Teknisk kundesupporter med ansvar for test

mySupply er en virksomhed med meget stærke værdier omkring ansvarlighed, kvalitet, troværdighed, leverancesikkerhed og samarbejde. I det hele taget har vi en meget professionel tilgang til løsning af opgaverne, hvor kunderne og deres behov er i højsædet.

Vi har skabt os en helt unik position på markedet for levering af rådgivning og løsninger til udveksling af elektroniske forretningsdokumenter og integrationer samt løsninger til professionelt indkøb. Vi arbejder med cloud-løsninger og de nyeste teknologier på området. Vi har deltaget i udarbejdelse af modellen for det nye Digitale Post og er generelt først på listen, når offentlige og private virksomheder har brug for rådgivning og løsninger indenfor vores felt. Dette er understøttet af, at mySupply igen i år er kåret af Computerworld som Danmarks dygtigste IT-virksomhed indenfor elektronisk dokumenthåndtering.

En stor del af vores succes består i vores top-klasse kundesupport samt høj kvalitet af vores produkter. Dette søger vi nu at styrke yderligere med en profil, der kan bidrage til begge områder.

Ud over at deltage i den daglige support til vores kunder, forventer vi, at du kan bidrage med mindre komplekse kodeopgaver, som f.x. udvikling af konverteringer og konfigurering af vores produkter.
Derudover forventer vi, at du i din iver for at levere de bedst mulige produkter til kunderne, vil bidrage med videreudvikling af vores automatiske test setups samt initiel debugging af eventuelle fejl.  Du vil komme til at arbejde i grænsefeltet mellem kundehåndtering, kvalitetssikring og systemudvikling.

Vi forventer af dig:

  • At du har kendskab til og erfaring med programmering i C#
  • At du har erfaring med design eller test af IT-systemer og kan analysere forskellige aspekter af QA
  • At du har sans for detaljen, men også kan skabe et overblik over en IT-løsning og identificere kritiske områder for at forebygge problemer for vores kunder
  • At du er en stærk kommunikator og brænder for at forstå og løse kundernes problemer og gøre dem glade
  • Kendskab til PowerShell, Python, JavaScript eller andre scriptingsprog er en fordel
  • Kendskab til ERP systemer samt viden og erfaring med indkøb og logistik er en fordel

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, løn efter kvalifikationer, hvori der indgår pensionsordning med sundhedsforsikring og forsikring ved kritisk sygdom.

Information og ansøgning
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulentchef Charlotte Dahl Skovhus tlf.: (+45) 40254743, e-mail: cds@mysupply.dk  eller udviklingschef Christian H. Jensen, tlf.: (+45)22189783, e-mail: chj@mysupply.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.