Tekniker til ejendomsområdet i Assens Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du interesse for og erfaring med styring af anlægsprojekter og bygningsvedligeholdelse? Er du skarp på at styre vedligeholdelsesprocesser og økonomi? Og vil du være en del af et dynamisk og velfungerende ejendomsområde og have en spændende hverdag med stor frihedsgrad, gode kollegaer og mange forskelligartede opgaver? Så kan vi tilbyde dig et godt job som tekniker i vores dygtige team.

Hos Byggeri og Ejendom i Assens Kommune søger vi en tekniker med tiltrædelse den 1. december 2022 eller snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer ugentligt med flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage, så arbejde og privatliv kan hænge sammen.

Hvem er vi

I Assens Kommune er alle opgaver vedr. de kommunale bygninger samlet i Trafik og Ejendom. Området består af afdelingerne Byggeri og Ejendom, Vej og Trafik, Ejendomsservice samt Entreprenørgården.

Du bliver en del af afdelingen Byggeri og Ejendom, hvor vi er 12 kollegaer. Vi har det godt med hinanden, og vi er gode til at hjælpe hinanden og dele viden.

I Byggeri og Ejendom har vi mange års erfaring med at gennemføre byggeprojekter og gennemføre vedligeholdsprojekter på kommunens egne bygninger.

Din arbejdsplads bliver på Assens Rådhus, hvor du kommer til at sidde i et åbent kontorlandskab, og hvor du bliver en del af det samlede rådhus med ca. 350 medarbejdere. Vi har moderne kontorfaciliteter, frokostordning og sundhedsordning.

Om jobbet

Som tekniker i Byggeri og Ejendom får du en spændende og travl hverdag med forskelligartede opgaver, og du kommer til at indgå i tæt samarbejde med Ejendomsservice.

Dine arbejdsopgaver bliver både at planlægge og gennemføre vedligeholdelsesprojekter på kommunens bygninger fra registrering til udbud og gennemførelse. Desuden vil du i mindre omfang skulle gennemføre anlægsopgaver i form af til- og nybygninger.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen om udførelse af afdelingens projekter, hvor vi alle sætter ære i at udbyde opgaverne og overholde den aftalte tid, pris og kvalitet. 

Vi står klar til at byde dig velkommen og hjælpe dig godt i gang med dine opgaver. Du vil få et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram med udgangspunkt i din baggrund og erfaring. 

Hvem er du

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som fx byggetekniker, bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller anden relevant uddannelse, og du har måske erfaring fra en tilsvarende stilling i en kommune eller fra en rådgivende arkitekt- eller ingeniørvirksomhed.

Men vi hører også meget gerne fra dig, hvis du er nyuddannet, eller hvis du har anden erfaring, som er relevant ift. stillingen.

Derudover forventer vi, at du

  • har interesse for bygningsvedligeholdelse samt udvikling og styring af byggeprojekter 
  • har en bred byggeteknisk indsigt og er fortrolig med udbudsreglerne
  • er dygtig til at kommunikere med alle byggeriets parter og er god til at formulere dig i både skrift og tale
  • hurtigt kan sætte dig ind i og på brugerniveau mestre de forskellige IT-systemer, som vi bruger til udbud, regninger, dokumenter, drift og vedligehold osv.

Du kan samarbejde bredt og forstår at inddrage vores brugere, samtidig med at du kan planlægge og styre udbud og udførelsesproces med fokus på, at både økonomi og deadlines overholdes.

Vi har en høj grad af frihed i opgaveløsningen. Derfor er det vigtigt, at du både er en teamplayer, som byder ind i det faglige samarbejde med dine kolleger, men også er selvkørende på dine egne opgaver.

Det er nødvendigt, at du har kørekort.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelsen kan finde sted. 

Vil du vide mere

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chef for Trafik, Byg og Ejendom, Lars Evald Jensen, på tlf. 64 74 72 36.

Ansøgningsfristen er den 9. oktober 2022, og vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

Flyt til Vestfyn

Tænker du på at søge dette job i Assens Kommune? Så går du måske også med tanker om at flytte til Vestfyn.

