Tekniker/Software supporter søges

VIRKSOMHED

MTS Randers A/S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers.

MTS Randers A/S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leverer MTS Randers A/S en række serviceydelser i forbindelse med måleteknologi.

 

JOBBET
Jobbet vil indeholde en bred vifte af opgaver, men med en naturlig sammenhæng.

 

Eksempler på arbejdsopgaver:

 

  • Udføre måleopgaver for kunder hos MTS Randers A/S
  • Udføre service- og kalibreringsopgaver hos kunder
  • Udvikling af måleprogrammer og implementering heraf hos kunder
  • Projektsamarbejde hos kunder
  • På sigt ansvarlig for en række teknologi- og produktområder hos MTS Randers A/S

 

DINE FAGLIGE KOMPETENCER
Vi har bl.a. følgende forventninger til din baggrund og faglige profil:

 

  • Du har en relevant teknisk baggrund, som vi ser, kan være flere som f.eks. ingeniør, maskintekniker, måletekniker
  • Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring fra det måleteknologiske område. Læs om vores produkt-, teknologi-og softwareområder på vores website. Vi forventer, at du har erfaring på nogle af disse områder, men ikke nødvendigvis alle områder
  • Software og programmering er i dag ofte en del af opgaven, du må derfor gerne have indsigt i disse områder

 

  • Du har praktisk tilgang til opgaverne
  • Sproglig skal du mestre engelsk
  • Du har en rimelig køreafstand til virksomheden



PERSONLIGE KOMPETENCER
Vi lægger vægt på

 

  • Du kan arbejde i en uformel organisation og samtidig være struktureret og sikre kvalitet
  • Du er resultatorienteret og selvstændig
  • Du har lidt pionerånd og ser muligheder, er proaktivt for at bidrage til virksomhedens udvikling
  • Du kan håndtere mange bolde og er der også, når der behov for en ekstra indsats

 

 

VI TILBYDER

  • Et udfordrende og selvstændigt job
  • En vigtig position med mulighed for at påvirke såvel din egen som virksomhedens udvikling
  • En uformel virksomhed, som går efter fælles succes
  • Løn efter kvalifikationer

 

 

Du kan se mere om MTS Randers A/S på www.mtsranders.dk. Såfremt du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Jørgen Nielsen på tlf. 2811 8802.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023567Phoenix-ca806a3312019-06-03T00:00:00Tekniker/Software supporter søges

VIRKSOMHED

MTS Randers A/S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers.

MTS Randers A/S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leverer MTS Randers A/S en række serviceydelser i forbindelse med måleteknologi.

 

JOBBET
Jobbet vil indeholde en bred vifte af opgaver, men med en naturlig sammenhæng.

 

Eksempler på arbejdsopgaver:

 

  • Udføre måleopgaver for kunder hos MTS Randers A/S
  • Udføre service- og kalibreringsopgaver hos kunder
  • Udvikling af måleprogrammer og implementering heraf hos kunder
  • Projektsamarbejde hos kunder
  • På sigt ansvarlig for en række teknologi- og produktområder hos MTS Randers A/S

 

DINE FAGLIGE KOMPETENCER
Vi har bl.a. følgende forventninger til din baggrund og faglige profil:

 

  • Du har en relevant teknisk baggrund, som vi ser, kan være flere som f.eks. ingeniør, maskintekniker, måletekniker
  • Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring fra det måleteknologiske område. Læs om vores produkt-, teknologi-og softwareområder på vores website. Vi forventer, at du har erfaring på nogle af disse områder, men ikke nødvendigvis alle områder
  • Software og programmering er i dag ofte en del af opgaven, du må derfor gerne have indsigt i disse områder

 

  • Du har praktisk tilgang til opgaverne
  • Sproglig skal du mestre engelsk
  • Du har en rimelig køreafstand til virksomheden



PERSONLIGE KOMPETENCER
Vi lægger vægt på

 

  • Du kan arbejde i en uformel organisation og samtidig være struktureret og sikre kvalitet
  • Du er resultatorienteret og selvstændig
  • Du har lidt pionerånd og ser muligheder, er proaktivt for at bidrage til virksomhedens udvikling
  • Du kan håndtere mange bolde og er der også, når der behov for en ekstra indsats

 

 

VI TILBYDER

  • Et udfordrende og selvstændigt job
  • En vigtig position med mulighed for at påvirke såvel din egen som virksomhedens udvikling
  • En uformel virksomhed, som går efter fælles succes
  • Løn efter kvalifikationer

 

 

Du kan se mere om MTS Randers A/S på www.mtsranders.dk. Såfremt du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Jørgen Nielsen på tlf. 2811 8802.

