Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tekniker til service af medicoteknisk udstyr ved Præhospitalet og akutlægehelikopterne

Elsker du at rode med elektronik? Kan du fikse alt lige fra en respirator til en hjertestarter? Og synes du ovenikøbet, at ambulancer og helikoptere kunne være et par spændende arbejdspladser? Så er det dig, vi mangler til en ny stilling som medicotekniker hos Indkøb & Medicoteknik i Region Midtjylland.

Indkøb & Medicoteknik søger en tekniker til service af det medicotekniske udstyr i Region Midtjyllands lægebiler, ambulancer og akutlægehelikoptere med ansættelse pr. 1. februar 2021.

Du bliver en del af et lille team, som arbejder med servicering og driftrådgivning af det medicotekniske udstyr i regionens ambulancer og helikoptere. Opgaverne løses i tæt samspil med ambulancefolkene og vores ingeniører. Udstyret kører rundt i hele regionen, og ofte vil din arbejdsdag være ude på baserne ved ambulancerne eller på lufthavnene rundt omkring i landet, hvor helikopterne holder til.

Det er et dynamisk miljø, hvor tingene til tider går rigtigt stærkt. Du skal derfor have mod på og lyst til at være meget ude i felten i en verden, hvor horn og blå blink fylder mere end planlagte vedligehold.

Når du ikke er ude ved ambulancerne og helikopterne, får du en fast plads på et af vores medicotekniske værksteder på Aarhus Universitetshospital. Her sidder i forvejen cirka 25 knivskarpe teknikere, så der er rig mulighed for faglig sparring.

Stillingen er nyoprettet, og området er i kraftig vækst, så du vil sammen med dine nærmeste kollegaer få mulighed for at forme og udvikle hele serviceområdet.

Faglige kvalifikationer
Du skal være uddannet elektronikfagtekniker eller elektroniktekniker, og du må gerne have nogle års erfaring med service af medicoteknisk udstyr. Er det ikke tilfældet, kan du få din erfaring hos os. Det vil desuden være en fordel, hvis du er vant til at begå dig i et hospitalsmiljø eller måske endda har tidligere erfaring med ambulanceudstyr.

Endvidere forventer vi, at du har lyst til løbende efteruddannelse inden for området, og at du gerne deltager i relevante kurser i ind- og udland.

Personlige kvalifikationer
Du skal være udadvendt og nysgerrig samt have lyst til at have flere opgaver i gang samtidigt. Opgaverne løses i tæt kontakt med ambulancefolk, kliniske brugere og leverandører. Kulturen på en ambulancestation kan være vidt forskellig fra et hospital eller et medicoteknisk værksted, så du skal have flair for at sætte dig ind i andres arbejdsgange og have gode kommunikationsevner.

Vi tilbyder

  • Mulighed for at opbygge og forme arbejdsopgaverne inden for området
  • En grundig oplæring og tilbud om at deltage i kurser, kongresser og efteruddannelse
  • Et tæt samarbejde med hospitals- og ambulancemiljøet
  • Mulighed for faglige og personlige udfordringer i et spændende og uformelt klinisk/medicoteknisk miljø
  • God pensionsordning
Derudover vægtes humor og trivsel højt. Det samme gør fleksibilitet, hvorfor der er en flekstidsordning, som gør det lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicotekniks Øst-værksted på Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N. Øvrige tjenestesteder inkluderer regionens ambulancebaser på tværs af regionen samt helikopterbaserne over hele landet.

Det er et krav, at du har kørekort og egen bil til rådighed. Du skal regne med cirka 20.000 km kørsel årligt. Bor du i rimelig afstand fra vores hovedkontor på Nørrebrogade 44, 8000 Aarhus C, kan vi stille en bil til rådighed i arbejdstiden.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer ekskl. frokostpause.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos:

Områdeleder Martin Colliander Kristensen, tlf. 7841 4600 / e-mail Martin.Kristensen@stab.rm.dk

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 8. december 2020. Der indkaldes med kort varsel.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er onsdag den 2. december 2020.

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem.

Vælg det anførte link for at søge stillingen.


Indkøb & Medicoteknik har ansvar for indgåelse af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet. Afdelingen har 170 ansatte, og hovedkontoret er placeret på Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 8000 Aarhus C.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.