TEKNISK DESIGNER TIL VIRKSOMHED I STOR VÆKST

Din arbejdsplads

Vil du udfordres i projektledelse indenfor entreprenørbranchen på nogle af Københavns og Sjællands mest spændende byggerier i samarbejde med en virksomhed som dækker alle facetter indenfor byggebranchen? Trives du i en ambitiøs, travl og kvalitetsbevidst kultur? Så er du måske den brik i byggeledelsen vi mangler på Harder Gruppens elementfabrik.
 
Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.
 
 
Dine arbejdsopgaver

Du får en alsidig og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver og referer til Helge Jensen, administrerende direktør i Harder Elements A/S.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
 
• Detailprojektering samt udarbejdelse af produktionstegninger til elementfabrikken

• Samarbejde med bygherrer og rådgivere

• Kontakt til myndighed, entreprenører og leverandører

• Tæt samarbejde med virksomhedens elementfabrik

• Almen byggeledelse

• Medvirke i bygge- og driftsmøder med de forskellige interessenter

• Tilbudsberegning

• Udarbejde tidsplaner og sikre af disse overholdes

• Kvalitetssikring af udført arbejde

• Økonomistyring

• Koordinator for daglig styring og drift af byggepladsen
 
Din profil

Du er selvstændig i dagligdagen, men er samtidig en team-player med en smittende og imødekommende personlighed, der naturligt indtræder i den konstruktive dialog med kollegaer og samarbejdspartnere. Du formår at skabe gejst og entusiasme, og forstår derved at motivere og inspirere folk omkring dig. 

Derudover kan du genkende følgende egenskaber hos dig selv:
 
• Du er ansvarsbevidst og har gode kommunikations færdigheder

• Du er innovativ, omstillingsparat og ser muligheder fremfor begrænsninger  

• Du har et godt humør samt er kvalitetsbevidst og løsningsorienteret

• Du er uddannet Teknisk Designer, gerne med håndværksmæssig baggrund

• Du har erfaring med projektering fra byggebranchen

• Dine kvalifikationer omfatter AutoCad 2D tegning, MS Office – især Excel og Outlook, samt engelsk skrift og tale

• Du er bekendt med de fleste fagområder og evner at præge dine omgivelser samt bevare overblik og fokus hele vejen rundt  
 
Vi tilbyder dig

En spændende og udfordrende arbejdsplads i en proaktiv og ambitiøs kultur i en virksomhed, der er i stor vækst, samt: 
   
• Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer 

• Firmabil-, telefon og computer

• Pension og sundhedssikring

• Mulighed for videreuddannelse

• Et arbejdsklima med en god og uformel tone 
 
 
Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til job@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.
 
Yderligere information

Besøg eventuelt www.hardergruppen.dk for yderligere information om virksomheden.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005208Phoenix-6462168612019-04-11T00:00:00TEKNISK DESIGNER TIL VIRKSOMHED I STOR VÆKST

Din arbejdsplads

Vil du udfordres i projektledelse indenfor entreprenørbranchen på nogle af Københavns og Sjællands mest spændende byggerier i samarbejde med en virksomhed som dækker alle facetter indenfor byggebranchen? Trives du i en ambitiøs, travl og kvalitetsbevidst kultur? Så er du måske den brik i byggeledelsen vi mangler på Harder Gruppens elementfabrik.
 
Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.
 
 
Dine arbejdsopgaver

Du får en alsidig og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver og referer til Helge Jensen, administrerende direktør i Harder Elements A/S.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
 
• Detailprojektering samt udarbejdelse af produktionstegninger til elementfabrikken

• Samarbejde med bygherrer og rådgivere

• Kontakt til myndighed, entreprenører og leverandører

• Tæt samarbejde med virksomhedens elementfabrik

• Almen byggeledelse

• Medvirke i bygge- og driftsmøder med de forskellige interessenter

• Tilbudsberegning

• Udarbejde tidsplaner og sikre af disse overholdes

• Kvalitetssikring af udført arbejde

• Økonomistyring

• Koordinator for daglig styring og drift af byggepladsen
 
Din profil

Du er selvstændig i dagligdagen, men er samtidig en team-player med en smittende og imødekommende personlighed, der naturligt indtræder i den konstruktive dialog med kollegaer og samarbejdspartnere. Du formår at skabe gejst og entusiasme, og forstår derved at motivere og inspirere folk omkring dig. 

