Teknikere til nye sterilcentraler - beliggende på Rigshospitalet og Herlev Hospital

Har du lyst til at være med til at gøre Region Hovedstadens to nye sterilcentraler klar til drift? Og efterfølgende være med i den daglige drift? Forventet start i henholdsvis august og september.

Sterilcentralerne bliver state-of-the-art med industrirobotter, selvkørende robotter, conveyor systemer og automatiske lagre, bundet sammen af en MES-løsning, der styrer flowet gennem produktionsanlæggene.

Region Hovedstaden bygger to identiske sterilcentraler, der sammen skal betjene samtlige hospitaler i regionen (undtagen Bornholms Hospital) med genbehandling af medicinsk steriliser bart udstyr under en og samme enhed ”Den Regionale Sterilcentral”. Servicecentret på Rigshospitalet får ansvaret for at drive sterilcentralerne, der forventes at stå klar i henholdsvis 2019 og 2020.

Vi er i fuld gang med at opbygge driftsorganisationen, som har ansvaret for både ”klargøring til drift” og den efterfølgende daglige drift. Vi er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.

Lige nu søger vi teknikere, og vi forstiller os, at du er uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende. Teknikerne skal bistå i implementeringsprocessen og efterfølgende arbejde med den daglige drift af sterilcentralerne.

Sterilcentralerne vil være åbne alle årets dage. Der vil dagligt foregå genbehandling i tidsrummet kl. 7-23. Der vil foregå teknisk arbejde døgnet rundt. Du skal derfor være indstillet på at indgå i skiftende vagter, som vil blive planlagt i rullende arbejdstidsplaner, samt at arbejde på begge matrikler vil kunne forekomme.

Dine overordnede arbejdsopgaver vil i første omgang primært være:

  • Deltagelse i indkøring af procesudstyr (bl.a. vaskemaskiner og autoklaver) materialehåndterings-udstyr mv.
  • Deltagelse i indkøring og test af procesudstyr og anlæg, samt den efterfølgende service og vedligehold
  • Deltagelse i test af udstyr i implementeringsperioden.
  • Sikre, sammen med det øvrige personale, at vi bliver ”klar til drift”
  • Efterfølgende sikre den daglige drift og på sigt reparationer af udstyr
  • Udarbejdelse af driftsvejledninger/dokumentationer.

Dine kvalifikationer kunne være:
  • Relevant teknisk baggrund som automatiktekniker, industrielektriker eller lignende.
  • Indgående forståelse for produktion, inkl. automatiske transportbånd, industrirobotter, lifte, tekniske forsyninger mv.
  • Forståelse for brug af manualer, diagrammer og tegninger samt identifikation af reservedele
  • Kendskab til automatisering vil være en fordel
  • Gode IT-færdigheder
  • Kendskab til hospital eller arbejde i industri, hvor rene processer indgår, vil være en fordel
  • Behersker dansk i både skrift og tale og kan læse og forstå engelsk på et niveau svarede til tekniske specifikationer og internationale standarder.

Som person er du:
  • Professionel og ansvarlig
  • Innovativ og løsningsorienteret
  • Fleksibel og omstillingsparat
  • Selvstændig og følger opgaver til dørs
  • Besidder en naturlig autoritet
  • God til at samarbejde med andre.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enten maskinmester Mujtaba Abdulridha, mail: Mujtaba.Murtaza.Abdulridha@regionh.dk, telefon: 40414479 eller maskinmester Anita Madsen, mail: Anita.madsen.01@regionh.dk, telefon: 51637955.

Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentraler her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev Hospital

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der afspejler din erfaring og kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er fredag den 31 maj 2019 med forventet ansættelsessamtaler midt i juni.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011478Phoenix-7027230412019-04-25T00:00:00Teknikere til nye sterilcentraler - beliggende på Rigshospitalet og Herlev HospitalHar du lyst til at være med til at gøre Region Hovedstadens to nye sterilcentraler klar til drift? Og efterfølgende være med i den daglige drift? Forventet start i henholdsvis august og september.