VIRKSOMHED MTS Randers A S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers. MTS Randers A S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leverer MTS Randers A S en række serviceydelser i forbindelse med måleteknologi. JOBBET Jobbet vil indeholde en bred vifte af opgaver, men med en naturlig sammenhæng. Eksempler på arbejdsopgaver: Udføre måleopgaver for kunder hos MTS Randers A S Udføre service- og kalibreringsopgaver hos kunder Udvikling af måleprogrammer og implementering heraf hos kunder Projektsamarbejde hos kunder På sigt ansvarlig for en række teknologi- og produktområder hos MTS Randers A S DINE FAGLIGE KOMPETENCER Vi har bl.a. følgende forventninger til din baggrund og faglige profil: Du har en relevant teknisk baggrund, som vi ser, kan være flere som f.eks. ingeniør, maskintekniker, måletekniker Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring fra det måleteknologiske område. Læs om vores produkt-, teknologi-og softwareområder på vores website. Vi forventer, at du har erfaring på nogle af disse områder, men ikke nødvendigvis alle områder Software og programmering er i dag ofte en del af opgaven, du må derfor gerne have indsigt i disse områder Du har praktisk tilgang til opgaverne Sproglig skal du mestre engelsk Du har en rimelig køreafstand til virksomheden PERSONLIGE KOMPETENCER Vi lægger vægt på Du kan arbejde i en uformel organisation og samtidig være struktureret og sikre kvalitet Du er resultatorienteret og selvstændig Du har lidt pionerånd og ser muligheder, er proaktivt for at bidrage til virksomhedens udvikling Du kan håndtere mange bolde og er der også, når der behov for en ekstra indsats VI TILBYDER Et udfordrende og selvstændigt job En vigtig position med mulighed for at påvirke såvel din egen som virksomhedens udvikling En uformel virksomhed, som går efter fælles succes Løn efter kvalifikationer Du kan se mere om MTS Randers A S på www.mtsranders.dk. Såfremt du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Jørgen Nielsen på tlf. 2811 8802.11jobnetca806a33100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavnEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3526765MTS RANDERS A/S11Messingvej 458900Randers CDKDanmark0maria@mtsranders.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760178JobNet4988585498858510013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca806a33https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca806a33https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca806a33&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca806a33&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgBrænder du for IT? Som IT-tekniker får du mange spændende opgaver.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361807171Jørgen Nielsenmaria@mtsranders.dkDKDanmarkDKDanmark330038621VIA IT søger IT-supporterRobot VIA University Colleges IT-afdeling søger en kompetent og engageret it-supporter med fast arbejdsplads i Aarhus-området. Dine opgaverSom it-supporter bliver dine opgaver at sikre den daglige it-support til elever og ansatte. Derudover er det din opgave at indgå i planlægningen og udførelsen af nye tiltag på digitaliseringsområdet til gavn for undervisningen og administrationen. Dine kompetencerDen ideelle kandidat har flg. kompetencer: Relevant it-uddannelse. Du har desuden brugt din uddannelse og derigennem oparbejdet erfaring med support og anvendelse af it. Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre. Du kan mestre dialog, kommunikation og skriftlig formidling til mange og forskellige brugere og samtidig gøre det hurtigt, kort og præcist. Evne til både at arbejde selvstændigt og som en del af et team af kolleger, der ikke nødvendigvis er tæt på dig i hverdagen, da vi dækker et stort geografisk område. Dine it-kompetencer i forhold til anvendelsen af programmer og hardware er kendetegnet ved, at du undersøger nye teknologier, anvender dem professionelt og glæder dig over nye versioner med nye funktioner og muligheder. Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende. Vi tilbyderEn hverdag tæt på brugerne med meget varierede opgaver af både teknisk og formidlingsmæssig karakter. Opgaverne løses ofte i samarbejde med fagligt dygtige kolleger.Om VIA ITVIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT.VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere. Løn- og ansættelsesforholdStillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019 eller tidligere. Tjenestested er: Dalgas Avenue 2, 8000 Aarhus C.Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt.Der kan forekomme opgaver på andre af VIAs adresser, hvorfor du forventes at være i besiddelse af kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng.For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af ITS support Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk. Ansøgning Søg stillingen via vores online rekrutteringssystemAnsøgningsfrist: Onsdag den 19.06.2019.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 26.Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger.VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.VIA University Colleges IT-afdeling søger en kompetent og engageret it-supporter med fast arbejdsplads i Aarhus-området.  

