Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Technical Support & Helpdesk Manager

Til ledelse og udvikling af et internationalt Helpdesk center i vækst med pt. 11 medarbejdere

Du bliver en aktiv del af Customer Service & Support Ledergruppen og er bl.a. med til at bidrage til den fremtidige strategi.

Du får det overordnede ansvar for drift, optimering og forretningsudvikling af Helpdesk i Region North & East, der bl.a. også tæller Helpdesk i Rusland.

Du skal være motiveret for en karrierestilling, der kræver erfaring og ambitioner

Du behersker pressede situationer med ro og professionalisme

Du skal evne at „bygge bro“ mellem relevante afdelinger som bl.a. SW-afdelingen

Du har en god forretningsforståelse

SSI Schäfer arbejder med alle faser i projektgennemførsel og softwareudvikling af fuldautomatiske og manuelle lager- og logistiksystemer i hele verden. Dertil hører bl.a. en kompetent og professionel Helpdesk, som varetager 3 service levels.

Jobbet:

For at styrke organisationen søges en Technical Support & Helpdesk Manager, som bliver overordnet ansvarlig for at udvikle og lede et ambitiøst og kundevendt team samt ansvarlig for kvaliteten af leverancer og løbende optimeringer.

Den nuværende Manager fortsætter i teamet som din ”højre hånd” og bidrager bl.a. med sin høje faglighed til fortsat at styrke organisationen.

Du får en karrierestilling med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, da jobbet indebærer mange forskelligartede opgaver. I stillingen skal du bl.a. arbejde med

  • Overordnet budgetansvar samt ledelsesansvar for pt. ca. 11 medarbejdere
  • Overordnet ansvar for planlægning af vagtplaner.
  • Ansvar for opfølgning, leverance ift. KPI’er, procedurer samt arbejdsprocesser (herunder løbende forbedring af disse).
  • Proaktiv forretningsudvikling og optimering hos de enkelte kunder i naturligt samarbejde med vores Service Account Managers.
  • Forretningsudvikling af SSI Schäfer´s serviceforretning som helhed og i lokalt samarbejde med kollegaer, men med særligt fokus på Helpdesk i Danmark såvel som Rusland.
  • Bistå og coache ved fejlfinding og håndtering af de tekniske problemstillinger, herunder sikre optimal kommunikation til vores kunder.
  • Ansvarlig for gennemførsel af de Change Requests, som kører igennem Helpdesk Danmark med fokus på levering af tilbud og realisering.
  • Ansvar for implementering og drift af continuous improvement.
  • Ansvarlig for træning, oplæring og fordeling af arbejdsopgaver.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, at du har en relevant teknisk baggrund. Gerne uddannelse som fx maskinmester, ingeniør eller tekniker med merkantil overbygning. Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af medarbejdere – gerne i nogle år fra en lignende stilling.

Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med servicering af kunder samt kommunikation på flere niveauer i en større organisation.
  • Erfaring med/kendskab til ticket/service management systemer.
  • Erfaring med styring efter KPI’er samt optimering af disse ift. forretningens krav.
  • Erfaring med og interesse for fejlfinding på automatiske produktions- eller logistikanlæg.
  • Kendskab til WMS-systemer.
  • Erfaring med mekaniske installationer.
  • Erfaring med LEAN og kendskab til Industry 4.0.

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Ligeledes tilbydes løbende efteruddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076259Phoenix-0c652e6a12019-09-03T00:00:00Technical Support & Helpdesk Manager

Til ledelse og udvikling af et internationalt Helpdesk center i vækst med pt. 11 medarbejdere

Du bliver en aktiv del af Customer Service & Support Ledergruppen og er bl.a. med til at bidrage til den fremtidige strategi.

Du får det overordnede ansvar for drift, optimering og forretningsudvikling af Helpdesk i Region North & East, der bl.a. også tæller Helpdesk i Rusland.

Du skal være motiveret for en karrierestilling, der kræver erfaring og ambitioner

Du behersker pressede situationer med ro og professionalisme

Du skal evne at „bygge bro“ mellem relevante afdelinger som bl.a. SW-afdelingen

Du har en god forretningsforståelse

SSI Schäfer arbejder med alle faser i projektgennemførsel og softwareudvikling af fuldautomatiske og manuelle lager- og logistiksystemer i hele verden. Dertil hører bl.a. en kompetent og professionel Helpdesk, som varetager 3 service levels.

Jobbet:

For at styrke organisationen søges en Technical Support & Helpdesk Manager, som bliver overordnet ansvarlig for at udvikle og lede et ambitiøst og kundevendt team samt ansvarlig for kvaliteten af leverancer og løbende optimeringer.

Den nuværende Manager fortsætter i teamet som din ”højre hånd” og bidrager bl.a. med sin høje faglighed til fortsat at styrke organisationen.