Sterilcentralerne bliver state-of-the-art med industrirobotter, selvkørende robotter, conveyor systemer og automatiske lagre, bundet sammen af en MES-løsning, der styrer flowet gennem produktionsanlæggene.

Region Hovedstaden bygger to identiske sterilcentraler, der sammen skal betjene samtlige hospitaler i regionen (undtagen Bornholms Hospital) med genbehandling af medicinsk steriliser bart udstyr under en og samme enhed ”Den Regionale Sterilcentral”. Servicecentret på Rigshospitalet får ansvaret for at drive sterilcentralerne, der forventes at stå klar i henholdsvis 2019 og 2020.

Vi er i fuld gang med at opbygge driftsorganisationen, som har ansvaret for både ”klargøring til drift” og den efterfølgende daglige drift. Vi er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.

Lige nu søger vi teknikere, og vi forstiller os, at du er uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende. Teknikerne skal bistå i implementeringsprocessen og efterfølgende arbejde med den daglige drift af sterilcentralerne.

Sterilcentralerne vil være åbne alle årets dage. Der vil dagligt foregå genbehandling i tidsrummet kl. 7-23. Der vil foregå teknisk arbejde døgnet rundt. Du skal derfor være indstillet på at indgå i skiftende vagter, som vil blive planlagt i rullende arbejdstidsplaner, samt at arbejde på begge matrikler vil kunne forekomme.

Dine overordnede arbejdsopgaver vil i første omgang primært være:
  • Deltagelse i indkøring af procesudstyr (bl.a. vaskemaskiner og autoklaver) materialehåndterings-udstyr mv.
  • Deltagelse i indkøring og test af procesudstyr og anlæg, samt den efterfølgende service og vedligehold
  • Deltagelse i test af udstyr i implementeringsperioden.
  • Sikre, sammen med det øvrige personale, at vi bliver ”klar til drift”
  • Efterfølgende sikre den daglige drift og på sigt reparationer af udstyr
  • Udarbejdelse af driftsvejledninger/dokumentationer.

Dine kvalifikationer kunne være:
  • Relevant teknisk baggrund som automatiktekniker, industrielektriker eller lignende.
  • Indgående forståelse for produktion, inkl. automatiske transportbånd, industrirobotter, lifte, tekniske forsyninger mv.
  • Forståelse for brug af manualer, diagrammer og tegninger samt identifikation af reservedele
  • Kendskab til automatisering vil være en fordel
  • Gode IT-færdigheder
  • Kendskab til hospital eller arbejde i industri, hvor rene processer indgår, vil være en fordel
  • Behersker dansk i både skrift og tale og kan læse og forstå engelsk på et niveau svarede til tekniske specifikationer og internationale standarder.

Som person er du:
  • Professionel og ansvarlig
  • Innovativ og løsningsorienteret
  • Fleksibel og omstillingsparat
  • Selvstændig og følger opgaver til dørs
  • Besidder en naturlig autoritet
  • God til at samarbejde med andre.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enten maskinmester Mujtaba Abdulridha, mail: Mujtaba.Murtaza.Abdulridha@regionh.dk, telefon: 40414479 eller maskinmester Anita Madsen, mail: Anita.madsen.01@regionh.dk, telefon: 51637955.

Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentraler her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev Hospital

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der afspejler din erfaring og kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er fredag den 31 maj 2019 med forventet ansættelsessamtaler midt i juni.

