansk & Engelsk flydende i skrift & tale
  • God teknisk forståelse eller teknisk bagrund
  • Erfaring med kundesupport over telefonen.
  • Godt kendskab til brugen af MS Office pakken
  • Generel teknisk forståelse for internettet og gerne erfaring med vedligeholdelse af hjemmesider
  • det er et plus hvis man har erfaring med at programmere
  • ITIL kursus er et plus

 

Er stillingen interessant for dig, så send din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.

 


Kvalifikationer

Kandidatprofil:

Den rette kandidat er en supporter med baggrund inden for support & kundeservice. har gerne flere års erfaring med kundesupport i lignende virksomheder. erfaring med at håndtere kundekald.

 

Faglige kompetencer:      

  • Skal kunne Dansk & Engelsk flydende i skrift & tale
  • God teknisk forståelse eller teknisk bagrund
  • Erfaring med kundesupport over telefonen.
  • Godt kendskab til brugen af MS Office pakken
  • Generel teknisk forståelse for internettet og gerne erfaring med vedligeholdelse af hjemmesider
  • det er et plus hvis man har erfaring med at programmere
  • ITIL kursus er et plus

 

Er stillingen interessant for dig, så send din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.



Yderligere oplysninger

Hvorfor skal du arbejde hos os?

Du tilbydes en central rolle i en spændende virksomhed i vækst, og med en udfordrende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Da Nets står bag flere store online løsninger, vil du have kontakt til mange spændende kunder. Du vil indgå i et support team og vi sørger naturligvis for en grundig oplæring i vores systemer og produkter. Vores virksomhedskultur bygger på et professionelt og uformelt arbejdsmiljø, som er placeret i Ballerup.

 

Er stillingen interessant for dig, skal du sende din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Technical Support (1st line)

Jobbeskrivelse

1st line supporter søges til Nets Ecom support

Er du social og motiveres du af at hjælpe kunder? Vil du arbejde i en IT virksomhed med masser af gode kollegaer? Da er du velkommen til Nets Ecom support.

 

Vi søger en 1st line supporter til vores danske support afdeling. du vil arbejde tæt med vores 2nd line, salg & salgssupport
Du vil hjælpe vores kunder med små og store problem. Vores kunder er alt fra store internationale firma til små lokale e-handelsbutikker.

Nets ecom sørger for at vores kunder kan modtage betalinger online på deres webshops.

 

Stillingen i hovedtræk      

 1st line supporter vil dine opgaver bl.a. bestå af følgende:

  • Besvare indkommende samtaler og e-mails fra vores kunder af teknisk og mindre teknisk karakter
  • Feilsøge og analysere kundens problem
  •  Hjælpe kunder med implementering og vedligeholdelse af vores tjenester 
  •  Ad-hoc opgaver som interne projekter, kundemøder
  •  Assistere vores 2nd lvl med vores VIP & Partner kunder
  •  Assistere kunder med deres shopmoduler og API integrationer 

For at kunne lykkedes i rollen er det vigtigt at du kan beholde overblikket over de opgaver som havner på dit bord, samtidig med at du trives med at løse kunders problemer.

Du er god til at kommunikere med forskellige kundetyper, både mundtlig og skriftligt, samtidig med er du serviceminded og trives i rollen som problemløser.

Du vil arbejde tæt med vores lokale salgsafdeling, men også med vores support kollegaer i Sverige og Norge.

Vi søger efter en teamplayer med godt humør og som har kunden i fokus.

 

Kandidatprofil:

Den rette kandidat er en supporter med baggrund inden for support & kundeservice. har gerne flere års erfaring med kundesupport i lignende virksomheder. erfaring med at håndtere kundekald.

 

Faglige kompetencer:      

  

  • Skal kunne Dansk & Engelsk flydende i skrift & tale
  • God teknisk forståelse eller teknisk bagrund
  • Erfaring med kundesupport over telefonen.
  • Godt kendskab til brugen af MS Office pakken
  • Generel teknisk forståelse for internettet og gerne erfaring med vedligeholdelse af hjemmesider
  • det er et plus hvis man har erfaring med at programmere
  • ITIL kursus er et plus

 

Er stillingen interessant for dig, så send din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.

 


Kvalifikationer

Kandidatprofil:

Den rette kandidat er en supporter med baggrund inden for support & kundeservice. har gerne flere års erfaring med kundesupport i lignende virksomheder. erfaring med at håndtere kundekald.

 

Faglige kompetencer:      

  • Skal kunne Dansk & Engelsk flydende i skrift & tale
  • God teknisk forståelse eller teknisk bagrund
  • Erfaring med kundesupport over telefonen.
  • Godt kendskab til brugen af MS Office pakken
  • Generel teknisk forståelse for internettet og gerne erfaring med vedligeholdelse af hjemmesider
  • det er et plus hvis man har erfaring med at programmere
  • ITIL kursus er et plus

 

Er stillingen interessant for dig, så send din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.



Yderligere oplysninger

Hvorfor skal du arbejde hos os?

Du tilbydes en central rolle i en spændende virksomhed i vækst, og med en udfordrende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Da Nets står bag flere store online løsninger, vil du have kontakt til mange spændende kunder. Du vil indgå i et support team og vi sørger naturligvis for en grundig oplæring i vores systemer og produkter. Vores virksomhedskultur bygger på et professionelt og uformelt arbejdsmiljø, som er placeret i Ballerup.

 

Er stillingen interessant for dig, skal du sende din ansøgning og et opdateret CV afsted til os

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse

Vi indkalder løbende til samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.