Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk-administrativ medarbejder til planområdet

Vores dygtige og afholdte kollega gennem 45 år går på pension, og vi søger hendes afløser - en teknisk administrativ medarbejder med erfaring og forståelse for planlægning.

 

Nye boligprojekter skyder op i bymidten, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs den præmierede Silkeborgmotorvej. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunens udvikling og vi er for nyligt kåret som Danmarks Outdoor hovedstad.

Du vil komme til at indgå i et dynamisk team, der arbejder med planlægning af Silkeborg Kommune.

  

Stillingen 

Hvis du er til samarbejde, effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen, er struktureret og forstår at holde mange bolde i luften på én gang, så er jobbet som planmedarbejder i Silkeborg Kommune måske noget for dig.  

 

Du kommer til at sidde med en række teknisk-administrative opgaver indenfor planlægningsområdet, herunder oprettelse af sager i elektronisk dokumenthåndteringssystem, ekspedition af matrikulære sager, servicere borgere og kollegaer, journalisering af post og lign.

 

Vi forestiller os, at du er uddannet teknisk designer eller kontorassistent, men rette holdning og erfaring tæller ligeså meget som uddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 

 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Forventet opstart: Hurtigst muligt og senest 1. april 2018 

 

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af sager; Landzonesager, udstykningsansøgninger, lokalplanansøgninger og lign.
  • Ekspedition af matrikulære sager
  • Daglig journalisering af indgået post
  • Fysisk og telefonisk betjening af borgere
  • Indberetning af data til forskellige portaler
  • Hjælpe og rådgive dine kolleger ifm. bl.a. sagsoprettelse og færdiggørelse og upload af dokumenter
  • Digitalisering af printede dokumenter fra sagsarkiv

Plan og Byg 

 

Som medarbejder i Plan- og Byg bliver du en del af et kreativt og dynamisk miljø på ca. 30 engagerede personer fordelt på fire teams: Strategi og Erhverv, Bolig og Byudvikling, Landskab og Mindre Byer samt Byggesag. 

 

Du vil blive tilknyttet Team Bolig og Byudvikling, men dine arbejdsopgaver vil gå på tværs af alle fire teams, og du bliver således et vigtigt bindeled mellem de forskellige teams.  

 

Læs mere om os på https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Afdelinger/Teknik-og-Miljoeafdelingen/Plan-og-Byg

 

Vi lægger vægt på, at du:   

  • er struktureret og sætter pris på at få noget fra hånden 
  • er god til at prioritere og organisere eget arbejdsliv 
  • er en god holdspiller og befinder dig godt i en teambaseret organisation 
  • trives med at være i kontakt med borgere 
  • har erfaring med og lyst til at arbejde med administrativ sagsbehandling 
  • har et vist kendskab til forskellige relevante lovområder og er god til at tilegne dig ny viden
  • kan kommunikere godt såvel skriftligt som mundtligt 
  • er motiveret for at arbejde i en politisk ledet organisation 

Yderligere information: 

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte byplanlægger Birgit Holst på tlf. 8970 1449 eller Plan og Byggechef Trine Skammelsen på tlf. 3055 4788.

Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler afvikles torsdag 22. februar. 

 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 

Klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 

 

Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144484. 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til NIDO I Danmark

Staben, Herning

Er du til en spændende hverdag med mange udfordrende opgaver?Vi søger en nøglemedarbejder til stilling som administrativ medarbejder i NIDO danmark, Staben, til at løse administrative opgaver indenfor forskning og uddannelse i Hospitalsenheden Vest ...
Indrykket:2. juli 2018
Udløbsdato:5. august 2018

Administrativ medarbejder 37 timer ugentlig

Daginstitution Midtby

Daginstitution Midtby søger erfaren administrativ medarbejder 37 timer ugentligEr du et skridt foran, så passer du ind i Daginstitution Midtby. Daginstitution Midtby består af fem afdelinger, fordelt på 5 matrikler. Vi er en institution der samlet h...
Indrykket:28. juni 2018
Udløbsdato:2. august 2018

Mentorer til Uddannelseshjælp i Center Erhverv og Uddannelse

Uddannelseshjælp

Vi gør det, vi siger i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling. Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på den unge og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejd...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:8. august 2018

Studiemedarbejder med flair for Salg og SoMe

Lykke Express ApS

Silkeborg
Vi søger en studiemedarbejder 5-10timer pr. uge. Har du flair for opsøgende salg og SoMe, er det måske dig vi søger! Arbejdsopgaver kan bla. bestå af: Opsøgende salg pr. telefon (Mødebooking) Ansvar for SoMe Indtastning af ordre Kontakt med eksister...
Indrykket:9. juni 2018
Udløbsdato:3. august 2018

Administrativ medarbejder til udbetaling af ydelser efter aktivloven

Borgerservice

Vejen
Om dig Du har mod på nye udfordringer i et travlt team, der arbejder med udbetaling af blandt andet integrationsydelse, kontanthjælp og revalideringsydelser. Du har kendskab til KMD Aktiv. Du har minimum 3 5 års erfaring med sagsbehandling og udbeta...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:30. juli 2018