Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk salgsbackup

 
Stillingen 
Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A/S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse.  Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen.  
 
Opgaver, der hører til stillingen:  
  • Teknisk support til kunder 
  • Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til/fra sælger 
  • Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud 
  • Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører 
  • Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger 
  • Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) 
  • Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation  
  • Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb 
Hvem er du?  
Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk.  
 
Vi tilbyder 
Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer.   
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon + 45 3085 1309. 
 
Om LinearModul A/S 
LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329803297Phoenix-51a17efb12018-05-01T18:00:02.773Teknisk salgsbackup
 
Stillingen 
Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A/S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse.  Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen.  
 
Opgaver, der hører til stillingen:  
  • Teknisk support til kunder 
  • Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til/fra sælger 
  • Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud 
  • Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører 
  • Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger 
  • Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) 
  • Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation  
  • Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb 
Hvem er du?  
Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk.  
 
Vi tilbyder 
Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer.   
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon + 45 3085 1309. 
 
Om LinearModul A/S 
LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk  
2018-06-30T17:50:03.023 Stillingen Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse. Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen. Opgaver, der hører til stillingen: Teknisk support til kunder Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til fra sælger Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb Hvem er du? Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk. Vi tilbyder Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer. Ansøgning JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon 45 3085 1309. Om LinearModul A S LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk10Phoenix51a17efb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=144191&DepartmentId=18983&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3233307JKS A/S11Jarlsberggade 155000Odense CDKDanmarkORS/51a17efb_logo.pngORS/Small/51a17efb_logo.png155.4024632010.37859780DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent563327JksHrManagerSpecialpakke 10011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg354723114tsa@jks.dkDKDanmarkDKDanmark330005147Erfaren SalgskonsulentRobot Er du ambitiøs og målrettet? og har du tidligere erfaring med telemarketing så er det måske dig vi leder efter. Vi søger lige nu efter 2 dygtige salgskonsulenter til vores kontor i Odense. Da vi har begrænset af plads skal det gerne være folk der allerede har arbejdet med telemarketing og har styr på salgs og kommunikationsdelen. Det er også en fordel hvis man har arbejdet med strøm tidligere men ikke et krav. Der vil selvfølgelig være en grundig produktoplæring og løbende salgstræning så man altid er klædt bedst muligt på til at nå sine mål. Du får fast timeløn provision uden loft så du er selv herre over din løn. Skriv hvis det lyder som noget for dig og så skal vi kontakte hurtigst muligt.

Er du ambitiøs og målrettet? og har du tidligere erfaring med telemarketing så er det måske dig vi leder efter.

Vi søger lige nu efter 2 dygtige salgskonsulenter til vores kontor i Odense. Da vi har begrænset af plads skal det gerne være folk der allerede har arbejdet med telemarketing og har styr på salgs og kommunikationsdelen. Det er også en fordel hvis man har arbejdet med strøm tidligere men ikke et krav.

Der vil selvfølgelig være en grundig produktoplæring og løbende salgstræning så man altid er klædt bedst muligt på til at nå sine mål.

Du får fast timeløn + provision uden loft så du er selv herre over din løn.

Skriv hvis det lyder som noget for dig og så skal vi kontakte hurtigst muligt.

