Teknisk Kundeservicemedarbejder til Simply.com

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du serviceminded med talent for kundeservice i topklasse, og er du vild med at løse alle typer af tekniske spørgsmål? Så er du den, vi søger til vores tekniske kundeservice-team!

Klik her for at ansøge

 

Om stillingen

I vores brand Simply.com søger vi en ny dygtig kollega, der kan supportere vores ca. 150.000 kunder. Som teamets nye kundeservicemedarbejder gør du en forskel for vores mange kunder, når du hjælper med alle de spørgsmål, de måtte have omkring deres webhosting-produkter, e-mail-opsætning, domæner, hjemmesider osv.

Vi tilbyder hjælp både skriftligt via hjemmesiden, og via telefon, så du skal kunne kommunikere med kunderne via begge kanaler. Derudover vil du også håndtere ad hoc-opgaver, som opfølgende kald til kunder samt opdatere diverse informationer på hjemmesiden.

Det ultimativt vigtigste er, at du sikrer vores kunder en ekstraordinær serviceoplevelse, hver gang de er i kontakt med os.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en ordentlig introduktion til arbejdsopgaverne via dine kompetente kollegaer på vores kontor i Skanderborg eller København.

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, har erfaring med kundeservice, eller om du er familiens go-to-person med alle it-problemer, er ikke så vigtigt for os.

Det vigtigste for os er, at du:

  • Er god til ”det der internet og hjemmesider” og kender til WordPress
  • Har en passion for kundeservicearbejde og kan levere kundeservice i topklasse
  • Kan lide at tale i telefon og hjælpe mennesker
  • Er en rigtig problemløser, som tager ansvar og gerne går “the extra mile” for at løse kundens udfordringer
  • Har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting
  • Har kendskab til e-mail-opsætning i fx Outlook, Mac Mail, IOS mv.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau, og eventuelt svensk eller polsk (ikke et krav)

Vi har rigtig mange kunder, som kontakter os både via telefon og tickets. Vi har et kæmpe fokus på at yde en ekstraordinær kundeservice, så derfor søger vi en profil, som virkelig kan sørge for, at kunderne får en positiv oplevelse, når de bruger vores support - lige meget hvor store eller små sager det drejer sig om. Så hvis du har erfaring med at levere ekstraordinær god kundeservice, eller bare ved, at det lige er dig og kan bevise det ved en samtale, er det et stort plus.

 

Vi tilbyder

Simply.com er en del af tech-giganten team.blue. Vi har en flad struktur, højt til loftet og hvor der aldrig er langt fra idé til handling. Vi er en af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. Vores 190 medarbejdere elsker at have fart på, og selvom vi vokser meget, har vi ikke glemt det, vi brænder for – nemlig at levere de bedste løsninger til vores mere end 250.000 kunder.

Hos os får du:

  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau
  • God balance mellem arbejdsliv og privatliv
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, frisør, massage og bilvask.

 

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamlead, Tim Holmvard, på tim.holmvard@team.blue.

Ønsker du at søge stillingen, skal du bruge ansøgningsknappen.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdstid: Hverdage mellem kl. 8-17

Arbejdssted: Højvangen 4 i Skanderborg eller Arne Jacobsens Allé 15, 2. i København S. 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Teknisk Kundeservicemedarbejder til Simply.com

Er du serviceminded med talent for kundeservice i topklasse, og er du vild med at løse alle typer af tekniske spørgsmål? Så er du den, vi søger til vores tekniske kundeservice-team!

Klik her for at ansøge

 

Om stillingen

I vores brand Simply.com søger vi en ny dygtig kollega, der kan supportere vores ca. 150.000 kunder. Som teamets nye kundeservicemedarbejder gør du en forskel for vores mange kunder, når du hjælper med alle de spørgsmål, de måtte have omkring deres webhosting-produkter, e-mail-opsætning, domæner, hjemmesider osv.

Vi tilbyder hjælp både skriftligt via hjemmesiden, og via telefon, så du skal kunne kommunikere med kunderne via begge kanaler. Derudover vil du også håndtere ad hoc-opgaver, som opfølgende kald til kunder samt opdatere diverse informationer på hjemmesiden.

Det ultimativt vigtigste er, at du sikrer vores kunder en ekstraordinær serviceoplevelse, hver gang de er i kontakt med os.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en ordentlig introduktion til arbejdsopgaverne via dine kompetente kollegaer på vores kontor i Skanderborg eller København.

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, har erfaring med kundeservice, eller om du er familiens go-to-person med alle it-problemer, er ikke så vigtigt for os.

Det vigtigste for os er, at du:

  • Er god til ”det der internet og hjemmesider” og kender til WordPress
  • Har en passion for kundeservicearbejde og kan levere kundeservice i topklasse
  • Kan lide at tale i telefon og hjælpe mennesker
  • Er en rigtig problemløser, som tager ansvar og gerne går “the extra mile” for at løse kundens udfordringer
  • Har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting
  • Har kendskab til e-mail-opsætning i fx Outlook, Mac Mail, IOS mv.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau, og eventuelt svensk eller polsk (ikke et krav)

Vi har rigtig mange kunder, som kontakter os både via telefon og tickets. Vi har et kæmpe fokus på at yde en ekstraordinær kundeservice, så derfor søger vi en profil, som virkelig kan sørge for, at kunderne får en positiv oplevelse, når de bruger vores support - lige meget hvor store eller små sager det drejer sig om. Så hvis du har erfaring med at levere ekstraordinær god kundeservice, eller bare ved, at det lige er dig og kan bevise det ved en samtale, er det et stort plus.

 

Vi tilbyder

Simply.com er en del af tech-giganten team.blue. Vi har en flad struktur, højt til loftet og hvor der aldrig er langt fra idé til handling. Vi er en af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. Vores 190 medarbejdere elsker at have fart på, og selvom vi vokser meget, har vi ikke glemt det, vi brænder for – nemlig at levere de bedste løsninger til vores mere end 250.000 kunder.

Hos os får du:

  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau
  • God balance mellem arbejdsliv og privatliv
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, frisør, massage og bilvask.

 

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamlead, Tim Holmvard, på tim.holmvard@team.blue.

Ønsker du at søge stillingen, skal du bruge ansøgningsknappen.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdstid: Hverdage mellem kl. 8-17

Arbejdssted: Højvangen 4 i Skanderborg eller Arne Jacobsens Allé 15, 2. i København S. 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.