Bliv en del af et professionelt team, i et uformelt miljø med højt til loftet.
Personprofil
Vi søger en CRM supporter, der har erfaring med IT-relateret kundesupport til 2nd level support i vores kundeserviceafdeling.
Om dig:
- Du har en teknisk uddannelse suppleret med solid IT-erfaring
- Du har erfaring med og brænder for god support og kundeservice
- Du er analytisk, målrettet og giver ikke op, før den rigtige løsning er fundet, og kunden er tilfreds
- Du har muligvis allerede kendskab til Microsoft Dynamics 365 (CRM)
- Du har gode retskrivnings- og formuleringsevner på dansk og engelsk.
- Du har en udpræget god evne til at holde mange bolde i luften ad gangen, samtidig er du kvalitetsbevidst, arbejder struktureret og er ansvarlig.
- Du har en naturlig serviceminded indstilling med positiv tilgang til opgaverne.
- Du er en rolig og fattet person, med en solid og empatisk personlighed.
- Du besidder et godt humør og evnen til at samarbejde i et team.
Hvad vi tilbyder
- Vi tilbyder en spændende stilling i en uformel virksomhed med et stærkt engagement og en stærk pionerånd.
- Vi tilbyder en hverdag med en høj grad af frihed under ansvar, i en travl og uformel organisation med en god omgangstone, stor samarbejdsvilje og et godt arbejdsmiljø. Et team, der brænder for deres arbejde og for at levere kvalitet og gode oplevelser, der gør kunderne glade.
- Hos os får du ansvar fra første dag og muligheden for at arbejde bredt med flere forskellige områder.
- Vi tilbyder indledningsvis en deltidsstilling på 25-30 timer om ugen, med mulighed for flere timer. Vi tilbyder en lønpakke, der afspejler din erfaring og kvalifikationer, pensions- og sundhedsordning samt andre personalegoder.
Jobindhold / arbejdsopgaver
Vores primære produkt og speciale er Microsoft Dynamics 365 (CRM), som derfor vil være omdrejningspunktet for dine arbejdsopgaver. Dette inkluderer:
- Support og uddannelse af vores kunder i Microsoft Dynamics 365 (CRM), primært telefonisk og online
- Teknisk kundesupport (2nd og 3rd level)
- Simple konsulentopgaver såsom mindre tilpasning, datamigrering, modulinstallation mv.
- Udarbejde dokumentation, hvor der er behov for det
- kontakt for nye og eksisterende kunder, samarbejdspartnere osv. ved henvendelse til Valcore
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores konsulent- og udviklingsteam i forbindelse med løsning af tekniske supportopgaver, mindre tilpasninger, videreuddannelse og forankring af Microsoft Dynamics 365 (CRM) hos vores kunder.
Det er ikke et krav at du har kendskab til Microsoft CRM, men en fordel. Vi sørger for uddannelse og oplæring i systemet, når du starter hos os.
Virksomheden
Valcore er placeret i Roskilde, tæt ved Trekroner station. Vi er et mindre konsulenthus, specialiseret i Microsoft Dynamics 365 (CRM).
Vi er opmærksomme på, at vores medarbejderes trivsel er af afgørende betydning for virksomhedens succes og prioriterer derfor at alle trives, udvikles og samtidig har en interessant og humørfyldt hverdag.
Vi mener, at det er vigtigt, at der er harmoni mellem familieliv og arbejdsliv og tilbyder derfor et fleksibelt arbejdsmiljø, baseret på tillid og gensidighed. Vi afholder årlige MOOUS (medarbejder- og organisationsudviklingssamtaler), hvor vi sammen tilrettelægger dit fokus for arbejdsopgaver og kompetenceudvikling for det nye år. Derudover er vi altid åbne for en snak, hvis du har behov for det.
Formalia
Hvis du mener at du er den rette til stillingen så send din ansøgning og CV til job@valcore.dk. Samtaler afholdes løbende, så vi vil meget gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 17. februar 2021 Ansættelsestidspunkt og andre forhold omkring stillingen sker efter aftale med dig.