Hello Sales Odense IVSOdense C2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
330004800Vi søger erfaren salgskonsulent med mulighed for videreudviklingRobot Danske Inkasso er en virksomhed i vækst, som indtil videre har modtaget Gazelleprisen de sidste 6 år i streg, og for at kunne fortsætte denne fremdrift behøver vi derfor flere dygtige sælgere til vores succesfulde salgsteam til salg af vores Inkasso-abonnement. Det er ikke kun lønnen, der er attraktiv hos os. Vi tilbyder gode rammer med en grundig længerevarende uddannelse, både ift. produkt og inkassomarkedet, men også inden for salgsteknik. Vi skal bruge veluddannede sælgere, der er motiverede til at udvikle egne evner, også på sigt. Vi er et ambitiøst team, og derfor er der rig mulighed for at videreudvikle sine kompetencer hos os, hvis man selv har de rette ambitioner og evner bag telefonen. Vi sørger for den rette uddannelse - også når du er en erfaren sælger, du skal bare sørge for den rette indstilling og motivation. Det vil være en fordel med salgserfaring eller telemarketingerfaring, selvom jobbet adskiller sig på flere punkter, det er dog ikke et krav. Vi forventer, at du: Er dedikeret - og dermed har en høj arbejdsmoral og er 100 engageret Er målrettet - og dermed virkelig brænder for altid at nå dine salg, og naturligvis er meget målrettet som person og ekstremt resultatorienteret Er innovativ og dermed er lærevillig, seriøs og ønsker at blive udfordret i dit arbejde Er en person, der både er tålmodig og positiv Kan vise, at du er den fødte sælger, som tager sit arbejde seriøst. Vi tilbyder: Gode, stabile rammer og sociale arrangementer, der arrangeres af vores festudvalg Et seriøst arbejdsmiljø, hvor samtaler med kunden er i fokus uden forstyrrelser Længerevarende uddannelse da vi bruger store resurser på uddannelse af ansatte, søger vi ansatte, der kan se sig selv skabe en karriere hos os på sigt. Vi har derfor en karrieretrappe, så man har en konkret mulighed for at dygtiggøre sig og stige i graderne, hvis man har kompetencerne. Søger du kun et job for ½ års tid eller lignende, så skal du ikke sende en ansøgning. En løn, der afspejler vores forventninger til dig og som er præget af din egen indsats Et solidt produkt med mange år på bagen, du som sælger kan stå bag Faste arbejdstider: man-torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-15.30 (vi stopper tidligt om fredagen, så man har mulighed for hyggeligt samvær med kollegaerne i vores fredagsbar) Kort sagt: En mulighed for at du kan udvikles i de bedste rammer og med et resultat, der påvirkes af din egen indsats! Vi ønsker at fortælle dig meget mere om jobbet og Danske Inkasso, så send en ansøgning til Vickie Jørgensen på vjo@danskeinkasso.dk, og så vil vi tage kontakt til dig. Har du spørgsmål til jobbet, så send en sms til 53535560 (Skriv: Dit fulde navn job), og så vil du modtage et uforpligtende opkald om jobbet. Da vi har et søsterselskab i Flensborg, så sælger vi også til det tyske marked. Kan du tale flydende tysk og ønsker at bruge dette i dit arbejde, så noter det i din ansøgning, så fortæller vi gerne om mulighederne. Men det er ikke et krav at kunne tale tysk for at søge ovenstående stilling.

Danske Inkasso er en virksomhed i vækst, som indtil videre har modtaget Gazelleprisen de sidste 6 år i streg, og for at kunne fortsætte denne fremdrift behøver vi derfor flere dygtige sælgere til vores succesfulde salgsteam til salg af vores Inkasso-abonnement. Det er ikke kun lønnen, der er attraktiv hos os. Vi tilbyder gode rammer med en grundig længerevarende uddannelse, både ift. produkt og inkassomarkedet, men også inden for salgsteknik. Vi skal bruge veluddannede sælgere, der er motiverede til at udvikle egne evner, også på sigt. Vi er et ambitiøst team, og derfor er der rig mulighed for at videreudvikle sine kompetencer hos os, hvis man selv har de rette ambitioner og evner bag telefonen. Vi sørger for den rette uddannelse - også når du er en erfaren sælger, du skal bare sørge for den rette indstilling og motivation. Det vil være en fordel med salgserfaring eller telemarketingerfaring, selvom jobbet adskiller sig på flere punkter, det er dog ikke et krav.