Dine opgaver
Som it-supporter bliver dine opgaver at sikre den daglige it-support til elever og ansatte. Derudover er det din opgave at indgå i planlægningen og udførelsen af nye tiltag på digitaliseringsområdet til gavn for undervisningen og administrationen.  

Dine kompetencer
Den ideelle kandidat har flg. kompetencer:
  • Relevant it-uddannelse. Du har desuden brugt din uddannelse og derigennem oparbejdet erfaring med support og anvendelse af it.
  • Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre.
  • Du kan mestre dialog, kommunikation og skriftlig formidling til mange og forskellige brugere og samtidig gøre det hurtigt, kort og præcist.
  • Evne til både at arbejde selvstændigt og som en del af et team af kolleger, der ikke nødvendigvis er tæt på dig i hverdagen, da vi dækker et stort geografisk område.
  • Dine it-kompetencer i forhold til anvendelsen af programmer og hardware er kendetegnet ved, at du undersøger nye teknologier, anvender dem professionelt og glæder dig over nye versioner med nye funktioner og muligheder.
  • Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende.
Vi tilbyder
En hverdag tæt på brugerne med meget varierede opgaver af både teknisk og formidlingsmæssig karakter. Opgaverne løses ofte i samarbejde med fagligt dygtige kolleger.

Om VIA IT
VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT.

VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser – herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere. 

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019 eller tidligere.

Tjenestested er: Dalgas Avenue 2, 8000 Aarhus C.

Løn– og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.

Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt.

Der kan forekomme opgaver på andre af VIAs adresser, hvorfor du forventes at være i besiddelse af kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng.

For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af ITS support Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.
 
Ansøgning 
Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem

Ansøgningsfrist: Onsdag den 19.06.2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 26.

Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.


VIA ITAarhus C2019-06-06T00:00:002019-06-19T00:00:00
330036764IT-supporter til Aarhus Universitet, HealthRobot Health IT-support på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en service-minded IT-supporter til Health IT-support pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling, tidsbegrænset i 18 måneder.Om Health IT-supportI Health IT-support håndterer vi henvendelser fra fakultetets medarbejdere og studerende via telefon, mail og personlig henvendelse. Afdelingen består af 17 fastansatte og tre IT-supporterelever, og du kommer til at arbejde i et inspirerende og fleksibelt miljø med en uformel omgangstone, hvor du får selvstændigt ansvar for opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt, og du bliver en del af en organisation, der er i konstant udvikling og har fokus på samarbejde og service. Du kan læse mere om Health IT-support her (https: medarbejdere.au.dk?id 311561) og om fakultetet her (http: health.au.dk ).Dine arbejdsopgaverDu bliver en del af vores 1. line support til fakultets ca. 3.000 medarbejdere og ca. 3.500 studerende. Jobbet handler meget om samarbejde, såvel med kollegaerne i teamet, men også med fakultets ansatte i forbindelse med deres behov for anvendelse af IT i både forskning og undervisning. Du kommer også til at arbejde tæt med den bagvedliggende IT-driftsfunktion placeret under AU-IT. Der vil være perioder, hvor du vil indgå i tværgående IT-projekter på tværs af hele organisationen.Dine opgaver vil primært bestå af:arbejde med et omfangsrigt Windows og OS X miljøunderstøtte et bredt udvalg af applikationersupportere forsknings- og undervisnings-ITIT-indkøbklargøring af klient udstyr, videokonference, netværk og telefoni m.v.Din arbejdstid vil primært være hverdage mellem kl. 07:00 og 17:00. Der kan forekomme særlige behov eksempelvis under eksamensperioderne, hvor det kan blive nødvendigt med vagter uden for dette tidsrum.Dine kompetencer Du har en baggrund som IT-supporter eller tilsvarende og erfaring fra en lignende stilling, hvor opgaver forsøges løst ved første forsøg. Du har indgående kendskab til Windows OS, OS X, Office pakken og Office 365. Du har erfaring med Smartphones, primært IOS og Android samt erfaring med ITIL og kendskab til IT-sagsbehandlingssystem.Som person har du et udadvendt sind, er stabil og har let til smil. Du har mod på en omskiftelig hverdag, hvor der forekommer travlhed. Du er serviceminded, har let ved at samarbejde og kan samtidig arbejde selvstændigt.Vi forventer, at du har gode danske og engelsk sprogkundskaber, da du får direkte brugerkontakt med både dansktalende og engelsktalende ansatte og studerende.Spørgsmål til stillingenHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-supportchef Mads Rasmussen tlf.: 45 3092 2371.Arbejdsstedet er Administrationscenter Health, Health IT-support, Campus Aarhus eller ved Aarhus Universitetshospital.AnsættelsesgrundlagLøn og ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og PROSA for IT-medarbejdere i statens tjeneste og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10-Centralorganisationen af 2010 (LC-CO10-Fællesoverenskomst).AnsøgningDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetVi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health Vejledning-for-ansøgere_-_teknisk-administrative-stillinger).Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:17. juni 2019Health IT-support på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en service-minded IT-supporter til Health IT-support pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling, tidsbegrænset i 18 måneder.

