Teknisk-administrativ medarbejder til planområdet

Vores dygtige og afholdte kollega gennem 45 år går på pension, og vi søger hendes afløser - en teknisk administrativ medarbejder med erfaring og forståelse for planlægning.

 

Nye boligprojekter skyder op i bymidten, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs den præmierede Silkeborgmotorvej. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunens udvikling og vi er for nyligt kåret som Danmarks Outdoor hovedstad.

Du vil komme til at indgå i et dynamisk team, der arbejder med planlægning af Silkeborg Kommune.

  

Stillingen 

Hvis du er til samarbejde, effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen, er struktureret og forstår at holde mange bolde i luften på én gang, så er jobbet som planmedarbejder i Silkeborg Kommune måske noget for dig.  

 

Du kommer til at sidde med en række teknisk-administrative opgaver indenfor planlægningsområdet, herunder oprettelse af sager i elektronisk dokumenthåndteringssystem, ekspedition af matrikulære sager, servicere borgere og kollegaer, journalisering af post og lign.

 

Vi forestiller os, at du er uddannet teknisk designer eller kontorassistent, men rette holdning og erfaring tæller ligeså meget som uddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 

 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Forventet opstart: Hurtigst muligt og senest 1. april 2018 

 

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af sager; Landzonesager, udstykningsansøgninger, lokalplanansøgninger og lign.
  • Ekspedition af matrikulære sager
  • Daglig journalisering af indgået post
  • Fysisk og telefonisk betjening af borgere
  • Indberetning af data til forskellige portaler
  • Hjælpe og rådgive dine kolleger ifm. bl.a. sagsoprettelse og færdiggørelse og upload af dokumenter
  • Digitalisering af printede dokumenter fra sagsarkiv

Plan og Byg 

 

Som medarbejder i Plan- og Byg bliver du en del af et kreativt og dynamisk miljø på ca. 30 engagerede personer fordelt på fire teams: Strategi og Erhverv, Bolig og Byudvikling, Landskab og Mindre Byer samt Byggesag. 

 

Du vil blive tilknyttet Team Bolig og Byudvikling, men dine arbejdsopgaver vil gå på tværs af alle fire teams, og du bliver således et vigtigt bindeled mellem de forskellige teams.  

 

Læs mere om os på https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Afdelinger/Teknik-og-Miljoeafdelingen/Plan-og-Byg

 

Vi lægger vægt på, at du:   

  • er struktureret og sætter pris på at få noget fra hånden 
  • er god til at prioritere og organisere eget arbejdsliv 
  • er en god holdspiller og befinder dig godt i en teambaseret organisation 
  • trives med at være i kontakt med borgere 
  • har erfaring med og lyst til at arbejde med administrativ sagsbehandling 
  • har et vist kendskab til forskellige relevante lovområder og er god til at tilegne dig ny viden
  • kan kommunikere godt såvel skriftligt som mundtligt 
  • er motiveret for at arbejde i en politisk ledet organisation 

Yderligere information: 

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte byplanlægger Birgit Holst på tlf. 8970 1449 eller Plan og Byggechef Trine Skammelsen på tlf. 3055 4788.

Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler afvikles torsdag 22. februar. 

 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 

Klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 

 

Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144484. 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Grundsælger/administrativ medarbejder til Ejendomme

Ejendomme

Silkeborg
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrun...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Administrativ medarbejder/receptionist - Byggesagsafdelingen

Holstebro Kommune

Har du lyst til at sikre en god oplevelse i kontakten med Teknik og Miljø, og trives du med at sikre god service?Så er du måske vores kommende receptionist.I Holstebro Kommune har vi fokus på at levere god service i samarbejdet med borgere og virkso...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

Økonomikyndig administrativ medarbejder til Tvær-fagligt Center for Børn og Unge

Tværfagligt Center for Børn og Unge

Hedensted
Har du lyst til at være del af en velfungerende administration, der understøtter godt 90 medarbejdere i løsningen af deres opgaver? Hvis du har og også er systematisk, grundig og trives med en serviceorienteret kontakt til medarbejdere og samarbejds...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Administrativ medarbejder til Sprogcenter Vejle

Sprogcenter Vejle

Hedensted
Administrativ medarbejder med kendskab til Ludus Suite Sprogcentrets administration har travlt med implementering af ny lovgivning på området, og en af vores medarbejdere har valgt at gå på pension. Om jobbet - Dine primære opgaver består i Kursista...
Indrykket:23. januar 2018
Udløbsdato:16. marts 2018

Lærling vvs

Jydskvvs.dk ApS

Kan du forestille dig en fremtid som VVS er? Så kan vi hjælpe dig. Du får muligheden for at arbejde med nybyg, renovering og ventilation og Blik, hvor du vil få en du får en bred viden omkring installations arbejde i nybyg og renovering af ældre eje...