Derudover kan du genkende følgende egenskaber hos dig selv:
 
• Du er ansvarsbevidst og har gode kommunikations færdigheder

• Du er innovativ, omstillingsparat og ser muligheder fremfor begrænsninger  

• Du har et godt humør samt er kvalitetsbevidst og løsningsorienteret

• Du er uddannet Teknisk Designer, gerne med håndværksmæssig baggrund

• Du har erfaring med projektering fra byggebranchen

• Dine kvalifikationer omfatter AutoCad 2D tegning, MS Office – især Excel og Outlook, samt engelsk skrift og tale

• Du er bekendt med de fleste fagområder og evner at præge dine omgivelser samt bevare overblik og fokus hele vejen rundt  
 
Vi tilbyder dig

En spændende og udfordrende arbejdsplads i en proaktiv og ambitiøs kultur i en virksomhed, der er i stor vækst, samt: 
   
• Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer 

• Firmabil-, telefon og computer

• Pension og sundhedssikring

• Mulighed for videreuddannelse

• Et arbejdsklima med en god og uformel tone 
 
 
Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til job@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.
 
Yderligere information

Besøg eventuelt www.hardergruppen.dk for yderligere information om virksomheden.

Din arbejdsplads Vil du udfordres i projektledelse indenfor entreprenørbranchen på nogle af Københavns og Sjællands mest spændende byggerier i samarbejde med en virksomhed som dækker alle facetter indenfor byggebranchen? Trives du i en ambitiøs, travl og kvalitetsbevidst kultur? Så er du måske den brik i byggeledelsen vi mangler på Harder Gruppens elementfabrik. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Du får en alsidig og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver og referer til Helge Jensen, administrerende direktør i Harder Elements A S. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af: Detailprojektering samt udarbejdelse af produktionstegninger til elementfabrikken Samarbejde med bygherrer og rådgivere Kontakt til myndighed, entreprenører og leverandører Tæt samarbejde med virksomhedens elementfabrik Almen byggeledelse Medvirke i bygge- og driftsmøder med de forskellige interessenter Tilbudsberegning Udarbejde tidsplaner og sikre af disse overholdes Kvalitetssikring af udført arbejde Økonomistyring Koordinator for daglig styring og drift af byggepladsen Din profil Du er selvstændig i dagligdagen, men er samtidig en team-player med en smittende og imødekommende personlighed, der naturligt indtræder i den konstruktive dialog med kollegaer og samarbejdspartnere. Du formår at skabe gejst og entusiasme, og forstår derved at motivere og inspirere folk omkring dig. Derudover kan du genkende følgende egenskaber hos dig selv: Du er ansvarsbevidst og har gode kommunikations færdigheder Du er innovativ, omstillingsparat og ser muligheder fremfor begrænsninger Du har et godt humør samt er kvalitetsbevidst og løsningsorienteret Du er uddannet Teknisk Designer, gerne med håndværksmæssig baggrund Du har erfaring med projektering fra byggebranchen Dine kvalifikationer omfatter AutoCad 2D tegning, MS Office især Excel og Outlook, samt engelsk skrift og tale Du er bekendt med de fleste fagområder og evner at præge dine omgivelser samt bevare overblik og fokus hele vejen rundt Vi tilbyder dig En spændende og udfordrende arbejdsplads i en proaktiv og ambitiøs kultur i en virksomhed, der er i stor vækst, samt: Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer Firmabil-, telefon og computer Pension og sundhedssikring Mulighed for videreuddannelse Et arbejdsklima med en god og uformel tone Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til job@hardergruppen.dk Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Besøg eventuelt www.hardergruppen.dk for yderligere information om virksomheden.11jobnet64621686100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3506301HARDER ELEMENTS A/S11Valhøjs Alle 1552610RødovreDKDanmark0job@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent743629JobNet4973785497378510010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64621686https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=64621686https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64621686&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64621686&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933245Teknisk designer7Håndværk & service361423827Helge Jensenhj@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330026227Content ArtistRobot Content Artist MovieStarPlanet is a fun and engaging dress up game and a social community for kids aged 8-13. MSP is kind of a big deal - out in 16 countries and have more than 300 million registered profiles. If you re a talented and enthusiastic 2D Artist, this is your chance to join our team and get to work with a game that affects the lives of millions of kids all over the world. About The Job Together with the content team you will be responsible for drawing 2D game content - mainly clothes, but also backgrounds, clipart, pets and animations. We release new content weekly and have a fast-paced production, where you are involved in every part of the production from coming up with ideas to drawing individual assets to uploading and testing. Being a dress up game a lot of the content we make are clothes. So a love for drawing and to get all the folds and shadows just right is definitely a must. You will be working with a diverse team of eight artists and animators, who love our game and are committed to ensuring its success and you will be reporting to Content Lead of the team. As a creative and self motivated individual you will be relied upon to be a consistent source of imaginative ideas - and an interest and understanding of our target audience as well as fashion, trends and pop culture is definitely a plus, as part of your responsibility will be to come up with ideas for what content to produce. The position will be a 1-year fixed-term contract with the possibility of a permanent hiring. Requirements: - Great drawing skills (vector) - Experienced in Adobe Animate Flash - Ability to adapt your style to a given art direction - Be comfortable working in a fast-paced production environment - Interest in creating fresh and imaginative content for the tween market - A pragmatic, performance conscious approach - Fluent in English as English is corporate language Nice to have: - Experienced in Adobe Illustrator Photoshop - 2D Animation skills - Experience creating graphics for a mobile device - Familiar with Game development - Unity experience About You You are a creative soul, and at the same time very productive. You know how to plan your day and the importance of delivering high quality on time. You love to draw and would love to do so most of the day - every day. You engage with the team and are always willing to collaborate to find the best solution. You are good at taking direction and reacting to feedback. About Us MovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends. Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games. Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles. MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English. Why Work With Us? Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids. Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one! We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience. Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish. Social is both what we do and who we are so every week there is a social event going on ranging from Friday bars to casual game nights to running clubs. We have a canteen in the building so lunch is served just downstairs and we offer free fruit and healthy snacks daily. For our future foreign colleagues, it could be interesting to know that we offer 5 weeks of vacation for all nationalities (paid when earned), free child 1st sick day and the right to take up to 52 weeks of combined parental leave. So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you. How To Apply Please apply for this position online by clicking the Apply for this opening button. Your application should contain the following: A cover letter including a short description of your educational background, working experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet Your CV and exam results Your showreel or link to other examples of your work Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience. Contact: recruitment@moviestarplanet.com

