Teknisk servicemedarbejder til Fritidscentret

Vær med til at sikre den daglige drift af tre kulturhuse

Hvad kan vi tilbyde

  • et afvekslende, udfordrende og udviklende job
  • frihed under ansvar
  • gode samarbejdspartnere.

Funktioner
  • du skal i samarbejde med brugere og det øvrige personale være med til at sikre den daglige drift af de tre kulturhuse
  • arbejdet som servicemedarbejder kræver modenhed, selvstændighed, praktisk håndelag og en god fysik
  • du er en vigtig person i forhold til at få husene til at fungere, og du vil på den måde være med til at gøre det til et trygt og rart sted at være
  • du skal være serviceminded og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Ved behov vil arbejdstiden kunne ændres, og der kan forekomme tilkaldeopgaver
  • der vil være kørsel forbundet med arbejdet, og derfor kræves det, at du har et gyldigt førerbevis B.

Kvalifikationer
Vi forventer, at du er/har:
  • flair for og lyst til tekniske og praktiske opgaver
  • arbejdsrelevant viden og erfaring med bygningsvedligehold
  • gyldigt førerbevis B
  • viden og færdigheder indenfor IT, teknologi og telefoni
  • selvstændig og dermed kan tilrettelægge og prioritere arbejdsopgaver
  • serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig
  • gode samarbejdsevner
  • interesseret og aktiv i udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer.

Fritidscentret, Helligåndshuset og Kulturhus Langå er Kultur/foreningshuse, som ejes af Randers Kommune og henhører under Randers Bibliotek. I husene er der mere end 100 foreninger med mange forskellige arrangementer, som kan være f.eks. møder, kurser, foredrag, musik og teater m.v.

Løn
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ømsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte daglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 41 04 10 eller johnny@fritidscentret.dk på hverdage. kl. 11-13.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. maj 2019.

Ansættelsesforhold
30 timers ansættelse. Fast stilling.

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
29-05-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Fritidscentret

Kontaktperson
Daglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 410 410 eller johnny@fritidscentret.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010164Phoenix-dbb5f3a912019-04-23T00:00:00Teknisk servicemedarbejder til FritidscentretVær med til at sikre den daglige drift af tre kulturhuse

Hvad kan vi tilbyde
  • et afvekslende, udfordrende og udviklende job
  • frihed under ansvar
  • gode samarbejdspartnere.

Funktioner
  • du skal i samarbejde med brugere og det øvrige personale være med til at sikre den daglige drift af de tre kulturhuse
  • arbejdet som servicemedarbejder kræver modenhed, selvstændighed, praktisk håndelag og en god fysik
  • du er en vigtig person i forhold til at få husene til at fungere, og du vil på den måde være med til at gøre det til et trygt og rart sted at være
  • du skal være serviceminded og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Ved behov vil arbejdstiden kunne ændres, og der kan forekomme tilkaldeopgaver
  • der vil være kørsel forbundet med arbejdet, og derfor kræves det, at du har et gyldigt førerbevis B.

Kvalifikationer
Vi forventer, at du er/har:
  • flair for og lyst til tekniske og praktiske opgaver
  • arbejdsrelevant viden og erfaring med bygningsvedligehold
  • gyldigt førerbevis B
  • viden og færdigheder indenfor IT, teknologi og telefoni
  • selvstændig og dermed kan tilrettelægge og prioritere arbejdsopgaver
  • serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig
  • gode samarbejdsevner
  • interesseret og aktiv i udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer.

Fritidscentret, Helligåndshuset og Kulturhus Langå er Kultur/foreningshuse, som ejes af Randers Kommune og henhører under Randers Bibliotek. I husene er der mere end 100 foreninger med mange forskellige arrangementer, som kan være f.eks. møder, kurser, foredrag, musik og teater m.v.

Løn
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ømsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte daglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 41 04 10 eller johnny@fritidscentret.dk på hverdage. kl. 11-13.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. maj 2019.

Ansættelsesforhold
30 timers ansættelse. Fast stilling.

