Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tekniker til ejendomsdrift og vedligehold i Københavns Ejendomme og Indkøb

Har du byggetekniske evner og kan løse opgaver indenfor drift og vedligehold af bygninger – så er du måske en af vores nye teknikere?

Som vores nye kollega bliver du en del af Center for Kundeservice. Her tager vi imod henvendelser om skader og driftsforstyrrelser i kommunens bygningsmasse. Samlet set drejer det sig om ca. 2,6 mio. m2, hvoraf det meste ligger i København. Du skal med andre ord drifte og vedligeholde en af Danmarks største ejendomsporteføljer.

Din primære opgave bliver at bestille eksterne håndværkere eller serviceteknikere via kommunens rammeaftaler og koordinere hele sagsforløbet med kunden. Dit mål er at give kunden en god serviceoplevelse og sørge for, at håndværkerne udfører et ordentligt stykke arbejde til den aftalte tid, kvalitet og pris.

Dine arbejdsopgaver kan derudover omfatte:

  • Bemanding af vagttelefon og håndtering af akutte sager, der meldes ind i kommunens sagssystem (helpdesk)
  • Projektledelse på dine sager og deltagelse i tværgående projekter
  • Besigtigelse af skader og vurderingen af opgavernes omfang og kompleksitet
  • Leverandørstyring af eksterne leverandører
  • Kvalitetssikring af de udførte opgaver
  • Lovliggørelse af lejemål
  • Økonomistyring af sagerne
  • Deltage i store sager om nybyggeri og helhedsrenoveringer (fra byggeri til drift)
  • Ind- og fraflytningssyn på vores lejemål
  • Ad-hoc opgaver fra enheder i Københavns Ejendomme og Indkøb eller tværgående projekter

Vi forventer, at du:

  • besidder den rette tekniske viden og har relevant erfaring fra byggebranchen
  • er god til at kommunikere og koordinere med kunderne, så de er fuldt informeret om, hvad vi laver på deres ejendom – og hvornår
  • er god til at forventningsafstemme med kunder og leverandører, så vi undgår misforståelser og ubehagelige overraskelser
  • kan formulere dig klart og forståeligt både på skrift og i tale

Vi forestiller os, at: 

  • du kan bevare overblikket og holde fokus på kunderne, selvom du har mange sager
  • du trives med en travl hverdag i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor hver dag er forskellig fra den forrige
  • du har en uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, maskinmester eller håndværker
  • du har kørekort til personbil

Vi tilbyder

  • stort ansvar og mulighed for selv at tilrettelægge, hvordan du løser dine opgaver
  • gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • gode kollegaer og socialt sammenhold
  • tværfaglige fællesskaber med fx økonomi, ejendomsadministrationen og juristerne

Vi arbejder i storrumskontor, hvilket skaber et energisk arbejdsmiljø og bidrager til vidensdelingen.

Om Center for Kundeservice
Center for Kundeservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på afhjælpende vedligehold og skal samtidig sikre den gode kundeoplevelse for alle de kunder, der er i kontakt med Københavns Ejendomme og Indkøb.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Forventet tiltrædelsesdato er den 1. januar 2021 eller hurtigst muligt.

Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Kundeservice og vil referere til kundechefen.

Københavns Ejendomme og Indkøb har til huse på Borups Alle, 2400 København NV – tæt på offentlig transport.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger hos kundechef Lars Elisiussen på 2154 3394 eller tekniker Mads Lebech på 4046 5357.

Vil du søge stillingen?

Vedhæft en motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest søndag den 22. november 2020
Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og 49.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.