Om Health IT-support
I Health IT-support håndterer vi henvendelser fra fakultetets medarbejdere og studerende via telefon, mail og personlig henvendelse. Afdelingen består af 17 fastansatte og tre IT-supporterelever, og du kommer til at arbejde i et inspirerende og fleksibelt miljø med en uformel omgangstone, hvor du får selvstændigt ansvar for opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt, og du bliver en del af en organisation, der er i konstant udvikling og har fokus på samarbejde og service. Du kan læse mere om Health IT-support her (https://medarbejdere.au.dk?id=311561) og om fakultetet her (http://health.au.dk/).

Dine arbejdsopgaver
Du bliver en del af vores 1. line support til fakultets ca. 3.000 medarbejdere og ca. 3.500 studerende. Jobbet handler meget om samarbejde, såvel med kollegaerne i teamet, men også med fakultets ansatte i forbindelse med deres behov for anvendelse af IT i både forskning og undervisning. Du kommer også til at arbejde tæt med den bagvedliggende IT-driftsfunktion placeret under AU-IT. Der vil være perioder, hvor du vil indgå i tværgående IT-projekter på tværs af hele organisationen.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • arbejde med et omfangsrigt Windows og OS X miljø
  • understøtte et bredt udvalg af applikationer
  • supportere forsknings- og undervisnings-IT
  • IT-indkøb
  • klargøring af klient udstyr, videokonference, netværk og telefoni m.v.

Din arbejdstid vil primært være hverdage mellem kl. 07:00 og 17:00. Der kan forekomme særlige behov eksempelvis under eksamensperioderne, hvor det kan blive nødvendigt med vagter uden for dette tidsrum.

Dine kompetencer
Du har en baggrund som IT-supporter eller tilsvarende og erfaring fra en lignende stilling, hvor opgaver forsøges løst ved første forsøg. Du har indgående kendskab til Windows OS, OS X, Office pakken og Office 365. Du har erfaring med Smartphones, primært IOS og Android samt erfaring med ITIL og kendskab til IT-sagsbehandlingssystem.

Som person har du et udadvendt sind, er stabil og har let til smil. Du har mod på en omskiftelig hverdag, hvor der forekommer travlhed. Du er serviceminded, har let ved at samarbejde og kan samtidig arbejde selvstændigt.

Vi forventer, at du har gode danske og engelsk sprogkundskaber, da du får direkte brugerkontakt med både dansktalende og engelsktalende ansatte og studerende.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-supportchef Mads Rasmussen tlf.: +45 3092 2371.

Arbejdsstedet er Administrationscenter Health, Health IT-support, Campus Aarhus eller ved Aarhus Universitetshospital.

Ansættelsesgrundlag
Løn og ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og PROSA for IT-medarbejdere i statens tjeneste og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10-Centralorganisationen af 2010 (LC-CO10-Fællesoverenskomst).

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/Vejledning-for-ansøgere_-_teknisk-administrative-stillinger).

