Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk servicemedarbejder til Ballerup Idrætsby

Ballerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssige kompetencer samt interesse for teknik, brugere og begivenheder. Du skal indgå i den daglige drift og afholdelsen af arrangementer i Ballerup Super Arena samt opgaver i Idrætsbyen generelt. Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor skiftende arbejdstider forekommer.

VI TILBYDER
Ballerup Super Arena er en kommunalt drevet Arena, med indendørs cykelbane. Arenaen fungerer som en multiarena, med mange forskellige aktiviteter og mange forskellige brugere. Fra DK cykelelite, til bredde-volleyball og atletik. Desuden benyttes Areanen til en mængde større arrangementer og begivenheder som eksempelvis basketball-landskampe, konferencer og messer.  

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job på en levende arbejdsplads, hvor du møder en masse forskellige mennesker som f.eks. idrætsudøvere, kommercielle arrangører og gæster. Arbejdet planlægges i samarbejde med Arenaens to koordinatorer og det tekniske serviceteam.
I det daglige er der løbende opgaver som tjek og vedligehold af husets installationer, samt klargøring af arenaen til de daglige brugere. I forbindelse med arrangementer er der derudover en væsentlig opgave med opbygning og nedtagning af udstyr og materiel, samt opgaver når selve arrangementet afvikles. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens venue-koordinator, det øvrige tekniske serviceteam, eksterne teknikere samt de pågældende kunder.

VI SØGER
Da Arenaen har en mængde forskellige installationer, der løbende skal vedligeholdes, er en bred viden og erfaring inden for det tekniske område en fordel. Af løbende opgaver kan nævnes servicering af døre og låse, tjek af AV udstyr og tilsyn med de håndværkere, der kommer i huset. I forbindelse med arrangementer vil det eksempelvis være opstilling af scenepodier, siddetribuner og sportsudstyr.  

Ud over de håndværksmæssige kvalifikationer er det vigtigt, at du har brugere og kunders behov for øje. Både dem der har deres daglige gang i huset, og dem der kommer i forbindelse med arrangementer.  Derfor søger vi en teamspiller, der har lyst til selvstændigt deltage i husets opgaver, tænker fremad, og søger at finde de bedst mulige løsninger i samarbejdet med kunder og brugere, så de kan lykkes med deres aktivitet.

Da vi også har en vigtig rolle i afholdelsen af arrangementer i Arenaen, skal du også have lyst til at deltage i afvikling af events. Det værende alt fra fodboldstævner til messer og konferencer.

VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT DU

  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Er en teamspiller
  • Har teknisk interesse og flair
  • Har lyst til at gribe nye opgaver
  • Har evnen til at holde hovedet koldt i tilspidsede situationer
  • Er udadvendt og imødekommende med sociale kompetencer
  • Er serviceminded
  • Er udstyret med godt humør.
LIDT OM OS
Ballerup Idrætsbys samlede anlæg består af Ballerup Idrætspark, Måløv Idrætspark, East Kilbride Badet og Ballerup Super Arena. Idrætsbyen har en stab på 17 faste medarbejdere, samt to ledere. Chef for Ballerup Idrætsby, Ketil Folmer Christensen, og Daglig leder, Tom Brinckmann.

Vi er et naturligt centrum for såvel bredde- som eliteidrætten i kommunen – og samtidig kan vi tilbyde oplevelser, der rækker ud over den daglige træning. Vores brugere spænder i den sammenhæng vidt. Fra fodbold, atletik- og svømmeklubber, over DBU ungdomslandshold til landshold i banecykling. 

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om jobbet hos Tom Brinckmann på telefon 5124 1077.

ANSØGNINGSFRIST: 3. JANUAR 2020

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330136252Phoenix-d58df43f12019-12-05T18:00:06.223Teknisk servicemedarbejder til Ballerup IdrætsbyBallerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssige kompetencer samt interesse for teknik, brugere og begivenheder. Du skal indgå i den daglige drift og afholdelsen af arrangementer i Ballerup Super Arena samt opgaver i Idrætsbyen generelt. Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor skiftende arbejdstider forekommer.