Har du lyst til at være med til at gøre Region Hovedstadens to nye sterilcentraler klar til drift? Og efterfølgende være med i den daglige drift? Forventet start i henholdsvis august og september. Sterilcentralerne bliver state-of-the-art med industrirobotter, selvkørende robotter, conveyor systemer og automatiske lagre, bundet sammen af en MES-løsning, der styrer flowet gennem produktionsanlæggene. Region Hovedstaden bygger to identiske sterilcentraler, der sammen skal betjene samtlige hospitaler i regionen (undtagen Bornholms Hospital) med genbehandling af medicinsk steriliser bart udstyr under en og samme enhed Den Regionale Sterilcentral . Servicecentret på Rigshospitalet får ansvaret for at drive sterilcentralerne, der forventes at stå klar i henholdsvis 2019 og 2020. Vi er i fuld gang med at opbygge driftsorganisationen, som har ansvaret for både klargøring til drift og den efterfølgende daglige drift. Vi er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt. Lige nu søger vi teknikere, og vi forstiller os, at du er uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende. Teknikerne skal bistå i implementeringsprocessen og efterfølgende arbejde med den daglige drift af sterilcentralerne. Sterilcentralerne vil være åbne alle årets dage. Der vil dagligt foregå genbehandling i tidsrummet kl. 7-23. Der vil foregå teknisk arbejde døgnet rundt. Du skal derfor være indstillet på at indgå i skiftende vagter, som vil blive planlagt i rullende arbejdstidsplaner, samt at arbejde på begge matrikler vil kunne forekomme. Dine overordnede arbejdsopgaver vil i første omgang primært være: Deltagelse i indkøring af procesudstyr (bl.a. vaskemaskiner og autoklaver) materialehåndterings-udstyr mv. Deltagelse i indkøring og test af procesudstyr og anlæg, samt den efterfølgende service og vedligehold Deltagelse i test af udstyr i implementeringsperioden. Sikre, sammen med det øvrige personale, at vi bliver klar til drift Efterfølgende sikre den daglige drift og på sigt reparationer af udstyr Udarbejdelse af driftsvejledninger dokumentationer. Dine kvalifikationer kunne være: Relevant teknisk baggrund som automatiktekniker, industrielektriker eller lignende. Indgående forståelse for produktion, inkl. automatiske transportbånd, industrirobotter, lifte, tekniske forsyninger mv. Forståelse for brug af manualer, diagrammer og tegninger samt identifikation af reservedele Kendskab til automatisering vil være en fordel Gode IT-færdigheder Kendskab til hospital eller arbejde i industri, hvor rene processer indgår, vil være en fordel Behersker dansk i både skrift og tale og kan læse og forstå engelsk på et niveau svarede til tekniske specifikationer og internationale standarder. Som person er du: Professionel og ansvarlig Innovativ og løsningsorienteret Fleksibel og omstillingsparat Selvstændig og følger opgaver til dørs Besidder en naturlig autoritet God til at samarbejde med andre. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enten maskinmester Mujtaba Abdulridha, mail: Mujtaba.Murtaza.Abdulridha@regionh.dk, telefon: 40414479 eller maskinmester Anita Madsen, mail: Anita.madsen.01@regionh.dk, telefon: 51637955. Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentraler her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev Hospital Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der afspejler din erfaring og kvalifikationer. Ansøgningsfristen er fredag den 31 maj 2019 med forventet ansættelsessamtaler midt i juni.11jobnet70272304100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218045&DepartmentId=17661&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3513572Rigshospitalet11Blegdamsvej 92100København Ø40414479DKDanmark0Mujtaba.murtaza.abdulridha@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749091JobNet4978743497874310025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70272304https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=70272304https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70272304&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70272304&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale571Tekniker28Industri361567463Mujtaba MurtazaMujtaba.murtaza.abdulridha@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330024527Mobiltelefon reparatørBasic Mobiltekniker reparatør søges til kommende butik i Købehavn K Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder. Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix en stabil og servicemindet tekniker. Du vil få en stor del af ansvaret for værkstedet, hvorfor det er vigtigt, at du er selvstændig, arbejdsom og forstår at arbejde organiseret. Erfaring fra lignende jobs er en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi, at du:Kan reparere mobiltelefoner (primært iPhone og Samsung) og tabletsKan arbejde under presEr servicemindet, mødestabil og struktureretHar godt humør og en positiv energiKan håndtere og navigere i en travl hverdagDer er tale om en 37 timers stilling, plus arbejde om lørdagen, hvis dette har interesse. Har du lysten til at arbejde et sted, hvor du er selvstændig og derved selv kan have en indflydele på din arbejdsdag, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning eller kontakt butikschef, Mansour Onib for nærmere info på tlf. 42 46 80 45. Ansættelse: Juli august 2019 Vi ser frem til at høre dig. Se mere på vores ansøgersite: https: phonefix.brandero.com
Mobiltekniker / reparatør søges til kommende butik i Købehavn K


Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder.

Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix en stabil og servicemindet tekniker. Du vil få en stor del af ansvaret for værkstedet, hvorfor det er vigtigt, at du er selvstændig, arbejdsom og forstår at arbejde organiseret.

Erfaring fra lignende jobs er en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi, at du:
  • Kan reparere mobiltelefoner (primært iPhone og Samsung) og tablets
  • Kan arbejde under pres
  • Er servicemindet, mødestabil og struktureret
  • Har godt humør og en positiv energi
  • Kan håndtere og navigere i en travl hverdag
Der er tale om en 37 timers stilling, plus arbejde om lørdagen, hvis dette har interesse.

Har du lysten til at arbejde et sted, hvor du er selvstændig og derved selv kan have en indflydele på din arbejdsdag, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" eller kontakt butikschef, Mansour Onib for nærmere info på tlf. 42 46 80 45.

Ansættelse: Juli / august 2019

Vi ser frem til at høre dig.


Se mere på vores ansøgersite: https://phonefix.brandero.com

PhoneFixKøbenhavn K2019-05-15T03:00:06.9802019-06-18T00:00:00
330030210Mobiltelefon reparatørBasic Mobiltekniker reparatør søges til kommende butik i Købehavn K Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder. Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix en stabil og servicemindet tekniker. Du vil få en stor del af ansvaret for værkstedet, hvorfor det er vigtigt, at du er selvstændig, arbejdsom og forstår at arbejde organiseret. Erfaring fra lignende jobs er en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi, at du:Kan reparere mobiltelefoner (primært iPhone og Samsung) og tabletsKan arbejde under presEr servicemindet, mødestabil og struktureretHar godt humør og en positiv energiKan håndtere og navigere i en travl hverdagDer er tale om en 37 timers stilling, plus arbejde om lørdagen, hvis dette har interesse. Har du lysten til at arbejde et sted, hvor du er selvstændig og derved selv kan have en indflydele på din arbejdsdag, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning eller kontakt butikschef, Mansour Onib for nærmere info på tlf. 42 46 80 45. Ansættelse: Juli august 2019 Vi ser frem til at høre dig. Se mere på vores ansøgersite: https: phonefix.brandero.com
Mobiltekniker / reparatør søges til kommende butik i Købehavn K


Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder.

Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix en stabil og servicemindet tekniker. Du vil få en stor del af ansvaret for værkstedet, hvorfor det er vigtigt, at du er selvstændig, arbejdsom og forstår at arbejde organiseret.

Erfaring fra lignende jobs er en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi, at du:
  • Kan reparere mobiltelefoner (primært iPhone og Samsung) og tablets
  • Kan arbejde under pres
  • Er servicemindet, mødestabil og struktureret
  • Har godt humør og en positiv energi
  • Kan håndtere og navigere i en travl hverdag
Der er tale om en 37 timers stilling, plus arbejde om lørdagen, hvis dette har interesse.

Har du lysten til at arbejde et sted, hvor du er selvstændig og derved selv kan have en indflydele på din arbejdsdag, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" eller kontakt butikschef, Mansour Onib for nærmere info på tlf. 42 46 80 45.

Ansættelse: Juli / august 2019

Vi ser frem til at høre dig.