Content Artist 

MovieStarPlanet is a fun and engaging dress up game and a social community for kids aged 8-13. MSP is kind of a big deal - out in 16 countries and have more than 300 million registered profiles. If you’re a talented and enthusiastic 2D Artist, this is your chance to join our team and get to work with a game that affects the lives of millions of kids all over the world. 

About The Job
Together with the content team you will be responsible for drawing 2D game content - mainly clothes, but also backgrounds, clipart, pets and animations. We release new content weekly and have a fast-paced production, where you are involved in every part of the production from coming up with ideas to drawing individual assets to uploading and testing. 

Being a dress up game a lot of the content we make are clothes. So a love for drawing and to get all the folds and shadows just right is definitely a must. You will be working with a diverse team of eight artists and animators, who love our game and are committed to ensuring its success and you will be reporting to Content Lead of the team. 
As a creative and self motivated individual you will be relied upon to be a consistent source of imaginative ideas - and an interest and understanding of our target audience as well as fashion, trends and pop culture is definitely a plus, as part of your responsibility will be to come up with ideas for what content to produce.

The position will be a 1-year fixed-term contract with the possibility of a permanent hiring. 

Requirements:
- Great drawing skills (vector) 
- Experienced in Adobe Animate/ Flash
- Ability to adapt your style to a given art direction
- Be comfortable working in a fast-paced production environment
- Interest in creating fresh and imaginative content for the tween market
- A pragmatic, performance conscious approach
- Fluent in English as English is corporate language 

Nice to have:
- Experienced in Adobe Illustrator & Photoshop
- 2D Animation skills
- Experience creating graphics for a mobile device
- Familiar with Game development 
- Unity experience

About You
You are a creative soul, and at the same time very productive. You know how to plan your day and the importance of delivering high quality on time. You love to draw and would love to do so most of the day - every day. 
You engage with the team and are always willing to collaborate to find the best solution. You are good at taking direction and reacting to feedback.

About Us
MovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends.

Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games.

Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles.

MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English.

Why Work With Us?
Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids.

Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world’s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one!

We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience.

Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish.

