Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk servicemedarbejder / pedelmedhjælper

Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder/pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen.

Jobprofil

I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver:

  • vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads
  • indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver
  • tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj
  • flytning og opstilling af inventar
  • tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer
  • åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer
  • tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald

Personprofil

Vi lægger stor vægt på følgende:

  • du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer
  • du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler
  • du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag
  • du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere
  • du er i fysisk god form, smilende og udadvendt
  • du har b-kørekort
  • du bor i nærheden af skolen

Løn- og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen.

Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F.

Ansøgning

Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes ”Teknisk servicemedarbejder” i emnefeltet.

Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033633Phoenix-364d75cf12019-06-04T00:00:00Teknisk servicemedarbejder / pedelmedhjælper

Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder/pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen.

Jobprofil

I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver:

  • vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads
  • indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver
  • tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj
  • flytning og opstilling af inventar
  • tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer
  • åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer
  • tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald

Personprofil

Vi lægger stor vægt på følgende:

  • du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer
  • du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler
  • du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag
  • du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere
  • du er i fysisk god form, smilende og udadvendt
  • du har b-kørekort
  • du bor i nærheden af skolen

Løn- og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen.

Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F.

Ansøgning

Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes ”Teknisk servicemedarbejder” i emnefeltet.

Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.

2019-06-15T01:00:32.390 Haderlev Handelsskole søger en teknisk servicemedarbejder pedelmedhjælper til en fast stilling på 20 timer om ugen. Jobprofil I samarbejde med skolens tekniske serviceleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver: vedligeholdelse og renholdelse af grønne områder, stier og parkeringsplads indvendig vedligeholdelse herunder mindre håndværksmæssige opgaver tilsyn og renholdelse af maskiner og værktøj flytning og opstilling af inventar tilsyn ved elevfester og andre elevarrangementer åbning og lukning af skolen på hverdage og efter aftenarrangementer tilkaldevagt ved glatførebekæmpelse, snerydning og alarmopkald Personprofil Vi lægger stor vægt på følgende: du har erfaring inden for vedligeholdelse af bygninger og grønne arealer du har erfaring med brug af traktor, maskiner, håndværktøj og værnemidler du har hænderne skruet rigtigt godt på og har et godt håndelag du trives i en livlig organisation omgivet af elever og undervisere du er i fysisk god form, smilende og udadvendt du har b-kørekort du bor i nærheden af skolen Løn- og ansættelsesvilkår Den gennemsnitlige arbejdstid udgør 20 timer om ugen. Arbejdstiden er fra mandag - torsdag fra kl. 12.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Hver anden fredag er arbejdsfri. Der vil være 2-3 lukkevagter om ugen. Ansøgere med ønske om ansættelse i fleksjob vil også kunne komme i betragtning til stillingen. Tiltrædelse efter aftale og ansættelse i henhold til organisationsaftale mellem Finansministertiet og 3F. Ansøgning Ansøgning sendes til job@hhs.dk senest den 14. juni 2019 og mærkes Teknisk servicemedarbejder i emnefeltet. Yderligere oplysninger fås ved teknisk serviceleder Lars de Vos Hübbe på telefon 73 52 02 67 på hverdage inden kl. 14.00.11jobnet364d75cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3536787HADERSLEV HANDELSSKOLE11Kroghs Kobbel 26100HaderslevDKDanmark0job@hhs.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent769303JobNet4995837499583710028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364d75cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/5.jpgBrænder du for at blive Servicemedarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361938000job@hhs.dkjob@hhs.dkDKDanmarkDKDanmark330042104Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstillingRobot Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter. Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig. Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter. Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger. Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig. Vi forventer, at du: Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Har lyst til at yde god og professionel service Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage. Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk Kan fremvise en straffeattest Dit overordnet ansvar bliver, at: Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside Lave, sende og fakturere gavekort Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Vi tilbyder: Dygtige og gode kollegaer Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet. Opstart 5. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk

Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter.

Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig.

Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter.

Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger.

Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig.

 

Vi forventer, at du:

  • Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende
  • Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst
  • Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt.  
  • Har lyst til at yde god og professionel service
  • Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage.
  • Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk
  • Kan fremvise en straffeattest

Dit overordnet ansvar bliver, at:

  • Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe
  • Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside
  • Lave, sende og fakturere gavekort
  • Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor
  • Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal
  • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet.

Opstart 5. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen:
Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

FLAMMEN DK ApSKolding2019-06-12T00:00:002019-07-14T00:00:00
330032963Afløser servicemedarbejder søges...Robot Sætter du pris på at skabe god stemning via venlig og imødekommendeservice? Og har du et glimt i øjet og smil på læben også når der er travlt? Landal Søhøjlandet ligger smukt placeret i de Gjernske bakker. Den familievenlige feriepark indbyder til sjove oplevelser, når der skal holdes ferie med hele familien. Landal Søhøjlandet omfatter bl.a. et tropisk badeland med vandrutsjebane, aktivitetsværksted, minigolf og familierestauranter. Hos Landal Søhøjlandet kan gæsten få præcis den ferie, som de ønsker. Læs mere om Landal Søhøjlandet på www.landal.dk park sohojlandet. Arbejdsopgaver:- Servering i restaurant, information og kiosk- Gæstekontakt- Mersalg Vi tilbyder:- At du bliver en del af feriekæden Landal GreenParks, som omfatter 5 ferieparker i Danmark og mere end 85 i resten af Europa- En spændende stilling, hvor du sammen med din leder og dit team, forventes at skabe unikkeresultater, som kan ses og mærkes- At blive en del af en flad organisation med fokus på gensidig feedback- Et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden- Fast timeløn og favorable personalegoder Vi forventer, at:- Du er loyal, mødestabil og har erfaring med servering- Du er indforstået med primært at arbejde i weekender, ferier samt helligdage- Du kan arbejde både selvstændigt og i et team- Du har overblik og samtidig øje for detaljer- Du ved, at gæsterne er det vigtigste i din arbejdsdag og du er fuld af positiv energi- Du kan holde hovedet koldt, også når der er travlt- Du kan se dig selv være en del af Landal i minimum 1 år- Du kan tale dansk, engelsk og gerne flere sprog Lyder jobbet spændende?For mere information om stillingen og ansøgning af stillingen, kontakt venligst HR på e-mailjobs.denmark@landal.com. Emnefelt: Servicemedarbejder SH Vi ønsker at modtage alle ansøgninger via mail. Vi afholder løbende samtaler.