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
17. juni 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-06-04T00:00:002019-06-17T00:00:00
330032953Tekniker til Silkeborg Bibliotek og MedborgerhuseneRobot Fleksibel serviceminded tekniker med sans for god betjening til Silkeborg Bibliotek og Medborgerhusene, Silkeborg Kommune. Kan du både få teknikken til at virke og samtidig sørge for at borde og stole står korrekt? Vi søger en medarbejder til at servicere brugerne til vores arrangementer på Silkeborg Bibliotekerne, Medborgerhusene, Lunden og i Mosaikken. Vi har en omfattende arrangementsvirksomhed og for at tingene skal lykkes, skal du sikre, at det tekniske udstyr og de fysiske rammer fungerer optimalt. Du vil blive en del af et fælles serviceteam, hvor god service, gode samarbejdsevner og en udpræget ansvarsfølelse er en selvfølge. Silkeborg Bibliotekerne består af fire biblioteker. Silkeborg Bibliotek, Mosaikken Kjellerup Bibliotek Kulturhus, Toftebjerg Them Bibliotek Medborgerhus og Gjern Bibliotek. Dertil kommer to medborgerhuse. Silkeborg Medborgerhus og Lunden. Arbejdsopgaver:Ansvar for at det tekniske udstyr til møder og arrangementer virker (projektor og lydanlæg)Betjening af Medborgerhusets brugereKlargøring af lokaler i form af oprydning, stoleopsætning mm.Håndtering af biblioteksmaterialer i bibliotekssystemetBooking i det fælleskommunale bookingsystem WinkasDaglig kørsel af materialer mellem bibliotekerneAnsvar for servicering og rengøring af biblioteksbilerneAnsvarlig for at Lundens lokaler fremstår indbydende og funktioneltFaglige og personlige kvalifikationer:Baggrund indenfor elektronik, it eller lignende, gerne med håndværksmæssig erfaringVant til professionel god brugerbetjeningServiceminded og fleksibelAdministrativ flairOverblik og arbejder struktureretKan agere i snitfladen mellem forskellige teams og grupperingerHurtig til at sætte sig ind i AV-udstyr og nye IT-systemerAnsættelsesvilkår: Arbejdstiden er 37 timer. Du skal påregne skiftende arbejdstider, herunder mindst en ugentlig aftenvagt samt weekender, typisk hver 4. weekend rådighedsvagter. Tiltrædelse 1. august. Læs mere om os på http: www.silkeborgbib.dk og http: www.mbhus.dk Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Tove Bitsch Andersen på tlf. 27 42 26 45 eller Medborgerhuset v Else Haun på tlf. 51 76 87 42. Ansøgningsfrist mandag 17. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Fleksibel serviceminded tekniker med sans for god betjening til Silkeborg Bibliotek og Medborgerhusene, Silkeborg Kommune.
 
Kan du både få teknikken til at virke og samtidig sørge for at borde og stole står korrekt?
 
Vi søger en medarbejder til at servicere brugerne til vores arrangementer på Silkeborg Bibliotekerne, Medborgerhusene, Lunden og i Mosaikken. Vi har en omfattende arrangementsvirksomhed og for at tingene skal lykkes, skal du sikre, at det tekniske udstyr og de fysiske rammer fungerer optimalt.
 
Du vil blive en del af et fælles serviceteam, hvor god service, gode samarbejdsevner og en udpræget ansvarsfølelse er en selvfølge.
 
Silkeborg Bibliotekerne består af fire biblioteker.
Silkeborg Bibliotek, Mosaikken – Kjellerup Bibliotek & Kulturhus, Toftebjerg – Them Bibliotek &
Medborgerhus og Gjern Bibliotek.

Dertil kommer to medborgerhuse. Silkeborg Medborgerhus og Lunden.
 
Arbejdsopgaver:
  • Ansvar for at det tekniske udstyr til møder og arrangementer virker (projektor og lydanlæg)
  • Betjening af Medborgerhusets brugere
  • Klargøring af lokaler i form af oprydning, stoleopsætning mm.
  • Håndtering af biblioteksmaterialer i bibliotekssystemet
  • Booking i det fælleskommunale bookingsystem Winkas
  • Daglig kørsel af materialer mellem bibliotekerne
  • Ansvar for servicering og rengøring af biblioteksbilerne
  • Ansvarlig for at Lundens lokaler fremstår indbydende og funktionelt
Faglige og personlige kvalifikationer:
  • Baggrund indenfor elektronik, it eller lignende, gerne med håndværksmæssig erfaring
  • Vant til professionel/god brugerbetjening
  • Serviceminded og fleksibel
  • Administrativ flair
  • Overblik og arbejder struktureret
  • Kan agere i snitfladen mellem forskellige teams og grupperinger
  • Hurtig til at sætte sig ind i AV-udstyr og nye IT-systemer
Ansættelsesvilkår:
Arbejdstiden er 37 timer. Du skal påregne skiftende arbejdstider, herunder mindst en ugentlig aftenvagt samt weekender, typisk hver 4. weekend + rådighedsvagter.
 