‘Social’ is both what we do and who we are – so every week there is a social event going on ranging from Friday bars to casual game nights to running clubs. We have a canteen in the building so lunch is served just downstairs and we offer free fruit and healthy snacks daily. For our future foreign colleagues, it could be interesting to know that we offer 5 weeks of vacation for all nationalities (paid when earned), free child 1st sick day and the right to take up to 52 weeks of combined parental leave. 

So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you.

How To Apply
Please apply for this position online by clicking the "Apply for this opening" button. Your application should contain the following:

  • A cover letter – including a short description of your educational background, working experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet
  • Your CV and exam results
  • Your showreel or link to other examples of your work

Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience.  

Contact: recruitment@moviestarplanet.com

MOVIESTARPLANET ApSKøbenhavn S2019-05-16T00:00:002019-06-13T00:00:00
330015662Teknisk designer-elev pr. 1. september 2019Robot I HOFOR ser vi vores elever og lærlinge som et inspirerende bidrag til vores hverdag, og vi er åbne for nye idéer og forslag til, hvordan vi kan gøre vores arbejdsprocesser bedre. Som teknisk designer-elev bliver du en del af afdelingen Design Dokumentation, hvor vi sikrer, at projekterne bliver dokumenteret i rette kvalitet. Vi har ansvaret for, at HOFORs ledningsdata er registreret og vedligeholdt, at anlægsdokumentationen har den rette kvalitet og tilgængelighed, og vi understøtter vores projektafdeling. Ved hjælp af GIS-systemer har vi overblik over HOFORs omfattende ledningsnet, og vi medvirker til at sikre vores rettigheder som ledningsejere. Vi samarbejder med projektledere, planlæggere og driftsfolk, og det er vores ansvar at stille ledningsoplysninger til rådighed for vores eksterne samarbejdspartnere. Dine primære opgaver bliver: Design af forsyningsledninger Indhentning af oplysninger fra andre ledningsejere Opmåling og ledningsregistrering i vores GIS-systemer Rettelser af eksisterende tegninger i AutoCad Deltagelse i afdelingens øvrige opgaver med at sikre korrekte data i GIS-systemerne Du kommer til at arbejde sammen med kolleger, som primært er tekniske designere. Vi sætter pris på sparring og samarbejde, og du kan se frem til at blive en del af en virksomhed, hvor viden og faglighed værdsættes. Du kommer til at indgå i et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kolleger, hvor du vil bidrage til afdelingens arbejde med at sikre data og dokumentation af høj kvalitet. Du har engagement og positiv indstilling For at komme i betragtning til elevpladsen, er det det en forudsætning, at du har gennemført dit grundforløb som teknisk designer. Vi forventer, at du er fagligt stærk og har mod på at lære nyt inden for dit fagområde. Du har lyst til at blive en del af en stor arbejdsplads og bliver motiveret af at arbejde sammen med mange forskellige kolleger. Du er mødestabil, tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt med at løse dem. Det er helt naturligt for dig at udvise engagement og motivation, og du går til opgaverne med en positiv indstilling. En del af et større fællesskab Du bliver en del af HOFORs eksisterende elev- og lærlingenetværk, hvor I mødes til elev- og lærlingefrokoster og temadage med fagligt og socialt indhold. Ud over det fællesskab, du får i din afdeling, vil du derfor også få et fællesskab med HOFORs andre elever og lærlinge. HOFOR har vundet DI Hovedstadens Praktikpladspris 2019 for det fællesskab, vi har skabt for vores elever og lærlinge. Begrundelsen for prisen er bl.a., at vores elever og lærlinge arbejder inden for mange forskellige fagområder, og at det sociale fællesskab skabes på tværs af fagområder. Læs mere om HOFOR på hofor.dk Klar til at ansøge? Har du konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Christina Jarni på telefon 2795 4467. Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019. Vi forventer løbende at holde ansættelsessamtaler, og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt. Forventet opstart 1. september 2019 Ansøgninger modtages kun gennem vores online rekrutteringssystem. Klik på søg stillingen . Send din ansøgning ved at klikke på søg stillingen .I HOFOR ser vi vores elever og lærlinge som et inspirerende bidrag til vores hverdag, og vi er åbne for nye idéer og forslag til, hvordan vi kan gøre vores arbejdsprocesser bedre.