Vi forventer, at du:

  • Er dedikeret - og dermed har en høj arbejdsmoral og er 100 % engageret
  • Er målrettet - og dermed virkelig brænder for altid at nå dine salg, og naturligvis er meget målrettet som person og ekstremt resultatorienteret
  • Er innovativ – og dermed er lærevillig, seriøs og ønsker at blive udfordret i dit arbejde
  • Er en person, der både er tålmodig og positiv
  • Kan vise, at du er den fødte sælger, som tager sit arbejde seriøst.

Vi tilbyder:

  • Gode, stabile rammer – og sociale arrangementer, der arrangeres af vores festudvalg
  • Et seriøst arbejdsmiljø, hvor samtaler med kunden er i fokus uden forstyrrelser
  • Længerevarende uddannelse – da vi bruger store resurser på uddannelse af ansatte, søger vi ansatte, der kan se sig selv skabe en karriere hos os på sigt. Vi har derfor en karrieretrappe, så man har en konkret mulighed for at dygtiggøre sig og stige i graderne, hvis man har kompetencerne. Søger du kun et job for ½ års tid eller lignende, så skal du ikke sende en ansøgning.
  • En løn, der afspejler vores forventninger til dig – og som er præget af din egen indsats
  • Et solidt produkt med mange år på bagen, du som sælger kan stå bag
  • Faste arbejdstider: man-torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-15.30 (vi stopper tidligt om fredagen, så man har mulighed for hyggeligt samvær med kollegaerne i vores fredagsbar)
  • Kort sagt: En mulighed for at du kan udvikles i de bedste rammer og med et resultat, der påvirkes af din egen indsats!

Vi ønsker at fortælle dig meget mere om jobbet og Danske Inkasso, så send en ansøgning til Vickie Jørgensen på vjo@danskeinkasso.dk, og så vil vi tage kontakt til dig. Har du spørgsmål til jobbet, så send en sms til 53535560 (Skriv: ”Dit fulde navn” + job), og så vil du modtage et uforpligtende opkald om jobbet.

Da vi har et søsterselskab i Flensborg, så sælger vi også til det tyske marked. Kan du tale flydende tysk og ønsker at bruge dette i dit arbejde, så noter det i din ansøgning, så fortæller vi gerne om mulighederne. Men det er ikke et krav at kunne tale tysk for at søge ovenstående stilling.

DANSKE INKASSO ApSOdense SØ2019-04-10T00:00:002019-05-26T00:00:00
330003991Leder du efter et job med gode karrieremuligheder? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!Robot Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg. Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Derudover er du også medvirkende til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt. Det sætter store krav til dig og din evne til at skabe gode kunderelationer og arbejde professionelt. For at klæde dig godt på til opgaven vil du gennemgå et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du får et indgående kendskab til produkterne og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har et stort fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Hvad tilbyder vi? Som vores nye medarbejder får du: en meget attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs så du kan udvikle dig arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge faste arbejdstider en uformel omgangstone og højt til loftet rig mulighed for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder sjove personalearrangementer frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på holdet skal du kunne nikke genkendende til nedenstående: du har talegaverne i orden du er god til at skabe kunderelationer du arbejder professionelt og du er mødestabil du er ansvars- og kvalitetsbevidst du brænder for salgsbranchen du har et stort vindergen og du gør alt, hvad du kan for at blive nr. 1 Erfaring fra branchen eller lignende jobs er ikke et krav, men vi forventer derimod at du BRÆNDER for salgsbranchen. Er det dig vi mangler på holdet? Så send din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Har du spørgsmål til stillingen? Så er du altid velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg.

Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Derudover er du også medvirkende til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt. Det sætter store krav til dig og din evne til at skabe gode kunderelationer og arbejde professionelt.

For at klæde dig godt på til opgaven vil du gennemgå et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du får et indgående kendskab til produkterne og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har et stort fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning.