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
29-05-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Fritidscentret

Kontaktperson
Daglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 410 410 eller johnny@fritidscentret.dk

 

Vær med til at sikre den daglige drift af tre kulturhuseHvad kan vi tilbydeet afvekslende, udfordrende og udviklende jobfrihed under ansvargode samarbejdspartnere.Funktionerdu skal i samarbejde med brugere og det øvrige personale være med til at sikre den daglige drift af de tre kulturhusearbejdet som servicemedarbejder kræver modenhed, selvstændighed, praktisk håndelag og en god fysikdu er en vigtig person i forhold til at få husene til at fungere, og du vil på den måde være med til at gøre det til et trygt og rart sted at væredu skal være serviceminded og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Ved behov vil arbejdstiden kunne ændres, og der kan forekomme tilkaldeopgaverder vil være kørsel forbundet med arbejdet, og derfor kræves det, at du har et gyldigt førerbevis B.KvalifikationerVi forventer, at du er har: flair for og lyst til tekniske og praktiske opgaverarbejdsrelevant viden og erfaring med bygningsvedligehold gyldigt førerbevis Bviden og færdigheder indenfor IT, teknologi og telefoniselvstændig og dermed kan tilrettelægge og prioritere arbejdsopgaverserviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig gode samarbejdsevnerinteresseret og aktiv i udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer. Fritidscentret, Helligåndshuset og Kulturhus Langå er Kultur foreningshuse, som ejes af Randers Kommune og henhører under Randers Bibliotek. I husene er der mere end 100 foreninger med mange forskellige arrangementer, som kan være f.eks. møder, kurser, foredrag, musik og teater m.v.LønLøn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerØmsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte daglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 41 04 10 eller johnny@fritidscentret.dk på hverdage. kl. 11-13.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. maj 2019.Ansættelsesforhold30 timers ansættelse. Fast stilling.Tiltrædelse01-08-2019Ansøgningsfrist29-05-2019 23:59Virksomhedens oplysningerFritidscentretKontaktpersonDaglig leder Johnny Jørgensen på tlf. 86 410 410 eller johnny@fritidscentret.dk11stardbb5f3a9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/539310EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3512221Randers Kommune11Vestergade 158900Randers C89151515DKDanmark0
johnny@fritidscentret.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent748034JobNet4977733497773310023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbb5f3a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbb5f3a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbb5f3a9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbb5f3a9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgSom Servicemedarbejder hos Randers Kommune bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361555737Johnnyjohnny@fritidscentret.dkDKDanmarkDKDanmark330025543Servicemedarbejder til Serviceafsnit på Regionshospitalet Hammel NeurocenterBasic En stilling som servicemedarbejder ved Hospitalsenhed Midt, HE Midt Teknik, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, er ledig til besættelse 1. august 2019, eller snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden ligger normalt mellem kl. 7-16 i hverdagene og weekendarbejde forekommer kun i særlige tilfælde. Vi søger en person der skal indgå i vores team af servicemedarbejdere. Vi er 4-5 personer som forestår de daglige driftsopgaver, som består af linnedhåndtering, affaldshåndtering, madudbringning samt lager og logistik opgaver. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig, så har du lyst til en struktureret hverdag med plads til uforudsigelighed i opgaver og mængde, hører vi meget gerne fra dig. Om dig Du har gerne praktisk erfaring med lager og logistikopgaver Du har gerne kendskab til hospitalsprodukter og arbejdsgange Du er fleksibel i forhold til opgaveløsningen og hjælper gerne dine kollegaer Du er pligtopfyldende, engageret og ansvarsbevidst Du er positiv og har et godt humør Du er mødestabil Du er i god fysisk form Du har overblik, er struktureret, har gode samarbejdsevner på alle niveauer, og er engageret og ansvarlig. Du er åben og konstruktiv i din kommunikation. Vi tilbyder En spændende arbejdsplads hvor du vil indgå i et team med 4-5 kolleger Selvstændighed i opgavevaretagelsen. Du kommer til, i samarbejde med det tekniske afsnits leder og servicepersonale, at sikre en høj standard og forsyningssikkerhed. At du vil blive en del af en gruppe hvor der er højt til loftet og en uhøjtidelig omgangstone. Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde.Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.Ansvarsområdet omfatter drift- og vedligehold af ca. 225.000 m bygninger, installationer og apparatur. Desuden varetager Servicecentret budgettet omkring energi og står for gennemførelse af op imod 200 forskellige bygge- anlægsprojekter årligt. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Skive og Regionshospitalet Lemvig og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Alle Hospitalsenhed Midts fem matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkOm løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret HE Midt.Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Afsnitsleder, HE Midt Teknik Johnny Brorson på tlf. 78441607 eller koordinator Alex Nicolaisen på tlf. 78419332.Din ansøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest den 5. juni 2019.Der forventes afholdt samtaler på Hospitalsenhed Midt i Viborg den 14. juni 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleEn stilling som servicemedarbejder ved Hospitalsenhed Midt, HE Midt Teknik, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, er ledig til besættelse 1. august 2019, eller snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden ligger normalt mellem kl. 7-16 i hverdagene og weekendarbejde forekommer kun i særlige tilfælde.
 
