Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk designer til administrationen i Park & Vej

I Park & Vej i Lolland Kommune søger vi en Teknisk designer til vores administration.
 
Stillingen er på fuld tid og ansættelsessted er Park & Vejs materialegård i Nakskov.
 
De primære opgaver i stillingen er af administrativ- og teknisk karakter indenfor hele Park og Vejs område. Stillingen indeholder primært administrativt arbejde på kontoret, men der vil forekomme arbejde ”i marken” derfor kræves der kørekort til bil samt at ansøger kan færdes på diverse terrænarealer. Arbejdet vil foregå i samarbejde med 10-12 kollegaer med hver deres faglige ansvarsområde.
 
Opgaver i stillingen:
 
Teknisk faglige opgaver

  • Udarbejdelse af kortmateriale i GIS
  • Teknisk Design, udarbejde brochure og andet grafisk layout
  • Arbejde i ”marken” herunder nivellering og opmåling m.v.
  • Tegnings- og projektarbejde
 
Administrative opgaver
  • Fungere som sektorredaktør på lolland.dk
  • Fungere som webredaktør på Lolland Kommunes intranet
  • Håndtering af borgerhenvendelser, herunder telefonpasning
  • Udarbejdelse af diverse tilladelser
  • Udarbejdelse af skilteplaner
 
Vi forventer, at du:
 
  • Har relevant uddannelse og erfaring på området. Vi forestiller os, at du har en baggrund som Teknisk Assistent, Teknisk designer, Jordbrugsteknolog, Landmålingstekniker, Anlægsingeniør eller lign.
  • Har lyst til både at arbejde selvstændigt og i teams.
  • Er fortrolig med og har erfaring med IT på brugerniveau – gerne som superbruger, indenfor Office-pakken, GIS programmer og Navision.
  • Kan formulere dig tydeligt i skrift og tale på dansk.
  • Har gode regnekundskaber.
  • Er kundevenlig og kan betjene mange forskellige kunder, primært borgerne i kommunen, men også samarbejdspartere.
  • Har kørekort til bil.
  • Er indstillet på en fri og afslappet omgangsform i en travl hverdag.
  • Er indstillet på at deltage i alt forfaldende arbejde.
  • I ansøgningen vil beskrive, hvad du har erfaring i at arbejde med. Vi er en alsidig forretning og vil gerne vurdere på din alsidighed.
 
Du kan læse yderligere om stillingen i Job- og personprofilbeskrivelsen  samt læse om arbejdsområdet for Park & Vej i vores Profilmagasin.
 
Yderligere oplysninger
 
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
 
Yderligere om lysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Park og Vejchef Kjeld Jensen tlf. 25 26 59 01.
 
Kørekort til personbil er en nødvendigt for at kunne varetage stillingen.
 
Ansøgningsfrist er onsdag den 18. april 2018.
 
Første ansættelsessamtale forventes afholdt den 23. april og anden samtale forventes afholdt den. 25. april.
De ansøgere der går videre til anden samtale, vil muligvis skulle gennemføre en profiltest.
 
Tiltrædelse den 1. juni 2018 eller efter aftale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her