Sætter du pris på at skabe god stemning via venlig og imødekommende
service? Og har du et glimt i øjet og smil på læben – også når der er travlt?

Landal Søhøjlandet ligger smukt placeret i de Gjernske bakker. Den familievenlige feriepark indbyder til sjove oplevelser, når der skal holdes ferie med hele familien. Landal Søhøjlandet omfatter bl.a. et tropisk badeland med vandrutsjebane, aktivitetsværksted, minigolf og familierestauranter. Hos Landal Søhøjlandet kan gæsten få præcis den ferie, som de ønsker. Læs mere om Landal Søhøjlandet på www.landal.dk/park/sohojlandet.

Arbejdsopgaver:
- Servering i restaurant, information og kiosk
- Gæstekontakt
- Mersalg


Vi tilbyder:
- At du bliver en del af feriekæden Landal GreenParks, som omfatter 5 ferieparker i Danmark og mere end 85 i resten af Europa
- En spændende stilling, hvor du sammen med din leder og dit team, forventes at skabe unikkeresultater, som kan ses og mærkes
- At blive en del af en flad organisation med fokus på gensidig feedback
- Et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden
- Fast timeløn og favorable personalegoder

Vi forventer, at:
- Du er loyal, mødestabil og har erfaring med servering
- Du er indforstået med primært at arbejde i weekender, ferier samt helligdage
- Du kan arbejde både selvstændigt og i et team
- Du har overblik og samtidig øje for detaljer
- Du ved, at gæsterne er det vigtigste i din arbejdsdag og du er fuld af positiv energi
- Du kan holde hovedet koldt, også når der er travlt
- Du kan se dig selv være en del af Landal i minimum 1 år
- Du kan tale dansk, engelsk og gerne flere sprog


Lyder jobbet spændende?
For mere information om stillingen og ansøgning af stillingen, kontakt venligst HR på e-mail
jobs.denmark@landal.com. Emnefelt: "Servicemedarbejder SH"
Vi ønsker at modtage alle ansøgninger via mail. Vi afholder løbende samtaler.

Landal Greenparks ApSGjern2019-05-28T00:00:002019-07-23T00:00:00
330030345Vi søger dygtige servicemedarbejdereRobot KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl mangler på badeværelset, efter at de er afleveret til kunden, samt div. andre løbende serviceopgaver som f.eks. 1. års gennemgang og 5. års gennemgang. Du har erfaring fra byggebranchen, og har hænderne og hovedet godt skruet på. Du er en erfaren VVS er eller murer maler tømrer selvlært håndværker. Du kan arbejde i et team af dygtige servicefolk på vore projekter på Sjælland. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service og er god til at løse opgaver med fokus på kvalitet og tid. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det oftest går stærkt! DINE OPGAVER HOS BADELEMENT: Ad hoc-opgaver indenfor vvs, maler, tømrer, murer Du er kvalitetsbevidst og serviceminded Du har stor teknisk, faglig og social kompetence Har kørekort B VI TILBYDER: En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed Gensidige krav og forventninger med vægt på loyalitet, etik og ansvarsfølelse Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 mobil: 20142572 Send din ansøgning til: job@badelement.dk snarest. Der afholdes samtaler løbende. Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 9.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. Det letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE?

Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl/mangler på badeværelset, efter at de er afleveret til kunden, samt div. andre løbende serviceopgaver som f.eks. 1. års gennemgang og 5. års gennemgang.

Du har erfaring fra byggebranchen, og har hænderne og hovedet godt skruet på. Du er en erfaren VVS’er eller murer/maler/tømrer/selvlært håndværker.  

Du kan arbejde i et team af dygtige servicefolk på vore projekter på Sjælland. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service og er god til at løse opgaver med fokus på kvalitet og tid.

Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det oftest går stærkt!

DINE OPGAVER HOS BADELEMENT:

  • Ad hoc-opgaver indenfor vvs, maler, tømrer, murer
  • Du er kvalitetsbevidst og serviceminded
  • Du har stor teknisk, faglig og social kompetence
  • Har kørekort B

VI TILBYDER:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed
  • Gensidige krav og forventninger med vægt på loyalitet, etik og ansvarsfølelse

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 – mobil: 20142572

Send din ansøgning til: job@badelement.dk snarest. Der afholdes samtaler løbende.

Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 9.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. Det letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.

BADELEMENT A/SHorsens2019-06-04T00:00:002019-07-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstilling

FLAMMEN DK ApS

Kolding
Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter. Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og ...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:14. juli 2019

Afløser servicemedarbejder søges...

Landal Greenparks ApS

Gjern
Sætter du pris på at skabe god stemning via venlig og imødekommendeservice? Og har du et glimt i øjet og smil på læben også når der er travlt? Landal Søhøjlandet ligger smukt placeret i de Gjernske bakker. Den familievenlige feriepark indbyder til s...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Vi søger dygtige servicemedarbejdere

BADELEMENT A/S

Horsens
KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl mangler på badeværelset, e...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019