Teknisk funderet og serviceminded kollega til 2. level IT-support

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for værdiskabende it-support og imødekommende service? Så er du måske vores nye kollega i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT’s) 2nd level support team.

Om jobbet
Vi er 17 medarbejdere fordelt på 2 teams: 2nd level it-support samt Brugeradministration.

Du vil blive en del af vores velfungerende og kompetente 2nd level it-support team.

Dine kerneopgaver bliver:

  • Yde professionel og serviceminded 2nd level it-support til regionens ansatte
  • Håndtering af indmeldte Incidents og Service Requests
  • Remote fejlsøgning på udstyr, stationær/bærbar PC og printere
  • Dokumentations opgaver
  • Ad hoc-opgaver indenfor it
Om dig
Du er it uddannet eller har på anden måde tilegnet dig it-kompetencer. Du motiveres af at hjælpe brugerne, finde løsninger på ukendte problemer, samt dele og dokumentere din viden.

Udover at du ønsker at blive en del af et team, hvor selvstændighed, positivet og samarbejde er en selvfølgelighed og at du er nysgerrig og har lyst til at lære fra dig, forventer vi at du:

  • arbejder struktureret og kan skrive en god vejledning
  • har solidt kendskab til ActiveDirectory og Office 365
  • har kendskab til PowerShell og kan bruge registreringseditoren
  • er proaktiv, og ikke bange for at komme med forslag til forbedringer i teamet
  • kan tilpasse din kommunikation til RegionH’s mange forskellige brugere og kollegaer
  • kendskab til ServiceNow eller et andet ITSM tool
  • har it kendskab og evner til at fejlsøge i et komplekst miljø, så vores brugere hurtigt kan forsætte deres arbejde
  • forholder dig positivt til nye udfordringer og ukendte fejl
  • er åben overfor at bede om hjælp når du sidder fast
  • altid har en positiv indstilling til brugerne
Ansættelsesforhold
Arbejdssted vil være Borgervænget 7, 2100 København Ø

Afhængig af din it-uddannelsesmæssige baggrund vil løn- og ansættelsesvilkår tage udgangspunkt i gældende overenskomst for Håndværkere m.fl. eller Administrations- og IT-personale m.fl., med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sanne Halkjær på mobil tlf. 21 77 22 82 eller e-mail: sanne.halkjaer@regionh.dk

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 17. september 2021.

Samtaler afholdes løbende, og stillingen ønskes besat senest 1. november 2021.

Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads
CIMT's mission er at være hospitalernes partner. Vi bidrager til at reducere udfordringer og realisere muligheder, og vi investerer i teknologi for milliarder inden for rammer sat af Regionsrådet.

Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed har vi med godt 1.000 medarbejdere den kritiske masse på mange områder. Vi repræsenterer og hylder en stor mangfoldighed, og vi sætter en ære i velfungerende drift, support og Service Desk-service til vores mange brugere.

Vores mission er vores vigtigste aktiv for motivation. Vækst i medarbejderes kompetencer er garanteret af dynamikken i sundhedsteknologien. Arbejdsmiljøet er højt prioriteret i ledelse og samarbejdsorganer.

Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: www.regionh.dk/imt



















Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Teknisk funderet og serviceminded kollega til 2. level IT-support

Brænder du for værdiskabende it-support og imødekommende service? Så er du måske vores nye kollega i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT’s) 2nd level support team.

Om jobbet
Vi er 17 medarbejdere fordelt på 2 teams: 2nd level it-support samt Brugeradministration.

Du vil blive en del af vores velfungerende og kompetente 2nd level it-support team.

Dine kerneopgaver bliver:

  • Yde professionel og serviceminded 2nd level it-support til regionens ansatte
  • Håndtering af indmeldte Incidents og Service Requests
  • Remote fejlsøgning på udstyr, stationær/bærbar PC og printere
  • Dokumentations opgaver
  • Ad hoc-opgaver indenfor it
Om dig
Du er it uddannet eller har på anden måde tilegnet dig it-kompetencer. Du motiveres af at hjælpe brugerne, finde løsninger på ukendte problemer, samt dele og dokumentere din viden.

Udover at du ønsker at blive en del af et team, hvor selvstændighed, positivet og samarbejde er en selvfølgelighed og at du er nysgerrig og har lyst til at lære fra dig, forventer vi at du:

  • arbejder struktureret og kan skrive en god vejledning
  • har solidt kendskab til ActiveDirectory og Office 365
  • har kendskab til PowerShell og kan bruge registreringseditoren
  • er proaktiv, og ikke bange for at komme med forslag til forbedringer i teamet
  • kan tilpasse din kommunikation til RegionH’s mange forskellige brugere og kollegaer
  • kendskab til ServiceNow eller et andet ITSM tool
  • har it kendskab og evner til at fejlsøge i et komplekst miljø, så vores brugere hurtigt kan forsætte deres arbejde
  • forholder dig positivt til nye udfordringer og ukendte fejl
  • er åben overfor at bede om hjælp når du sidder fast
  • altid har en positiv indstilling til brugerne
Ansættelsesforhold
Arbejdssted vil være Borgervænget 7, 2100 København Ø

Afhængig af din it-uddannelsesmæssige baggrund vil løn- og ansættelsesvilkår tage udgangspunkt i gældende overenskomst for Håndværkere m.fl. eller Administrations- og IT-personale m.fl., med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sanne Halkjær på mobil tlf. 21 77 22 82 eller e-mail: sanne.halkjaer@regionh.dk

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 17. september 2021.

Samtaler afholdes løbende, og stillingen ønskes besat senest 1. november 2021.

Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads
CIMT's mission er at være hospitalernes partner. Vi bidrager til at reducere udfordringer og realisere muligheder, og vi investerer i teknologi for milliarder inden for rammer sat af Regionsrådet.

Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed har vi med godt 1.000 medarbejdere den kritiske masse på mange områder. Vi repræsenterer og hylder en stor mangfoldighed, og vi sætter en ære i velfungerende drift, support og Service Desk-service til vores mange brugere.

Vores mission er vores vigtigste aktiv for motivation. Vækst i medarbejderes kompetencer er garanteret af dynamikken i sundhedsteknologien. Arbejdsmiljøet er højt prioriteret i ledelse og samarbejdsorganer.

Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: www.regionh.dk/imt



















Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.