Se mere på vores ansøgersite: https://phonefix.brandero.com

ORS/Small/a1080ff7_logo.pngPhoneFixKøbenhavn K2019-05-23T15:10:26.1372019-06-18T00:00:00
330030486Vi søger en tekniker til vores kørende serviceteamRobot Kontra Coffee søger en servicetekniker til at indgå i vores stærke team, der hver dag arbejder på at skabe kvalitet i kaffekoppen hos vores kunder. Du bliver ansvarlig for egen portefølje af kunder, der kræver løbende vedligeholdelse og reparation af deres kaffemaskiner. Du indgår i vores serviceteknikerteam på i alt 8 mand, og er med til at løse hverdagens udfordringer. Vi forestiller os, at har en teknisk baggrund, er vant til at arbejde selvstændigt, og måske kender du lidt til livet på landevejen. Du har hænderne godt skruet på, og har lyst til at udvikle dig fagligt. Det er vigtigt for os, at du er initiativrig, og arbejder godt og effektivt med frihed under ansvar. Hos os er alle betydningsfulde for holdet. Det vil sige, at du får lov til at involvere dig i tingene, og få godt med grums under neglene. KONTRA tilbyder Gode arbejdsforhold med en alsidig arbejdsdag Mulighed for udvikling og videreuddannelse indenfor kaffe Løn efter kvalifikationer Arbejdstid: Normale arbejdstider. Desuden indgår du i weekendvagtordning i fast rotation hver 8. weekend. Ansættelse: Snarest Arbejdssted: Din base er på Jernholmen 43-47, 2650 Hvidovre Send din ansøgning til: palle.ehlig-jensen@kontracoffee.com. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Martin Thorsgaard på tlf. 41774929. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontra Coffee er et dansk kafferisteri med København som base. For os handler det om altid at få kvalitet i koppen. Det betyder, at vi er med hele vejen rundt om kaffen, fra den bliver pakket og bragt hertil, og til vi rister, blander, opbevarer, mærker og transporterer. Intet er tilfældigt. Heller ikke, hvordan du vælger at tilberede kaffen. Vi går grundigt til værks og sørger for, at alle vores kunder får den hjælp, service og vejledning de har brug for, for at få lige netop den kop kaffe, de synes, er den bedste. Vi startede Kontra Coffee i 2005, og den succes vi har i dag, bygger bl.a. på god service, teknisk snilde, fleksibilitet og nogle af verdens bedste råvarer.

Kontra Coffee søger en servicetekniker til at indgå i vores stærke team, der hver dag arbejder på at skabe kvalitet i kaffekoppen hos vores kunder. Du bliver ansvarlig for egen portefølje af kunder, der kræver løbende vedligeholdelse og reparation af deres kaffemaskiner. Du indgår i vores serviceteknikerteam på i alt 8 mand, og er med til at løse hverdagens udfordringer.

Vi forestiller os, at har en teknisk baggrund, er vant til at arbejde selvstændigt, og måske kender du lidt til livet på landevejen. Du har hænderne godt skruet på, og har lyst til at udvikle dig fagligt. Det er vigtigt for os, at du er initiativrig, og arbejder godt og effektivt med frihed under ansvar. Hos os er alle betydningsfulde for holdet. Det vil sige, at du får lov til at involvere dig i tingene, og få godt med grums under neglene.

KONTRA tilbyder

  • Gode arbejdsforhold med en alsidig arbejdsdag
  • Mulighed for udvikling og videreuddannelse indenfor kaffe
  • Løn efter kvalifikationer


Arbejdstid: Normale arbejdstider. Desuden indgår du i weekendvagtordning i fast rotation hver 8. weekend.
Ansættelse: Snarest
Arbejdssted: Din base er på Jernholmen 43-47, 2650 Hvidovre

Send din ansøgning til: palle.ehlig-jensen@kontracoffee.com. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Martin Thorsgaard på tlf. 41774929. Vi indkalder løbende til samtaler.

