Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk Salgskoordinator til Dansk Portservice

Har du en god teknisk forståelse, og er du god til at formidle din viden? Brænder du for at yde den bedste kundeservice? Så er du måske Dansk Portservices kommende Salgskoordinator?


Hos Dansk Portservice tilbyder vi montage, service og vedligeholdelse af alle porttyper, ramper, sluser, automatiske døre mm. Hos os har vi fokus på kundernes tilfredshed, service i topklasse og konkurrencedygtige priser, så vi til enhver tid er den oplagte samarbejdspartner indenfor branchen. Vi dækker hele Danmark, og vores kunder tæller alt fra industrivirksomheder til private.


Stillingen
Som Teknisk Salgskoordinator i Dansk Portservice får du en bred kontaktflade til vores kunder og samarbejdspartnere. Det bliver dit ansvar i samarbejde med teamet, de eksterne sælgere og servicemontører at sikre et højt serviceniveau, så hver enkelt kunde oplever mødet med Dansk Portservice som positivt og løsningsorienteret.

I jobbet som Teknisk Salgskoordinator vil det typisk være dig, der er kundens første møde, enten via telefon eller mail. Det vil derfor være dig, der giver teknisk vejledning og foretager salg til kunder. Det vil samtidig også være dig, der udarbejder tilbud på produkter, projekter og serviceaftaler.


Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:
  • Vejlede og servicere kunder og montører via telefon og mail
  • Udarbejde tilbud (på dansk/engelsk/tysk)
  • Fakturere
  • Udførelse af montagekoordinering
  • Assistere i forbindelse med opdatering af vores webshop
  • Ekspedition af reservedele.

Din profil
Du er uddannet kontorassistent eller har en intern salgsuddannelse, og du har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor port-området eller et andet teknisk orienteret område. Du har en god teknisk forståelse og du kan formidle på en måde, så spørgsmål bliver besvaret så korrekt og hurtigt som muligt. Desuden er det vigtigt, at du har erfaring med administrativt arbejde og kan organisere opgaver effektivt og i samarbejde med kollegaer.


Kvalifikationer
  • Teknisk viden og er omhyggelig i dit arbejde
  • Kan have mange bolde i luften
  • Er løsningsorienteret – en troubleshooter
  • Er god til at være i dialog med kunden
  • Afslutter dine arbejdsopgaver
  • Behersker flydende dansk i skrift og tale
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale.

Du har en positiv tilgang til dine omgivelser, er proaktiv og løsningsorienteret. Dit engagement er smittende, du motiveres af glade og tilfredse kunder og du brænder for at yde den bedste kundeservice. Du er et ordensmenneske og sætter en ære i at færdiggøre dine arbejdsopgaver, men du evner samtidig selvstændigt at prioritere dine daglige arbejdsopgaver løbende.


Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Kamp Mortensen fra Zubstanz på tlf. 2548 8050 eller mail skm@zubstanz.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://zubstanz.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.