Vi søger en person der skal indgå i vores team af servicemedarbejdere. Vi er 4-5 personer som forestår de daglige driftsopgaver, som består af linnedhåndtering, affaldshåndtering, madudbringning samt lager og logistik opgaver. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig, så har du lyst til en struktureret hverdag med plads til uforudsigelighed i opgaver og mængde, hører vi meget gerne fra dig.
 
Om dig 
  • Du har gerne praktisk erfaring med lager og logistikopgaver
  • Du har gerne kendskab til hospitalsprodukter og arbejdsgange
  • Du er fleksibel i forhold til opgaveløsningen og hjælper gerne dine kollegaer
  • Du er pligtopfyldende, engageret og ansvarsbevidst
  • Du er positiv og har et godt humør
  • Du er mødestabil
  • Du er i god fysisk form
  • Du har overblik, er struktureret, har gode samarbejdsevner på alle niveauer, og er engageret og ansvarlig.
  • Du er åben og konstruktiv i din kommunikation.
Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads hvor du vil indgå i et team med 4-5 kolleger
  • Selvstændighed i opgavevaretagelsen.
  • Du kommer til, i samarbejde med det tekniske afsnits leder og servicepersonale, at sikre en høj standard og forsyningssikkerhed.
  • At du vil blive en del af en gruppe hvor der er højt til loftet og en uhøjtidelig omgangstone.
Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her.
 
Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde.
Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.
Ansvarsområdet omfatter drift- og vedligehold af ca. 225.000 m² bygninger, installationer og apparatur. Desuden varetager Servicecentret budgettet omkring energi og står for gennemførelse af op imod 200 forskellige bygge-/anlægsprojekter årligt.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Skive og Regionshospitalet Lemvig og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.
 
Alle Hospitalsenhed Midts fem matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret HE Midt.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Afsnitsleder, HE Midt Teknik Johnny Brorson på tlf. 78441607 eller koordinator Alex Nicolaisen på tlf. 78419332.

Din ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 5. juni 2019.
Der forventes afholdt samtaler på Hospitalsenhed Midt i Viborg den 14. juni 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/76ae7915_logo.gifServicecentretViborg2019-05-16T12:00:40.9632019-06-05T00:00:00
330020839Servicemedarbejder til rengøring og køkken på Randers FriplejehjemRobot Fra d. 14. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for et antal medarbejdere, som kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejdere kan ansættes i løbet af sensommeren og efteråret. Randers Friplejehjem er nybyggeri, og de første beboere vil kunne flytte ind i deres nye hjem d. 17. august 2019. Derfor søger vi forskellige medarbejdere, med forskellige faglige uddannelser og kompetencer, heriblandt En servicemedarbejder, til rengøring og køkken. Vagtsammensætningen, vil vi drøfte ved samtalerne. Vi forventer, at du vil indgå i weekendvagter. Opgaverne vil bestå af rengøring af beboernes lejligheder, vores fællesbolig- og servicearealer, og at indgå i samarbejdet med køkkenpersonalet med opgaver i leve-bo-køkkenerne. Randers Friplejehjem er oprettet af en bestyrelse, som har det overordnede ansvar for Friplejehjemmet, og udgangspunktet for oprettelsen af hjemmet er det kristne-livs og menneskesyn ud fra Folkekirkens bekendelsesgrundlag. Dette er vores værdigrundlag, og det er udgangspunktet for vores måde at drive plejehjem på. Vi er alle lige værdifulde som mennesker, og vi vil i et respektfuldt møde med hinanden, leve dette ud i hverdagen. Derfor er det vigtigt at personalet har det godt, og trives med opgaverne, samarbejdet og hinanden. For at leve op til visionen om at være et plejehjem i særklasse finder vi værdierne kvalitet, respekt, samarbejde og anerkendelse vigtige. Vi søger derfor personale som kan indgå i et pionerarbejde, hvor der ikke er noget vi plejer at gøre, men at vi med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov, vil skabe et trygt og godt kristent hjem for vore beboere. Vi vil arbejde ud fra leve-bo-miljøtankerne, hvor god hjemmelavet mad er en selvfølge, beboerne har selvbestemmelse i eget liv, og hvor medbestemmelse i fællesskabet er nøgleord. Her er det personalets opgave at se og skabe muligheder, så beboerne har valgmuligheder, og har oplevelsen af fortsat, at kunne være til nytte. At de oplever glæde, at kunne give og modtage omsorg og kærlighed, og få styrket og højnet sit selvværd. At hver beboer har hjem-følelse, oplever bevarelse af identitet, og have oplevelsen af tilknytning. Der vil være mulighed for at beboerne kan medbringe egne kæledyr, og beboerne kan også deltage i pasning af både høns og geder. Vi vil rigtig gerne nyde udelivet i haven, og i de skønne omgivelser, som Friplejehjemmet ligger midt i. Se og læs mere om os på www.randers-friplejehjem.dk Vi har brug for medarbejdere som Vil arbejde for og med på vores værdier, så de leves ud i hverdagen. Er engagerede og brænder for at gøre en forskel for mennesker, som har brug for din hjælp, hvor vi sammen skaber et hjem i særklasse. Har lyst til at skabe trivsel for vores beboere, og er glad motiverende i samarbejdet med kolleger Kan se værdien i at møde beboerne, der hvor de er, og tænke muligheder, så livsmodet bevares og styrkes. Har lyst til at blive en del af et fantastisk hold, hvor vi vil have arbejdsglæde og medarbejdertrivsel, så send din ansøgning. Der vil alle hverdage blive holdt morgenandagt, og vi vil naturligvis synge til bords til måltiderne, og læse et andagtstykke efter aftensmaden. Kan du se dig selv i at arbejde med på vores værdigrundlag og i ovennævnte, så skriv en motiveret ansøgning, kopi af uddannelsespapirer, dokumentation for erfaring, og ved indkaldelse til samtale, skal du kunne fremvise straffeattest. Papirerne skal sendes sammen med ansøgningen. Der vil blive taget referencer inden ansættelse. Skriv gerne hvilket timetal du ønsker, og hvilke vagtlag du tænker og ved, at du kan trives med. Når ansøgningerne indkommer, vil der blive afholdt samtaler og aftaler om ansættelser, så vent ikke for længe med at søge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Diakonhjem og FOA. Send ansøgningen til Leder Birte Stræde Simonsen, randersfriplejehjem@sikker.diakon.dk senest d. 12. juni 2019 kl. 08:00. Har du spørgsmål til stillingerne så ring gerne til Birte Simonsen, 20114153.

Fra d. 14. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for et antal medarbejdere, som kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejdere kan ansættes i løbet af sensommeren og efteråret.

Randers Friplejehjem er nybyggeri, og de første beboere vil kunne flytte ind i deres nye hjem d. 17. august 2019.

Derfor søger vi forskellige medarbejdere, med forskellige faglige uddannelser og kompetencer, heriblandt

En servicemedarbejder, til rengøring og køkken. 

Vagtsammensætningen, vil vi drøfte ved samtalerne. Vi forventer, at du vil indgå i weekendvagter.

Opgaverne vil bestå af rengøring af beboernes lejligheder, vores fællesbolig- og servicearealer, og at indgå i samarbejdet med køkkenpersonalet med opgaver i leve-bo-køkkenerne.

Randers Friplejehjem er oprettet af en bestyrelse, som har det overordnede ansvar for Friplejehjemmet, og udgangspunktet for oprettelsen af hjemmet er det kristne-livs og menneskesyn ud fra Folkekirkens bekendelsesgrundlag.

Dette er vores værdigrundlag, og det er udgangspunktet for vores måde at drive plejehjem på. Vi er alle lige værdifulde som mennesker, og vi vil i et respektfuldt møde med hinanden, leve dette ud i hverdagen. Derfor er det vigtigt at personalet har det godt, og trives med opgaverne, samarbejdet og hinanden.

For at leve op til visionen om at være et plejehjem i særklasse finder vi værdierne kvalitet, respekt, samarbejde og anerkendelse vigtige.

Vi søger derfor personale som kan indgå i et pionerarbejde, hvor der ikke er noget vi plejer at gøre, men at vi med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov, vil skabe et trygt og godt kristent hjem for vore beboere.

Vi vil arbejde ud fra leve-bo-miljøtankerne, hvor god hjemmelavet mad er en selvfølge, beboerne har selvbestemmelse i eget liv, og hvor medbestemmelse i fællesskabet er nøgleord. Her er det personalets opgave at se og skabe muligheder, så beboerne har valgmuligheder, og har oplevelsen af fortsat, at kunne være til nytte. At de oplever glæde, at kunne give og modtage omsorg og kærlighed, og få styrket og højnet sit selvværd. At hver beboer har hjem-følelse, oplever bevarelse af identitet, og have oplevelsen af tilknytning.

Der vil være mulighed for at beboerne kan medbringe egne kæledyr, og beboerne kan også deltage i pasning af både høns og geder. Vi vil rigtig gerne nyde udelivet i haven, og i de skønne omgivelser, som Friplejehjemmet ligger midt i.

Se og læs mere om os på www.randers-friplejehjem.dk

 

Vi har brug for medarbejdere som

  • Vil arbejde for og med på vores værdier, så de leves ud i hverdagen.
  • Er engagerede og brænder for at gøre en forskel for mennesker, som har brug for din hjælp, hvor vi sammen skaber et hjem i særklasse.
  • Har lyst til at skabe trivsel for vores beboere, og er glad motiverende i samarbejdet med kolleger
  • Kan se værdien i at møde beboerne, der hvor de er, og tænke muligheder, så livsmodet bevares og styrkes.
  • Har lyst til at blive en del af et fantastisk hold, hvor vi vil have arbejdsglæde og medarbejdertrivsel, så send din ansøgning.

Der vil alle hverdage blive holdt morgenandagt, og vi vil naturligvis synge til bords til måltiderne, og læse et andagtstykke efter aftensmaden.

Kan du se dig selv i at arbejde med på vores værdigrundlag og i ovennævnte, så skriv en motiveret ansøgning, kopi af uddannelsespapirer, dokumentation for erfaring, og ved indkaldelse til samtale, skal du kunne fremvise straffeattest. Papirerne skal sendes sammen med ansøgningen. Der vil blive taget referencer inden ansættelse.

Skriv gerne hvilket timetal du ønsker, og hvilke vagtlag du tænker og ved, at du kan trives med. Når ansøgningerne indkommer, vil der blive afholdt samtaler og aftaler om ansættelser, så vent ikke for længe

med at søge.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Diakonhjem og FOA.

Send ansøgningen til Leder Birte Stræde Simonsen, randersfriplejehjem@sikker.diakon.dk  senest d. 12. juni 2019 kl. 08:00.

 

Har du spørgsmål til stillingerne så ring gerne til Birte Simonsen, 20114153.

S/I Randers FriplejehjemRanders NV2019-05-09T00:00:002019-06-12T00:00:00
330019302EjendomsservicemedarbejderRobot Vi søger en stabil og moden medarbejder til at varetage rengøring trappevask mv. i 3 mindre boligejendomme i Århus centrum samt 2 mindre erhvervsejendomme i Århus og Egå. Arbejdet består bl.a. af renholdelse af indvendige samt udvendige arealer, snerydning og evt. håndværksmæssige opgaver (afhængig af kvalifikationer). Ca. 10-12 timer ugentligt fordelt over 2-3 dage.

Vi søger en stabil og moden medarbejder til at varetage rengøring/trappevask mv. i 3 mindre boligejendomme i Århus centrum samt 2 mindre erhvervsejendomme i Århus og Egå.

Arbejdet består bl.a. af renholdelse af indvendige samt udvendige arealer, snerydning og evt. håndværksmæssige opgaver (afhængig af kvalifikationer).

Ca. 10-12 timer ugentligt fordelt over 2-3 dage.

AH & JH INVEST ApSAarhus C2019-05-08T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder til Serviceafsnit på Regionshospitalet Hammel Neurocenter

Servicecentret

Viborg
En stilling som servicemedarbejder ved Hospitalsenhed Midt, HE Midt Teknik, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, er ledig til besættelse 1. august 2019, eller snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden lig...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Servicemedarbejder til rengøring og køkken på Randers Friplejehjem

S/I Randers Friplejehjem

Randers NV
Fra d. 14. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for et antal medarbejdere, som kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejder...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Ejendomsservicemedarbejder

AH & JH INVEST ApS

Aarhus C
Vi søger en stabil og moden medarbejder til at varetage rengøring trappevask mv. i 3 mindre boligejendomme i Århus centrum samt 2 mindre erhvervsejendomme i Århus og Egå. Arbejdet består bl.a. af renholdelse af indvendige samt udvendige arealer, sne...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019