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder får du:

  • en meget attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs så du kan udvikle dig
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • en uformel omgangstone og højt til loftet
  • rig mulighed for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder
  • sjove personalearrangementer
  • frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads på holdet skal du kunne nikke genkendende til nedenstående:

  • du har talegaverne i orden
  • du er god til at skabe kunderelationer
  • du arbejder professionelt og du er mødestabil
  • du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • du brænder for salgsbranchen
  • du har et stort vindergen og du gør alt, hvad du kan for at blive nr. 1

Erfaring fra branchen eller lignende jobs er ikke et krav, men vi forventer derimod at du BRÆNDER for salgsbranchen.

Er det dig vi mangler på holdet? Så send din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart.

Har du spørgsmål til stillingen? Så er du altid velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45.


Vi glæder os til at læse din ansøgning!

KEKODE ApSOdense C2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330000998Taler du ordentligt og vil du sælge til det danske B2C-marked? Så er du vores nye salgskonsulent på Call me-opgaven!Robot Hos KEK Sales Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores Call me-hold. Er det dig vi leder efter? Hvad går jobbet ud på? Som salgskonsulent på vores Call me-opgave består din primære arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg til det danske privatmarked. Du vil altså være Call me s stemme udadtil, og det er derfor vigtigt, at du altid fremstår professionel og ansvarsbevidst. Hvad får du? Som vores nye Call me-salgskonsulent får du: fast grundløn samt dags- og månedsbonusser et grundigt oplæringsforløb, hvor du bliver klædt ordentligt på til opgaven løbende salgstræning, hvor du tilegner dig nye salgsteknikker gode kolleager og ledere, der altid er parate til at hjælpe lækker frokostordning med mad udefra sjove personalearrangementer, f.eks. fredagsbarer interne konkurrencer arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på toge og busser faste arbejdstider Hvem er du? Vi leder efter medarbejdere der: har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk brænder for salgsbranchen er ambitiøse og målrettede er konkurrencemindede er ansvarsbevidste og mødestabil altid fremstår professionelt og som møder hver enkelt kunde på kundens niveau Erfaring med telemarketing er en fordel, men ikke et krav. Interesseret? Så send din ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk eller søg telefonisk ved at kontakte hende på hendes direkte nummer (30270869) mandag-fredag. Vi ansætter løbende og der er opstart allerede om få dage. Vi opfordrer alle - om man har erfaring eller ej - til at søge et job ved os!

Hos KEK Sales Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores Call me-hold. Er det dig vi leder efter?

 Hvad går jobbet ud på?

Som salgskonsulent på vores Call me-opgave består din primære arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg til det danske privatmarked. Du vil altså være Call me's stemme udadtil, og det er derfor vigtigt, at du altid fremstår professionel og ansvarsbevidst. 

Hvad får du?

Som vores nye Call me-salgskonsulent får du: 

  • fast grundløn samt dags- og månedsbonusser 
  • et grundigt oplæringsforløb, hvor du bliver klædt ordentligt på til opgaven 
  • løbende salgstræning, hvor du tilegner dig nye salgsteknikker 
  • gode kolleager og ledere, der altid er parate til at hjælpe 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • sjove personalearrangementer, f.eks. fredagsbarer
  • interne konkurrencer 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på toge og busser
  • faste arbejdstider 

Hvem er du?

Vi leder efter medarbejdere der:

  • har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • brænder for salgsbranchen 
  • er ambitiøse og målrettede
  • er konkurrencemindede 
  • er ansvarsbevidste og mødestabil 
  • altid fremstår professionelt og som møder hver enkelt kunde på kundens niveau

Erfaring med telemarketing er en fordel, men ikke et krav. 

Interesseret? 

Så send din ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk eller søg telefonisk ved at kontakte hende på hendes direkte nummer (30270869) mandag-fredag. Vi ansætter løbende og der er opstart allerede om få dage. Vi opfordrer alle - om man har erfaring eller ej - til at søge et job ved os!

KEKODE ApSOdense C2019-04-04T00:00:002019-05-29T00:00:00
329999273Er DU vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven?Robot Vi leder efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europas førende alarmselskab Verisure. Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en klar fordel, men ikke et krav. Alle nye medarbejdere vil nemlig gennemgå et grundigt oplæringsforløb, hvor man får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Derudover vil alle medarbejdere også gennemgå løbende salgstræning. Du er vores nye Verisure-salgskonsulent, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående punkter Du har talegaverne i orden og du er velformuleret på dansk Du formår at skabe gode kunderelationer Du har et højt energiniveau og du elsker at være på Du er ambitiøs og målrettet Du er moden og ansvarsbevidst Hvis du har erfaring med telemarketing og eller salg er det en klar fordel, men dog ikke et krav. Det vigtigste er at du brænder for salg! Alle nye medarbejdere kommer igennem en grundig oplæring, hvor de får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Der vil også være løbende salgstræning. Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af Danmarks mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Derudover får du også En grundig oplæring samt løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv Dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at hjælpe dig Et tæt samarbejde med Verisure, der ofte er i huset Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Faste arbejdstider Billig og lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og tog Interesseret? Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45.

Vi leder efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europas førende alarmselskab Verisure. 

Erfaring med telemarketing og/eller salg af alarmløsninger er en klar fordel, men ikke et krav. Alle nye medarbejdere vil nemlig gennemgå et grundigt oplæringsforløb, hvor man får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Derudover vil alle medarbejdere også gennemgå løbende salgstræning.

Du er vores nye Verisure-salgskonsulent, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående punkter

  • Du har talegaverne i orden og du er velformuleret på dansk
  • Du formår at skabe gode kunderelationer 
  • Du har et højt energiniveau og du elsker at være ”på”
  • Du er ambitiøs og målrettet
  • Du er moden og ansvarsbevidst

Hvis du har erfaring med telemarketing og/eller salg er det en klar fordel, men dog ikke et krav. Det vigtigste er at du brænder for salg! Alle nye medarbejdere kommer igennem en grundig oplæring, hvor de får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Der vil også være løbende salgstræning.  

Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af Danmarks mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn.

Derudover får du også

  • En grundig oplæring samt løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv
  • Dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at hjælpe dig
  • Et tæt samarbejde med Verisure, der ofte er i huset
  • Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Faste arbejdstider
  • Billig og lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og tog

Interesseret?

Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45.

KEKODE ApSOdense C2019-04-02T00:00:002019-05-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Salgskonsulent

Hello Sales Odense IVS

Odense C
Er du ambitiøs og målrettet? og har du tidligere erfaring med telemarketing så er det måske dig vi leder efter. Vi søger lige nu efter 2 dygtige salgskonsulenter til vores kontor i Odense. Da vi har begrænset af plads skal det gerne være folk der al...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Vi søger erfaren salgskonsulent med mulighed for videreudvikling

DANSKE INKASSO ApS

Odense SØ
Danske Inkasso er en virksomhed i vækst, som indtil videre har modtaget Gazelleprisen de sidste 6 år i streg, og for at kunne fortsætte denne fremdrift behøver vi derfor flere dygtige sælgere til vores succesfulde salgsteam til salg af vores Inkasso...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Leder du efter et job med gode karrieremuligheder? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!

KEKODE ApS

Odense C
Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg. Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent e...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Taler du ordentligt og vil du sælge til det danske B2C-marked? Så er du vores nye salgskonsulent på Call me-opgaven!

KEKODE ApS

Odense C
Hos KEK Sales Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores Call me-hold. Er det dig vi leder efter? Hvad går jobbet ud på? Som salgskonsulent på vores Call me-opgave består din primære arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg til det d...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Er DU vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven?

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europas førende alarmselskab Verisure. Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en klar fordel, men ikke et krav. Alle nye medarbejdere ...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019