Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk servicemedarbejder søges til København

HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København

Har du hænderne "skruet" ordentligt på og trives du i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde?

Så er du måske en af vores kommende medarbejdere.

Der er tale om både korte og længerevarende vikariater med gode muligheder for forlængelse af vikariatet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15.


Personlige kvalifikationer:

• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk
• Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Det er et krav at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Opgaver kan være:

• Køre biler til serviceeftersyn
• Interne flytteopgaver
• Affaldshåndtering
• Leverandør- og varemodtagelse
• Posthåndtering
• Div. Viceværts- og handymand opgaver


Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Du lønnes efter overenskomst. Vi indkalder hurtigst muligt kandidater til samtale. Hvis du er interesseret så send allerede dit CV i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

HumanizeR er en 100% danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en stategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger indenfor økonomi, administration, køkken(kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024348Phoenix-e403919d12019-05-14T00:00:00Teknisk servicemedarbejder søges til København

HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København

Har du hænderne "skruet" ordentligt på og trives du i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde?

Så er du måske en af vores kommende medarbejdere.

Der er tale om både korte og længerevarende vikariater med gode muligheder for forlængelse af vikariatet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15.


Personlige kvalifikationer:

• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk
• Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Det er et krav at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Opgaver kan være:

• Køre biler til serviceeftersyn
• Interne flytteopgaver
• Affaldshåndtering
• Leverandør- og varemodtagelse
• Posthåndtering
• Div. Viceværts- og handymand opgaver


Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Du lønnes efter overenskomst. Vi indkalder hurtigst muligt kandidater til samtale. Hvis du er interesseret så send allerede dit CV i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

HumanizeR er en 100% danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en stategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger indenfor økonomi, administration, køkken(kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.

2019-06-15T00:59:51.687 HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København Har du hænderne skruet ordentligt på og trives du i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde? Så er du måske en af vores kommende medarbejdere. Der er tale om både korte og længerevarende vikariater med gode muligheder for forlængelse af vikariatet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15. Personlige kvalifikationer: • Du skal kunne tale, læse og forstå dansk • Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat • Det er et krav at du har B-kørekort • IT på brugerniveau, Excel og Outlook Opgaver kan være: • Køre biler til serviceeftersyn • Interne flytteopgaver • Affaldshåndtering • Leverandør- og varemodtagelse • Posthåndtering • Div. Viceværts- og handymand opgaver Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises. Du lønnes efter overenskomst. Vi indkalder hurtigst muligt kandidater til samtale. Hvis du er interesseret så send allerede dit CV i dag, vi glæder os til at høre fra dig. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en stategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger indenfor økonomi, administration, køkken(kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.11jobnete403919d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://humanizer.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/438530EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3527490Humanizer11Adelgade 6A2100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset760987JobNet4988788498878810014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e403919dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e403919dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e403919d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e403919d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361811907AnjaKbh@pshr.dkDKDanmarkDKDanmark330040105Teknisk servicemedarbejder søges til OdenseRobot HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på. Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret for vognparken og skal her klargøre biler. Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Arbejdsugen er på 30 timer og timerne er fordelt mellem kl. 07.00 15.00. Opstart mandag d. 17. juni 2019. Hvad forventer vi af dig? • Du skal kunne tale, læse og forstå dansk, da brugsanvisningerne på arbejdspladsen er på dansk • Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat • Have lyst til at lave forefaldende opgaver • Det er et krav at du har B-kørekort • IT på brugerniveau, Excel og Outlook Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises. Er det dig vi står og mangler? Så send os en ansøgning og dit CV til os, og meget gerne med billede på. Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes gennem linket. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for Økonomi, administration, køkken kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.?

HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på.

Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret for vognparken og skal her klargøre biler.

Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Arbejdsugen er på 30 timer og timerne er fordelt mellem kl. 07.00 – 15.00. Opstart mandag d. 17. juni 2019.

Hvad forventer vi af dig?
• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk, da brugsanvisningerne på arbejdspladsen er på dansk
• Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Have lyst til at lave forefaldende opgaver
• Det er et krav at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Er det dig vi står og mangler?
Så send os en ansøgning og dit CV til os, og meget gerne med billede på.


Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes gennem linket.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for Økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.?

HumanizerOdense C2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330043627Servicemedarbejder u.18 år, GlostrupBasic Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet. Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken.. Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK s og dansk erhvervs overenskomst. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. 

Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! 

Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup.

Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.  

Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne

Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken..  

Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK's og dansk erhvervs overenskomst.

Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

ORS/Small/e0fc3318_logo.pngGlostrup, Harald NyborgGlostrup2019-06-14T14:01:04.7272019-07-19T00:00:00
330016508Servicemedarbejder til ejendomsserviceRobot Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver. Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A/S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2019-05-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
330048916Kreativ og alsidig servicemedarbejder til Service Center CPHRobot Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det. Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfor en engageret Servicemedarbejder til Alfa Laval Nordic i Søborg København Vil du være med til at udvikle og drive vores nye servicecenter i Søborg København? Vores servicecenter står for reparation service af HSS seperatorer og Decantere. Vores ambition er, at blive et world-class servicecenter for Alfa Laval og vores kunder. Jobbet Jobbet er alsidigt og fleksibelt, kræver energi og styrke, og at du har overblik over dine mange opgaver. Du tænker kreativt og ser muligheder for forbedringer og vil være med til at udvikle vores servicecenter. Du skal have lyst til at udvikle dig indenfor vores område og med de kompetencer, det kræver at være en del af vores servicecenter. Intern oplæring vil finde sted. Primære opgaver Ansvarlig for vores rengøringsområde og sikre et flow i området Hjælpe til med opgaver, som kan være fysisk krævende Oprydningsopgaver som tømme skrald og sikre, at vores områder er pæne Du vil i tæt samarbejde med dine 13 kollegaer sikre, at vi overholder vores leverings- og kvalitetsmål for at sikre tilfredse kunder. Hvem er du? Du har mod på en hektisk og varieret hverdag, hvor dagen, planlægning og prioritering ofte ændrer sig fra morgen til eftermiddag. Teamwork og holdånd er meget vigtigt for os i den travle hverdag, så du skal kunne kommunikere åbent, sparre og fungere med hele teamet. Baggrund Du er må gerne være ufaglært, men uddannelse som smed, maskinarbejder eller lignende er ingen hindring. Erfaring med det grove er et krav, da visse opgaver er fysisk krævende, og du skal kunne passe på dig selv. Du har erfaring med forefaldende arbejde og er vant til at prioritere din arbejdsdag ud fra fælles planlægning. Dine IT-kundskaber er på bruger niveau, da vi rapporterer i systemer dagligt. Har du engelskkundskaber på brugerniveau, vil det være en fordel men ikke et krav. Praktikaliteter Servicecenteret ligger i Søborg, Maskinvej 5. Du refererer til Service Center Manager. For yderligere information om jobbet kontakt Dan Damgaard, Service Center Manager 45 28 44 26 19 eller Åsa Ransmyr, HR Manager, 46 733 66 53 17 Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette. Ansøgning samt CV sendes via link senest d. 30. juni 2019

Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det.  Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfor en engageret Servicemedarbejder til Alfa Laval Nordic i Søborg/København

Vil du være med til at udvikle og drive vores nye servicecenter i Søborg/København?
Vores servicecenter står for reparation/service af HSS seperatorer og Decantere. Vores ambition er, at blive et world-class servicecenter for Alfa Laval og vores kunder.

Jobbet
Jobbet er alsidigt og fleksibelt, kræver energi og styrke, og at du har overblik over dine mange opgaver.
Du tænker kreativt og ser muligheder for forbedringer og vil være med til at udvikle vores servicecenter.

Du skal have lyst til at udvikle dig indenfor vores område og med de kompetencer, det kræver at være en del af vores servicecenter. Intern oplæring vil finde sted.

Primære opgaver

  • Ansvarlig for vores rengøringsområde og sikre et flow i området
  • Hjælpe til med opgaver, som kan være fysisk krævende
  • Oprydningsopgaver som tømme skrald og sikre, at vores områder er pæne

 
Du vil i tæt samarbejde med dine 13 kollegaer sikre, at vi overholder vores leverings- og kvalitetsmål for at sikre tilfredse kunder.

Hvem er du?
Du har mod på en hektisk og varieret hverdag, hvor dagen, planlægning og prioritering ofte ændrer sig fra morgen til eftermiddag.
Teamwork og holdånd er meget vigtigt for os i den travle hverdag, så du skal kunne kommunikere åbent, sparre og fungere med hele teamet.

Baggrund
Du er må gerne være ufaglært, men uddannelse som smed, maskinarbejder eller lignende er ingen hindring.
Erfaring med det grove er et krav, da visse opgaver er fysisk krævende, og du skal kunne passe på dig selv.
Du har erfaring med forefaldende arbejde og er vant til at prioritere din arbejdsdag ud fra fælles planlægning.
Dine IT-kundskaber er på bruger niveau, da vi rapporterer i systemer dagligt. Har du engelskkundskaber på brugerniveau, vil det være en fordel men ikke et krav.

Praktikaliteter
Servicecenteret ligger i Søborg, Maskinvej 5. Du refererer til Service Center Manager.

For yderligere information om jobbet kontakt
Dan Damgaard, Service Center Manager +45 28 44 26 19 eller Åsa Ransmyr, HR Manager, +46 733 66 53 17

Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette.  Ansøgning samt CV sendes via link senest d. 30. juni 2019

ALFA LAVAL COPENHAGEN A/SSøborg2019-06-25T00:00:002019-06-30T00:00:00
330048157Rengøringssanitør søges til mindre rengørings firmaRobot Vi søger en fuldtids medarbejder til rengørings opgave i Storkøbenhavn Du skal kunne tale og forstå Dansk og være 100 procent stabil. Vi tilbyder gode og ordentlige forhold i et stabilt firma med god løn for den rette person. Du skal have kørekort til alm. bil og kunne arbejde selvstændigt, være ærekær med dit arbejde og ansvars bevidst. Info@rengoringsspec.dk Att. Daniel

Vi søger en fuldtids medarbejder til rengørings opgave i Storkøbenhavn

Du skal kunne tale og forstå Dansk og være 100 procent stabil.

Vi tilbyder gode og ordentlige forhold i et stabilt firma med god løn for den rette person.

Du skal have kørekort til alm. bil og kunne arbejde selvstændigt, være ærekær med dit arbejde og ansvars bevidst.

 

Info@rengoringsspec.dk

Att. Daniel

 

 

RENGØRINGS-SPECIALISTERNE ApSIshøj2019-06-25T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk servicemedarbejder søges til Odense

Humanizer

Odense C
HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på. Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Servicemedarbejder u.18 år, Glostrup

Glostrup, Harald Nyborg

Glostrup
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling f...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro....
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Kreativ og alsidig servicemedarbejder til Service Center CPH

ALFA LAVAL COPENHAGEN A/S

Søborg
Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det. Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfo...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Rengøringssanitør søges til mindre rengørings firma

RENGØRINGS-SPECIALISTERNE ApS

Ishøj
Vi søger en fuldtids medarbejder til rengørings opgave i Storkøbenhavn Du skal kunne tale og forstå Dansk og være 100 procent stabil. Vi tilbyder gode og ordentlige forhold i et stabilt firma med god løn for den rette person. Du skal have kørekort t...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019