Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk projektlederprofil med test og integrationserfaring til sundheds-It løsninger

Har du erfaring med integrationer mellem forretningskritiske systemer? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på de sjællandske hospitaler? Så er du måske vores fremtidige Product Owner i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). 
 
Din kommende hverdag 
Du vil blive en vigtig del af vores sektion Integrationsudvikling i enheden Systemer. Sektionen består af ca. dygtige 50 medarbejdere.
 
Du vil blive tilknyttet et integrationsteam med fokus på udvikling og support af integrationsløsninger til en række It-systemer herunder Sundhedsplatformen. Som Product Owner vil du være bindeleddet mellem forretning og integrationsudviklerne, og du vil være ansvarlig for gennemførelse af løsninger på integrationsområdet. 
 
Systemlandskabet er fordelt på administrative, kliniske og medicotekniske systemer, og som en del af Region Hovedstadens integrationsteam vil du bidrage til succesfuld specifikation, udvikling og idriftsættelse af integrationer mellem systemer i Region Hovedstaden, Region Sjælland og Sundhedsplatformen.  
 
Vi arbejder med agile udviklingsmetoder i mindre teams, hvor synergi og trivsel har høj prioritet, og du vil opleve et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet.  
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:  

  • varetagelse af forretningens behov og facilitering af kravstillelse
  • dokumentation af krav og specifikationer efter fastlagte standarder
  • vedligeholdelse af Product Back Log
  • etablering og koordinering af et tæt samarbejde med integrationsudviklere, testmanagers, arkitekter, subject matter experts og leverandører
  • oparbejdelse og vedligeholdelse af kendskab til vedtagne arkitekturprincipper
  • deltagelse i testforløb på integrationsløsninger, fx ”end to end tests” på nye løsninger, men også mindre tests på nye releases
  • deltagelse ved idriftsættelse
  • udarbejdelse af godkendelsesprocedurer for leverancer til kunden
  • etablering og vedligeholdelse af kontakt og samarbejdsrelationer til hospitalernes systemadministratorer/-forvaltere/-superbrugere
 
Om dig
Vi søger en kollega, der har lyst til at tage ansvar og styre leverancen af integrationsudvikling fra behovsidentifikation til idriftsættelse. Du skal trives med både hyppige releases og med langvarige udviklingsprocesser i mindre teams.  
 
Vores ekspertise spænder vidt, så du skal være åben overfor at sætte dig ind i nye områder samt at dele ud af din egen viden til dine kollegaer. I sektionen løfter vi i flok og dit bidrag til teamet er væsentligt. Vi forventer derfor, at du har lyst til at tage ansvar for kvaliteten af dit eget bidrag, og at du er indstillet på kontinuerligt at udvikle dine kompetencer.  
 
Vi forventer, at du har afsluttet en uddannelse som ingeniør, datalog eller tilsvarende og har erfaring med at styre integrationsudvikling mellem forretningskritiske systemer.  
 
Derudover forventer vi, at du:  
  • har kendskab til standarder for dataudveksling, fx OIO, IHE/HL7, MedCom 
  • har kendskab til integrationsteknologier (WS, FTP, Queues, Messaging etc.) 
  • kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid 
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger 
  • er vedholdende og helhedsorienteret  
 
Vi forventer, at du har gode engelskkundskaber såvel skriftligt som mundtligt, og at du udviser højt engagement i dit arbejde.
 
Det er endvidere en fordel, hvis du har: 
  • kendskab til Service Now og ITIL 
  • erfaring med JIRA og Confluence 
  • erfaring med Java-programmering og evt. lyst til at foretage mindre udviklingsopgaver 
  • kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds-It
 
Vi tilbyder 
Hos os får du: 
  • et spændende og udfordrende job, hvor vi arbejder i mindre teams ud fra agile udviklingsmetoder 
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling uanset dit erfaringsniveau 
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab, herunder et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar 
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner 
 
Om os
På vores hospitaler handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling.   
 
I CIMT har vi en stor og alsidig portefølje af teknologi og It-systemer, der via integrationer bidrager til et velfungerende sundhedsvæsen. Teknologien og løsningerne er i konstant udvikling, og vi søger derfor nu endnu flere medarbejdere, der har lyst til at tage ansvar for integrationer mellem forretningskritiske systemer.   
 

Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
 
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 Østerbro.  
 
Forventet startdato er den 1. april 2018. 
 
Yderligere oplysninger  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:  
• Sektionschef for ”Integrationsudvikling” Jan A. Bengtsen på tlf. 20 12 94 85 
• Teamkoordinator i “Integrationsudvikling” Dorthe Steen Nielsen på tlf. 30 60 37 66 
 
Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.
 
Der er ansøgningsfrist mandag den 12. februar 2018 kl. 12.
 
 Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752423Phoenix-9d7e713212018-02-01T03:12:52.033Teknisk projektlederprofil med test og integrationserfaring til sundheds-It løsningerHar du erfaring med integrationer mellem forretningskritiske systemer? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på de sjællandske hospitaler? Så er du måske vores fremtidige Product Owner i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). 
 
Din kommende hverdag 
Du vil blive en vigtig del af vores sektion Integrationsudvikling i enheden Systemer. Sektionen består af ca. dygtige 50 medarbejdere.
 
Du vil blive tilknyttet et integrationsteam med fokus på udvikling og support af integrationsløsninger til en række It-systemer herunder Sundhedsplatformen. Som Product Owner vil du være bindeleddet mellem forretning og integrationsudviklerne, og du vil være ansvarlig for gennemførelse af løsninger på integrationsområdet. 
 
Systemlandskabet er fordelt på administrative, kliniske og medicotekniske systemer, og som en del af Region Hovedstadens integrationsteam vil du bidrage til succesfuld specifikation, udvikling og idriftsættelse af integrationer mellem systemer i Region Hovedstaden, Region Sjælland og Sundhedsplatformen.  
 
Vi arbejder med agile udviklingsmetoder i mindre teams, hvor synergi og trivsel har høj prioritet, og du vil opleve et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet.  
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:  
  • varetagelse af forretningens behov og facilitering af kravstillelse
  • dokumentation af krav og specifikationer efter fastlagte standarder
  • vedligeholdelse af Product Back Log
  • etablering og koordinering af et tæt samarbejde med integrationsudviklere, testmanagers, arkitekter, subject matter experts og leverandører
  • oparbejdelse og vedligeholdelse af kendskab til vedtagne arkitekturprincipper
  • deltagelse i testforløb på integrationsløsninger, fx ”end to end tests” på nye løsninger, men også mindre tests på nye releases
  • deltagelse ved idriftsættelse
  • udarbejdelse af godkendelsesprocedurer for leverancer til kunden
  • etablering og vedligeholdelse af kontakt og samarbejdsrelationer til hospitalernes systemadministratorer/-forvaltere/-superbrugere
 
Om dig
Vi søger en kollega, der har lyst til at tage ansvar og styre leverancen af integrationsudvikling fra behovsidentifikation til idriftsættelse. Du skal trives med både hyppige releases og med langvarige udviklingsprocesser i mindre teams.  
 
Vores ekspertise spænder vidt, så du skal være åben overfor at sætte dig ind i nye områder samt at dele ud af din egen viden til dine kollegaer. I sektionen løfter vi i flok og dit bidrag til teamet er væsentligt. Vi forventer derfor, at du har lyst til at tage ansvar for kvaliteten af dit eget bidrag, og at du er indstillet på kontinuerligt at udvikle dine kompetencer.  
 
Vi forventer, at du har afsluttet en uddannelse som ingeniør, datalog eller tilsvarende og har erfaring med at styre integrationsudvikling mellem forretningskritiske systemer.  
 
Derudover forventer vi, at du:  
  • har kendskab til standarder for dataudveksling, fx OIO, IHE/HL7, MedCom 
  • har kendskab til integrationsteknologier (WS, FTP, Queues, Messaging etc.) 
  • kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid 
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger 
  • er vedholdende og helhedsorienteret  
 
Vi forventer, at du har gode engelskkundskaber såvel skriftligt som mundtligt, og at du udviser højt engagement i dit arbejde.
 
Det er endvidere en fordel, hvis du har: 
  • kendskab til Service Now og ITIL 
  • erfaring med JIRA og Confluence 
  • erfaring med Java-programmering og evt. lyst til at foretage mindre udviklingsopgaver 
  • kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds-It
 
Vi tilbyder 
Hos os får du: 
  • et spændende og udfordrende job, hvor vi arbejder i mindre teams ud fra agile udviklingsmetoder 
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling uanset dit erfaringsniveau 
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab, herunder et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar 
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner 
 
Om os
På vores hospitaler handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling.   
 
I CIMT har vi en stor og alsidig portefølje af teknologi og It-systemer, der via integrationer bidrager til et velfungerende sundhedsvæsen. Teknologien og løsningerne er i konstant udvikling, og vi søger derfor nu endnu flere medarbejdere, der har lyst til at tage ansvar for integrationer mellem forretningskritiske systemer.   
 

Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
 
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 Østerbro.  
 
Forventet startdato er den 1. april 2018. 
 
Yderligere oplysninger  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:  
• Sektionschef for ”Integrationsudvikling” Jan A. Bengtsen på tlf. 20 12 94 85 
• Teamkoordinator i “Integrationsudvikling” Dorthe Steen Nielsen på tlf. 30 60 37 66 
 
Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.
 
Der er ansøgningsfrist mandag den 12. februar 2018 kl. 12.
 
 Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9.
2018-02-13T01:00:51.240 Har du erfaring med integrationer mellem forretningskritiske systemer? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på de sjællandske hospitaler? Så er du måske vores fremtidige Product Owner i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Din kommende hverdag Du vil blive en vigtig del af vores sektion Integrationsudvikling i enheden Systemer. Sektionen består af ca. dygtige 50 medarbejdere. Du vil blive tilknyttet et integrationsteam med fokus på udvikling og support af integrationsløsninger til en række It-systemer herunder Sundhedsplatformen. Som Product Owner vil du være bindeleddet mellem forretning og integrationsudviklerne, og du vil være ansvarlig for gennemførelse af løsninger på integrationsområdet. Systemlandskabet er fordelt på administrative, kliniske og medicotekniske systemer, og som en del af Region Hovedstadens integrationsteam vil du bidrage til succesfuld specifikation, udvikling og idriftsættelse af integrationer mellem systemer i Region Hovedstaden, Region Sjælland og Sundhedsplatformen. Vi arbejder med agile udviklingsmetoder i mindre teams, hvor synergi og trivsel har høj prioritet, og du vil opleve et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: varetagelse af forretningens behov og facilitering af kravstillelse dokumentation af krav og specifikationer efter fastlagte standarder vedligeholdelse af Product Back Log etablering og koordinering af et tæt samarbejde med integrationsudviklere, testmanagers, arkitekter, subject matter experts og leverandører oparbejdelse og vedligeholdelse af kendskab til vedtagne arkitekturprincipper deltagelse i testforløb på integrationsløsninger, fx end to end tests på nye løsninger, men også mindre tests på nye releases deltagelse ved idriftsættelse udarbejdelse af godkendelsesprocedurer for leverancer til kunden etablering og vedligeholdelse af kontakt og samarbejdsrelationer til hospitalernes systemadministratorer -forvaltere -superbrugere Om dig Vi søger en kollega, der har lyst til at tage ansvar og styre leverancen af integrationsudvikling fra behovsidentifikation til idriftsættelse. Du skal trives med både hyppige releases og med langvarige udviklingsprocesser i mindre teams. Vores ekspertise spænder vidt, så du skal være åben overfor at sætte dig ind i nye områder samt at dele ud af din egen viden til dine kollegaer. I sektionen løfter vi i flok og dit bidrag til teamet er væsentligt. Vi forventer derfor, at du har lyst til at tage ansvar for kvaliteten af dit eget bidrag, og at du er indstillet på kontinuerligt at udvikle dine kompetencer. Vi forventer, at du har afsluttet en uddannelse som ingeniør, datalog eller tilsvarende og har erfaring med at styre integrationsudvikling mellem forretningskritiske systemer. Derudover forventer vi, at du: har kendskab til standarder for dataudveksling, fx OIO, IHE HL7, MedCom har kendskab til integrationsteknologier (WS, FTP, Queues, Messaging etc.) kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger er vedholdende og helhedsorienteret Vi forventer, at du har gode engelskkundskaber såvel skriftligt som mundtligt, og at du udviser højt engagement i dit arbejde. Det er endvidere en fordel, hvis du har: kendskab til Service Now og ITIL erfaring med JIRA og Confluence erfaring med Java-programmering og evt. lyst til at foretage mindre udviklingsopgaver kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds-It Vi tilbyder Hos os får du: et spændende og udfordrende job, hvor vi arbejder i mindre teams ud fra agile udviklingsmetoder gode muligheder for personlig og faglig udvikling uanset dit erfaringsniveau dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab, herunder et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner Om os På vores hospitaler handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT har vi en stor og alsidig portefølje af teknologi og It-systemer, der via integrationer bidrager til et velfungerende sundhedsvæsen. Teknologien og løsningerne er i konstant udvikling, og vi søger derfor nu endnu flere medarbejdere, der har lyst til at tage ansvar for integrationer mellem forretningskritiske systemer. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 Østerbro. Forventet startdato er den 1. april 2018. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: • Sektionschef for Integrationsudvikling Jan A. Bengtsen på tlf. 20 12 94 85 • Teamkoordinator i Integrationsudvikling Dorthe Steen Nielsen på tlf. 30 60 37 66 Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Der er ansøgningsfrist mandag den 12. februar 2018 kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9.11Jobnet9d7e7132100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=209966&DepartmentId=11912&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3095790Center for It, Medico og Telefoni11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517947JobNet47558191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d7e7132https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d7e7132https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d7e7132&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d7e7132&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/5.jpgMed et job indenfor IT får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale935544IT-ingeniør1IT20Ingeniør og naturvidenskab352660174importimport_9d7e7132DKDanmarkDKDanmarkda-DK