Tiltrædelse 1. august.
 
Læs mere om os på http://www.silkeborgbib.dk og http://www.mbhus.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Tove Bitsch Andersen på tlf. 27 42 26 45 eller Medborgerhuset v/Else Haun på tlf. 51 76 87 42.
 
Ansøgningsfrist mandag 17. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-06-04T00:00:002019-06-17T00:00:00
330032238Lytzen IT søger en erfaren og selvstændig O365 konsulentRobot På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder. Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med enterprise-miljøer, herunder design og implementering af nye løsninger? Brænder du for ny teknologi, og er det naturligt for dig at holde dig opdateret på den teknologiske udvikling? Kan du svare ja, er du måske vores nye kollega. Du bliver en nøgleressource i en række spændende projekter, hvor du tager et aktivt ansvar for behovsafdækning, kravspecificering, design og implementering. For at komme i betragtning til stillingen er det essentielt, at du har en solid erfaring med Enterprise-miljøer og stærke faglige kompetencer på infrastruktur- og cloud teknologi. Faglige kvalifikationer Vi forventer at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling, og at du har faglige kompetencer indenfor flere af følgende områder: Cloud MS Azure, O365, Azure AD Microsoft Windows Server, Active Directory, Exchange Server Virtualiseringsplatforme VMware Overvågning Azure Monitor Andet PowerShell Microsoft licensering Datacenter og Azure Personlige kvalifikationer: Som person er du positiv og udadvendt. Du er analytisk stærk, metodisk, god til at skabe overblik og struktur over dine arbejdsopgaver. Du værdsætter at være i et team, hvor sparring, gensidig respekt og tillid er grundstenene til at skabe nye løsninger. I jobbet vil du få en bred kontaktflade, hvorfor det er vigtigt, at du er en god kommunikator, der forstår at skabe relationer. Vi tilbyder dig: Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er plads til personlighed og hvor vi alle har en uformel omgangstone med respekt for hinanden uanset placering i organisationen. For den rette kandidat er der stor mulighed for personlig udvikling gennem sparring og en personlig uddannelsesplan, samt meget stor indflydelse på jobbets indhold. Du vil arbejde med udgangspunkt fra et af vore kontorer i Jylland (Hjørring Aalborg). Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der forhandles individuelt, som kunne indeholde: Løn, pension, sundhedsforsikring mv. Hvem er vi: Lytzen IT A S er en infrastrukturleverandør med nordjyske rødder og værdier. Vi arbejder meget med Cloud-løsninger leveret ud fra vores datacentre i henholdsvis Danmark, Holland og England forbundet med eget MPLS-netværk med POP s i flere europæiske lande. Lytzen IT beskæftiger ca. 70 medarbejdere. For yderligere information Kontakt driftschef Frank Hejselbæk på telefon 8832 8746 eller e-mail: fhe@lytzenit.dk. Stillingstype: Fuldtid Arbejdssted: Hjørring Aalborg Kontaktperson: Driftschef Frank Hejselbæk Ansøgning CV sendes til: job@lytzenit.dk Ansøgningsfrist: fredag d. 21. juni 2019. Tiltrædelse: Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og behandler ansøgninger løbende.

På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder.

Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med enterprise-miljøer, herunder design og implementering af nye løsninger? Brænder du for ny teknologi, og er det naturligt for dig at holde dig opdateret på den teknologiske udvikling? Kan du svare ja, er du måske vores nye kollega.

 

Du bliver en nøgleressource i en række spændende projekter, hvor du tager et aktivt ansvar for behovsafdækning, kravspecificering, design og implementering.

 

For at komme i betragtning til stillingen er det essentielt, at du har en solid erfaring med Enterprise-miljøer og stærke faglige kompetencer på infrastruktur- og cloud teknologi.

