Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk salgsbackup

 
Stillingen 
Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A/S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse.  Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen.  
 
Opgaver, der hører til stillingen:  
  • Teknisk support til kunder 
  • Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til/fra sælger 
  • Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud 
  • Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører 
  • Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger 
  • Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) 
  • Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation  
  • Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb 
Hvem er du?  
Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk.  
 
Vi tilbyder 
Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer.   
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon + 45 3085 1309. 
 
Om LinearModul A/S 
LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329803297Phoenix-51a17efb12018-05-01T18:00:02.773Teknisk salgsbackup
 
Stillingen 
Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A/S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse.  Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen.  
 
Opgaver, der hører til stillingen:  
  • Teknisk support til kunder 
  • Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til/fra sælger 
  • Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud 
  • Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører 
  • Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger 
  • Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) 
  • Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation  
  • Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb 
Hvem er du?  
Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk.  
 
Vi tilbyder 
Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer.   
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon + 45 3085 1309. 
 
Om LinearModul A/S 
LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk  
2018-06-30T17:50:03.023 Stillingen Med direkte reference til adm. direktør får du en nøglefunktion i LinearModul A S. Du kommer til at sidde med teknisk rådgivning af kunder pr. telefon og e-mail omkring profiler, fittings og færdige konstruktioner. Kunderne vil bl.a. være virksomheder i automations- og maskinindustrien i Danmark. Dit ansvar er at sikre en kort og præcis ordrebehandling fra ordremodtagelse til forsendelse. Du vil i denne proces indgå i dialog med salg, konstruktion og produktion bl.a. omkring deadlines, produktionstider og tekniske løsninger. Det er derfor vigtigt, at du formår at læse tegninger i både 2D og 3D, da disse ofte er udgangspunktet for både den tekniske rådgivning og selve tilbudsgivningen. Opgaver, der hører til stillingen: Teknisk support til kunder Kunde- og ordremodtagelse samt overlevering til fra sælger Udarbejdelse af samt opfølgning på tilbud Indhentning af priser og indkøb hos underleverandører Opfølgning på evt. udeblevne leveringer og sendinger Klargøring af produktionsgrundlag (koordinering af tegninger, indkøb mm.) Dokumentation af færdige projekter, herunder kvalitetskontrol og billeddokumentation Ad hoc kontoropgaver og daglige indkøb Hvem er du? Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse som produktions-, industri- eller maskintekniker el. lign. Vi ser gerne, at du har nogle års erhvervserfaring, men det er ikke afgørende. Det afgørende er, at du formår at lytte til kundens behov og give individuel rådgivning i hver eneste forespørgsel. Du arbejder proaktivt og struktureret og er selvstændig i din opgaveløsning, samtidig med at du formår at sparre med dine kollegaer, når der er udfordringer. Du har lyst til at være en del af en mindre og flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok, og hvor der hver dag er mange bolde i luften. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision eller lign. ERP-system samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Der vil næsten dagligt være dialog med kollegaer i Sverige, hvorfor det også er en fordel hvis du læser og forstår svensk. Vi tilbyder Et spændende miljø i en travl hverdag og en flad organisationsstruktur. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor struktur og ambitioner driver os frem. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer. Ansøgning JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon 45 3085 1309. Om LinearModul A S LinearModul startede i 1989 og er en del af Aluflex Group som er ejet af Indutrade AB. LinearModul har siden starten, udviklet sig til at være en kompetent samarbejdspartner til den danske automationsindustri. Vi har i dag indgående kendskab og erfaringer baseret på de talrige løsninger vi har været involveret i, erfaringerne giver os et stabilt fundament til vor vision for fremtiden. Læs mere på: www.linearmodul.dk10Phoenix51a17efb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=144191&DepartmentId=18983&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3233307JKS A/S11Jarlsberggade 155000Odense CDKDanmarkORS/51a17efb_logo.pngORS/Small/51a17efb_logo.png155.4024632010.37859780DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent563327JksHrManagerSpecialpakke 10011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51a17efb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeknisk salgsbackup1Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg354723114tsa@jks.dkDKDanmarkDKDanmark330126276Sælger til Sjælland og Sydsverige hos PREGOBasic Er du på jagt efter en spændende salgsrolle? Har du sælgerblod i årerne, og vil du være en del af en spændende virksomhed, hvor frihedsgraden er stor? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Drives du af at skabe resultater, og trives du med at sælge til detailbutikker? PREGO er et internationalt mærke af premium solbriller og brillestel, kombineret med design af modedesigner Karen Simonsen og racerkører Tom Kristensen. Hos PREGO sætter du barren højt, du er sparringspartner til dine kunder, og du rådgiver og skaber dit mersalg. Du sikrer fastholdelse og udvikling af kundeporteføljen, altid med fokus på at skabe værdi for kunderne. Om jobbet Du tilbydes en stilling, hvor du har stor medindflydelse på din egen arbejdsdag. Det er din opgave at sikre salget via kontinuerlige besøg hos nye og eksisterende kunder. Rådgivning af dine kunder Salg af kollektioner Løsningssalg Planlægning af egen hverdag Booking af egne møder Dine kunder kan være optikere med rammeaftaler eller stormagasiner og mellemstore modebutikker kæder mm. Du deltager i 4-5 messer om året, som foregår i weekenderne. Derudover skal du beregne mange rejsedage om året, hvor der kan forekomme overnatninger, fx en hel uge i Sydsverige. Du deltager også i fælles salgsmøder i Odense en gang om måneden. Du tilbydes grundløn samt provision. Gulpladebil, iPad og mobil. Hvordan skaber du succes i jobbet? Du elsker at etablere gode kunderelationer, du er selvkørende og drevet af et solidt købmandskab, og du lader dig ikke slå ud af en afvisning. Du er den rådgivende sælgertype, og du får et kick af at skabe forandringer for dine kunder. Du formår at vide, hvad der sælger bedst og ikke mindst hvordan. Du skaber mulighederne, og du har stor indflydelse på at skabe nytænkning i markedet samt for PREGO og dermed udvide dit kundepotentiale. Er du med til at øge markedsandele og bevare den sunde og stærke forretning så får du succesen i jobbet! Derudover forventer vi, at du: Er god til at tale med forskellige typer mennesker Tænker ud af boksen Har den personlige gennemslagskraft til at skabe salgssuccesen Har en god portion selvstændighed og forstår vigtigheden af et godt salg Trives med en selvstændig arbejdsdag Formår at lukke ordren Brancheerfaring er ikke et krav, så længe du er topmotiveret, arbejder målbevidst og er handlekraftig. Derudovre er du erfaren bruger af Office-pakken, og du er rutineret i dansk og engelsk mundtligt og skriftligt samt forstår og taler skandinavisk. Om PREGO PREGO er etableret i 1966, familieejet gennem 3 generationer og specialiseret i design af briller. De kombinerer mere end 50 års erfaring i brillebranchen med en krystalklar mission om at tilbyde de bedst mulige kvalitetsprøvede materialer til rimelige priser. PREGO er designet i Danmark med international inspiration, så deres kollektion repræsenterer de aktuelle internationale trends både inden for high fashion og klassiske flerårige designs. De samarbejder internationalt med de bedste optikere, og de er repræsenteret i 30 lande. Se mere om PREGO på: www.prego.dk Vi ser frem til at høre fra dig! JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for PREGO, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Carina Due på tlf. 45 2329 4411Er du på jagt efter en spændende salgsrolle? Har du sælgerblod i årerne, og vil du være en del af en spændende virksomhed, hvor frihedsgraden er stor? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Drives du af at skabe resultater, og trives du med at sælge til detailbutikker?