VI TILBYDER
Ballerup Super Arena er en kommunalt drevet Arena, med indendørs cykelbane. Arenaen fungerer som en multiarena, med mange forskellige aktiviteter og mange forskellige brugere. Fra DK cykelelite, til bredde-volleyball og atletik. Desuden benyttes Areanen til en mængde større arrangementer og begivenheder som eksempelvis basketball-landskampe, konferencer og messer.  

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job på en levende arbejdsplads, hvor du møder en masse forskellige mennesker som f.eks. idrætsudøvere, kommercielle arrangører og gæster. Arbejdet planlægges i samarbejde med Arenaens to koordinatorer og det tekniske serviceteam.
I det daglige er der løbende opgaver som tjek og vedligehold af husets installationer, samt klargøring af arenaen til de daglige brugere. I forbindelse med arrangementer er der derudover en væsentlig opgave med opbygning og nedtagning af udstyr og materiel, samt opgaver når selve arrangementet afvikles. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens venue-koordinator, det øvrige tekniske serviceteam, eksterne teknikere samt de pågældende kunder.

VI SØGER
Da Arenaen har en mængde forskellige installationer, der løbende skal vedligeholdes, er en bred viden og erfaring inden for det tekniske område en fordel. Af løbende opgaver kan nævnes servicering af døre og låse, tjek af AV udstyr og tilsyn med de håndværkere, der kommer i huset. I forbindelse med arrangementer vil det eksempelvis være opstilling af scenepodier, siddetribuner og sportsudstyr.  

Ud over de håndværksmæssige kvalifikationer er det vigtigt, at du har brugere og kunders behov for øje. Både dem der har deres daglige gang i huset, og dem der kommer i forbindelse med arrangementer.  Derfor søger vi en teamspiller, der har lyst til selvstændigt deltage i husets opgaver, tænker fremad, og søger at finde de bedst mulige løsninger i samarbejdet med kunder og brugere, så de kan lykkes med deres aktivitet.

Da vi også har en vigtig rolle i afholdelsen af arrangementer i Arenaen, skal du også have lyst til at deltage i afvikling af events. Det værende alt fra fodboldstævner til messer og konferencer.

VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT DU
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Er en teamspiller
  • Har teknisk interesse og flair
  • Har lyst til at gribe nye opgaver
  • Har evnen til at holde hovedet koldt i tilspidsede situationer
  • Er udadvendt og imødekommende med sociale kompetencer
  • Er serviceminded
  • Er udstyret med godt humør.
LIDT OM OS
Ballerup Idrætsbys samlede anlæg består af Ballerup Idrætspark, Måløv Idrætspark, East Kilbride Badet og Ballerup Super Arena. Idrætsbyen har en stab på 17 faste medarbejdere, samt to ledere. Chef for Ballerup Idrætsby, Ketil Folmer Christensen, og Daglig leder, Tom Brinckmann.

Vi er et naturligt centrum for såvel bredde- som eliteidrætten i kommunen – og samtidig kan vi tilbyde oplevelser, der rækker ud over den daglige træning. Vores brugere spænder i den sammenhæng vidt. Fra fodbold, atletik- og svømmeklubber, over DBU ungdomslandshold til landshold i banecykling. 

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om jobbet hos Tom Brinckmann på telefon 5124 1077.

