Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknikere til ejendomsdrift og vedligehold i Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe god kundeservice samt sikre gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. 

De ledige stillinger er i Kundeservice, hvor vi søger to teknikere, der skal arbejde med drift og vedligehold af Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Her arbejder vi løbende med at servicere bygninger og interne kunder i Københavns Kommunes ejendomsportefølje.

Københavns Ejendomsportefølje er blandt de største i Danmark, hvorfor der stilles store krav til samarbejdsevner og kundeservice. Vi samarbejder hver dag med kommunens forvaltninger om at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger indenfor ejendomsdrift og administration, hvorfor vores fokus naturligt er rettet mod Kundeservice og effektiv ejendomsdrift, så vi kan opnå de mest optimale resultater i samarbejdet med vores kunder.

Du skal varetage opgaver som

  • akut og afhjælpende vedligehold af ejendomme
  • betjening af Helpdesk med håndtering af vedligeholdelsesopgaver
  • styring af eksterne leverandører og økonomi
  • kvalitetssikring af opgaver
  • projektledelse og deltagelse i tværgående projekter internt såvel som eksternt på tværs af kommunens forvaltninger
  • bygningssyn og udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner
  • deltagelse i byggeri til drift samt møder om nybyggeri og renoveringer
  • kundekontakt primært med de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune

Vi forventer, at du

  • er god til at lytte og forventningsafstemme ønsker kontra ansvar
  • kan kommunikere både i skrift og tale
  • kan levere en helhedsorienteret kundeservice med udgangspunkt i kundens behov
  • føler dig tilpas i et dynamisk arbejdsmiljø med en travl hverdag
  • besidder den rette tekniske viden samt har økonomisk forståelse
  • har en uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. ingeniør, maskinmester eller bygningskonstruktør
  • har kørekort til personbil

Generelt indeholder arbejdet en høj grad af personlig planlægning med ansvar for at tilrettelægge egne opgaver. Planlægning sker i høj grad i koordinering med dine kolleger og på tværs af andre kontorer som f.eks. Ejendomsadministrationen.

Vi arbejder i storrumskontor, hvilket bidrager til høj vidensdeling og et energisk arbejdsmiljø. Københavns Ejendomme & Indkøb tilpasser sig løbende udviklingen indenfor Facility Management, hvilket kræver forandringsparathed og lyst til udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår
Fastansættelse med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune. Arbejdsuge på 37 timer (inkl. frokost). Stillingerne er til besættelse fra den 15. september eller 1. oktober 2019.

Yderligere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundechef Jens Svane på 2711 5827 eller kundechef Søren Andersen på 2466 3084.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 2019 
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045919Phoenix-55dd790a12019-06-19T11:00:30.413Teknikere til ejendomsdrift og vedligehold i Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe god kundeservice samt sikre gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. 

De ledige stillinger er i Kundeservice, hvor vi søger to teknikere, der skal arbejde med drift og vedligehold af Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Her arbejder vi løbende med at servicere bygninger og interne kunder i Københavns Kommunes ejendomsportefølje.

Københavns Ejendomsportefølje er blandt de største i Danmark, hvorfor der stilles store krav til samarbejdsevner og kundeservice. Vi samarbejder hver dag med kommunens forvaltninger om at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger indenfor ejendomsdrift og administration, hvorfor vores fokus naturligt er rettet mod Kundeservice og effektiv ejendomsdrift, så vi kan opnå de mest optimale resultater i samarbejdet med vores kunder.

Du skal varetage opgaver som

  • akut og afhjælpende vedligehold af ejendomme
  • betjening af Helpdesk med håndtering af vedligeholdelsesopgaver
  • styring af eksterne leverandører og økonomi
  • kvalitetssikring af opgaver
  • projektledelse og deltagelse i tværgående projekter internt såvel som eksternt på tværs af kommunens forvaltninger
  • bygningssyn og udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner
  • deltagelse i byggeri til drift samt møder om nybyggeri og renoveringer
  • kundekontakt primært med de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune

Vi forventer, at du

  • er god til at lytte og forventningsafstemme ønsker kontra ansvar
  • kan kommunikere både i skrift og tale
  • kan levere en helhedsorienteret kundeservice med udgangspunkt i kundens behov
  • føler dig tilpas i et dynamisk arbejdsmiljø med en travl hverdag
  • besidder den rette tekniske viden samt har økonomisk forståelse
  • har en uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. ingeniør, maskinmester eller bygningskonstruktør
  • har kørekort til personbil

Generelt indeholder arbejdet en høj grad af personlig planlægning med ansvar for at tilrettelægge egne opgaver. Planlægning sker i høj grad i koordinering med dine kolleger og på tværs af andre kontorer som f.eks. Ejendomsadministrationen.

Vi arbejder i storrumskontor, hvilket bidrager til høj vidensdeling og et energisk arbejdsmiljø. Københavns Ejendomme & Indkøb tilpasser sig løbende udviklingen indenfor Facility Management, hvilket kræver forandringsparathed og lyst til udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår
Fastansættelse med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune. Arbejdsuge på 37 timer (inkl. frokost). Stillingerne er til besættelse fra den 15. september eller 1. oktober 2019.

Yderligere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundechef Jens Svane på 2711 5827 eller kundechef Søren Andersen på 2466 3084.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 2019 
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

2019-07-25T00:56:16.983 Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe god kundeservice samt sikre gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. De ledige stillinger er i Kundeservice, hvor vi søger to teknikere, der skal arbejde med drift og vedligehold af Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Her arbejder vi løbende med at servicere bygninger og interne kunder i Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Københavns Ejendomsportefølje er blandt de største i Danmark, hvorfor der stilles store krav til samarbejdsevner og kundeservice. Vi samarbejder hver dag med kommunens forvaltninger om at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger indenfor ejendomsdrift og administration, hvorfor vores fokus naturligt er rettet mod Kundeservice og effektiv ejendomsdrift, så vi kan opnå de mest optimale resultater i samarbejdet med vores kunder. Du skal varetage opgaver som akut og afhjælpende vedligehold af ejendomme betjening af Helpdesk med håndtering af vedligeholdelsesopgaver styring af eksterne leverandører og økonomi kvalitetssikring af opgaver projektledelse og deltagelse i tværgående projekter internt såvel som eksternt på tværs af kommunens forvaltninger bygningssyn og udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner deltagelse i byggeri til drift samt møder om nybyggeri og renoveringer kundekontakt primært med de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune Vi forventer, at du er god til at lytte og forventningsafstemme ønsker kontra ansvar kan kommunikere både i skrift og tale kan levere en helhedsorienteret kundeservice med udgangspunkt i kundens behov føler dig tilpas i et dynamisk arbejdsmiljø med en travl hverdag besidder den rette tekniske viden samt har økonomisk forståelse har en uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. ingeniør, maskinmester eller bygningskonstruktør har kørekort til personbil Generelt indeholder arbejdet en høj grad af personlig planlægning med ansvar for at tilrettelægge egne opgaver. Planlægning sker i høj grad i koordinering med dine kolleger og på tværs af andre kontorer som f.eks. Ejendomsadministrationen. Vi arbejder i storrumskontor, hvilket bidrager til høj vidensdeling og et energisk arbejdsmiljø. Københavns Ejendomme & Indkøb tilpasser sig løbende udviklingen indenfor Facility Management, hvilket kræver forandringsparathed og lyst til udvikling. Løn- og ansættelsesvilkår Fastansættelse med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune. Arbejdsuge på 37 timer (inkl. frokost). Stillingerne er til besættelse fra den 15. september eller 1. oktober 2019. Yderligere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundechef Jens Svane på 2711 5827 eller kundechef Søren Andersen på 2466 3084. Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 2019 Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk10Phoenix55dd790a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159105&DepartmentId=21027&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3549606BUF, KFF og ØKF11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent780650KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15910500019-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55dd790ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=55dd790ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55dd790a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55dd790a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeknikere til ejendomsdrift og vedligehold i Københavns Ejendomme og Indkøb1Dansk3Læse/ tale571Tekniker18Hotel og restauration362109498mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK