Teknisk sælger med VVS-baggrund søges

Hos Guldhammer A/S søger vi en Teknisk sælger, som med drive og engagement kan styrke og udvikle vores salgsafdeling. Du vil bl.a. blive involveret i salg og beregning af større VVS og varmeanlæg, hvorfor det kan være en fordel, hvis du også har kendskab til energirådgivning.

Som person skal du gerne motiveres af tekniske udfordringer, og have lyst til at videreudvikle vores forretningsområder i samarbejde med den øvrige ledelse og bestyrelse.

Vi søger en Teknisk sælger som har:

  • En VVS-baggrund
  • En naturlig flair for teknisk salg
  • Drive til udvikling af vores forretningsområder
  • Gerne lokal forankring

Vi er:

  • En veletableret, alsidig VVS-forretning i en positiv udvikling med ca. 20 medarbejdere
  • Beliggende i Sdr. Resen ved Karup
  • Ambitiøse og faglig dygtige, - og dine kommende gode kolleger ??

Vi tilbyder:

  • Et job i et uformelt arbejdsmiljø
  • Frihed under ansvar
  • En stilling, hvor det kun vil være dine ambitioner som sætter begrænsningen
  • Et job i en organisation, hvor mulighederne for udvikling er store - både fagligt og menneskeligtFor den rigtige kandidat kan der på sigt blive mulighed for et medejerskab i firmaet. Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet.Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist: 1. August..

Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as

Vi håber at få en ny kollega som brænder for sit fag, og som har lyst til at udvikle og dygtiggøre sig selv. Samtidig håber vi også at du har lyst til at blive integreret i vores team, og vil deltage i de sociale arrangementer vi laver.

Dine arbejdsopgaver vil være centrerede omkring teknisk salg af VVS og varmeinstallationer. Herunder beregning af tilbud og energirådgivning.

Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as

Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet.

Ansøgningsfrist: 1. August..

Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048768Phoenix-116f484212019-06-25T00:00:00Teknisk sælger med VVS-baggrund søges

Hos Guldhammer A/S søger vi en Teknisk sælger, som med drive og engagement kan styrke og udvikle vores salgsafdeling. Du vil bl.a. blive involveret i salg og beregning af større VVS og varmeanlæg, hvorfor det kan være en fordel, hvis du også har kendskab til energirådgivning.

Som person skal du gerne motiveres af tekniske udfordringer, og have lyst til at videreudvikle vores forretningsområder i samarbejde med den øvrige ledelse og bestyrelse.

Vi søger en Teknisk sælger som har:

  • En VVS-baggrund
  • En naturlig flair for teknisk salg
  • Drive til udvikling af vores forretningsområder
  • Gerne lokal forankring

Vi er:

  • En veletableret, alsidig VVS-forretning i en positiv udvikling med ca. 20 medarbejdere
  • Beliggende i Sdr. Resen ved Karup
  • Ambitiøse og faglig dygtige, - og dine kommende gode kolleger ??

Vi tilbyder:

  • Et job i et uformelt arbejdsmiljø
  • Frihed under ansvar
  • En stilling, hvor det kun vil være dine ambitioner som sætter begrænsningen
  • Et job i en organisation, hvor mulighederne for udvikling er store - både fagligt og menneskeligtFor den rigtige kandidat kan der på sigt blive mulighed for et medejerskab i firmaet. Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet.Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist: 1. August..

Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as

Vi håber at få en ny kollega som brænder for sit fag, og som har lyst til at udvikle og dygtiggøre sig selv. Samtidig håber vi også at du har lyst til at blive integreret i vores team, og vil deltage i de sociale arrangementer vi laver.

Dine arbejdsopgaver vil være centrerede omkring teknisk salg af VVS og varmeinstallationer. Herunder beregning af tilbud og energirådgivning.

Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as

Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet.

Ansøgningsfrist: 1. August..

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hos Guldhammer A S søger vi en Teknisk sælger, som med drive og engagement kan styrke og udvikle vores salgsafdeling. Du vil bl.a. blive involveret i salg og beregning af større VVS og varmeanlæg, hvorfor det kan være en fordel, hvis du også har kendskab til energirådgivning. Som person skal du gerne motiveres af tekniske udfordringer, og have lyst til at videreudvikle vores forretningsområder i samarbejde med den øvrige ledelse og bestyrelse. Vi søger en Teknisk sælger som har: En VVS-baggrund En naturlig flair for teknisk salg Drive til udvikling af vores forretningsområder Gerne lokal forankring Vi er: En veletableret, alsidig VVS-forretning i en positiv udvikling med ca. 20 medarbejdere Beliggende i Sdr. Resen ved Karup Ambitiøse og faglig dygtige, - og dine kommende gode kolleger ?? Vi tilbyder: Et job i et uformelt arbejdsmiljø Frihed under ansvar En stilling, hvor det kun vil være dine ambitioner som sætter begrænsningen Et job i en organisation, hvor mulighederne for udvikling er store - både fagligt og menneskeligtFor den rigtige kandidat kan der på sigt blive mulighed for et medejerskab i firmaet. Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet.Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgningsfrist: 1. August.. Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as Vi håber at få en ny kollega som brænder for sit fag, og som har lyst til at udvikle og dygtiggøre sig selv. Samtidig håber vi også at du har lyst til at blive integreret i vores team, og vil deltage i de sociale arrangementer vi laver. Dine arbejdsopgaver vil være centrerede omkring teknisk salg af VVS og varmeinstallationer. Herunder beregning af tilbud og energirådgivning. Ansøgning og CV sender du til Bent Thorsen på bt@guldhammer.as Du er altid velkommen til at kontakte Bent på telefon 2075 8506, hvis du skulle have spørgsmål til jobbet. Ansøgningsfrist: 1. August.. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet116f4842100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3552191GULDHAMMER A/S11Bavnevej 247470Karup JDKDanmark0bt@guldhammer.asDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783154JobNet5009284500928410025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=116f4842https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=116f4842https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=116f4842&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=116f4842&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362135204bt@guldhammer.asbt@guldhammer.asDKDanmarkDKDanmark330048256SalgsteknikerRobot Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning? Virksomhed: AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsenterer over 60 internationale værktøjsproducenter og leverandører, og leverer et bredt sortiment af værktøjer, som anvendes i dansk industri herunder spåntagende værktøjer, lineære føringer, aktuatorer, glide screws, high torque tools, nitter, håndværktøj, skære- og slibeskiver og vliesbånd og meget mere. AVN Teknik har i dag 30 dedikerede medarbejdere, der giver rådgivning omkring anvendelse af tekniske værktøjer og løsninger, som kan optimere produktionen. Erfaring, kombineret med teknisk viden, giver os de bedste forudsætninger for at finde det helt rigtige værktøj til enhver opgave. Læs mere om virksomheden på www.avn.dk Jobbet: AVN Teknik søger en spåntagende salgstekniker. Du bliver en del af en dynamisk og professionel organisation, som består af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen. Din opgave bliver at sælge Walters brede pallette, af spåntagende værktøjer til drejning, gevind, boring og fræsning mv., til kunder i metalindustrien. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles. Det forventes også, at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget. Formidling til kunderne sker på et højt teknisk og kommercielt niveau, hvor du evner at komme med produktivitetsforbedrende løsningsforslag til kunden. Derfor kræver jobbet en dygtig teknisk profil, som kan rådgive og formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov. Du skal være i stand til at kunne skabe tætte relationer og yde rådgivning og service, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Salgsdistriktet dækker hele Midt- og Nordjylland og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl. Faglige kompetencer: Du har en teknisk kommerciel baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service - til kunder i metalindustrien - gerne fra lignende stilling. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og vil være i stand til at vejlede kunderne omkring løsninger, som kan optimere den spåntagende proces. Du forstår også at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet, og du kommunikerer ubesværet på flere niveauer i virksomhedens organisation. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Office-pakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler et fornuftigt engelsk. Personlige kompetencer: Du har et stort drive, og du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på en opgave. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er proaktiv og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden er bevidst om, i hvilken retning dine projekter bevæger sig hen i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er samtidig også rummelig og evner at involvere andre. Du arbejder bedst med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling i det nordlige Danmark. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn fri bil, fri telefon, sundhedsforsikring og pension mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning?

Virksomhed:
AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsenterer over 60 internationale værktøjsproducenter og leverandører, og leverer et bredt sortiment af værktøjer, som anvendes i dansk industri herunder spåntagende værktøjer, lineære føringer, aktuatorer, glide screws, high torque tools, nitter, håndværktøj, skære- og slibeskiver og vliesbånd og meget mere. AVN Teknik har i dag 30 dedikerede medarbejdere, der giver rådgivning omkring anvendelse af tekniske værktøjer og løsninger, som kan optimere produktionen. Erfaring, kombineret med teknisk viden, giver os de bedste forudsætninger for at finde det helt rigtige værktøj til enhver opgave. Læs mere om virksomheden på www.avn.dk

Jobbet:

AVN Teknik søger en spåntagende salgstekniker.
Du bliver en del af en dynamisk og professionel organisation, som består af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen. Din opgave bliver at sælge Walters brede pallette, af spåntagende værktøjer til drejning, gevind, boring og fræsning mv., til kunder i metalindustrien. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles. Det forventes også, at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget.

Formidling til kunderne sker på et højt teknisk og kommercielt niveau, hvor du evner at komme med produktivitetsforbedrende løsningsforslag til kunden. Derfor kræver jobbet en dygtig teknisk profil, som kan rådgive og formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov. Du skal være i stand til at kunne skabe tætte relationer og yde rådgivning og service, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Salgsdistriktet dækker hele Midt- og Nordjylland og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl.

Faglige kompetencer:

Du har en teknisk/kommerciel baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service - til kunder i metalindustrien - gerne fra lignende stilling. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og vil være i stand til at vejlede kunderne omkring løsninger, som kan optimere den spåntagende proces. Du forstår også at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet, og du kommunikerer ubesværet på flere niveauer i virksomhedens organisation. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Office-pakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler et fornuftigt engelsk.

Personlige kompetencer:

Du har et stort drive, og du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på en opgave. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er proaktiv og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden er bevidst om, i hvilken retning dine projekter bevæger sig hen i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er samtidig også rummelig og evner at involvere andre. Du arbejder bedst med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling i det nordlige Danmark. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn + fri bil, fri telefon, sundhedsforsikring og pension mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Effektiv RekrutteringSilkeborg2019-06-25T00:00:002019-08-19T00:00:00
330048883Salgskonsulent til produktionsoptimerende maskinerRobot Hos LINDLARSEN søger vi en kollega til rådgivning og afsætning af maskiner, anlæg og serviceydelser med fokus på optimering af kundens produktion. Jobbet indebærer både salg til nye og eksisterende kunder i industri- og håndværksvirksomheder, der arbejder i materialerne træ, plast, komposit og alu. Projektstørrelsen er 100.000-2.000.000 kr., og kundesegmentet er i Midt- og Nordjylland. Efter et grundigt oplæringsprogram er du mest på vejene. Derfor er det fleksibelt, hvor du kan have bopæl. Dit salgs- og specialområde defineres i fællesskab med nærmeste leder ud fra erfaring, kompetencer og interesse. Vi tilbyder Et bredt og stærkt produktsortiment fra Scm Group - en af Europas førende leverandører Attraktiv løn der forhandles ud fra dine kvalifikationer og dokumenterede resultater. Udover den faste løn er vi åbne for forskellige modeller med bonusordninger provision Markedet for automatisering er stort og har lovende fremtidsudsigter. Du får gode forudsætninger for salg og at udnytte det uforløste potentiale Et selvstændigt og ansvarsfuldt job med kunde- og produktansvar. Masser af handlefrihed i forhold til at lukke salget og mulighed for at gå nye veje En 100 privatejet og stabil arbejdsplads med flad organisationsstruktur og korte kommandoveje. Du har direkte reference til den adm. direktør Skræddersyet og grundig oplæring - bl.a. i produktsortimentet og overlevering af eksisterende kunder. Det sker med hjælp fra fagligt stærke kollegaer, en tilgængelig leder og undervisning fra leverandøren i Italien En potentielt kommende kollega om at arbejde ved LINDLARSEN For mig har det stor værdi, at det kollegiale sammenhold er så godt, og at sociale arrangementer er højt prioriteret. Der har aldrig været langt fra fejedrengen til direktøren, og det vidner i virkeligheden meget godt om vores flade struktur. Døren til ledelsens kontor er åben, og alle har lige muligheder for at bringe deres idéer og tanker i spil. Når man som jeg, har været en del af LINDLARSEN så mange år, bliver det en del af en selv. Jeg er rigtig glad for det team vi har. For at få succes i jobbet Du kan skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang til kunderne. Det understøttes af en teknisk forståelse for kundernes processer, og hvilke løsninger der er mest effektive Du har en solid teknisk forståelse for proces- og produktionsoptimering relevant i forhold til LINDLARSENs kunder. Den kan komme fra mange sammenhænge. Fx fra erhvervserfaring inden for området og en baggrund som Maskinsnedker eller Produktionsteknolog Du etablerer den gode og længerevarende relation til kunderne. Det giver dig invitation til kaffen og mulighed for at rådgive om den værdimæssige forskel for kundens produktion Om LINDLARSEN Hos LINDLARSEN leverer vi produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner, service, reservedele og forbrugsvarer til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri og som er baseret på mere end 40 års erfaring i branchen. Vi samarbejder med internationalt førende maskinproducenter, og vores team består nu af 34 medarbejdere, samt et netværk af fast tilknyttede samarbejdspartnere. Vi har hjemme i Herning og opererer landsdækkende indenfor alle områder. Se også www.lindlarsen.com

Hos LINDLARSEN søger vi en kollega til rådgivning og afsætning af maskiner, anlæg og serviceydelser med fokus på optimering af kundens produktion. Jobbet indebærer både salg til nye og eksisterende kunder i industri- og håndværksvirksomheder, der arbejder i materialerne træ, plast, komposit og alu. Projektstørrelsen er 100.000-2.000.000 kr., og kundesegmentet er i Midt- og Nordjylland. Efter et grundigt oplæringsprogram er du mest på vejene. Derfor er det fleksibelt, hvor du kan have bopæl. Dit salgs- og specialområde defineres i fællesskab med nærmeste leder ud fra erfaring, kompetencer og interesse.

Vi tilbyder

  • Et bredt og stærkt produktsortiment fra Scm Group - en af Europas førende leverandører
  • Attraktiv løn der forhandles ud fra dine kvalifikationer og dokumenterede resultater. Udover den faste løn er vi åbne for forskellige modeller med bonusordninger/provision
  • Markedet for automatisering er stort og har lovende fremtidsudsigter. Du får gode forudsætninger for salg og at udnytte det uforløste potentiale
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job med kunde- og produktansvar. Masser af handlefrihed i forhold til at lukke salget og mulighed for at gå nye veje
  • En 100% privatejet og stabil arbejdsplads med flad organisationsstruktur og korte kommandoveje. Du har direkte reference til den adm. direktør
  • Skræddersyet og grundig oplæring - bl.a. i produktsortimentet og overlevering af eksisterende kunder. Det sker med hjælp fra fagligt stærke kollegaer, en tilgængelig leder og undervisning fra leverandøren i Italien

En potentielt kommende kollega om at arbejde ved LINDLARSEN

”For mig har det stor værdi, at det kollegiale sammenhold er så godt, og at sociale arrangementer er højt prioriteret. Der har aldrig været langt fra fejedrengen til direktøren, og det vidner i virkeligheden meget godt om vores flade struktur. Døren til ledelsens kontor er åben, og alle har lige muligheder for at bringe deres idéer og tanker i spil. Når man som jeg, har været en del af LINDLARSEN så mange år, bliver det en del af en selv. Jeg er rigtig glad for det team vi har.”

For at få succes i jobbet

  • Du kan skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang til kunderne. Det understøttes af en teknisk forståelse for kundernes processer, og hvilke løsninger der er mest effektive
  • Du har en solid teknisk forståelse for proces- og produktionsoptimering relevant i forhold til LINDLARSENs kunder. Den kan komme fra mange sammenhænge. Fx fra erhvervserfaring inden for området og en baggrund som Maskinsnedker eller Produktionsteknolog
  • Du etablerer den gode og længerevarende relation til kunderne. Det giver dig invitation til kaffen og mulighed for at rådgive om den værdimæssige forskel for kundens produktion

Om LINDLARSEN

Hos LINDLARSEN leverer vi produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner, service, reservedele og forbrugsvarer til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri og som er baseret på mere end 40 års erfaring i branchen. Vi samarbejder med internationalt førende maskinproducenter, og vores team består nu af 34 medarbejdere, samt et netværk af fast tilknyttede samarbejdspartnere. Vi har hjemme i Herning og opererer landsdækkende indenfor alle områder. Se også www.lindlarsen.com

Asgaard RecruitmentHerning2019-07-05T00:00:002019-08-23T00:00:00
330051982CRM application consultant for Information Services Delivery teamRobot Would you like to use your SAP CRM knowledge to support users across the Grundfos organization and help innovate the way we use SAP CRM by translating business needs into new tools and solutions? This is your chance to explore pioneering tools and solutions, in a company that works to find sustainability solutions for the world s water supply. Join us and become part of a truly diverse team where cooperation and support are some of our core values. Join us to provide application support In our Information Services Delivery team, which is part of our Sales, Service and Marketing department, we provide global support within our Group Sales area and deliver IT solutions based on SAP CRM and SAP ECC S4. Joining us at our office in Bjerringbro, you become part of a global team consisting of 21 consultants. It is a truly international team with colleagues situated in Shanghai, the Philippines, Argentina, the US, Germany, Denmark and the UK. Together, we provide support across the organization. We assist users when they have an issue with their SAP CRM tool. These are typically users who are selling the pumps to our customers. That means that we talk to people who do not necessarily understand IT lingo and try to help them figure out what their issues are, IS Manager Department Head Quote-to-Cash Mauro Pelosin explains. Take the lead in SAP CRM innovation projects As CRM application consultant, you will work with your team to provide application support for users across Grundfos. Doing so, you help solve issues escalated from Level 2, taking responsibility for tickets relating to issues such as system bugs, complex requests for service and complex change requests. Your primary task, however, will be to use your vast SAP CRM knowledge to participate in innovation projects in the Delivery Area. Acting as the application specialist within the SAP CRM module, you will thus play a key role in the projects as you translate business requirements into technical configuration design. More specifically, your tasks include: Taking responsibility for ticket analysis and determining the root cause Taking responsibility for the design, development, test, roll-out and aftercare of the innovation projects Training super users in SAP CRM on the different projects you are involved in Taking responsibility for the line of expertise identified within the delivery area as process owner and discuss solutions with the business to determine the right solution for the users and for the customer Providing on-site support on large-scale projects Experience with SAP CRM You hold a master s degree, preferably in sales You have 4 years of experience from a similar position within an international sales organization or a consultancy firm You have experience with SAP CRM, specifically CRM Sales and CRM Interaction Center, likewise, experience with SAP C4C and knowledge of other SAP modules is advantageous You are free to travel within Europe to provide on-site support approx. 50 days a year You speak and write English effortlessly With a proactive approach to tasks, you are ready to collaborate with both peers and colleagues at all levels. You also need to be open-minded and find it easy to embrace new things as an important part of your job will be to look for new processes and new systems. Equally important are your communication skills. You need to be a good communicator and patient when talking to people who aren t IT savvy and be able to understand what the problem is. Listening is key, and likewise, you will need to be able to understand the business requirements and translate these into IT language, Mauro concludes. Additional information If you have questions or want to know more about the position, please contact IS Manager Department Head Quote-to-Cash Mauro Pelosin on 45 23 81 69 43. If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 10 august 2019 by clicking on Apply . We expect interviews to be held on the 16th of august 2019. We look forward to hearing from you. If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com company 5195 or our YouTube channel: https: www.youtube.com watch?v zwY54t455CU.

Would you like to use your SAP CRM knowledge to support users across the Grundfos organization and help innovate the way we use SAP CRM by translating business needs into new tools and solutions?

This is your chance to explore pioneering tools and solutions, in a company that works to find sustainability solutions for the world’s water supply.  Join us and become part of a truly diverse team where cooperation and support are some of our core values.

 

Join us to provide application support 

In our Information Services Delivery team, which is part of our Sales, Service and Marketing department, we provide global support within our Group Sales area and deliver IT solutions based on SAP CRM and SAP ECC/S4.

Joining us at our office in Bjerringbro, you become part of a global team consisting of 21 consultants. It is a truly international team with colleagues situated in Shanghai, the Philippines, Argentina, the US, Germany, Denmark and the UK. Together, we provide support across the organization.

We assist users when they have an issue with their SAP CRM tool. These are typically users who are selling the pumps to our customers. That means that we talk to people who do not necessarily understand IT lingo and try to help them figure out what their issues are,” IS Manager Department Head Quote-to-Cash Mauro Pelosin explains.

 

Take the lead in SAP CRM innovation projects

As CRM application consultant, you will work with your team to provide application support for users across Grundfos. Doing so, you help solve issues escalated from Level 2, taking responsibility for tickets relating to issues such as system bugs, complex requests for service and complex change requests.

Your primary task, however, will be to use your vast SAP CRM knowledge to participate in innovation projects in the Delivery Area. Acting as the application specialist within the SAP CRM module, you will thus play a key role in the projects as you translate business requirements into technical configuration design.  

More specifically, your tasks include:

  • Taking responsibility for ticket analysis and determining the root cause
  • Taking responsibility for the design, development, test, roll-out and aftercare of the innovation projects
  • Training super users in SAP CRM on the different projects you are involved in
  • Taking responsibility for the line of expertise identified within the delivery area as process owner and discuss solutions with the business to determine the right solution for the users and for the customer 
  • Providing on-site support on large-scale projects

 

Experience with SAP CRM

  • You hold a master’s degree, preferably in sales
  • You have 4+ years of experience from a similar position within an international sales organization or a consultancy firm
  • You have experience with SAP CRM, specifically CRM Sales and CRM Interaction Center, likewise, experience with SAP C4C and knowledge of other SAP modules is advantageous
  • You are free to travel within Europe to provide on-site support approx. 50 days a year
  • You speak and write English effortlessly

With a proactive approach to tasks, you are ready to collaborate with both peers and colleagues at all levels. You also need to be open-minded and find it easy to embrace new things as an important part of your job will be to look for new processes and new systems. Equally important are your communication skills. 

“You need to be a good communicator and patient when talking to people who aren’t IT savvy and be able to understand what the problem is. Listening is key, and likewise, you will need to be able to understand the business requirements and translate these into IT language,” Mauro concludes.

 

Additional information

If you have questions or want to know more about the position, please contact IS Manager Department Head Quote-to-Cash Mauro Pelosin on +45 23 81 69 43.

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 10 august 2019 by clicking on “Apply”. We expect interviews to be held on the 16th of august 2019.

 

We look forward to hearing from you.

If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com/company/5195 or our YouTube channel: https://www.youtube.com/watch?v=zwY54t455CU.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-07-01T00:00:002019-08-10T00:00:00
330053146SalgskonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til AUBO Køkken Bad i Odense Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent hos AUBO Odense. Vi har rigtig travlt hos AUBO Køkken Bad, og søger derfor endnu en dygtig ambitiøs køkkenkonsulent til vores forhandler AUBO Køkken Bad i Odense. Her vil du indgå i et team på 3 medarbejdere, som tager sig af den daglige drift af butikken, hvor du vil referere til indehaveren. Se butikken her https: www.aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-odense Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kædens kursusprogrammer. Dine kvalifikationer og personlighed: Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken bad løsninger Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Vi tilbyder løn bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer. Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen. Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 31-07-2019. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Carsten Birkekær Rasmussen på tel.: 28 12 02 85.

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges til AUBO Køkken & Bad i Odense

Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent hos AUBO Odense.

Vi har rigtig travlt hos AUBO Køkken & Bad, og søger derfor endnu en dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent til vores forhandler AUBO Køkken & Bad i Odense.

Her vil du indgå i et team på 3 medarbejdere, som tager sig af den daglige drift af butikken, hvor du vil referere til indehaveren. Se butikken her https://www.aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-odense

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette

  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kædens kursusprogrammer.

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken & bad løsninger   
  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet

  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut

  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

  • Vi tilbyder løn/bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer.

Hvornår starter du:

  • Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen.

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 31-07-2019. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Carsten Birkekær Rasmussen på tel.: 28 12 02 85.

Aubo Production A/SOdense M2019-07-03T00:00:002019-07-31T00:00:00
330056537Freelance sælgere søgesRobot ServiceKompagniet ønsker at udvide vores forretning og søger i den forbindelse freelance sælgere som kan bidrage med kundevækst. ServiceKompagniet leverer rengørings- og Facility Service løsninger i hele landet, hvor vi ønsker, at være den fortrukne serviceleverandør hvor nøgleordene er ordentlighed, kvalitet, service og miljø. ServiceKompagniet tilbyder kunderne 28 års erfaring på markedet, en årlig hovedrengøring uden beregning, ligesom alt personale taler og forstår dansk. Vi søger: Kollegaer som har branchekendskab salgserfering Kollegaer som har nogle timer til rådighed - 1 dag ugentligt, 2 dage månedligt eller? Kollegaer som vil arbejde på ren provision Kollegaer som f.eks. er selvstændige og har timer tilovers Kollegaer som f.eks. ønsker at bruge A-Skat (maksimalt 6 timer ugl.) Vi tilbyder: Backup og stor erfaring i markedet Har ringeemner til rådighed Gode provisionsafregninger af nysalg af første måneds vederlag excl. moms jf. nedenfornævnte provisionsoversigt: Provision 50 af nysalg op til DKK. 50.000,00 Provision 25 af nysalg over 50.001,00 Landsdækkende netværk Afregninger til tiden Du kan læse mere om ServiceKompagniet på www.servicekompagniet.dk Om du er ung eller gammel betyder ingenting - Blot du har lysten til at gøre en forskel, at du kan sælge rengøringsløsninger og du er glad og smilende og sætter en ære i at gøre en kunde tilfreds uden at oversælge , men blot tilbyde dem den service hver enkelt kunde har af behov.

ServiceKompagniet ønsker at udvide vores forretning og søger i den forbindelse freelance sælgere som kan bidrage med kundevækst. 

ServiceKompagniet leverer rengørings- og Facility Service løsninger i hele landet, hvor vi ønsker, at være den fortrukne serviceleverandør hvor nøgleordene er ordentlighed, kvalitet, service og miljø. 

ServiceKompagniet tilbyder kunderne 28 års erfaring på markedet, en årlig hovedrengøring uden beregning, ligesom alt personale taler og forstår dansk. 

Vi søger:

  • Kollegaer som har branchekendskab / salgserfering
  • Kollegaer som har nogle timer til rådighed - 1 dag ugentligt, 2 dage månedligt eller? 
  • Kollegaer som vil arbejde på ren provision
  • Kollegaer som f.eks. er selvstændige og har timer tilovers 
  • Kollegaer som f.eks. ønsker at bruge A-Skat (maksimalt 6 timer ugl.) 

Vi tilbyder:

  • Backup og stor erfaring i markedet
  • Har ringeemner til rådighed 
  • Gode provisionsafregninger af nysalg af første måneds vederlag excl. moms jf. nedenfornævnte provisionsoversigt:
  • Provision 50% af nysalg op til DKK. 50.000,00
  • Provision 25% af nysalg over 50.001,00 
  • Landsdækkende netværk 
  • Afregninger til tiden 

Du kan læse mere om ServiceKompagniet på www.servicekompagniet.dk 

Om du er ung eller gammel betyder ingenting - Blot du har lysten til at gøre en forskel, at du kan sælge rengøringsløsninger og du er glad og smilende og sætter en ære i at gøre en kunde tilfreds uden at "oversælge", men blot tilbyde dem den service hver enkelt kunde har af behov. 

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApSHerning2019-07-08T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgstekniker

Effektiv Rekruttering

Silkeborg
Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning? Virksomhed: AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsent...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Salgskonsulent til produktionsoptimerende maskiner

Asgaard Recruitment

Herning
Hos LINDLARSEN søger vi en kollega til rådgivning og afsætning af maskiner, anlæg og serviceydelser med fokus på optimering af kundens produktion. Jobbet indebærer både salg til nye og eksisterende kunder i industri- og håndværksvirksomheder, der ar...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

CRM application consultant for Information Services Delivery team

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Would you like to use your SAP CRM knowledge to support users across the Grundfos organization and help innovate the way we use SAP CRM by translating business needs into new tools and solutions? This is your chance to explore pioneering tools and s...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Odense M
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til AUBO Køkken Bad i Odense Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent hos AUBO Odense. Vi har rigtig travlt hos AUBO Kø...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Freelance sælgere søges

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS

Herning
ServiceKompagniet ønsker at udvide vores forretning og søger i den forbindelse freelance sælgere som kan bidrage med kundevækst. ServiceKompagniet leverer rengørings- og Facility Service løsninger i hele landet, hvor vi ønsker, at være den fortrukne...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019