Teknisk Kundesupporter

Sitel søger enestående Kundekonsulenter til teknisk support

Har du erfaring med service og support på telefon og mail? Har du teknisk flair, og kan du formidle IT-løsninger i et let forståeligt sprog?

Hos Sitel har vi et samarbejde med e-Boks og KMD, hvor vi varetager service og support på henvendelser fra borgere, der har spørgsmål vedrørende adgange og funktionalitet.

e-Boks tilbyder virksomheder, myndigheder og private en effektiv, sikker og brugervenlig platform til forsendelse og opbevaring af vigtige dokumenter.

KMD er blandt Danmarks største IT- og softwarevirksomheder, og størstedelen af KMDs forretning tager afsæt i softwareudvikling samt levering af IT-løsninger til kommuner, regioner, stat og private virksomheder.

Teamsamarbejde og engagerede kollegaer

Hos Sitel bliver du en del af et ambitiøst og socialt team, der er kendetegnet ved, at alle har et højt drive og en fælles passion for at yde exceptionel kundeservice og support.               

Du refererer til en Team Manager, der sammen med vores produktspecialister sørger for en grundig oplæring og træning, og som fremadrettet på daglig basis giver feedback på din indsats.

Vi sætter en ære i at give den bedste support og service til vores klienters kunder, så vi har høje forventninger til dine kvalifikationer inden for kundehåndtering og teknisk support.

Arbejdsopgaver

Du bliver en del af et team, der varetager indgående opkald og mails fra borgere eller virksomheder, der oplever udfordringer med adgang til dokumenter i e-Boks, opsætning på tablets eller generel navigation på e-Boks’ platform.

KMDs brugere henvender sig med spørgsmål relateret til online indberetninger, og din primære opgave bliver at løse brugernes tekniske udfordringer samt supportere og vejlede i digitale genveje. Opgaverne løses i overensstemmelse med gældende love og regler inden for området.

Med dit udadvendte og imødekommende væsen møder du kunderne i øjenhøjde og sikrer, at deres udfordringer bliver løst. Vi lægger stor vægt på kvalitet og kundetilfredshed og går gerne den ekstra mil for kunden.

Dine kvalifikationer

Det er en fordel, hvis du har siddet i en lignende stilling før, og vi forventer, at du sætter en ære i at levere ekstraordinær service ved alle henvendelser. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med varierende arbejdstider.

For at være et match, kan du genkende dig selv i følgende:

  • Jeg har et basalt IT-kendskab og teknisk flair.
  • Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
  • Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.
  • Som person er jeg struktureret, og jeg arbejder systematisk.
  • Jeg er udadvendt og positiv, og mit smil skinner igennem på telefonen.
  • Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.

Vi søger en selvkørende og procesorienteret profil, der tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater.

Årsagen til at vælge Sitel

Vi kan tilbyde dig et spændende job i en global og ekspanderende virksomhed, hvor vi vægter ansvar, performance og socialt samvær højt. Vi lægger mange ressourcer i vores medarbejdere, og gennem kontinuerlig opkvalificering giver vi dig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du vil være omgivet af engagerede kollegaer og ledere, der sætter en stor ære i at sikre både din og teamets trivsel.

Vi tilbyder vores medarbejdere en sundhedsforsikring, pensionsordning samt et lyst og åbent kontormiljø med frugtordning. Her er en atmosfære af entusiasme og ambitioner, og vi afholder ofte sociale events og konkurrencer for at give hverdagen et ekstra pift.

Arbejdsplads, ansøgning & kontakt

Arbejdspladsen er Sitels kontor på Sluseholmen 2-4, 2450 København SV.

Stillingen er fuldtid - 37 timer ugentligt, og vagterne ligger i tidsrummet fra klokken 06:00-20:00 mandag til fredag, og 09:00-20:00 i weekenden.

Vi har en overenskomst med HK for Handel, Viden & Service, og lønnen ligger på DKK 118,00 i timen plus et weekend-tillæg på DKK 20,00 i timen. Sitel indbetaler et beløb svarende til 2,7 % af månedslønnen til en fritvalgskonto hver måned, og vi har en arbejdsgiverbetalt pension på 8 %.

Hvis dette lyder som stillingen for dig, så send straks din ansøgning ved at klikke "Søg Jobbet" på denne side, da vi starter træning allerede den 28. februar og løbende indkalder kandidater til samtale.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Team Managerene Bo Semlov på +45 60 51 34 21 eller Dennis Westergaard på +45 60 60 26 90.

Du kan finde mere information om Sitel på www.Sitel.Com, eller på vores Facebook-side, Sitel Denmark.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Fuldtidskundeservicemedarbejder med stærke udviklingsmuligheder

Din eCigaret ApS

Din eCigaret søger en fuldtidsmedarbejder, hvis primære ansvarsområde er at sørge for den daglige kundeservice. I Denne stilling vil du have store muligheder for at udvikle dine kompetencer, i vores virksomhed som er i stor udvikling. Vi har et dygt...
Indrykket:18. januar 2018
Udløbsdato:14. marts 2018

Kundeservicemedarbejder med mulighed for kundeservice leder

MENTECH A/S

Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails i et team med 3-4 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for ...
Indrykket:19. januar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Swedish speaking customer representative - svensktalande kundrepresentant

NORDICCOM ApS

Our Swedish team at Nordiccom in Copenhagen is growing and therefore we are looking for Swedish speaking customer representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:1. april 2018

Miljøbevidst servicemedarbejder

RAMSDAL PROFIL MATCH ApS

Søger du et job hvor du arbejder udendørs? Og vil du gerne være på en arbejdsplads hvor der er et stærkt sammenhold og en god stemning? Så har vi dit nye job! Vores kunde har et stort netværk af filialer inden for genvinding af alt fra returpapir, m...
Indrykket:3. februar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

Finnish speaking sale representative/customer service - suomenkielinen konsultti

NORDICCOM ApS

Nordiccom in Copenhagen is in growth. The range of our Finnish team s assignment is increasing and therefore we are looking for a Finnish speaking sales customer service representative for projects dealing with the Finnish financemarket. Oletko palv...