Som teknisk designer-elev bliver du en del af afdelingen Design & Dokumentation, hvor vi sikrer, at projekterne bliver dokumenteret i rette kvalitet. Vi har ansvaret for, at HOFORs ledningsdata er registreret og vedligeholdt, at anlægsdokumentationen har den rette kvalitet og tilgængelighed, og vi understøtter vores projektafdeling.

Ved hjælp af GIS-systemer har vi overblik over HOFORs omfattende ledningsnet, og vi medvirker til at sikre vores rettigheder som ledningsejere. Vi samarbejder med projektledere, planlæggere og driftsfolk, og det er vores ansvar at stille ledningsoplysninger til rådighed for vores eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære opgaver bliver:
  • Design af forsyningsledninger
  • Indhentning af oplysninger fra andre ledningsejere
  • Opmåling og ledningsregistrering i vores GIS-systemer
  • Rettelser af eksisterende tegninger i AutoCad
  • Deltagelse i afdelingens øvrige opgaver med at sikre korrekte data i GIS-systemerne
Du kommer til at arbejde sammen med kolleger, som primært er tekniske designere. Vi sætter pris på sparring og samarbejde, og du kan se frem til at blive en del af en virksomhed, hvor viden og faglighed værdsættes. Du kommer til at indgå i et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kolleger, hvor du vil bidrage til afdelingens arbejde med at sikre data og dokumentation af høj kvalitet.

Du har engagement og positiv indstilling
For at komme i betragtning til elevpladsen, er det det en forudsætning, at du har gennemført dit grundforløb som teknisk designer.
Vi forventer, at du er fagligt stærk og har mod på at lære nyt inden for dit fagområde. Du har lyst til at blive en del af en stor arbejdsplads og bliver motiveret af at arbejde sammen med mange forskellige kolleger.

Du er mødestabil, tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt med at løse dem. Det er helt naturligt for dig at udvise engagement og motivation, og du går til opgaverne med en positiv indstilling.

En del af et større fællesskab
Du bliver en del af HOFORs eksisterende elev- og lærlingenetværk, hvor I mødes til elev- og lærlingefrokoster og temadage med fagligt og socialt indhold. Ud over det fællesskab, du får i din afdeling, vil du derfor også få et fællesskab med HOFORs andre elever og lærlinge. HOFOR har vundet DI Hovedstadens Praktikpladspris 2019 for det fællesskab, vi har skabt for vores elever og lærlinge. Begrundelsen for prisen er bl.a., at vores elever og lærlinge arbejder inden for mange forskellige fagområder, og at det sociale fællesskab skabes på tværs af fagområder.

Læs mere om HOFOR på hofor.dk

Klar til at ansøge?
Har du konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Christina Jarni på telefon 2795 4467.

Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019. Vi forventer løbende at holde ansættelsessamtaler, og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Forventet opstart 1. september 2019

Ansøgninger modtages kun gennem vores online rekrutteringssystem. Klik på ”søg stillingen”. Send din ansøgning ved at klikke på ”søg stillingen”.


Hofor A/SKøbenhavn S2019-05-02T00:00:002019-05-26T00:00:00
330027019ScanPeople søger en PTA-medarbejder til LopolightRobot På vegne af Lopolight, søger ScanPeople en PTA-medarbejder til koordinering mellem virksomhedens produktion og udvikling. Virksomheden er beliggende i Humlebæk og beskæftiger 16 medarbejdere. Lopolight fremstiller innovativt LED-navigations belysning til marineindustrien. DINE ARBEJDSOPGAVER Du vil fungere som bindeleddet mellem produktionen og udviklingsafdelingen, hvor du skal koordinere produktudarbejdelse mellem de to afdelinger. Derudover vil du også selv indgå i udviklingsarbejdet. Tegningsudarbejdelse, som også vil ske i samarbejde med underleverandører. Diverse teknisk support til de forskellige afdelinger. Dokumentation af arbejdet. Tegning i Autodesk Inventor. Arbejde med styklister, og udarbejdelse af kostpris kalkulationer. Stamdata vedligeholdelse i virksomhedens ERP-system Dynamics NAV. DIN PROFIL Du er uddannet teknisk tegner assistent måske med en overbygning som produktions-teknolog maskintekniker. Du har erfaring med industrielt design. Du er rutineret i brugen af Autodesk Inventor. Du har erfaring med styklister. Du har erfaring med at arbejde med stamdata vedligeholdelse i et ERP-system. Du er IT-vant, og kan begå dig på engelsk i både skrift og tale. Du har stærke samarbejdsevner. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Løn efter kvalifikationer. Flekstid mellem 07-08.00 og 15-16.00. Pensions- og frokostordning. Arbejde i en innovativ og fremsynet virksomhed. ANSØGNINGSFRISTVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. ANSØGNING Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Flemming Juliussen på 43 31 00 71. SØG JOBBET HER http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10891 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10891 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! OM LOPOLIGHTLopolight fremstiller LED belysning til den maritime sektor. Lopolight har opbygget en unik portefølje af navigations belysning, ud fra innovativ brug af LED. Virksomhedens LED-belysning bruger 80 mindre strøm, sammenlignet med branchens andre navigationsbelysnings-systemer. Lopolights produkter bliver produceret under strenge IMO-standarder, og er godkendt til salg på verdensplan, heraf: Italien, Holland USA, Tyskland, Storbritannien og Danmark. Virksomhedens innovative produkter af LED-belysning, er et resultat af en langvarig og konstant udvikling på området. OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