Kontra Coffee er et dansk kafferisteri med København som base. For os handler det om altid at få kvalitet i koppen. Det betyder, at vi er med hele vejen rundt om kaffen, fra den bliver pakket og bragt hertil, og til vi rister, blander, opbevarer, mærker og transporterer. Intet er tilfældigt. Heller ikke, hvordan du vælger at tilberede kaffen. Vi går grundigt til værks og sørger for, at alle vores kunder får den hjælp, service og vejledning de har brug for, for at få lige netop den kop kaffe, de synes, er den bedste. Vi startede Kontra Coffee i 2005, og den succes vi har i dag, bygger bl.a. på god service, teknisk snilde, fleksibilitet og nogle af verdens bedste råvarer.

KONTRA A/SHvidovre2019-05-23T00:00:002019-06-16T00:00:00
330029033Industritekniker lærling til forskningsinstrumenteringRobot Niels Bohr Institutet søger en moden, selvstændig og engageret lærling der brænder for at lave mekanik. Hvem er vi? Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut ved Københavns Universitet med ca. 350 medarbejdere og en omsætning på 250 mio. kr. Instituttets videnskabelige medarbejdere forsker i fysik og uddanner bachelorer, kandidater og ph.d. er i fx fysik, astronomi, geofysik, biofysik mm. Niels Bohr Institutet er en unik, spændende og udfordrende arbejdsplads med en stærk, international ånd og stor gensidig respekt på tværs af fagskel. Arbejdet - Det man ikke kan købe Du vil blive tilknyttet vort mekaniske værksted beliggende i Universitetsparken 4 og indgå i et team med 9 dygtige kolleger heraf en anden lærling. Du kommer til at arbejde med mange typer af mekanisk bearbejdning: Drejning, fræsning, skæring, skruestiksarbejde samt opstilling og programmering af CNC styrede maskiner. Værkstedets primære opgave er udvikling og vedligeholdelse af instrumentering i et meget bredt spektrum for vore eksperimentelle forskningsgrupper, grundforskningscentre samt undervisningen. Arbejdet foregår ofte i et tværfagligt samarbejde med vort elektronik værksted samt forskerne. Vi udvikler kort fortalt Det man ikke kan købe . Opgaverne varierer meget i omfang f.eks. fra en mindre service opgave, hvor der blot skal bores et hul og laves et gevind, til langvarige udviklingsopgaver f.eks. inden for astronomisk instrumentering. Nogle gange kræves en hurtigt og fleksibel løsning til en engageret forsker der gerne hurtigt vil videre med en ny ide og andre gange en meget grundig og veldokumenteret løsning der udfordrer hvad der kan lade sig gøre rent teknisk. Hvem er du? Du har afsluttet 9. eller 10. klasse med et godt resultat og du har gennemført det obligatoriske grundforløb inden du starter. Derudover skal du være mødestabil, moden, ansvarlig og udvise stor selvstændighed, samt naturligvis have en brændende interesse for al slags mekanik. Vi tilbyder: - en spændende og krævende elevplads - et interessant arbejdsmiljø - engagerede, dygtige og gode kolleger du kan lære noget af - store muligheder for faglig udvikling - en fleksibel arbejdsplads Løn og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelse sker efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen for håndværkere. Yderligere information: Du kan læse mere om Niels Bohr Institutet og vore forskergrupper på www.nbi.ku.dk. Har du spørgsmål til dette opslag, er du velkommen til at kontakte: Dennis Wistisen (Team leder, mekanisk værksted), telefonnummer 24 80 52 17 el. 61 71 1276 eller Claus B. Sørensen (Teknik og Support chef), telefonnummer 28 75 04 49 Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgning skal sendes elektronisk senest mandag den 24. juni 2019 via vores jobportal: http: jobportal.ku.dk tap Tiltrædelse: 1. august 2019 eller snarest derefter.Niels Bohr Institutet søger en moden, selvstændig og engageret lærling der brænder for at lave mekanik.