Du får en karrierestilling med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, da jobbet indebærer mange forskelligartede opgaver. I stillingen skal du bl.a. arbejde med

  • Overordnet budgetansvar samt ledelsesansvar for pt. ca. 11 medarbejdere
  • Overordnet ansvar for planlægning af vagtplaner.
  • Ansvar for opfølgning, leverance ift. KPI’er, procedurer samt arbejdsprocesser (herunder løbende forbedring af disse).
  • Proaktiv forretningsudvikling og optimering hos de enkelte kunder i naturligt samarbejde med vores Service Account Managers.
  • Forretningsudvikling af SSI Schäfer´s serviceforretning som helhed og i lokalt samarbejde med kollegaer, men med særligt fokus på Helpdesk i Danmark såvel som Rusland.
  • Bistå og coache ved fejlfinding og håndtering af de tekniske problemstillinger, herunder sikre optimal kommunikation til vores kunder.
  • Ansvarlig for gennemførsel af de Change Requests, som kører igennem Helpdesk Danmark med fokus på levering af tilbud og realisering.
  • Ansvar for implementering og drift af continuous improvement.
  • Ansvarlig for træning, oplæring og fordeling af arbejdsopgaver.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, at du har en relevant teknisk baggrund. Gerne uddannelse som fx maskinmester, ingeniør eller tekniker med merkantil overbygning. Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af medarbejdere – gerne i nogle år fra en lignende stilling.

Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med servicering af kunder samt kommunikation på flere niveauer i en større organisation.
  • Erfaring med/kendskab til ticket/service management systemer.
  • Erfaring med styring efter KPI’er samt optimering af disse ift. forretningens krav.
  • Erfaring med og interesse for fejlfinding på automatiske produktions- eller logistikanlæg.
  • Kendskab til WMS-systemer.
  • Erfaring med mekaniske installationer.
  • Erfaring med LEAN og kendskab til Industry 4.0.

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Ligeledes tilbydes løbende efteruddannelse.

2019-10-19T00:51:27.407 Til ledelse og udvikling af et internationalt Helpdesk center i vækst med pt. 11 medarbejdere Du bliver en aktiv del af Customer Service Support Ledergruppen og er bl.a. med til at bidrage til den fremtidige strategi. Du får det overordnede ansvar for drift, optimering og forretningsudvikling af Helpdesk i Region North East, der bl.a. også tæller Helpdesk i Rusland. Du skal være motiveret for en karrierestilling, der kræver erfaring og ambitioner Du behersker pressede situationer med ro og professionalisme Du skal evne at bygge bro mellem relevante afdelinger som bl.a. SW-afdelingen Du har en god forretningsforståelse SSI Sch fer arbejder med alle faser i projektgennemførsel og softwareudvikling af fuldautomatiske og manuelle lager- og logistiksystemer i hele verden. Dertil hører bl.a. en kompetent og professionel Helpdesk, som varetager 3 service levels. Jobbet: For at styrke organisationen søges en Technical Support Helpdesk Manager, som bliver overordnet ansvarlig for at udvikle og lede et ambitiøst og kundevendt team samt ansvarlig for kvaliteten af leverancer og løbende optimeringer. Den nuværende Manager fortsætter i teamet som din højre hånd og bidrager bl.a. med sin høje faglighed til fortsat at styrke organisationen. Du får en karrierestilling med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, da jobbet indebærer mange forskelligartede opgaver. I stillingen skal du bl.a. arbejde med Overordnet budgetansvar samt ledelsesansvar for pt. ca. 11 medarbejdere Overordnet ansvar for planlægning af vagtplaner. Ansvar for opfølgning, leverance ift. KPI er, procedurer samt arbejdsprocesser (herunder løbende forbedring af disse). Proaktiv forretningsudvikling og optimering hos de enkelte kunder i naturligt samarbejde med vores Service Account Managers. Forretningsudvikling af SSI Sch fer s serviceforretning som helhed og i lokalt samarbejde med kollegaer, men med særligt fokus på Helpdesk i Danmark såvel som Rusland. Bistå og coache ved fejlfinding og håndtering af de tekniske problemstillinger, herunder sikre optimal kommunikation til vores kunder. Ansvarlig for gennemførsel af de Change Requests, som kører igennem Helpdesk Danmark med fokus på levering af tilbud og realisering. Ansvar for implementering og drift af continuous improvement. Ansvarlig for træning, oplæring og fordeling af arbejdsopgaver. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, at du har en relevant teknisk baggrund. Gerne uddannelse som fx maskinmester, ingeniør eller tekniker med merkantil overbygning. Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af medarbejdere gerne i nogle år fra en lignende stilling. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med servicering af kunder samt kommunikation på flere niveauer i en større organisation. Erfaring med kendskab til ticket service management systemer. Erfaring med styring efter KPI er samt optimering af disse ift. forretningens krav. Erfaring med og interesse for fejlfinding på automatiske produktions- eller logistikanlæg. Kendskab til WMS-systemer. Erfaring med mekaniske installationer. Erfaring med LEAN og kendskab til Industry 4.0. SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Ligeledes tilbydes løbende efteruddannelse.11jobnet0c652e6a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-18T00:00:000000http://www.intelligentadvice.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/473650EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3580748Intelligent Advice11Ved Stranden 19560HadsundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent809733JobNet5031921503192110019-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c652e6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c652e6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c652e6a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c652e6a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgTechnical Support & Helpdesk Manager12007991Dansk3Læse/ tale123603IT-chef6Ledelse362380926noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK