Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk supporter til IT virksomhed i stor fremdrift

Brænder du for at arbejde med IT-services og support, så er du måske vores nye tekniske supporter til at assistere vores brugere og opsætte integrationer via vores automatiske IEX platform.

Kort om IEX

IEX er en automatisk integrations service, der forbinder webshop, regnskab, POS- eller lagersystemer med hinanden. IEX er en innovativ virksomhed indenfor integrationsbranchen, hvor der er mange muligheder for at kombinere diverse systemer med hinanden. De mange kombinationer skaber yderligere behov for support og opsætning samt kendskab til systemerne, vi integrerer med.

Hvilken profil søger vi

Vi ønsker at ansætte en pålidelig og energisk supporter som er god til at have direkte kontakt med vores brugere/kunder og samtidig besidder stærke tekniske kompetencer.

Du skal være god til at arbejde i et team sammen med vores øvrige supportere. Som teknisk supporter (1. line) tager du fuld action på de daglige kundesager med en hurtig svartid og sikrer at vores kunder får en god serviceoplevelse med vores produkt. Du skal være god til at fejlsøge og altid være løsningsorienteret.

Vi ser gerne at du har en relevant uddannelse og/eller erhverserfaring, men det er først og fremmest vigtigt, at du er open-minded, lærenem i forhold til IT-systemer og har en positiv/nysgerrig indstilling.

Arbejdsområder

  • Kunde support via telefon, chat og ticket-system
  • Opsætning og konfiguration af integrationer ml. webshop, regnskabs, kasse- og/eller lagersystemer
  • Fejl-håndtering, debug og gerne med kendskab til PhP og database (MySQL)
  • Test, kvalitetssikring og udarbejdelse af dokumentation (FAQ)
  • Opbygning af data-flows og administration af platformen 
  • Evt. mere tekniske opgaver alt efter kompetence
  • Alt efter kompetence kan du få indflydelse på andre arbejdsopgaver i virksomheden evt. konkrete udviklingsopgaver eller tools til servicen

Du besidder følgende kvalifikationer/egenskaber (ikke krav)

  • Du er yderst serviceminded & løsningsorienteret og kan formulere dig i et letforståeligt sprog (dansk/engelsk)
  • Du har et stærkt IT-kendskab og er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • Du har erfaring med fejlhåndtering og debug
  • Skal have backend kendskab til et eller flere af de velkendte webshops på markedet, f.eks. Woocommerce, Shopify, Prestashop, Magento
  • Du har kendskab til regnskaber (f.eks. e-conomic, Dinero, Billy)
  • Evt. erfaring med lager- eller POS-systemer er et stort plus
  • Kendskab til SaaS (Software as a Service) og API-integration
  • Du er struktureret og god til at få afsluttet dine opgaver
  • Behersker dansk og engelsk flydende
  • Kan indgå i et tæt team-samarbejde
  • En brændende interesse for teknologiske løsninger og automation

Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært, og vi forventer ikke, at du fra start kender alle de systemer, vi integrerer til. Vi søger en medarbejder med et stærkt drive og engagement til at arbejde tæt med resten af teamet, og dermed få stor indflydelse på egen hverdag.

IEX tilbyder

Et godt og udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling i en virksomhed med dygtige kollegaer. IEX har store rummelige og nyistandsatte lokaler på 2. sal i et lyst og åbent kontormiljø med behagelig sofagruppe, bordfodbold samt bordtennis for at højne aktivitetsniveauet og stemningen.

IEX giver plads til udfoldelse, hvor vi har vægt på team-building og hyggelige arrangementer. Der er daglig frokostbuffet samt fri kaffe/te og sodavand + fredags morgenbrød.

Vi har en rigtig god omgangstone med hinanden, hvor stemningen er professionel, uformel og afslappet. Hos IEX vægtes medarbejderpleje højt for at højne arbejdsglæden og den daglige lyst til at gå på arbejde.

Ansættelse/løn

Vi tilbyder ordnede ansættelsesforhold. Løn efter aftale/kvalifikationer. 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt!

Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning på dansk + CV (PDF) på job@iex.dk og husk at besøge vores hjemmeside på https://iex.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163008Phoenix-1ce4df8412020-01-23T00:00:00Teknisk supporter til IT virksomhed i stor fremdrift

Brænder du for at arbejde med IT-services og support, så er du måske vores nye tekniske supporter til at assistere vores brugere og opsætte integrationer via vores automatiske IEX platform.

Kort om IEX

IEX er en automatisk integrations service, der forbinder webshop, regnskab, POS- eller lagersystemer med hinanden. IEX er en innovativ virksomhed indenfor integrationsbranchen, hvor der er mange muligheder for at kombinere diverse systemer med hinanden. De mange kombinationer skaber yderligere behov for support og opsætning samt kendskab til systemerne, vi integrerer med.

Hvilken profil søger vi

Vi ønsker at ansætte en pålidelig og energisk supporter som er god til at have direkte kontakt med vores brugere/kunder og samtidig besidder stærke tekniske kompetencer.

Du skal være god til at arbejde i et team sammen med vores øvrige supportere. Som teknisk supporter (1. line) tager du fuld action på de daglige kundesager med en hurtig svartid og sikrer at vores kunder får en god serviceoplevelse med vores produkt. Du skal være god til at fejlsøge og altid være løsningsorienteret.

Vi ser gerne at du har en relevant uddannelse og/eller erhverserfaring, men det er først og fremmest vigtigt, at du er open-minded, lærenem i forhold til IT-systemer og har en positiv/nysgerrig indstilling.

Arbejdsområder

  • Kunde support via telefon, chat og ticket-system
  • Opsætning og konfiguration af integrationer ml. webshop, regnskabs, kasse- og/eller lagersystemer
  • Fejl-håndtering, debug og gerne med kendskab til PhP og database (MySQL)
  • Test, kvalitetssikring og udarbejdelse af dokumentation (FAQ)
  • Opbygning af data-flows og administration af platformen 
  • Evt. mere tekniske opgaver alt efter kompetence
  • Alt efter kompetence kan du få indflydelse på andre arbejdsopgaver i virksomheden evt. konkrete udviklingsopgaver eller tools til servicen

Du besidder følgende kvalifikationer/egenskaber (ikke krav)

  • Du er yderst serviceminded & løsningsorienteret og kan formulere dig i et letforståeligt sprog (dansk/engelsk)
  • Du har et stærkt IT-kendskab og er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • Du har erfaring med fejlhåndtering og debug
  • Skal have backend kendskab til et eller flere af de velkendte webshops på markedet, f.eks. Woocommerce, Shopify, Prestashop, Magento
  • Du har kendskab til regnskaber (f.eks. e-conomic, Dinero, Billy)
  • Evt. erfaring med lager- eller POS-systemer er et stort plus
  • Kendskab til SaaS (Software as a Service) og API-integration
  • Du er struktureret og god til at få afsluttet dine opgaver
  • Behersker dansk og engelsk flydende
  • Kan indgå i et tæt team-samarbejde
  • En brændende interesse for teknologiske løsninger og automation

Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært, og vi forventer ikke, at du fra start kender alle de systemer, vi integrerer til. Vi søger en medarbejder med et stærkt drive og engagement til at arbejde tæt med resten af teamet, og dermed få stor indflydelse på egen hverdag.

IEX tilbyder

Et godt og udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling i en virksomhed med dygtige kollegaer. IEX har store rummelige og nyistandsatte lokaler på 2. sal i et lyst og åbent kontormiljø med behagelig sofagruppe, bordfodbold samt bordtennis for at højne aktivitetsniveauet og stemningen.

IEX giver plads til udfoldelse, hvor vi har vægt på team-building og hyggelige arrangementer. Der er daglig frokostbuffet samt fri kaffe/te og sodavand + fredags morgenbrød.

Vi har en rigtig god omgangstone med hinanden, hvor stemningen er professionel, uformel og afslappet. Hos IEX vægtes medarbejderpleje højt for at højne arbejdsglæden og den daglige lyst til at gå på arbejde.

Ansættelse/løn

Vi tilbyder ordnede ansættelsesforhold. Løn efter aftale/kvalifikationer. 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt!

Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning på dansk + CV (PDF) på job@iex.dk og husk at besøge vores hjemmeside på https://iex.dk

2020-02-17T20:50:14.717 Brænder du for at arbejde med IT-services og support, så er du måske vores nye tekniske supporter til at assistere vores brugere og opsætte integrationer via vores automatiske IEX platform. Kort om IEX IEX er en automatisk integrations service, der forbinder webshop, regnskab, POS- eller lagersystemer med hinanden. IEX er en innovativ virksomhed indenfor integrationsbranchen, hvor der er mange muligheder for at kombinere diverse systemer med hinanden. De mange kombinationer skaber yderligere behov for support og opsætning samt kendskab til systemerne, vi integrerer med. Hvilken profil søger vi Vi ønsker at ansætte en pålidelig og energisk supporter som er god til at have direkte kontakt med vores brugere kunder og samtidig besidder stærke tekniske kompetencer.Du skal være god til at arbejde i et team sammen med vores øvrige supportere. Som teknisk supporter (1. line) tager du fuld action på de daglige kundesager med en hurtig svartid og sikrer at vores kunder får en god serviceoplevelse med vores produkt. Du skal være god til at fejlsøge og altid være løsningsorienteret. Vi ser gerne at du har en relevant uddannelse og eller erhverserfaring, men det er først og fremmest vigtigt, at du er open-minded, lærenem i forhold til IT-systemer og har en positiv nysgerrig indstilling. Arbejdsområder Kunde support via telefon, chat og ticket-system Opsætning og konfiguration af integrationer ml. webshop, regnskabs, kasse- og eller lagersystemer Fejl-håndtering, debug og gerne med kendskab til PhP og database (MySQL) Test, kvalitetssikring og udarbejdelse af dokumentation (FAQ) Opbygning af data-flows og administration af platformen Evt. mere tekniske opgaver alt efter kompetence Alt efter kompetence kan du få indflydelse på andre arbejdsopgaver i virksomheden evt. konkrete udviklingsopgaver eller tools til servicen Du besidder følgende kvalifikationer egenskaber (ikke krav) Du er yderst serviceminded løsningsorienteret og kan formulere dig i et letforståeligt sprog (dansk engelsk) Du har et stærkt IT-kendskab og er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer Du har erfaring med fejlhåndtering og debug Skal have backend kendskab til et eller flere af de velkendte webshops på markedet, f.eks. Woocommerce, Shopify, Prestashop, Magento Du har kendskab til regnskaber (f.eks. e-conomic, Dinero, Billy) Evt. erfaring med lager- eller POS-systemer er et stort plus Kendskab til SaaS (Software as a Service) og API-integration Du er struktureret og god til at få afsluttet dine opgaver Behersker dansk og engelsk flydende Kan indgå i et tæt team-samarbejde En brændende interesse for teknologiske løsninger og automation Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært, og vi forventer ikke, at du fra start kender alle de systemer, vi integrerer til. Vi søger en medarbejder med et stærkt drive og engagement til at arbejde tæt med resten af teamet, og dermed få stor indflydelse på egen hverdag. IEX tilbyder Et godt og udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling i en virksomhed med dygtige kollegaer. IEX har store rummelige og nyistandsatte lokaler på 2. sal i et lyst og åbent kontormiljø med behagelig sofagruppe, bordfodbold samt bordtennis for at højne aktivitetsniveauet og stemningen. IEX giver plads til udfoldelse, hvor vi har vægt på team-building og hyggelige arrangementer. Der er daglig frokostbuffet samt fri kaffe te og sodavand fredags morgenbrød. Vi har en rigtig god omgangstone med hinanden, hvor stemningen er professionel, uformel og afslappet. Hos IEX vægtes medarbejderpleje højt for at højne arbejdsglæden og den daglige lyst til at gå på arbejde. Ansættelse løn Vi tilbyder ordnede ansættelsesforhold. Løn efter aftale kvalifikationer. 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt! Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning på dansk CV (PDF) på job@iex.dk og husk at besøge vores hjemmeside på https: iex.dk11Jobnet1ce4df84100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3696759IEX ApS11Herstedvang 7A, 2., th2620AlbertslundDKDanmark0
job@iex.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000889126JobNet5103518510351810021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ce4df84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ce4df84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ce4df84&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ce4df84&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgTeknisk supporter til IT virksomhed i stor fremdrift12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT363980908Niel Rokkjærjob@iex.dkDKDanmarkDKDanmark330171652PC & Apple Tekniker (Reparation af computer)Robot APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik A S er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik A S kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at: Mange års Erfaring med reparation af både MAC PC Solid Erfaring med både MacOS Windows Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support Du er udadvendt præsentabel Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Taler og forstår dansk og engelsk Du skal være god til administrative arbejdsopgaver Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder Et ungt team af gode kollegaer og højt humør Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support. Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk Ansøgningsfrist runde 1, d. 24. februar 2020. (tekniker1) Ansøgningsfrist runde 2, d. 23. marts 2020. (tekniker2) Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. april eller 1. maj 2020. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt. Hjemmeside: https: www.gladteknik.dk

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik A/S er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik A/S kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Mange års Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Solid Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist runde 1, d. 24. februar 2020.   (tekniker1)

Ansøgningsfrist runde 2, d. 23. marts 2020.   (tekniker2)

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. april eller 1. maj 2020. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk

GladTeknik ApS - HVIDOVREHvidovre2020-02-05T00:00:002020-03-23T00:00:00
330170618IT Support SpecialistRobot Copenhagen About the role: Your main focus will be to support Trustpilot employees with their internal technical needs. In doing so, you will be part of a dedicated team handling IT Tickets for our European Trustpilot offices. You will play a key role in the day to day operations that ensure our hardware and software systems are running seamlessly. You love to offer assistance in fixing the issue at hand, no matter how small! You will: Provide 1st and 2nd level Internal IT Support using our ticketing system. Assist with onboarding and training of new users Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software Manage laptop desktop mobile setup and deployment for new employees using standard hardware and software Troubleshoot and maintain conferencing system and printers Create and update knowledge base articles both user-facing and internal Assist in office moves renovations Your profile: A solid understanding of and experience with IT support in an international organisation Ability to troubleshoot network problems at the desktop level Some years of experience working in an on-site IT support role Experience with IP telephony, laptop provisioning, Windows 10, macOS, Google Suite. Cloud experience is a big plus. The environment is fast-paced and we set the highest standards for ourselves. You need to thrive in this kind of environment. Great interpersonal skills you know how to connect with people and have strong communication skills Your approach to work is structured and with a positive, service-oriented attitude. You are fluent in both written and spoken English. We offer you: The opportunity to be a key player and build your career at a rapidly expanding, international global technology company Opportunities to learn from the best and develop your career Great colleagues and a supportive work culture that you can believe in Great location in central Copenhagen with opportunity for travel to other offices Application: To apply for this position, please submit a CV and a cover letter in english, telling us why you are perfect for this job. If you have any questions about the role, you can contact our Tech recruiter, Ruth Anibaba, at ruan@trustpilot.com About Trustpilot At Trustpilot, we re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment. With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas. And let s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of football, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work. Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

Copenhagen

About the role:

Your main focus will be to support Trustpilot employees with their internal technical needs. In doing so, you will be part of a dedicated team handling IT Tickets for our European Trustpilot offices. You will play a key role in the day to day operations that ensure our hardware and software systems are running seamlessly.  You love to offer assistance in fixing the issue at hand, no matter how small!

You will:

  • Provide 1st and 2nd level Internal IT Support using our ticketing system.
  • Assist with onboarding and training of new users
  • Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software
  • Manage laptop/desktop & mobile setup and deployment for new employees using standard hardware and software
  • Troubleshoot and maintain conferencing system and printers
  • Create and update knowledge base articles both user-facing and internal
  • Assist in office moves/renovations

Your profile:

  • A solid understanding of and experience with IT support in an international organisation
  • Ability to troubleshoot network problems at the desktop level
  • Some years of experience working in an on-site IT support role 
  • Experience with IP telephony, laptop provisioning, Windows 10, macOS, Google Suite. Cloud experience is a big plus.
  • The environment is fast-paced and we set the highest standards for ourselves. You need to thrive in this kind of environment.
  • Great interpersonal skills – you know how to connect with people and have strong communication skills
  • Your approach to work is structured and with a positive, service-oriented attitude.
  • You are fluent in both written and spoken English.

We offer you:

  • The opportunity to be a key player and build your career at a rapidly expanding, international global technology company
  • Opportunities to learn from the best and develop your career
  • Great colleagues and a supportive work culture that you can believe in
  • Great location in central Copenhagen with opportunity for travel to other offices

Application:

To apply for this position, please submit a CV and a cover letter in english, telling us why you are perfect for this job. If you have any questions about the role, you can contact our Tech recruiter, Ruth Anibaba, at ruan@trustpilot.com

About Trustpilot

At Trustpilot, we’re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here’s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment.

With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we’re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas.

And let’s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of football, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work.

Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse

Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

TRUSTPILOT A/SKøbenhavn K2020-02-04T00:00:002020-02-20T00:00:00
330170314Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2020-02-03T00:00:002020-03-02T00:00:00
330170313Computertekniker (PC) hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N. Jobbet vil primært bestå i at reparere bærbare og desktop PC er, og erfaring med reparation af disse er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 Vi forventer, at… - du har erfaring med reparation af computere og eller andet forbrugerelektronik - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden - du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne. Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Computertekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N.

Jobbet vil primært bestå i at reparere bærbare og desktop PC'er, og erfaring med reparation af disse er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18

 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med reparation af computere og/eller andet forbrugerelektronik

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

- du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne.

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Computertekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2020-02-04T00:00:002020-03-02T00:00:00
330170072Vil du være med til at beskytte Danmark mod hackerangreb?Robot Brænder du for at maximere anvendelsen af teknologier i kampen om beskyttelse af Danmark så har vi stillingen, hvor viden og færdigheder gør Danmark mere sikker. Du arbejder engageret, struktureret og er kvalitetsbevidst, og tager ansvar for både dine opgaver. Og du trives i et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på stabil drift af systemer, implementering af nye teknologier, og hvor ændringer også kan ske hurtigt. Du er med til at sikre solide og ordentlige løsninger, som vi kan være stolte af. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil få en unik mulighed for at blive en del af en operativ verden, hvor du er med hvor tingene sker. Temaet du bliver en del af, løser opgaver inden for udvikling, implementering og drift af systemer, der kan være med til at overvåge Danmarks it-infrastruktur? Samtidig vil du får mulighed udvikle dig ved at arbejde med dygtige kollegaer, og der vil være fokus på uddannelse, certificeringer og udvikling indenfor dine områder. Du og din baggrund er vigtig Din uddannelsesbaggrund er ikke det vigtigste, men du har en generel og bred IT-viden og lysten til at ville vide mere. Du er en af de IT-folk der bare kan . • Af tekniske kompetencer har du stor erfaring med LINUX miljøer og et godt kendskab til netværk. • Du må også gerne have kendskab til drift af systemer hvor stabilitet og høj oppetid er et krav. • Vi arbejde hele tiden på at optimere og forbedre vores IT-landskab, så forvent også løbende drift og forbedringer bliver en del af dagligdagen. • Du har vilje og drive, og udviser initiativ. Derudover er du selvdrivende og handlekraftig • Du indgår naturligt i et team du er et teamplayer, og ser samtidig værdien i, at arbejde på tværs af forskellige teams og fysisk placering. • Som person er du positiv og ser løsninger frem for udfordringer. Du brænder for at dygtiggøre dig, og du deler aktivt din viden med dine kollegaer. • Du har et godt humør og formår at kommunikere teknisk komplekse informationer til såvel tekniske som ikke-tekniske samarbejdspartnere og kolleger. Du kan både analysere og implementere de nyeste IT trends og værktøjer, men har også flair for at lave drift af systemer og services. Alle services vi udbyder, er til gavn for vores brugere. Vi arbejder sammen i fællesskab for, at nå målet om at gøres Danmark sikkert. I teamet, som du skal indgå i, tilstræber vi at have en uformel tone med højt humør og vi forventer derfor, at du bidrager til den gode stemning og er villig til at videreudvikle dig som person også på det faglige plan. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er Danmarks udenrigsefterretningstjeneste og arbejder hemmeligt og åbent for at beskytte Danmark og danske interesser i en foranderlig verden. Vi er ikke alene om at beskytte Danmark, men vi er den eneste myndighed, der har fået mandat til at udnytte helt særlige midler til at afdække, hvad andre stater og udenlandske aktører forsøger at holde hemmeligt. Det giver mening for os at bidrage til fred, tryghed og sikkerhed for danskerne, både i den analoge og i den digitale verden og det gør vi ved at afdække, vurdere, rådgive om og modvirke både aktuelle trusler og trusler under udvikling. Vi værdsætter styrken i vores mangfoldighed med dybe fagligheder og specialister og vi er en helt speciel og operativt orienteret vidensorganisation, der har mange forskellige opgaver, men fælles for dem alle er det vidensgrundlag, som vores efterretningsarbejde skaber. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 23. februar 2020 Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 10 11 og stiler mod en ansættelse fra 1. maj 2020. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores INDBLIK og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Brænder du for at maximere anvendelsen af teknologier i kampen om beskyttelse af Danmark – så har vi stillingen, hvor viden og færdigheder gør Danmark mere sikker.
Du arbejder engageret, struktureret og er kvalitetsbevidst, og tager ansvar for både dine opgaver. Og du trives i et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på stabil drift af systemer, implementering af nye teknologier, og hvor ændringer også kan ske hurtigt. Du er med til at sikre solide og ordentlige løsninger, som vi kan være stolte af.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil få en unik mulighed for at blive en del af en operativ verden, hvor du er med hvor tingene sker. Temaet du bliver en del af, løser opgaver inden for udvikling, implementering og drift af systemer, der kan være med til at overvåge Danmarks it-infrastruktur?
Samtidig vil du får mulighed udvikle dig ved at arbejde med dygtige kollegaer, og der vil være fokus på uddannelse, certificeringer og udvikling indenfor dine områder.

Du og din baggrund er vigtig
Din uddannelsesbaggrund er ikke det vigtigste, men du har en generel og bred IT-viden og lysten til at ville vide mere. Du er en af de IT-folk der ”bare kan”.

• Af tekniske kompetencer har du stor erfaring med LINUX miljøer og et godt kendskab til netværk.
• Du må også gerne have kendskab til drift af systemer hvor stabilitet og høj oppetid er et krav.
• Vi arbejde hele tiden på at optimere og forbedre vores IT-landskab, så forvent også løbende drift og forbedringer bliver en del af dagligdagen.
• Du har vilje og drive, og udviser initiativ. Derudover er du selvdrivende og handlekraftig
• Du indgår naturligt i et team – du er et teamplayer, og ser samtidig værdien i, at arbejde på tværs af forskellige teams og fysisk placering.
• Som person er du positiv og ser løsninger frem for udfordringer. Du brænder for at dygtiggøre dig, og du deler aktivt din viden med dine kollegaer.
• Du har et godt humør og formår at kommunikere teknisk komplekse informationer til såvel tekniske som ikke-tekniske samarbejdspartnere og kolleger.

Du kan både analysere og implementere de nyeste IT trends og værktøjer, men har også flair for at lave drift af systemer og services. Alle services vi udbyder, er til gavn for vores brugere. Vi arbejder sammen i fællesskab for, at nå målet om at gøres Danmark sikkert. I teamet, som du skal indgå i, tilstræber vi at have en uformel tone med højt humør og vi forventer derfor, at du bidrager til den gode stemning og er villig til at videreudvikle dig som person også på det faglige plan.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er Danmarks udenrigsefterretningstjeneste og arbejder – hemmeligt og åbent – for at beskytte Danmark og danske interesser i en foranderlig verden.
Vi er ikke alene om at beskytte Danmark, men vi er den eneste myndighed, der har fået mandat til at udnytte helt særlige midler til at afdække, hvad andre stater og udenlandske aktører forsøger at holde hemmeligt. Det giver mening for os at bidrage til fred, tryghed og sikkerhed for danskerne, både i den analoge og i den digitale verden og det gør vi ved at afdække, vurdere, rådgive om og modvirke både aktuelle trusler og trusler under udvikling.
Vi værdsætter styrken i vores mangfoldighed med dybe fagligheder og specialister og vi er en helt speciel og operativt orienteret vidensorganisation, der har mange forskellige opgaver, men fælles for dem alle er det vidensgrundlag, som vores efterretningsarbejde skaber.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 23. februar 2020
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 10/11 og stiler mod en ansættelse fra 1. maj 2020. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”INDBLIK” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2020-02-03T00:00:002020-03-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PC & Apple Tekniker (Reparation af computer)

GladTeknik ApS - HVIDOVRE

Hvidovre
APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danm...
Indrykket:5. februar 2020

IT Support Specialist

TRUSTPILOT A/S

København K
Copenhagen About the role: Your main focus will be to support Trustpilot employees with their internal technical needs. In doing so, you will be part of a dedicated team handling IT Tickets for our European Trustpilot offices. You will play a key ro...
Indrykket:4. februar 2020

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:3. februar 2020

Computertekniker (PC) hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker ...
Indrykket:4. februar 2020

Vil du være med til at beskytte Danmark mod hackerangreb?

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Brænder du for at maximere anvendelsen af teknologier i kampen om beskyttelse af Danmark så har vi stillingen, hvor viden og færdigheder gør Danmark mere sikker. Du arbejder engageret, struktureret og er kvalitetsbevidst, og tager ansvar for både di...
Indrykket:3. februar 2020