Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tekniker til ejendomsdrift

Vi søger en tekniker med en håndværksmæssig baggrund som VVS montør, til drift af Kommunens ejendomme. Stillingen er placeret i afdelingen Bygninger, under Center for Økonomi og Ejendomme.

Som tekniker vil du skulle varetage opgaver inden for ejendomsdrift, herunder:

  • Daglig kontakt med brugere af vores ejendommene.
  • Akut og afhjælpende vedligehold ude på ejendomme.
  • Drifts- og energioptimering af de tekniske anlæg.
  • Styring af eksterne serviceleverandører, og kvalitetssikring af leveranceren.
  • Medvirke ved tekniske bygningssyn og udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner.
  • Løbende opdatering af vores drifts-og vedligeholdelsessystem.

Om dig

Du skal besidde den rette tekniske viden, samt have økonomisk forståelse.

Vi kan bruge dig, såfremt du har en VVS uddannelse, gerne med erfaring som varmemester, for således er du I stand til at imødegå VVS tekniske udfordringer af en hver art.

Du skal have en god forståelse for brug af IT, da vi planlægger alle vedligeholdelsesopgaver i DaluxFM. Det er også her vi får indmeldingerne fra vores brugere, udskriver rekvisitioner og betaler vores regninger.

Brugerne er i fokus i alle vores opgaver, det er derfor vigtigt, at du kan levere en professionel service og har forståelse for brugernes behov. Du skal være god til at lytte, forventningsafstemme og kunne kommunikere – både med brugerne ude i bygningerne og i dit bagland.

Arbejdet indeholder en stor grad af selvstændig planlægning, med ansvaret for at tilrettelægge egne opgaver. Den selvstændige planlægning indgår dog i et større sammenhæng med dine kollegaer. Du skal også være i stand til at koordinere og samarbejde tværfagligt med kollegaer fra andre afdelinger.

Afdelingen tilpasses løbende for at opnå optimal ejendomsdrift og god service over for brugerne, intet er statisk i vores afdeling, for hvilket kræver, at du er forandringsparat og har lyst til udvikling.

Der stilles en bil til rådighed for arbejdets udførelse, et kørekort til bil (kategori B) er derfor et krav.

Vi tilbyder
  • En spændende og udfordrende stilling, i en organisation under konstant forandring, hvor åbenhed, professionalisme og engagement er grundlæggende værdier.
  • Gode udviklingsmuligheder i en levende driftsorganisation.
  • Et godt tillidsbaseret arbejdsklima, med en uformel tone.
  • Selvstændig planlægning af opgaver og fleksible arbejdstider.

Vil du vide mere om jobbet:

Kan du kontakte Michael Biro på 25 31 24 34 eller Lennarth Olsen 25 31 24 47.

Din ansøgning:

Vi beder dig søge jobbet via linket nederst på siden, og vi ser frem til at modtage din ansøgning, samt vedlagt CV.

Senest torsdag den 15. februar 2018

Helsingør Kommune, Økonomi og Ejendomme, ejer og administrerer en bygningsmasse på ca. 320.000 m². Her ligger blandt andet ansvaret for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her