Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk-administrativ medarbejder til planområdet

Vores dygtige og afholdte kollega gennem 45 år går på pension, og vi søger hendes afløser - en teknisk administrativ medarbejder med erfaring og forståelse for planlægning.

 

Nye boligprojekter skyder op i bymidten, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs den præmierede Silkeborgmotorvej. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunens udvikling og vi er for nyligt kåret som Danmarks Outdoor hovedstad.

Du vil komme til at indgå i et dynamisk team, der arbejder med planlægning af Silkeborg Kommune.

  

Stillingen 

Hvis du er til samarbejde, effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen, er struktureret og forstår at holde mange bolde i luften på én gang, så er jobbet som planmedarbejder i Silkeborg Kommune måske noget for dig.  

 

Du kommer til at sidde med en række teknisk-administrative opgaver indenfor planlægningsområdet, herunder oprettelse af sager i elektronisk dokumenthåndteringssystem, ekspedition af matrikulære sager, servicere borgere og kollegaer, journalisering af post og lign.

 

Vi forestiller os, at du er uddannet teknisk designer eller kontorassistent, men rette holdning og erfaring tæller ligeså meget som uddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 

 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Forventet opstart: Hurtigst muligt og senest 1. april 2018 

 

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af sager; Landzonesager, udstykningsansøgninger, lokalplanansøgninger og lign.
  • Ekspedition af matrikulære sager
  • Daglig journalisering af indgået post
  • Fysisk og telefonisk betjening af borgere
  • Indberetning af data til forskellige portaler
  • Hjælpe og rådgive dine kolleger ifm. bl.a. sagsoprettelse og færdiggørelse og upload af dokumenter
  • Digitalisering af printede dokumenter fra sagsarkiv

Plan og Byg 

 

Som medarbejder i Plan- og Byg bliver du en del af et kreativt og dynamisk miljø på ca. 30 engagerede personer fordelt på fire teams: Strategi og Erhverv, Bolig og Byudvikling, Landskab og Mindre Byer samt Byggesag. 

 

Du vil blive tilknyttet Team Bolig og Byudvikling, men dine arbejdsopgaver vil gå på tværs af alle fire teams, og du bliver således et vigtigt bindeled mellem de forskellige teams.  

 

Læs mere om os på https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Afdelinger/Teknik-og-Miljoeafdelingen/Plan-og-Byg

 

Vi lægger vægt på, at du:   

  • er struktureret og sætter pris på at få noget fra hånden 
  • er god til at prioritere og organisere eget arbejdsliv 
  • er en god holdspiller og befinder dig godt i en teambaseret organisation 
  • trives med at være i kontakt med borgere 
  • har erfaring med og lyst til at arbejde med administrativ sagsbehandling 
  • har et vist kendskab til forskellige relevante lovområder og er god til at tilegne dig ny viden
  • kan kommunikere godt såvel skriftligt som mundtligt 
  • er motiveret for at arbejde i en politisk ledet organisation 

Yderligere information: 

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte byplanlægger Birgit Holst på tlf. 8970 1449 eller Plan og Byggechef Trine Skammelsen på tlf. 3055 4788.

Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler afvikles torsdag 22. februar. 

 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 

Klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 

 

Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144484. 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Regnskabssektionen hos Østjyllands Politi

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet

Aarhus
Aarhus, Østjyllands Politi Er du udadvendt, innovativ og robust, og trives du i et arbejdsmiljø med omskiftelige opgaver, hvor 2 dage ikke er ens? Så kan det være dig, vi søger som vores nye kollega.OM STILLINGEN:Din primære arbejdsopgave bliver fin...
Indrykket:15. oktober 2018
Udløbsdato:25. oktober 2018

2 administrative medarbejdere til Jobcenter Vejle

Job & Uddannelse

Hedensted
Er du serviceminded og nyder at give en hånd, hvor der er behov for det? Trives du med at løse forskelligartede administrative opgaver såsom at booke møder, lave dagsordener, skrive referater osv.? Er du struktureret og har flair for at sætte ting i...
Indrykket:24. september 2018
Udløbsdato:28. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungdomspensionen Brummersvej

Brummersvej

Erfaren administrativ medarbejder søges. Om jobbet Vi søger en alsidig, serviceminded og grundig blæksprutte til at hjælpe os med at hverdagen til at hænge sammen og få bund i bunkerne. De primære opgaver vil være Personaleadministration Receptionsl...
Indrykket:19. oktober 2018
Udløbsdato:15. november 2018

Sundhedsservicesekretær til Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg, Hospitalsenhed Midt

Center for Planlagt Kirurgi

Silkeborg
En fuldtidsstilling som sundhedsservicesekretær ved Hospitalsenhed Midt, Regionshospitalet Silkeborg, Center for Planlagt Kirurgi, er ledig til besættelse pr. 1. november 2018 eller snarest derefter. Om stillingenCenter for Planlagt Kirurgi er i sta...
Indrykket:16. oktober 2018
Udløbsdato:29. oktober 2018

To medarbejdere til Ydelsescenteret

Ydelsescentret

Silkeborg
Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret, Jobcenter Silkeborg. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Er du nysgerrig på kompleks lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer...
Indrykket:17. oktober 2018
Udløbsdato:5. november 2018