ANSØGNINGSFRIST: 3. JANUAR 2020

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

2020-01-04T00:51:18.273 Ballerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssige kompetencer samt interesse for teknik, brugere og begivenheder. Du skal indgå i den daglige drift og afholdelsen af arrangementer i Ballerup Super Arena samt opgaver i Idrætsbyen generelt. Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor skiftende arbejdstider forekommer.VI TILBYDERBallerup Super Arena er en kommunalt drevet Arena, med indendørs cykelbane. Arenaen fungerer som en multiarena, med mange forskellige aktiviteter og mange forskellige brugere. Fra DK cykelelite, til bredde-volleyball og atletik. Desuden benyttes Areanen til en mængde større arrangementer og begivenheder som eksempelvis basketball-landskampe, konferencer og messer. Vi tilbyder et spændende og afvekslende job på en levende arbejdsplads, hvor du møder en masse forskellige mennesker som f.eks. idrætsudøvere, kommercielle arrangører og gæster. Arbejdet planlægges i samarbejde med Arenaens to koordinatorer og det tekniske serviceteam.I det daglige er der løbende opgaver som tjek og vedligehold af husets installationer, samt klargøring af arenaen til de daglige brugere. I forbindelse med arrangementer er der derudover en væsentlig opgave med opbygning og nedtagning af udstyr og materiel, samt opgaver når selve arrangementet afvikles. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens venue-koordinator, det øvrige tekniske serviceteam, eksterne teknikere samt de pågældende kunder.VI SØGERDa Arenaen har en mængde forskellige installationer, der løbende skal vedligeholdes, er en bred viden og erfaring inden for det tekniske område en fordel. Af løbende opgaver kan nævnes servicering af døre og låse, tjek af AV udstyr og tilsyn med de håndværkere, der kommer i huset. I forbindelse med arrangementer vil det eksempelvis være opstilling af scenepodier, siddetribuner og sportsudstyr. Ud over de håndværksmæssige kvalifikationer er det vigtigt, at du har brugere og kunders behov for øje. Både dem der har deres daglige gang i huset, og dem der kommer i forbindelse med arrangementer. Derfor søger vi en teamspiller, der har lyst til selvstændigt deltage i husets opgaver, tænker fremad, og søger at finde de bedst mulige løsninger i samarbejdet med kunder og brugere, så de kan lykkes med deres aktivitet.Da vi også har en vigtig rolle i afholdelsen af arrangementer i Arenaen, skal du også have lyst til at deltage i afvikling af events. Det værende alt fra fodboldstævner til messer og konferencer.VI L GGER V GT PÅ, AT DU Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret Er en teamspiller Har teknisk interesse og flair Har lyst til at gribe nye opgaver Har evnen til at holde hovedet koldt i tilspidsede situationer Er udadvendt og imødekommende med sociale kompetencer Er serviceminded Er udstyret med godt humør. LIDT OM OSBallerup Idrætsbys samlede anlæg består af Ballerup Idrætspark, Måløv Idrætspark, East Kilbride Badet og Ballerup Super Arena. Idrætsbyen har en stab på 17 faste medarbejdere, samt to ledere. Chef for Ballerup Idrætsby, Ketil Folmer Christensen, og Daglig leder, Tom Brinckmann.Vi er et naturligt centrum for såvel bredde- som eliteidrætten i kommunen og samtidig kan vi tilbyde oplevelser, der rækker ud over den daglige træning. Vores brugere spænder i den sammenhæng vidt. Fra fodbold, atletik- og svømmeklubber, over DBU ungdomslandshold til landshold i banecykling. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere om jobbet hos Tom Brinckmann på telefon 5124 1077.ANSØGNINGSFRIST: 3. JANUAR 2020Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.10Phoenixd58df43f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-03T00:00:000010https://ballerup.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=69bdad94-8cb2-42b3-a759-a9d3e6e096f00EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3669510Ballerup Idrætsby11Ballerup Idrætsby 42750BallerupDKDanmarkORS/ballerup/Ingenioer.jpgORS/BK-Byvaaben_small.png0Ballerup Kommune
mmo8@balk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent866623EmplyMinimum pakken - 35 dage7b83ee73-4ce8-4b39-ae90-de8945f6b78f_1676000005-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d58df43fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d58df43fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d58df43f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d58df43f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/ballerup/Ingenioer.jpgTeknisk servicemedarbejder til Ballerup Idrætsby1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363687185Tom Brinckmannmmo8@balk.dkDanmarkDanmark330163802Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk BrøndbyRobot Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er Kvalitet til tiden , og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i den gule førertrøje . Vi søger en chauffør servicemedarbejder med kørekort til lastbil anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby. Du vil få tildelt din egen lastbil ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder. I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde. Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes. pierre.dk Autolakering A S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig.

pierre.dk Autolakering A/S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er "Kvalitet til tiden", og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i "den gule førertrøje".

Vi søger en chauffør/servicemedarbejder med kørekort til lastbil + anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby.

Du vil få tildelt din egen lastbil/ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil/ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder.

I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde.

Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes.

pierre.dk Autolakering A/S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

pierre.dk BrøndbyBrøndby2020-01-24T00:00:002020-02-23T00:00:00
330162840Teknisk servicemedarbejderRobot Teknisk servicemedarbejder M K til Avedøre Idrætscenter Avedøre Idrætscenter søger en teknisk servicemedarbejder med håndværksmæssig erfaring. Hvis du har erfaring indenfor teknisk drift af svømmehaller og idrætscentre, vil det være en stor fordel men ikke et krav. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. april 2020. Arbejdsopgaverne er meget varierende og indebærer alt, der relaterer sig til drift og vedligeholdelsesopgaver på selve idrætscentret og de tilhørende idræts- og fritidsfaciliteter. Derudover er der en del billetsalg og betjening af brugerne samt lettere rengøring. Avedøre Idrætscenter består af en svømmehal, boldhal, motionscenter samt gymnastiksale med tilhørende omklædningsrum. De primære reparations- og vedligeholdelsesopgaver vil ligge i dameomklædningerne. Derudover er der en række fritidsfaciliteter tilknyttet idrætscentret, der blandt andet består af et friluftsbad, to selvstændige badmintonhaller og udendørsarealer. Endelig varetager idrætscentret den tekniske service på Enghøjhuset i Avedøre, der huser en række kommunale institutioner. Vi søger en person, der: har håndværksmæssig erfaring er fleksibel og ansvarsbevidst er yderst serviceorienteret og fokuseret på brugerne er empatisk og har gode sociale kompetencer er udadvendt og omstillingsparat kan arbejde både selvstændigt og i teams er sportsinteresseret og gerne selv aktiv sportsudøver har, eller kan bestå, bassinlivredderprøven Vi tilbyder: et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone mulighed for personlig og faglig udvikling selvstændigt ansvar for, og stor tilrettelæggelse af, egne opgaver et job med en bred kontaktflade Løn og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer om ugen i treholdsskift. Arbejdstiden ligger på hverdage imellem kl. 4.00 og 23.00 og hver tredje lørdag imellem kl. 7.30 og 15.30. Hvidovre Kommune har en personalepolitik, der siger, at der skal rekvireres børneattest samt straffeattest ved en eventuel ansættelse. Hvis du vil vide mere: Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til assisterende halinspektør, Elisabeth Manniche på telefon 25438129.Teknisk servicemedarbejder M/K til Avedøre Idrætscenter
Avedøre Idrætscenter søger en teknisk servicemedarbejder med håndværksmæssig erfaring. Hvis du har erfaring indenfor teknisk drift af svømmehaller og idrætscentre, vil det være en stor fordel men ikke et krav. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. april 2020.

Arbejdsopgaverne er meget varierende og indebærer alt, der relaterer sig til drift og vedligeholdelsesopgaver på selve idrætscentret og de tilhørende idræts- og fritidsfaciliteter. Derudover er der en del billetsalg og betjening af brugerne samt lettere rengøring.

Avedøre Idrætscenter består af en svømmehal, boldhal, motionscenter samt gymnastiksale med tilhørende omklædningsrum. De primære reparations- og vedligeholdelsesopgaver vil ligge i dameomklædningerne.

Derudover er der en række fritidsfaciliteter tilknyttet idrætscentret, der blandt andet består af et friluftsbad, to selvstændige badmintonhaller og udendørsarealer. Endelig varetager idrætscentret den tekniske service på Enghøjhuset i Avedøre, der huser en række kommunale institutioner.



Vi søger en person, der:

  • har håndværksmæssig erfaring
  • er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er yderst serviceorienteret og fokuseret på brugerne
  • er empatisk og har gode sociale kompetencer
  • er udadvendt og omstillingsparat
  • kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • er sportsinteresseret og gerne selv aktiv sportsudøver
  • har, eller kan bestå, bassinlivredderprøven
Vi tilbyder:

  • et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • selvstændigt ansvar for, og stor tilrettelæggelse af, egne opgaver
  • et job med en bred kontaktflade

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer om ugen i treholdsskift. Arbejdstiden ligger på hverdage imellem kl. 4.00 og 23.00 og hver tredje lørdag imellem kl. 7.30 og 15.30.

Hvidovre Kommune har en personalepolitik, der siger, at der skal rekvireres børneattest samt straffeattest ved en eventuel ansættelse.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til assisterende halinspektør, Elisabeth Manniche på telefon 25438129.

Avedøre IdrætscenterHvidovre2020-01-22T00:00:002020-02-16T00:00:00
330160221Servicemedarbejdere til trappevaskRobot Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København. Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel kommer rundt til vores ejendomme København: Her er afstanden længere imellem vores ejendomme, og du skal herfor køre i en af vores firmabiler. Personen Det forventes ikke at du har erfaring med trappevask, men at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. Herudover skal du være mødestabil, kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 16:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København.
Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel kommer rundt til vores ejendomme
København: Her er afstanden længere imellem vores ejendomme, og du skal herfor køre i en af vores firmabiler.


Personen
Det forventes ikke at du har erfaring med trappevask, men at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. Herudover skal du være mødestabil, kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon.

Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 16:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2020-01-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330159368RengøringRobot Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil. Personen Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd. Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest. Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau?

Servicefirmaet Globel A/S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team.

Jobbet
Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. 

Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil.

Personen

Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.

For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd.

Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest.

Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 – 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2020-01-17T00:00:002020-02-28T00:00:00
330156841Ressource-/servicemedarbejdere til Idrætsteam på AmagerBasic Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource- servicemedarbejdere. Arbejdsopgaver: Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget Drifte anlægget og evt. håndtere vedligeholdelsesopgaver Deltage i driftsmøder. Vi lægger vægt på, at du: kan lide at have kundekontakt kan arbejde selvstændigt har menneskekendskab og naturlig autoritet kan indgå i mindre vedligeholdelses- og renholdningsopgaver er robust og eventuel erfaring med konflikthåndtering. Vi tilbyder: En arbejdsplads med alsidige og afvekslende opgaver Et uformelt miljø med udfordringer Mulighed for ekstra timer også på andre anlæg. Ansættelsesvilkår Stillingerne er placeret i Sundby idrætspark. Den ugentlige arbejdstid er 8 timer og ligger primært i weekenden, der arbejdes efter vagtplan. Der er desuden mulighed for at indgå som vikar på andre anlæg, ved sygdom, afvikling af ferie m.m. Vi forventer, at du kan påbegynde arbejdet den 1. marts 2020 eller så hurtigt som muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Thomas Bøgh på 2673 4740 eller Jørn Kent Christensen på 2499 5990. Søg via nedenstående link senest fredag den 31. januar 2020

Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource-/servicemedarbejdere.

Arbejdsopgaver:

  • Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere
  • Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget
  • Drifte anlægget og evt. håndtere vedligeholdelsesopgaver
  • Deltage i driftsmøder.

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan lide at have kundekontakt
  • kan arbejde selvstændigt
  • har menneskekendskab og naturlig autoritet
  • kan indgå i mindre vedligeholdelses- og renholdningsopgaver
  • er robust og eventuel erfaring med konflikthåndtering.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med alsidige og afvekslende opgaver
  • Et uformelt miljø med udfordringer
  • Mulighed for ekstra timer også på andre anlæg.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er placeret i Sundby idrætspark. 
Den ugentlige arbejdstid er 8 timer og ligger primært i weekenden, der arbejdes efter vagtplan.
Der er desuden mulighed for at indgå som vikar på andre anlæg, ved sygdom, afvikling af ferie m.m.
Vi forventer, at du kan påbegynde arbejdet den 1. marts 2020 eller så hurtigt som muligt.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Thomas Bøgh på 2673 4740 eller Jørn Kent Christensen på 2499 5990.

Søg via nedenstående link senest fredag den 31. januar 2020

ORS/Small/kk_logo_small.pngSundby IdrætsparkKøbenhavn S2020-01-14T15:01:33.1472020-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk Brøndby

pierre.dk Brøndby

Brøndby
Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.00...
Indrykket:24. januar 2020

Teknisk servicemedarbejder

Avedøre Idrætscenter

Hvidovre
Teknisk servicemedarbejder M K til Avedøre Idrætscenter Avedøre Idrætscenter søger en teknisk servicemedarbejder med håndværksmæssig erfaring. Hvis du har erfaring indenfor teknisk drift af svømmehaller og idrætscentre, vil det være en stor fordel m...
Indrykket:22. januar 2020

Servicemedarbejdere til trappevask

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København. Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel komme...
Indrykket:20. januar 2020

Rengøring

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringstea...
Indrykket:17. januar 2020

Ressource-/servicemedarbejdere til Idrætsteam på Amager

Sundby Idrætspark

København S
Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource- servicemedarbejdere. Arbejdsopgaver: Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget Drifte anlægget og evt. hå...
Indrykket:14. januar 2020