Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Technical Support Supervisor (TREND Control Systems)

Vil du være vores software ekspert i Connected Products & Software - til kommercielle bygninger? 

Du skal håndtere ganske komplekse tekniske problemer fra vores system integrator partner netværk og diagnosticere årsagsproblemer og leverer løsninger tilbage til vores partnere. Derudover vil du stå for kundetræning og salgssupport.

Jobbeskrivelse 

Teknisk support til interne og eksterne kunder på telefon eller on site. Vi tilstræber at yde hurtig support og give velbegrundet feedback, så vores kunder har den bedste supportoplevelse i branchen. Vidensdeling på tværs af Norden og kontakt til vores support organisation i England vil også være en del af din dagligdag. Trend underviser partnere og slutbrugere i brugen af vore systemer, og en stor del af dit arbejde vil derfor bestå af undervisning. Trend i Aarhus har et veludstyret undervisningslokale med plads til 12 kursister og havde sidste år ca. 89 undervisningsdage.

Ansvarsområde

  • Teknisk support og vejledning af vores kunder vedrørende produkter og løsninger
  • Test af produkter og komplette løsninger i en demo stand
  • On-site hjælp i særlige tilfælde (hele Norden)
  • Besøg hos og opretholdelse af gode og tætte relationer til vores kunder
  • Tekniske diskussioner med de nordiske og europæiske kolleger
  • Deltagelse i både udenlandske og indenlandske kundeaktiviteter, messer, træning, konferencer, interne møder mv.

Typiske produkter som skal serviceres:

• BACnet controllere til opvarmning, køling og air condition applikationer
• Rum controllere til temperatur, lys og komfort applikationer
• BMS-overvågningssoftware og webteknologi løsninger
• Integration af Commercial Building Bus-based system

Grundlæggende kvalifikationer

  • Bachelor- eller kandidatgrad inden for områder som automatisering eller elektriske systemer (erhvervserfaring kan kompensere for manglende uddannelse)
  • God IT forståelse (TCP / IP, kommunikationsprotokoller mv.)
  • Erfaring med HVAC Automation (TREND control systems, Centraline, Tridium eller andre CTS systemer)
  • Kundefokus og evne til at forstå kundens behov
  • Flydende engelsk i skrift og tale er et krav
  • Holdspiller, der har evnen til at kommunikere godt med kolleger og kunder

Supplerende kvalifikationer (nice-to-have):

  • Erfaring med TCP / IP-netværk, VPN, RS485 / RS232 kommunikation osv. 
  • Viden i kommunikationsprotokoller som BACnet, Lon, Modbus, M-bus osv. 

Ansøgningsproces

Hvis du vil med ombord, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra Deichborg & More, som står for rekrutteringen, på tel. 4278 4278 eller michael.kock@deichborgmore.com.

Om

Trend Control Systems er en af verdens førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik og CTS-anlæg. Trend sælges over det meste af verden og er repræsenteret i mere end 50 lande. Vore fuldt integrerede løsninger til styring regulering og overvågning matcher de komplekse krav i nutidens byggeri. Trend er en vigtig del af Honeywells Environmental and Combustion Controls division.

Honeywell er globalt førende indenfor teknologi og avancerede fremstillingsprocesser. I over 70 lande udvikler og femstiller 131.000 medarbejdere pålidelige “state-of-the-art-products” i divisionerne Aerospace, Transportation and Power Systems, Speciality Materials og Automation and Control Solutions.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047992Phoenix-c30fdc1912019-06-22T00:00:00Technical Support Supervisor (TREND Control Systems)

Vil du være vores software ekspert i Connected Products & Software - til kommercielle bygninger? 

Du skal håndtere ganske komplekse tekniske problemer fra vores system integrator partner netværk og diagnosticere årsagsproblemer og leverer løsninger tilbage til vores partnere. Derudover vil du stå for kundetræning og salgssupport.

Jobbeskrivelse 

Teknisk support til interne og eksterne kunder på telefon eller on site. Vi tilstræber at yde hurtig support og give velbegrundet feedback, så vores kunder har den bedste supportoplevelse i branchen. Vidensdeling på tværs af Norden og kontakt til vores support organisation i England vil også være en del af din dagligdag. Trend underviser partnere og slutbrugere i brugen af vore systemer, og en stor del af dit arbejde vil derfor bestå af undervisning. Trend i Aarhus har et veludstyret undervisningslokale med plads til 12 kursister og havde sidste år ca. 89 undervisningsdage.

Ansvarsområde

  • Teknisk support og vejledning af vores kunder vedrørende produkter og løsninger
  • Test af produkter og komplette løsninger i en demo stand
  • On-site hjælp i særlige tilfælde (hele Norden)
  • Besøg hos og opretholdelse af gode og tætte relationer til vores kunder
  • Tekniske diskussioner med de nordiske og europæiske kolleger
  • Deltagelse i både udenlandske og indenlandske kundeaktiviteter, messer, træning, konferencer, interne møder mv.