På vegne af Lopolight, søger ScanPeople en PTA-medarbejder til koordinering mellem virksomhedens produktion og udvikling. Virksomheden er beliggende i Humlebæk og beskæftiger 16 medarbejdere. Lopolight fremstiller innovativt LED-navigations belysning til marineindustrien.

DINE ARBEJDSOPGAVER

  • Du vil fungere som bindeleddet mellem produktionen og udviklingsafdelingen, hvor du skal koordinere produktudarbejdelse mellem de to afdelinger. Derudover vil du også selv indgå i udviklingsarbejdet.
  • Tegningsudarbejdelse, som også vil ske i samarbejde med underleverandører.
  • Diverse teknisk support til de forskellige afdelinger.
  • Dokumentation af arbejdet.
  • Tegning i Autodesk Inventor.
  • Arbejde med styklister, og udarbejdelse af kostpris kalkulationer.
  • Stamdata/vedligeholdelse i virksomhedens ERP-system – Dynamics NAV.

DIN PROFIL

  • Du er uddannet teknisk tegner/assistent måske med en overbygning som produktions-teknolog/maskintekniker.
  • Du har erfaring med industrielt design.
  • Du er rutineret i brugen af Autodesk Inventor.
  • Du har erfaring med styklister.
  • Du har erfaring med at arbejde med stamdata/vedligeholdelse i et ERP-system.
  • Du er IT-vant, og kan begå dig på engelsk i både skrift og tale.
  • Du har stærke samarbejdsevner.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Flekstid mellem 07-08.00 og 15-16.00.
  • Pensions- og frokostordning.
  • Arbejde i en innovativ og fremsynet virksomhed.

ANSØGNINGSFRIST
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

ANSØGNING
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Flemming Juliussen på 43 31 00 71.

SØG JOBBET HER
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10891

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10891 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

OM LOPOLIGHT
Lopolight fremstiller LED belysning til den maritime sektor. Lopolight har opbygget en unik portefølje af navigations belysning, ud fra innovativ brug af LED. Virksomhedens LED-belysning bruger 80% mindre strøm, sammenlignet med branchens andre navigationsbelysnings-systemer.  

Lopolights produkter bliver produceret under strenge IMO-standarder, og er godkendt til salg på verdensplan, heraf: Italien, Holland USA, Tyskland, Storbritannien og Danmark. Virksomhedens innovative produkter af LED-belysning, er et resultat af en langvarig og konstant udvikling på området.