Hvem er vi?
Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut ved Københavns Universitet med ca. 350 medarbejdere og en omsætning på 250 mio. kr.
Instituttets videnskabelige medarbejdere forsker i fysik og uddanner bachelorer, kandidater og ph.d.’er i fx fysik, astronomi, geofysik, biofysik mm.
Niels Bohr Institutet er en unik, spændende og udfordrende arbejdsplads med en stærk, international ånd og stor gensidig respekt på tværs af fagskel.

Arbejdet - ”Det man ikke kan købe”
Du vil blive tilknyttet vort mekaniske værksted beliggende i Universitetsparken 4 og indgå i et team med 9 dygtige kolleger heraf en anden lærling.
Du kommer til at arbejde med mange typer af mekanisk bearbejdning: Drejning, fræsning, skæring, skruestiksarbejde samt opstilling og programmering af CNC styrede maskiner. Værkstedets primære opgave er udvikling og vedligeholdelse af instrumentering i et meget bredt spektrum for vore eksperimentelle forskningsgrupper, grundforskningscentre samt undervisningen. Arbejdet foregår ofte i et tværfagligt samarbejde med vort elektronik værksted samt forskerne. Vi udvikler kort fortalt ”Det man ikke kan købe”.

Opgaverne varierer meget i omfang f.eks. fra en mindre service opgave, hvor der blot skal bores et hul og laves et gevind, til langvarige udviklingsopgaver f.eks. inden for astronomisk instrumentering.
Nogle gange kræves en hurtigt og fleksibel løsning til en engageret forsker der gerne hurtigt ”vil videre” med en ny ide og andre gange en meget grundig og veldokumenteret løsning der udfordrer hvad der kan lade sig gøre rent teknisk.

Hvem er du?
Du har afsluttet 9. eller 10. klasse med et godt resultat og du har gennemført det obligatoriske grundforløb inden du starter.
Derudover skal du være mødestabil, moden, ansvarlig og udvise stor selvstændighed, samt naturligvis have en brændende interesse for al slags mekanik.

Vi tilbyder:
- en spændende og krævende elevplads
- et interessant arbejdsmiljø
- engagerede, dygtige og gode kolleger du kan lære noget af
- store muligheder for faglig udvikling
- en fleksibel arbejdsplads

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelse sker efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen for håndværkere.

Yderligere information:
Du kan læse mere om Niels Bohr Institutet og vore forskergrupper på www.nbi.ku.dk.
Har du spørgsmål til dette opslag, er du velkommen til at kontakte:

Dennis Wistisen (Team leder, mekanisk værksted), telefonnummer 24 80 52 17 el. 61 71 1276
eller
Claus B. Sørensen (Teknik og Support chef), telefonnummer 28 75 04 49

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgning skal sendes elektronisk senest mandag den 24. juni 2019 via vores jobportal:
http://jobportal.ku.dk/tap/

Tiltrædelse: 1. august 2019 eller snarest derefter.
KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-05-22T00:00:002019-06-24T00:00:00
330024489Ejendomservice tekniker / TrappevaskRobot All Remove Danmark A S søger ejendomsserviceassistent. Har du erfaring med ejendomsservice? Har du en ejendomsservice uddannelse? Er du mødestabil, kvalitetsbevidst og har et godt overblik over dine opgaver? Hvem er vi? All Remove Danmark A S er en virksomhed der udfører rengøring, ejendoms-og skadeservice, vinduespudsning, viceværtsservice og anti-graffiti bekæmpelse samt imprægnering af facader. Vi er i alt 180 kollegaer fordelt i Glostrup, Odense og Århus. I vores ejendomsserviceafdeling mangler vi medarbejdere til ejendomsservice og trappevask på fuldtid. Du skal være stabil og pligtopfyldende. Vi tilbyder et job med arbejdssted i storkøbenhavn. Løn efter overenskomst. Opstart snarest muligt. Hvem er du? Vi forventer, at du: Har erfaring inden for ejendomsservice, ejendomsteknik og trappevask. Kan tale, læse og forstå dansk eller engelsk. Kan arbejde selvstændigt, er smilende og imødekommende. Du har et godt humør og altid er serviceminded. Er mødestabil, kvalitetsbevidst og har et godt overblik over dine opgaver. Har sans for detaljerne. Ansøgning: Hvis du har fået interesse for ovenstående stilling, skal du sende os din ansøgning og CV på mail oj.clean@allremove.dk senest den 16. juni 2019. Vi tager kun imod skriftlige henvendelser. Ved ansættelses skal du fremsende straffeattest, som du selv henter på http: www.borger.dk.