Har du brug for hjælp til at finde dit nye hjem, så kan du finde mere info om alt det, Vestfyn har at byde på, her: www.flyttilvestfyn.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Tekniker til ejendomsområdet i Assens Kommune

Har du interesse for og erfaring med styring af anlægsprojekter og bygningsvedligeholdelse? Er du skarp på at styre vedligeholdelsesprocesser og økonomi? Og vil du være en del af et dynamisk og velfungerende ejendomsområde og have en spændende hverdag med stor frihedsgrad, gode kollegaer og mange forskelligartede opgaver? Så kan vi tilbyde dig et godt job som tekniker i vores dygtige team.

Hos Byggeri og Ejendom i Assens Kommune søger vi en tekniker med tiltrædelse den 1. december 2022 eller snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer ugentligt med flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage, så arbejde og privatliv kan hænge sammen.

Hvem er vi

I Assens Kommune er alle opgaver vedr. de kommunale bygninger samlet i Trafik og Ejendom. Området består af afdelingerne Byggeri og Ejendom, Vej og Trafik, Ejendomsservice samt Entreprenørgården.

Du bliver en del af afdelingen Byggeri og Ejendom, hvor vi er 12 kollegaer. Vi har det godt med hinanden, og vi er gode til at hjælpe hinanden og dele viden.

I Byggeri og Ejendom har vi mange års erfaring med at gennemføre byggeprojekter og gennemføre vedligeholdsprojekter på kommunens egne bygninger.

Din arbejdsplads bliver på Assens Rådhus, hvor du kommer til at sidde i et åbent kontorlandskab, og hvor du bliver en del af det samlede rådhus med ca. 350 medarbejdere. Vi har moderne kontorfaciliteter, frokostordning og sundhedsordning.

Om jobbet

Som tekniker i Byggeri og Ejendom får du en spændende og travl hverdag med forskelligartede opgaver, og du kommer til at indgå i tæt samarbejde med Ejendomsservice.

Dine arbejdsopgaver bliver både at planlægge og gennemføre vedligeholdelsesprojekter på kommunens bygninger fra registrering til udbud og gennemførelse. Desuden vil du i mindre omfang skulle gennemføre anlægsopgaver i form af til- og nybygninger.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen om udførelse af afdelingens projekter, hvor vi alle sætter ære i at udbyde opgaverne og overholde den aftalte tid, pris og kvalitet. 

Vi står klar til at byde dig velkommen og hjælpe dig godt i gang med dine opgaver. Du vil få et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram med udgangspunkt i din baggrund og erfaring. 

Hvem er du

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som fx byggetekniker, bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller anden relevant uddannelse, og du har måske erfaring fra en tilsvarende stilling i en kommune eller fra en rådgivende arkitekt- eller ingeniørvirksomhed.

Men vi hører også meget gerne fra dig, hvis du er nyuddannet, eller hvis du har anden erfaring, som er relevant ift. stillingen.

Derudover forventer vi, at du

  • har interesse for bygningsvedligeholdelse samt udvikling og styring af byggeprojekter 
  • har en bred byggeteknisk indsigt og er fortrolig med udbudsreglerne
  • er dygtig til at kommunikere med alle byggeriets parter og er god til at formulere dig i både skrift og tale
  • hurtigt kan sætte dig ind i og på brugerniveau mestre de forskellige IT-systemer, som vi bruger til udbud, regninger, dokumenter, drift og vedligehold osv.

Du kan samarbejde bredt og forstår at inddrage vores brugere, samtidig med at du kan planlægge og styre udbud og udførelsesproces med fokus på, at både økonomi og deadlines overholdes.

Vi har en høj grad af frihed i opgaveløsningen. Derfor er det vigtigt, at du både er en teamplayer, som byder ind i det faglige samarbejde med dine kolleger, men også er selvkørende på dine egne opgaver.

Det er nødvendigt, at du har kørekort.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelsen kan finde sted. 

Vil du vide mere

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chef for Trafik, Byg og Ejendom, Lars Evald Jensen, på tlf. 64 74 72 36.

Ansøgningsfristen er den 9. oktober 2022, og vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

Flyt til Vestfyn

Tænker du på at søge dette job i Assens Kommune? Så går du måske også med tanker om at flytte til Vestfyn.

Har du brug for hjælp til at finde dit nye hjem, så kan du finde mere info om alt det, Vestfyn har at byde på, her: www.flyttilvestfyn.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.