 

 

PREGO er et internationalt mærke af premium solbriller og brillestel, kombineret med design af modedesigner Karen Simonsen og racerkører Tom Kristensen. Hos PREGO sætter du barren højt, du er sparringspartner til dine kunder, og du rådgiver og skaber dit mersalg. Du sikrer fastholdelse og udvikling af kundeporteføljen, altid med fokus på at skabe værdi for kunderne.  

 

Om jobbet
Du tilbydes en stilling, hvor du har stor medindflydelse på din egen arbejdsdag. Det er din opgave at sikre salget via kontinuerlige besøg hos nye og eksisterende kunder.

  • Rådgivning af dine kunder
  • Salg af kollektioner
  • Løsningssalg
  • Planlægning af egen hverdag
  • Booking af egne møder

Dine kunder kan være optikere med rammeaftaler eller stormagasiner og mellemstore modebutikker/kæder mm. 
Du deltager i 4-5 messer om året, som foregår i weekenderne. Derudover skal du beregne mange rejsedage om året, hvor der kan forekomme overnatninger, fx en hel uge i Sydsverige. Du deltager også i fælles salgsmøder i Odense en gang om måneden. 

Du tilbydes grundløn samt provision. Gulpladebil, iPad og mobil. 

 

Hvordan skaber du succes i jobbet?
Du elsker at etablere gode kunderelationer, du er selvkørende og drevet af et solidt købmandskab, og du lader dig ikke slå ud af en afvisning. Du er den rådgivende sælgertype, og du får et kick af at skabe forandringer for dine kunder. Du formår at vide, hvad der sælger bedst og ikke mindst hvordan. Du skaber mulighederne, og du har stor indflydelse på at skabe nytænkning i markedet samt for PREGO og dermed udvide dit kundepotentiale. 

Er du med til at øge markedsandele og bevare den sunde og stærke forretning – så får du succesen i jobbet!

Derudover forventer vi, at du:  

  • Er god til at tale med forskellige typer mennesker
  • Tænker ud af boksen
  • Har den personlige gennemslagskraft til at skabe salgssuccesen
  • Har en god portion selvstændighed og forstår vigtigheden af et godt salg
  • Trives med en selvstændig arbejdsdag 
  • Formår at lukke ordren

Brancheerfaring er ikke et krav, så længe du er topmotiveret, arbejder målbevidst og er handlekraftig. 

Derudovre er du erfaren bruger af Office-pakken, og du er rutineret i dansk og engelsk mundtligt og skriftligt samt forstår og taler skandinavisk. 
 

Om PREGO
PREGO er etableret i 1966, familieejet gennem 3 generationer og specialiseret i design af briller. De kombinerer mere end 50 års erfaring i brillebranchen med en krystalklar mission om at tilbyde de bedst mulige kvalitetsprøvede materialer til rimelige priser. PREGO er designet i Danmark med international inspiration, så deres kollektion repræsenterer de aktuelle internationale trends både inden for high fashion og klassiske flerårige designs. De samarbejder internationalt med de bedste optikere, og de er repræsenteret i 30 lande. 

Se mere om PREGO på: www.prego.dk
 

Vi ser frem til at høre fra dig! 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for PREGO, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. 

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Carina Due på tlf. +45 2329 4411

ORS/Small/d95a167d_logo.pngJKS A/SOdense C2019-11-18T16:03:01.3132019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger til Sjælland og Sydsverige hos PREGO

JKS A/S

Odense C
Er du på jagt efter en spændende salgsrolle? Har du sælgerblod i årerne, og vil du være en del af en spændende virksomhed, hvor frihedsgraden er stor? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Drives du af ...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019