Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk supporter med Svensk/Norsk sprogkundskaber

Har du en teknisk baggrund og brænder for at sætte en høj standard for support til vores flådestyringskunder? Taler og skriver du dansk samt enten Svensk eller Norsk ?

Hos Ecofleet,  ejet af FleetComplete, oplever vi stærk vækst, og har derfor behov for endnu en ny kollega. 

Trives du i et dynamisk miljø, hvor du får ansvar og plads til at præge udviklingen af, hvordan vi skal levere teknisk support? Vil du gerne arbejde med tekniske løsninger, der leverer værdi for vores kunder? Så kan vi tilbyde dig en spændende stilling som Teknisk Supporter hos Ecofleet/FleetComplete Nordic i det skandinaviske hovedkontor i Birkerød.

Daglig support via forskellige medier til danske, norske og svenske kunder

=         Du vil få ansvar for dagligt at yde teknisk support til vores kunder og kollegaer. 

=         Teknisk support, 2. og 3. level support på hardware-komponenter

=         Teknisk support 2. og 3. level support på flådestyringsløsninger


Dine primære opgaver er:  

o    Håndtering af trouble tickets, (fejlmeldinger, kundeønsker). 

o    Teknisk design af kundeløsninger

o    Intern undervisning

o    Dialog med udviklingsfunktionen i Estland

o    Opfølgning på udvikling af ny funktionaliteter

o    Test af nye funktionaliteter ifm, nye releases

Samarbejdsrelationer

Da god kundekontakt og god medarbejderpleje er nogle af FleetComplete Nordics kerneværdier, er det af yderste vigtighed, at du er villig til at påtage dig dette ansvar og hjælpe med at gøre enhver situation til noget positivt. Du møder hver opgave med et løsningsorienteret mindset, hvor kunden altid er i centrum. 

Du bliver en del af et teknisk supportteam, der arbejder med eksisterende og nye kunder i de nordiske lande. Du vil opleve et uformelt og udviklingsorienteret miljø, hvor du vil skulle samarbejde med vores, fulfillment afdeling, salgsafdeling samt marketing.


Kan du genkende dig selv i følgende udsagn? 

  • Du sætter en ære i at sikre kvaliteten i tekniske løsninger og sikre, at de er dokumenteret
  • Du trives i et energisk arbejdsmiljø, hvor det hele tiden udvikles og afprøves nye muligheder 
  • Du er vedholdende, smilende, positiv, ansvarsbevidst og struktureret og en teamplayer
  • Du har en høj stresstærskel og kan prioritere opgaverne – også når det går stærkt
  • Du er god til forandringer og ser det som spændende udfordringer
  • Du behersker engelsk på højt niveau, i skrift og tale, da dette er vores koncernsprog
  • Du behersker gerne norsk, i skrift og tale
  • Du behersker gerne svensk, i skrift og tale
  • Du har tidligere arbejdet i en kundeserviceafdeling og er vant til at yde kunder en god service
  • Du er vant til at bruge IT-systemer og værktøjer ifm. fejretning og analyse af fejl.

 

Vi tilbyder

En sjov og spændende hverdag i en uformel og ambitiøs skandinavisk virksomhed som agerer lokalt, men med globalt mindset, hvor vi er forpligtet til at levere den bedste kundeoplevelse indenfor telematik. Du vil komme til at arbejde i en af Europas hurtigst voksende telematik softwarevirksomheder i et tempofyldt miljø sammen med entusiastiske kolleger.

Stillingen er på fuld tid med base indtil videre i Birkerød kontoret, Danmark. Løn er efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring er inkluderet og en frokostordning tilbydes.

Om Fleet Complete Nordic

Fleet Complete Nordic er en international, innovativ softwarevirksomhed specialiseret i udvikling af software til GPS-baserede elektroniske kørebøger, tracking- og flådestyringsløsninger. Fleet Complete Nordic er en del af Fleet Complete gruppen, og er en af de største telematikudbydere i verden med mere end 400.000 GPS-enheder i drift og +500 ansatte. Vi har hovedsæde i Birkerød, Danmark, afdelinger i Skandinavien, Vesteuropa, Australien og USA og Canada. Vi er den hurtigt voksende telematikvirksomhed globalt set og forventer høj vækst på alle vores markeder.

For yderligere oplysninger, ring eller mail til:

Bjarne Elvebakken – Technical support manager Scandinavia

+45 3073 8323 / bjarne.elvebakken@fleetcomplete.eu

Relevante ansøgere bliver løbende kaldt til samtale, så send dit CV og ansøgning online hurtigst muligt og senest den 30.05.2018

Læs mere om os og vores løsninger på:

www.fleetcomplete.eu / Instagram: @ecofleet_dk / Facebook: Ecofleet Danmark / Linked in: Ecofleet


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her