 

Faglige kvalifikationer

Vi forventer at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling, og at du har faglige kompetencer indenfor flere af følgende områder:

 

  • Cloud – MS Azure, O365, Azure AD
  • Microsoft – Windows Server, Active Directory, Exchange Server
  • Virtualiseringsplatforme – VMware
  • Overvågning – Azure Monitor
  • Andet – PowerShell
  • Microsoft licensering – Datacenter og Azure

 

Personlige kvalifikationer:

Som person er du positiv og udadvendt. Du er analytisk stærk, metodisk, god til at skabe overblik og struktur over dine arbejdsopgaver. Du værdsætter at være i et team, hvor sparring, gensidig respekt og tillid er grundstenene til at skabe nye løsninger. I jobbet vil du få en bred kontaktflade, hvorfor det er vigtigt, at du er en god kommunikator, der forstår at skabe relationer.

 

Vi tilbyder dig:

Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er plads til personlighed og hvor vi alle har en uformel omgangstone med respekt for hinanden uanset placering i organisationen.

 

For den rette kandidat er der stor mulighed for personlig udvikling gennem sparring og en personlig uddannelsesplan, samt meget stor indflydelse på jobbets indhold.

Du vil arbejde med udgangspunkt fra et af vore kontorer i Jylland (Hjørring/Aalborg).

 

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der forhandles individuelt, som kunne indeholde: Løn, pension, sundhedsforsikring mv.

 

Hvem er vi:

Lytzen IT A/S er en infrastrukturleverandør med nordjyske rødder og værdier. Vi arbejder meget med Cloud-løsninger leveret ud fra vores datacentre i henholdsvis Danmark, Holland og England forbundet med eget MPLS-netværk med POP’s i flere europæiske lande.

 

Lytzen IT beskæftiger ca. 70 medarbejdere.

 

For yderligere information

Kontakt driftschef Frank Hejselbæk på telefon 8832 8746 eller e-mail: fhe@lytzenit.dk.

 

Stillingstype:            Fuldtid

Arbejdssted:             Hjørring/Aalborg

Kontaktperson:         Driftschef Frank Hejselbæk

Ansøgning & CV       

sendes til:                  job@lytzenit.dk

Ansøgningsfrist:        fredag d. 21. juni 2019.

Tiltrædelse:               Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og behandler ansøgninger                                    løbende.

Lytzen IT a/sAalborg Øst2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330031509IT-supporter med særligt blik for kommunikation og formidlingRobot Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret midt i orkanens øje ? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA University College, måske noget for dig.Servicedesk fungerer som omdrejningspunktet for VIA IT og de mange it-ydelser, der benyttes af de ca. 60.000 personer, som VIA IT servicerer og samarbejder med. I Servicedesk vil du indgå i et team med 6 andre kolleger, hvor du vil få en central rolle i at sikre gode og stabile it-løsninger og oplevelser til brugerne. Dine opgaver: Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og er rettet mod at understøtte brugen af it og udviklingen af digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende uddannelsesmiljøer. De primære opgaver er at medvirke til at: yde support til brugerne såvel skriftligt, telefonisk som vha. fjernsupport. styrke viden og kompetenceudvikling. skabe gennemsigtighed og overblik over VIAs mange digitale tilbud bl.a. ved at udvikle og vedligeholde informationer, vejledninger videotutorials m.m. sikre brugernes viden om VIA ITs ydelser bl.a. ved at informere gennem VIAs mange kommunikationskanaler. koordinere tværgående opgaver internt i VIA IT i forbindelse med ændringer eller ved problemløsning (fx i forbindelse med nye eller ændrede it-løsninger). modtage, kvalificere, fordele og monitorere henvendelser fra brugerne. Dine kompetencer: Den ideelle kandidat har følgende kompetencer: Relevant videregående it-uddannelse. Alternativt anden uddannelse suppleret med it-kompetencer erhvervet på anden vis. Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre Du er en stærk formidler både i forhold til udarbejdelse af videotutorials, vejledninger, notater, udredninger m.m. Du kan mestre dialog og kommunikation til mange og forskellige brugere - på såvel dansk som engelsk. Du har kendskab til ITIL. Du har et godt overblik, men samtidig et blik for detaljer i dit møde med brugerne og opgaveløsningen. Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende. Du arbejder systematisk, struktureret, grundigt og dokumenterende ud fra afdelingens procedurer og arbejdsgange. Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt og samtidig besidde teamspirit. OM VIA IT VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT. VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019. Tjenestested er: Hedeager 2, 8200 Aarhus N. Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt. Servicedesk er åben i tidsrummet 7.30-15.30 mandag til fredag. Du indgår i den forbindelse i en vagtplan samtidig med, at der er en flexordning. Der kan i enkelte situationer forekomme opgaver uden for normal arbejdstid og eller på andre adresser - fx i forbindelse med arrangementer og særlige spidsbelastningsperioder. Du forventes derfor at have kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng. For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af Servicedesk Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.Ansøgning Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist: mandag den 17.06.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24.06.2019. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http: www.via.dk da om-via job personoplysninger.VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret ”midt i orkanens øje”? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA University College, måske noget for dig.

