Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk servicemedarbejder til Kasperskolen

Kasperskolen søger pr. 1. marts 2020 en Teknisk servicemedarbejder.
Stillingen er en fastansættelse, og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat på Kasperskolen, men skulle indgå i samarbejde med Ballerup Kommunes Center for Ejendomme.
 
VI SØGER EN TEKNISK SERVICEMEDARBEJDER TIL BYGNINGSMÆSSIG DRIFT, HERUNDER

  • Vedligehold og servicering af de tekniske installationer som f.eks. varme og ventilation
  • Udførelse af lettere håndværksopgaver i forbindelse med vedligehold af bygning og inventar
  • Nært samarbejde med Kasperskolens ledelse og personale
  • Forefaldende opgaver som f.eks. flytning af inventar
  • Pasning af grønne arealer i samarbejde med Kasperskolens 2 øvrige servicemedarbejdere.
VI TILBYDER
  • En udfordrende stilling med viceværtfunktioner som f.eks. kontakt med eksterne håndværkere og andre samarbejdspartnere, daglig drift og vedligehold af bygninger, teknisk udstyr, biler mv. Og derudover en masse ad-hoc-opgaver i relation til livet på en aktiv specialskole.
  • En plads i et stabilt team af dygtige og engagerede kollegaer
  • Et godt arbejdsklima og gode arbejdsvilkår
  • En travl og udfordrende hverdag
  • En spændende arbejdsplads.
VI FORVENTER, AT DU
  • Har en håndværksmæssig baggrund eller tidligere erfaring som servicemedarbejder på skoleområdet
  • Har ordenssans
  • Er udpræget serviceminded, kan holde mange bolde i luften og samtidigt udstråle ro og overblik
  • Er fleksibel, en teamplayer og indstillet på et selvstændigt arbejde
  • Er it-bruger og god til at kommunikere både skriftligt såvel som mundtligt
  • Er imødekommende og har et godt humør, også når der er travlt
  • Har kørekort
  • Har mod på videreuddannelse via løbende relevante kurser
LIDT OM OS
Kasperskolen er en specialskole for ca. 136 elever med autisme, ADHD og socio- emotionelle vanskeligheder.
Skolen er et helhedstilbud med et integreret undervisnings- og fritidstilbud.
Skolen er for nylig flyttet til nye lokaler på Ejbyvej 35 i Skovlunde.
Vi ser frem til at høre fra dig og til at indgå i et givtigt samarbejde fremover.

YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at kontakte administrativ leder Jeppe Johansen på telefon 6133 5546 for yderligere oplysninger. Du er også velkommen til at aftale en tid for et besøg hos os.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

ANSØGNINGSFRIST: 22. JANUAR 2020
Ansættelsessamtaler afholdes 27. januar 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149123Phoenix-4688c2d012020-01-02T17:00:09.807Teknisk servicemedarbejder til KasperskolenKasperskolen søger pr. 1. marts 2020 en Teknisk servicemedarbejder.
Stillingen er en fastansættelse, og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat på Kasperskolen, men skulle indgå i samarbejde med Ballerup Kommunes Center for Ejendomme.
 
VI SØGER EN TEKNISK SERVICEMEDARBEJDER TIL BYGNINGSMÆSSIG DRIFT, HERUNDER
  • Vedligehold og servicering af de tekniske installationer som f.eks. varme og ventilation
  • Udførelse af lettere håndværksopgaver i forbindelse med vedligehold af bygning og inventar
  • Nært samarbejde med Kasperskolens ledelse og personale
  • Forefaldende opgaver som f.eks. flytning af inventar
  • Pasning af grønne arealer i samarbejde med Kasperskolens 2 øvrige servicemedarbejdere.
VI TILBYDER
  • En udfordrende stilling med viceværtfunktioner som f.eks. kontakt med eksterne håndværkere og andre samarbejdspartnere, daglig drift og vedligehold af bygninger, teknisk udstyr, biler mv. Og derudover en masse ad-hoc-opgaver i relation til livet på en aktiv specialskole.
  • En plads i et stabilt team af dygtige og engagerede kollegaer
  • Et godt arbejdsklima og gode arbejdsvilkår
  • En travl og udfordrende hverdag
  • En spændende arbejdsplads.
VI FORVENTER, AT DU
  • Har en håndværksmæssig baggrund eller tidligere erfaring som servicemedarbejder på skoleområdet
  • Har ordenssans
  • Er udpræget serviceminded, kan holde mange bolde i luften og samtidigt udstråle ro og overblik
  • Er fleksibel, en teamplayer og indstillet på et selvstændigt arbejde
  • Er it-bruger og god til at kommunikere både skriftligt såvel som mundtligt
  • Er imødekommende og har et godt humør, også når der er travlt
  • Har kørekort
  • Har mod på videreuddannelse via løbende relevante kurser
LIDT OM OS
Kasperskolen er en specialskole for ca. 136 elever med autisme, ADHD og socio- emotionelle vanskeligheder.
Skolen er et helhedstilbud med et integreret undervisnings- og fritidstilbud.
Skolen er for nylig flyttet til nye lokaler på Ejbyvej 35 i Skovlunde.
Vi ser frem til at høre fra dig og til at indgå i et givtigt samarbejde fremover.

YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at kontakte administrativ leder Jeppe Johansen på telefon 6133 5546 for yderligere oplysninger. Du er også velkommen til at aftale en tid for et besøg hos os.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

ANSØGNINGSFRIST: 22. JANUAR 2020
Ansættelsessamtaler afholdes 27. januar 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

2020-01-23T00:51:54.420 Kasperskolen søger pr. 1. marts 2020 en Teknisk servicemedarbejder.Stillingen er en fastansættelse, og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat på Kasperskolen, men skulle indgå i samarbejde med Ballerup Kommunes Center for Ejendomme. VI SØGER EN TEKNISK SERVICEMEDARBEJDER TIL BYGNINGSM SSIG DRIFT, HERUNDER Vedligehold og servicering af de tekniske installationer som f.eks. varme og ventilation Udførelse af lettere håndværksopgaver i forbindelse med vedligehold af bygning og inventar Nært samarbejde med Kasperskolens ledelse og personale Forefaldende opgaver som f.eks. flytning af inventar Pasning af grønne arealer i samarbejde med Kasperskolens 2 øvrige servicemedarbejdere. VI TILBYDER En udfordrende stilling med viceværtfunktioner som f.eks. kontakt med eksterne håndværkere og andre samarbejdspartnere, daglig drift og vedligehold af bygninger, teknisk udstyr, biler mv. Og derudover en masse ad-hoc-opgaver i relation til livet på en aktiv specialskole. En plads i et stabilt team af dygtige og engagerede kollegaer Et godt arbejdsklima og gode arbejdsvilkår En travl og udfordrende hverdag En spændende arbejdsplads. VI FORVENTER, AT DU Har en håndværksmæssig baggrund eller tidligere erfaring som servicemedarbejder på skoleområdet Har ordenssans Er udpræget serviceminded, kan holde mange bolde i luften og samtidigt udstråle ro og overblik Er fleksibel, en teamplayer og indstillet på et selvstændigt arbejde Er it-bruger og god til at kommunikere både skriftligt såvel som mundtligt Er imødekommende og har et godt humør, også når der er travlt Har kørekort Har mod på videreuddannelse via løbende relevante kurser LIDT OM OSKasperskolen er en specialskole for ca. 136 elever med autisme, ADHD og socio- emotionelle vanskeligheder.Skolen er et helhedstilbud med et integreret undervisnings- og fritidstilbud.Skolen er for nylig flyttet til nye lokaler på Ejbyvej 35 i Skovlunde.Vi ser frem til at høre fra dig og til at indgå i et givtigt samarbejde fremover.YDERLIGERE INFORMATIONDu er velkommen til at kontakte administrativ leder Jeppe Johansen på telefon 6133 5546 for yderligere oplysninger. Du er også velkommen til at aftale en tid for et besøg hos os.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.ANSØGNINGSFRIST: 22. JANUAR 2020Ansættelsessamtaler afholdes 27. januar 2020.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.10Phoenix4688c2d0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-22T00:00:000010https://ballerup.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9f082fee-8a6b-4741-9881-89bb4c91b2870EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerup3684884Kasperskolen11Ejbyvej 352740SkovlundeDKDanmarkORS/ballerup/Ingenioer.jpgORS/BK-Byvaaben_small.png0Ballerup Kommune
mmo8@balk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent0878191EmplyMinimum pakken - 35 dage46b88e9a-1782-4281-a853-8f98178a8f73_1704000002-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4688c2d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4688c2d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4688c2d0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4688c2d0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/ballerup/Ingenioer.jpgTeknisk servicemedarbejder til Kasperskolen1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363851555Jeppe Johansenmmo8@balk.dkDanmarkDanmark330177352ServicemedarbejderBasic Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse. Din primære opgave: Pasning af kran, krandæk og aflæssehalRengøring og forefaldende arbejdeKørsel med truck og gummigedServiceopgaver af forskellig art Kvalifikationer og personlige egenskaber:Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flestDu sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddeligDu har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljøDu har kendskab til industrianlægDu har kendskab til computere og IT på brugerniveauDu ikke er bange for at tage fat og blive beskidtDu har kørekort BDu har krancertifikat CDu kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve demStillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00. ARGO tilbyderEt professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.Der tilbydes kantineordning og personaleforening.Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn. Yderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen. Du søger stillingen via knappen søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.________________________________________________________________________________ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration.
Servicemedarbejder søges
Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.
Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!
ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse.

Din primære opgave:
  • Pasning af kran, krandæk og aflæssehal
  • Rengøring og forefaldende arbejde
  • Kørsel med truck og gummiged
  • Serviceopgaver af forskellig art

Kvalifikationer og personlige egenskaber:
  • Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flest
  • Du sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddelig
  • Du har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du har kendskab til industrianlæg
  • Du har kendskab til computere og IT på brugerniveau
  • Du ikke er bange for at tage fat og blive beskidt
  • Du har kørekort B
  • Du har krancertifikat C
  • Du kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve dem
Stillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00.

ARGO tilbyder
Et professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.
Der tilbydes kantineordning og personaleforening.
Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen.

Du søger stillingen via knappen "søg stillingen". Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.
________________________________________________________________________________
ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.
ORS/Small/4c88eff2_logo.pngArgo I/SRoskilde2020-02-13T13:01:15.7402020-03-05T00:00:00
330179538Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til vores kontrakt med PKA i Grenå og RandersRobot Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal du søge stillingen. Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve stillingen: De 30 timer ugentligt vil blive fordelt mellem stationerne i Grenå og Randers, efter nærmere aftale. Afløsning på andre lokaliteter i ØSJ kredsen kan forekomme, dette aftales nærmere. Dit fokus bliver hovedsageligt: Indendørs og udendørs handyman opgaver Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v. Håndtering af hittegods Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering Interne kørselsopgaver mv. Arbejdssted, timeantal samt startdato: Politistationerne i Grenå og Randers, med 30 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 16.00, efter nærmere aftale. Timerne vil primært blive på stationen i Grenå. Start: Hurtigst muligt, og gerne senest den 1. april 2020 Coor tilbyder: Et spændende og alsidigt job. Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs. En virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger. Vi spiller hinanden gode,og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer, samt mulighed for kompetenceudvikling. Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber. Løn ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning sundhedssikring. Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people Om dig: Som person: Du er serviceminded overfor kunden og kollegaer Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til forskellige lokaliteter Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde. Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Din erfaring og kvalifikationer: Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. At være serviceminded Det er dog en fordel hvis du: Kan lide at have travlt og er indforstået med at 2 dage ikke er ens Er servicemindet, kan arbejde selvstændigt og har et veludviklet blik for god kvalitet Har en håndværksmæssig uddannelse baggrund, eller kompetencer svarede hertil Har en tværfaglig teknisk viden Det er et krav at du: Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab Har kørekort til bil Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Vil du med på holdet og på en spændende rejse?: Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i jobannoncen på Coor.dk under Ledige Stillinger. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside. Bemærk: Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal du søge stillingen.

Service i stjerneklasse og passion for people:

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve stillingen:

De 30 timer ugentligt vil blive fordelt mellem stationerne i Grenå og Randers, efter nærmere aftale. Afløsning på andre lokaliteter i ØSJ kredsen kan forekomme, dette aftales nærmere.

Dit fokus bliver hovedsageligt:

  • Indendørs og udendørs handyman opgaver
  • Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v.
  • Håndtering af hittegods
  • Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering
  • Interne kørselsopgaver mv.

Arbejdssted, timeantal samt startdato:

Politistationerne i Grenå og Randers, med 30 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 16.00, efter nærmere aftale. Timerne vil primært blive på stationen i Grenå.

Start: Hurtigst muligt, og gerne senest den 1. april 2020

Coor tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job.
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs.
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger.
  • Vi spiller hinanden gode,og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer, samt mulighed for kompetenceudvikling.
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber.
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning & sundhedssikring.
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv.

 

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people

Om dig:

Som person:

  • Du er serviceminded – overfor kunden og kollegaer
  • Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen
  • Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til forskellige lokaliteter – Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet
  • Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt
  • Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Din erfaring og kvalifikationer:

Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. At være serviceminded 

Det er dog en fordel hvis du:

  • Kan lide at have travlt og er indforstået med at 2 dage ikke er ens
  • Er servicemindet, kan arbejde selvstændigt og har et veludviklet blik for god kvalitet
  • Har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund, eller kompetencer svarede hertil
  • Har en tværfaglig teknisk viden

Det er et krav at du:

  • Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC/smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab
  • Har kørekort til bil

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

 

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?:

Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i jobannoncen på Coor.dk under Ledige Stillinger.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside. Bemærk: Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SHerlev2020-02-18T00:00:002020-02-24T00:00:00
330178708Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport. Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem. Om jobbet Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune. Vigtigste arbejdsopgaver: Vask af gulve (dagligt). Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg. Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger. Opsyn. Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde. Arbejdstid Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet). over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads med stor rummelighed hvor nøgleordene tillid og ansvar med en uformel og kollegial tone Spørgsmål Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00. Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?

Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport.

Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem.

Om jobbet
Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver:

  • Vask af gulve (dagligt).
  • Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg.
  • Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger.
  • Opsyn.

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Arbejdstid
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller
  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller
  • over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med stor rummelighed
  • hvor nøgleordene tillid og ansvar
  • med en uformel og kollegial tone

Spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngToiletter med OpsynKøbenhavn S2020-02-17T13:06:38.3632020-03-02T00:00:00
330178124Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBasic Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt. Jobbet Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering. Vi forventer, at du trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker kan begå dig på dansk i både skrift og tale er serviceminded og imødekommende er fleksibel i forhold til arbejdstid har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer snedker, el eller andet relevant har kategori B kørekort er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne kan arbejde i en politisk ledet organisation Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153. Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

Vi søger en dygtig pedel/servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj.

Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt.

Jobbet 
Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op/klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering.

Vi forventer, at du

  • trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker
  • kan begå dig på dansk i både skrift og tale
  • er serviceminded og imødekommende
  • er fleksibel i forhold til arbejdstid
  • har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer/snedker, el eller andet relevant
  • har kategori B kørekort
  • er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne
  • kan arbejde i en politisk ledet organisation

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. 

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153.

Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngFritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBrønshøj2020-02-14T14:05:21.5502020-03-05T00:00:00
330183995Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk BrøndbyRobot Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er Kvalitet til tiden , og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i den gule førertrøje . Vi søger en chauffør servicemedarbejder med kørekort til lastbil anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby. Du vil få tildelt din egen lastbil ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder. I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde. Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes. pierre.dk Autolakering A S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig.

pierre.dk Autolakering A/S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er "Kvalitet til tiden", og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i "den gule førertrøje".

Vi søger en chauffør/servicemedarbejder med kørekort til lastbil + anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby.

Du vil få tildelt din egen lastbil/ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil/ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder.

I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde.

Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes.

pierre.dk Autolakering A/S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

pierre.dk BrøndbyBrøndby2020-02-19T00:00:002020-02-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder

Argo I/S

Roskilde
Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest modern...
Indrykket:13. februar 2020

Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til vores kontrakt med PKA i Grenå og Randers

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Herlev
Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på en...
Indrykket:18. februar 2020

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Toiletter med Opsyn

København S
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområ...
Indrykket:17. februar 2020

Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Brønshøj
Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksi...
Indrykket:14. februar 2020

Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk Brøndby

pierre.dk Brøndby

Brøndby
Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.00...
Indrykket:19. februar 2020