Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk servicemedarbejder / pedelmedhjælper

Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder/pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen.

Jobprofil

I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver:

  • vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads
  • indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver
  • tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj
  • flytning og opstilling af inventar
  • tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer
  • åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer
  • tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald

Personprofil

Vi lægger stor vægt på følgende:

  • du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer
  • du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler
  • du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag
  • du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere
  • du er i fysisk god form, smilende og udadvendt
  • du har b-kørekort
  • du bor i nærheden af skolen

Løn- og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen.

Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F.

Ansøgning

Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes ”Teknisk servicemedarbejder” i emnefeltet.

Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033633Phoenix-364d75cf12019-06-04T00:00:00Teknisk servicemedarbejder / pedelmedhjælper

Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder/pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen.

Jobprofil

I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver:

  • vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads
  • indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver
  • tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj
  • flytning og opstilling af inventar
  • tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer
  • åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer
  • tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald

Personprofil

Vi lægger stor vægt på følgende:

  • du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer
  • du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler
  • du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag
  • du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere
  • du er i fysisk god form, smilende og udadvendt
  • du har b-kørekort
  • du bor i nærheden af skolen

Løn- og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen.

Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F.

Ansøgning

Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes ”Teknisk servicemedarbejder” i emnefeltet.

Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.

2019-06-15T01:00:32.390 Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen. Jobprofil I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver: vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj flytning og opstilling af inventar tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald Personprofil Vi lægger stor vægt på følgende: du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere du er i fysisk god form, smilende og udadvendt du har b-kørekort du bor i nærheden af skolen Løn- og ansættelsesvilkår Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen. Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen. Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F. Ansøgning Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes Teknisk servicemedarbejder i emnefeltet. Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.11jobnet364d75cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3536787HADERSLEV HANDELSSKOLE11Kroghs Kobbel 26100HaderslevDKDanmark0job@hhs.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent769303JobNet4995837499583710028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/5.jpgTeknisk servicemedarbejder / pedelmedhjælper12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361938000job@hhs.dkjob@hhs.dkDKDanmarkDKDanmark330106492Chauffør/teknisk servicemedarbejder til HjælpemiddelHusetBasic Vi søger snarest muligt en chauffør teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer. HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og reparation. Der er 7 fast ansatte og 4 i flexjob på lageret, der arbejder tæt sammen med ergo- og fysioterapeuter i HjælpemiddelHuset. Dine primære opgaver er : Afhentning og udbringning af hjælpemidler Monteringsopgaver f.eks. opsætning af støttegreb, nøglebokse, gummiramper m.m. Lettere reparationsopgaver, Bekey, m.m. Plukning mærkning af hjælpemidler på lageret og lagerstyring Planlægning af kørsel, herunder lave aftaler med personale og borgere om leverings afhentningstidspunkt Vi forventer, at du har hænderne godt skruet på har kørekort til personbil er serviceminded og i stand til at klare fysiske opgaver (fx løft)? tager medansvar for opgaverne, er fleksibel, f.eks. ved akutte opgaver. kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde har ordenssans har lyst til at bidrage positivt og aktivt til det sociale miljø på arbejdspladsen er vant til at arbejde med pc kan lide at arbejde med mennesker Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for teknisk service indgået mellem KL, FOA og 3F. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til driftsleder Sophus Toft på 5144 0995 Ansøgning Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende.

Vi søger snarest muligt en chauffør/teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer.

HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og reparation.

Der er 7 fast ansatte og 4 i flexjob på lageret, der arbejder tæt sammen med ergo- og fysioterapeuter i HjælpemiddelHuset.

Dine primære opgaver er :

  • Afhentning og udbringning af hjælpemidler
  • Monteringsopgaver – f.eks. opsætning af støttegreb, nøglebokse, gummiramper m.m.
  • Lettere reparationsopgaver, Bekey, m.m.
  • Plukning / mærkning af hjælpemidler på lageret og lagerstyring
  • Planlægning af kørsel, herunder lave aftaler med personale og borgere om leverings/afhentningstidspunkt

Vi forventer, at du 

  • har "hænderne godt skruet på"
  • har kørekort til personbil
  • er serviceminded og i stand til at klare fysiske opgaver (fx løft)?
  • tager medansvar for opgaverne, er fleksibel, f.eks. ved akutte opgaver.
  • kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde
  • har ordenssans
  • har lyst til at bidrage positivt og aktivt til det sociale miljø på arbejdspladsen
  • er vant til at arbejde med pc
  • kan lide at arbejde med mennesker

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for teknisk service indgået mellem KL, FOA og 3F.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til driftsleder Sophus Toft på 5144 0995

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2019. 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende.

ORS/Small/4ed3c319_logo.pngHjælpemiddelHusetRødekro2019-10-14T14:00:52.7172019-10-28T00:00:00
330100840Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaverBasic Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid: Mandage: kl. 13.00-19.00 Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00 I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde. I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive: At lave drikkevarevogn Servere mad til vores patienter og samle bakker ind Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine Tømme og vaske urene senge samt redde dem op Lægge linned på plads Daglig oprydning Rengøringsopgaver Fylde depotvarer op Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot Bestille puder og dyner Sende diverse materialer til patienter Diverse ad hoc opgaver Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus -bevis. Som servicemedarbejder hos os, skal du: Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit Have en god kontakt til vores patienter Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes Kunne bevare et godt overblik Være idérig og se muligheder For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48. Ansøgningsfrist d. 24. oktober Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 – 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid:

Mandage: kl. 13.00-19.00

Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00

I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde.

I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive:

  • At lave drikkevarevogn
  • Servere mad til vores patienter og samle bakker ind
  • Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine
  • Tømme og vaske urene senge samt redde dem op
  • Lægge linned på plads
  • Daglig oprydning
  • Rengøringsopgaver
  • Fylde depotvarer op
  • Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot
  • Bestille puder og dyner
  • Sende diverse materialer til patienter
  • Diverse ad hoc opgaver

 

Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus/-bevis.

Som servicemedarbejder hos os, skal du:

  • Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit
  • Have en god kontakt til vores patienter
  • Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone
  • Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt
  •  Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes
  • Kunne bevare et godt overblik
  • Være idérig og se muligheder

 

For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48.

Ansøgningsfrist d. 24. oktober

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

 

 

 

 

 

 

 

ORS/Small/ffb8eacd_logo.pngUrinvejskirurgi, Vejle SygehusVejle2019-10-04T12:05:05.1602019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chauffør/teknisk servicemedarbejder til HjælpemiddelHuset

HjælpemiddelHuset

Rødekro
Vi søger snarest muligt en chauffør teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer. HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og r...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaver

Urinvejskirurgi, Vejle Sygehus

Vejle
Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi fo...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019