Servicedesk fungerer som omdrejningspunktet for VIA IT og de mange it-ydelser, der benyttes af de ca. 60.000 personer, som VIA IT servicerer og samarbejder med. I Servicedesk vil du indgå i et team med 6 andre kolleger, hvor du vil få en central rolle i at sikre gode og stabile it-løsninger og oplevelser til brugerne.

Dine opgaver:

Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og er rettet mod at understøtte brugen af it og udviklingen af digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende uddannelsesmiljøer.

De primære opgaver er at medvirke til at:

  • yde support til brugerne såvel skriftligt, telefonisk som vha. fjernsupport.
  • styrke viden og kompetenceudvikling.
  • skabe gennemsigtighed og overblik over VIAs mange digitale tilbud bl.a. ved at udvikle og vedligeholde informationer, vejledninger/videotutorials m.m.
  • sikre brugernes viden om VIA ITs ydelser bl.a. ved at informere gennem VIAs mange kommunikationskanaler.
  • koordinere tværgående opgaver internt i VIA IT i forbindelse med ændringer eller ved problemløsning (fx i forbindelse med nye eller ændrede it-løsninger).
  • modtage, kvalificere, fordele og monitorere henvendelser fra brugerne.

Dine kompetencer:

Den ideelle kandidat har følgende kompetencer:

  • Relevant videregående it-uddannelse. Alternativt anden uddannelse suppleret med it-kompetencer erhvervet på anden vis.
  • Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre
  • Du er en stærk formidler både i forhold til udarbejdelse af videotutorials, vejledninger, notater, udredninger m.m.
  • Du kan mestre dialog og kommunikation til mange og forskellige brugere - på såvel dansk som engelsk.
  • Du har kendskab til ITIL.
  • Du har et godt overblik, men samtidig et blik for detaljer i dit møde med brugerne og opgaveløsningen.
  • Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende.
  • Du arbejder systematisk, struktureret, grundigt og dokumenterende ud fra afdelingens procedurer og arbejdsgange.
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt og samtidig besidde teamspirit.

OM VIA IT

VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT.

VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser – herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere.

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019.

Tjenestested er: Hedeager 2, 8200 Aarhus N.
Løn– og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.

Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt.

Servicedesk er åben i tidsrummet 7.30-15.30 mandag til fredag. Du indgår i den forbindelse i en vagtplan samtidig med, at der er en flexordning.

Der kan i enkelte situationer forekomme opgaver uden for normal arbejdstid og/eller på andre adresser - fx i forbindelse med arrangementer og særlige spidsbelastningsperioder. Du forventes derfor at have kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng.

For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af Servicedesk 
Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.

Ansøgning

Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: mandag den 17.06.2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24.06.2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

IT & Digitalisering - ServicedeskAarhus N2019-05-24T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIA IT søger IT-supporter

VIA IT

Aarhus C
VIA University Colleges IT-afdeling søger en kompetent og engageret it-supporter med fast arbejdsplads i Aarhus-området. Dine opgaverSom it-supporter bliver dine opgaver at sikre den daglige it-support til elever og ansatte. Derudover er det din opg...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

IT-supporter til Aarhus Universitet, Health

Aarhus Universitet

Aarhus C
Health IT-support på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en service-minded IT-supporter til Health IT-support pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling, tidsbegrænset i 18 måne...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Tekniker til Silkeborg Bibliotek og Medborgerhusene

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Fleksibel serviceminded tekniker med sans for god betjening til Silkeborg Bibliotek og Medborgerhusene, Silkeborg Kommune. Kan du både få teknikken til at virke og samtidig sørge for at borde og stole står korrekt? Vi søger en medarbejder til at ser...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Lytzen IT søger en erfaren og selvstændig O365 konsulent

Lytzen IT a/s

Aalborg Øst
På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder. Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med e...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

IT-supporter med særligt blik for kommunikation og formidling

IT & Digitalisering - Servicedesk

Aarhus N
Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret midt i orkanens øje ? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA Universi...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019