All Remove Danmark A/S søger ejendomsserviceassistent.

 

Har du erfaring med ejendomsservice?

Har du en ejendomsservice uddannelse?

Er du mødestabil, kvalitetsbevidst og har et godt overblik over dine opgaver? 

 

Hvem er vi?

All Remove Danmark A/S er en virksomhed der udfører rengøring, ejendoms-og skadeservice, vinduespudsning, viceværtsservice og anti-graffiti bekæmpelse samt imprægnering af facader. Vi er i alt 180 kollegaer fordelt i Glostrup, Odense og Århus.

I vores ejendomsserviceafdeling mangler vi medarbejdere til ejendomsservice og trappevask på fuldtid. Du skal være stabil og pligtopfyldende.

Vi tilbyder et job med arbejdssted i storkøbenhavn. Løn efter overenskomst.

 

Opstart snarest muligt.

 

Hvem er du?

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring inden for ejendomsservice, ejendomsteknik og trappevask.
  • Kan tale, læse og forstå dansk eller engelsk.
  • Kan arbejde selvstændigt, er smilende og imødekommende.
  • Du har et godt humør og altid er serviceminded.
  • Er mødestabil, kvalitetsbevidst og har et godt overblik over dine opgaver.
  • Har sans for detaljerne.

 

Ansøgning:

Hvis du har fået interesse for ovenstående stilling, skal du sende os din ansøgning og CV på mail oj.clean@allremove.dk senest den 16. juni 2019.

Vi tager kun imod skriftlige henvendelser.

Ved ansættelses skal du fremsende straffeattest, som du selv henter på http://www.borger.dk.

ALL REMOVE DANMARK A/SHerlev2019-05-14T00:00:002019-06-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mobiltelefon reparatør

PhoneFix

København K
Mobiltekniker reparatør søges til kommende butik i Købehavn K Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder. Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Mobiltelefon reparatør

PhoneFix

København K
Mobiltekniker reparatør søges til kommende butik i Købehavn K Kan du reparere mobiltelefoner, tablets og evt. bærbare computere, så er du muligvis vores nye medarbejder. Til en kommende butik, beliggende på Sølvgade i indre København, søger PhoneFix...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Vi søger en tekniker til vores kørende serviceteam

KONTRA A/S

Hvidovre
Kontra Coffee søger en servicetekniker til at indgå i vores stærke team, der hver dag arbejder på at skabe kvalitet i kaffekoppen hos vores kunder. Du bliver ansvarlig for egen portefølje af kunder, der kræver løbende vedligeholdelse og reparation a...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Industritekniker lærling til forskningsinstrumentering

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Niels Bohr Institutet søger en moden, selvstændig og engageret lærling der brænder for at lave mekanik. Hvem er vi? Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut ved Københavns Universitet med ca. 350 medarbejdere og en...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Ejendomservice tekniker / Trappevask

ALL REMOVE DANMARK A/S

Herlev
All Remove Danmark A S søger ejendomsserviceassistent. Har du erfaring med ejendomsservice? Har du en ejendomsservice uddannelse? Er du mødestabil, kvalitetsbevidst og har et godt overblik over dine opgaver? Hvem er vi? All Remove Danmark A S er en ...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019