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-05-20T00:00:002019-05-29T00:00:00
330000278Teknisk DesignerRobot Stillingen Du får ansvaret for at værksteds- og arbejdstegninger bliver udført, så de på tegningerne angivne emner stemmer overens med projektoplægget, samt at den fysiske placering er koordineret med samtlige relevante instanser. Du skal være med til at sikre høj faglig kompetence inden for tegningsdokumentation, primært inden for Brand- og Sikringsopgaver Du vil få dit eget arbejds ansvarsområde inden for brand -og sikring, men stillingen kræver en stor berøringsflade og samarbejde med kollegaer, projektledere og teknikere, samt i mindre projektgrupper på byggepladser. Du kommer til at indgå i et dynamisk område, hvor samarbejde og humoristisk sans vurderes højt af enhedens mange kolleger, og hvor du får gode muligheder for at præge både din og virksomhedens udvikling. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Orienteringsplaner Gruppeplaner Opdatering af bygningsændringer ifbm. årlige inspektioner Udarbejdelse og koordinering af brand- og sikringsopgaver i 3D modeller. Kollisionskontrol Mængdeudtræk fra model Tidsstyring af egne opgaver Koordinering og evt. uddelegering af arbejdsopgaver Print, scan, arkivering, mappestruktur osv. Bindeleddet mellem Engineering og Brand- og sikrings afdelingen. Din baggrund Du har kendskab med CAD programmer - AutoCad og Revit, og har du arbejdet med byggeri og særligt installationer er det kun en fordel. Din person Din struktur skal sikre, at du er på forkant med opgaverne. Samtidig er du serviceorienteret og kender værdien af at yde en god service både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger i resten af virksomheden. Du skal kunne fungere i et storrumsmiljø, hvor der er højt til loftet og tonen indimellem kan være bramfri. Vi tilbyder Som medarbejder hos Kemp Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt. Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden. Synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, og stemmer overens med dine kvalifikationer, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Stillingen

Du får ansvaret for at værksteds- og arbejdstegninger bliver udført, så de på tegningerne angivne emner stemmer overens med projektoplægget, samt at den fysiske placering er koordineret med samtlige relevante instanser. Du skal være med til at sikre høj faglig kompetence inden for tegningsdokumentation, primært inden for Brand- og Sikringsopgaver

Du vil få dit eget arbejds/ansvarsområde inden for brand -og sikring, men stillingen kræver en stor berøringsflade og samarbejde med kollegaer, projektledere og teknikere, samt i mindre projektgrupper på byggepladser.

Du kommer til at indgå i et dynamisk område, hvor samarbejde og humoristisk sans vurderes højt af enhedens mange kolleger, og hvor du får gode muligheder for at præge både din og virksomhedens udvikling.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Orienteringsplaner

  • Gruppeplaner

  • Opdatering af bygningsændringer ifbm. årlige inspektioner

  • Udarbejdelse og koordinering af brand- og sikringsopgaver i 3D modeller.

  • Kollisionskontrol

  • Mængdeudtræk fra model

  • Tidsstyring af egne opgaver

  • Koordinering og evt. uddelegering af arbejdsopgaver

  • Print, scan, arkivering, mappestruktur osv.

  • Bindeleddet mellem Engineering og Brand- og sikrings afdelingen.

Din baggrund

Du har kendskab med CAD programmer - AutoCad og Revit, og har du arbejdet med byggeri og særligt installationer er det kun en fordel.

Din person

Din struktur skal sikre, at du er på forkant med opgaverne. Samtidig er du serviceorienteret og kender værdien af at yde en god service både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger i resten af virksomheden. Du skal kunne fungere i et storrumsmiljø, hvor der er højt til loftet og tonen indimellem kan være bramfri.

Vi tilbyder

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, og stemmer overens med dine kvalifikationer, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Kemp & LauritzenTilst2019-04-23T00:00:002019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Content Artist

MOVIESTARPLANET ApS

København S
Content Artist MovieStarPlanet is a fun and engaging dress up game and a social community for kids aged 8-13. MSP is kind of a big deal - out in 16 countries and have more than 300 million registered profiles. If you re a talented and enthusiastic 2...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Teknisk designer-elev pr. 1. september 2019

Hofor A/S

København S
I HOFOR ser vi vores elever og lærlinge som et inspirerende bidrag til vores hverdag, og vi er åbne for nye idéer og forslag til, hvordan vi kan gøre vores arbejdsprocesser bedre. Som teknisk designer-elev bliver du en del af afdelingen Design Dokum...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

ScanPeople søger en PTA-medarbejder til Lopolight

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
På vegne af Lopolight, søger ScanPeople en PTA-medarbejder til koordinering mellem virksomhedens produktion og udvikling. Virksomheden er beliggende i Humlebæk og beskæftiger 16 medarbejdere. Lopolight fremstiller innovativt LED-navigations belysnin...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Teknisk Designer

Kemp & Lauritzen

Tilst
Stillingen Du får ansvaret for at værksteds- og arbejdstegninger bliver udført, så de på tegningerne angivne emner stemmer overens med projektoplægget, samt at den fysiske placering er koordineret med samtlige relevante instanser. Du skal være med t...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019