Typiske produkter som skal serviceres:

• BACnet controllere til opvarmning, køling og air condition applikationer
• Rum controllere til temperatur, lys og komfort applikationer
• BMS-overvågningssoftware og webteknologi løsninger
• Integration af Commercial Building Bus-based system

Grundlæggende kvalifikationer

  • Bachelor- eller kandidatgrad inden for områder som automatisering eller elektriske systemer (erhvervserfaring kan kompensere for manglende uddannelse)
  • God IT forståelse (TCP / IP, kommunikationsprotokoller mv.)
  • Erfaring med HVAC Automation (TREND control systems, Centraline, Tridium eller andre CTS systemer)
  • Kundefokus og evne til at forstå kundens behov
  • Flydende engelsk i skrift og tale er et krav
  • Holdspiller, der har evnen til at kommunikere godt med kolleger og kunder

Supplerende kvalifikationer (nice-to-have):

  • Erfaring med TCP / IP-netværk, VPN, RS485 / RS232 kommunikation osv. 
  • Viden i kommunikationsprotokoller som BACnet, Lon, Modbus, M-bus osv. 

Ansøgningsproces

Hvis du vil med ombord, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra Deichborg & More, som står for rekrutteringen, på tel. 4278 4278 eller michael.kock@deichborgmore.com.

Om

Trend Control Systems er en af verdens førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik og CTS-anlæg. Trend sælges over det meste af verden og er repræsenteret i mere end 50 lande. Vore fuldt integrerede løsninger til styring regulering og overvågning matcher de komplekse krav i nutidens byggeri. Trend er en vigtig del af Honeywells Environmental and Combustion Controls division.

Honeywell er globalt førende indenfor teknologi og avancerede fremstillingsprocesser. I over 70 lande udvikler og femstiller 131.000 medarbejdere pålidelige “state-of-the-art-products” i divisionerne Aerospace, Transportation and Power Systems, Speciality Materials og Automation and Control Solutions.

2019-08-14T00:51:32.317 Vil du være vores software ekspert i Connected Products Software - til kommercielle bygninger? Du skal håndtere ganske komplekse tekniske problemer fra vores system integrator partner netværk og diagnosticere årsagsproblemer og leverer løsninger tilbage til vores partnere. Derudover vil du stå for kundetræning og salgssupport. Jobbeskrivelse Teknisk support til interne og eksterne kunder på telefon eller on site. Vi tilstræber at yde hurtig support og give velbegrundet feedback, så vores kunder har den bedste supportoplevelse i branchen. Vidensdeling på tværs af Norden og kontakt til vores support organisation i England vil også være en del af din dagligdag. Trend underviser partnere og slutbrugere i brugen af vore systemer, og en stor del af dit arbejde vil derfor bestå af undervisning. Trend i Aarhus har et veludstyret undervisningslokale med plads til 12 kursister og havde sidste år ca. 89 undervisningsdage. Ansvarsområde Teknisk support og vejledning af vores kunder vedrørende produkter og løsninger Test af produkter og komplette løsninger i en demo stand On-site hjælp i særlige tilfælde (hele Norden) Besøg hos og opretholdelse af gode og tætte relationer til vores kunder Tekniske diskussioner med de nordiske og europæiske kolleger Deltagelse i både udenlandske og indenlandske kundeaktiviteter, messer, træning, konferencer, interne møder mv. Typiske produkter som skal serviceres: BACnet controllere til opvarmning, køling og air condition applikationer Rum controllere til temperatur, lys og komfort applikationer BMS-overvågningssoftware og webteknologi løsninger Integration af Commercial Building Bus-based system Grundlæggende kvalifikationer Bachelor- eller kandidatgrad inden for områder som automatisering eller elektriske systemer (erhvervserfaring kan kompensere for manglende uddannelse) God IT forståelse (TCP IP, kommunikationsprotokoller mv.) Erfaring med HVAC Automation (TREND control systems, Centraline, Tridium eller andre CTS systemer) Kundefokus og evne til at forstå kundens behov Flydende engelsk i skrift og tale er et krav Holdspiller, der har evnen til at kommunikere godt med kolleger og kunder Supplerende kvalifikationer (nice-to-have): Erfaring med TCP IP-netværk, VPN, RS485 RS232 kommunikation osv. Viden i kommunikationsprotokoller som BACnet, Lon, Modbus, M-bus osv. Ansøgningsproces Hvis du vil med ombord, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra Deichborg More, som står for rekrutteringen, på tel. 4278 4278 eller michael.kock@deichborgmore.com. Om Trend Control Systems er en af verdens førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik og CTS-anlæg. Trend sælges over det meste af verden og er repræsenteret i mere end 50 lande. Vore fuldt integrerede løsninger til styring regulering og overvågning matcher de komplekse krav i nutidens byggeri. Trend er en vigtig del af Honeywells Environmental and Combustion Controls division. Honeywell er globalt førende indenfor teknologi og avancerede fremstillingsprocesser. I over 70 lande udvikler og femstiller 131.000 medarbejdere pålidelige state-of-the-art-products i divisionerne Aerospace, Transportation and Power Systems, Speciality Materials og Automation and Control Solutions.11jobnetc30fdc19100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-13T00:00:000000https://ssl.onerecruit.com/Apply/c493d301-0eb2-488f-aa97-6719d599baa5/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnVallensbæk3549487EasySearch ApS11Åbogade 158200Aarhus NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780546JobNet5006916500691610018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30fdc19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30fdc19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30fdc19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30fdc19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTechnical Support Supervisor (TREND Control Systems)1Dansk3Læse/ tale713701Elektriker7Håndværk & service362108504noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK