Teknisk Webshop Supporter

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig.

I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen.

Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet.

Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer.

 

Dine opgaver

Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder.

Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm.
  • Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer
  • Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support
  • Være parat til at være rådgivende part for kunden

Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for:

  • Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS
  • Kundeserviceerfaring
  • SEO

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve.

Vi ser også gerne, at:

  • Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs
  • Brænder for rådgivning

Har du praktisk erfaring med og/eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel.

 

I Zitcom A/S tilbyder vi

  • Fast lønpakke og pension
  • Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy
  • Løbende uddannelse
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330086240Phoenix-b5eb267912019-09-09T00:00:00Teknisk Webshop Supporter

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig.

I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen.

Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet.

Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer.

 

Dine opgaver

Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder.

Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm.
  • Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer
  • Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support
  • Være parat til at være rådgivende part for kunden

Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for:

  • Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS
  • Kundeserviceerfaring
  • SEO

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve.

Vi ser også gerne, at:

  • Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs
  • Brænder for rådgivning

Har du praktisk erfaring med og/eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel.

 

I Zitcom A/S tilbyder vi

  • Fast lønpakke og pension
  • Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy
  • Løbende uddannelse
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig. I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen. Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet. Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer. Dine opgaver Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder. Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.: Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm. Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support Være parat til at være rådgivende part for kunden Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for: Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS Kundeserviceerfaring SEO Din baggrund og profil Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Vi ser også gerne, at: Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Brænder for rådgivning Har du praktisk erfaring med og eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel. I Zitcom A S tilbyder vi Fast lønpakke og pension Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt11jobnetb5eb2679100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1363&ProjectId=143657&DepartmentId=18967&MediaId=5&SkipAdvertisement=False0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3603999ZITCOM A/S11Højvangen 48660SkanderborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent819835JobNet5040777504077710006-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eb2679&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eb2679&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgTeknisk Webshop Supporter12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362643352noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330087054Webshop supporterRobot Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) n af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. I Zitcom A S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve. Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet. Dine opgaver Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand. Din baggrund og profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel. Vi ser også gerne, at: Du taler skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk) Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Din (måske) kommende arbejdsgiver Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer. Som ansat i Zitcom A S tilbyder vi: Fast lønpakke og pension Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig.

Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A/S (snart team.blue) én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.  

I Zitcom A/S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på.  

Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve.  

Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet.  

Dine opgaver   

Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system.  

Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand.  

Din baggrund og profil   

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel.  

Vi ser også gerne, at:  

  • Du taler/skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk)     
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19    
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt    
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs   

Din (måske) kommende arbejdsgiver  

Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer.  

Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:    

  • Fast lønpakke og pension    
  • Løbende uddannelse    
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask    
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.  

Information og ansøgning 

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.  

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.  

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.  

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg  

Tiltrædelse: Hurtigst muligt  

ZITCOM A/SSkanderborg2019-09-10T00:00:002019-11-01T00:00:00
330090675IT-supporterRobot Har du lyst til at rådgive og hjælpe kunderne i én af Danmarks førende hostingvirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. Gennem vores forskellige brands henvender vi os til forskellige målgrupper på det danske hostingmarked ud fra en fælles mission: At levere hosting- og cloudløsninger, der skiller sig ud fra mængden, både hvad angår kvalitet, kundeservice og kundetilfredshed. For at lykkes med missionen gør vi meget ud af give vores medarbejdere en sjovere og nemmere hverdag, fx gennem sociale aktiviteter og medarbejderordninger. Om Kundeserviceafdelingen Kundeserviceafdelingens primære opgave er at sørge for, at vores brands (DanDomain, Wannafind, Curanet, ScanNet og Zitcom) kunder får kompetent hjælp og rådgivning til deres hosting- og cloudløsninger. Kundeserviceafdelingen er delt op i to overordnede teams. Det ene tager sig af de henvendelser, vi får til vores shared hosting-løsninger, og det andet hjælper vores mange webshopkunder. Sammen yder de to teams support på de mange andre hosting- og cloudløsninger, vi tilbyder, fx Hosted Exchange, webhoteller og Cloud-servere. Dine arbejdsopgaver Som It-supporter bliver din primære opgave at sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i Driftsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support-ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for, at du bliver specialiseret i én eller flere af de hosting- og cloudløsninger, som vi tilbyder. Din profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for it- og hostingområdet. Kandidater, der har erfaring med it-support, vil blive foretrukket. Du taler skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Ansat i Zitcom Zitcom A S er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selv om vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 31 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område. Organisatorisk bliver du en del af Supportafdelingen i Skanderborg, der udover dig består af 36 flinke og dygtige kolleger. Som ansat i Zitcom A S tilbyder vi: Fast lønpakke og pension Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - Shared Hosting, Søren Kristensen på sk@zitcom.dk. Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Har du lyst til at rådgive og hjælpe kunderne i én af Danmarks førende hostingvirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig. 

Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A/S (snart team.blue) én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.   

Gennem vores forskellige brands henvender vi os til forskellige målgrupper på det danske hostingmarked ud fra en fælles mission:   ”At levere hosting- og cloudløsninger, der skiller sig ud fra mængden, både hvad angår kvalitet, kundeservice og kundetilfredshed.”   

For at lykkes med missionen gør vi meget ud af give vores medarbejdere en sjovere og nemmere hverdag, fx gennem sociale aktiviteter og medarbejderordninger. 

Om Kundeserviceafdelingen  
Kundeserviceafdelingens primære opgave er at sørge for, at vores brands (DanDomain, Wannafind, Curanet, ScanNet og Zitcom) kunder får kompetent hjælp og rådgivning til deres hosting- og cloudløsninger. 

Kundeserviceafdelingen er delt op i to overordnede teams. Det ene tager sig af de henvendelser, vi får til vores shared hosting-løsninger, og det andet hjælper vores mange webshopkunder. Sammen yder de to teams support på de mange andre hosting- og cloudløsninger, vi tilbyder, fx Hosted Exchange, webhoteller og Cloud-servere.

Dine arbejdsopgaver   
Som It-supporter bliver din primære opgave at sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i Driftsafdelingen. 

Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support-ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for, at du bliver specialiseret i én eller flere af de hosting- og cloudløsninger, som vi tilbyder.   

Din profil   
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for it- og hostingområdet. Kandidater, der har erfaring med it-support, vil blive foretrukket.  

  • Du taler/skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk  
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19  
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt  
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs  

Ansat i Zitcom  
Zitcom A/S er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selv om vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 31 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område.   

Organisatorisk bliver du en del af Supportafdelingen i Skanderborg, der udover dig består af 36 flinke og dygtige kolleger.   Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:  

  • Fast lønpakke og pension  
  • Løbende uddannelse  
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask  
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.  

Information og ansøgning
Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.   

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - Shared Hosting, Søren Kristensen på sk@zitcom.dk.   

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.   

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg   

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

ZITCOM A/SSkanderborg2019-09-16T00:00:002019-11-01T00:00:00
330099941Kundeservice medarbejder til Sengespecialisten - deltidRobot For vores kunde Sengespecialisten søger vi en kundeservice medarbejder. Er du serviceminded og god til at kommunikere med kunder på telefon og mail, på en god og konstruktiv måde, så er du måske den profil vi leder efter. Om stillingen: Du vil blive en del af en lille afdeling, hvor der er højt til loftet, med en god humor og masser af mulighed for at søge indflydelse i hverdagen. Hver og en sidder med sit eget område, men der bliver gjort en dyd ud af at man løfter i flok, sådan at det overordnede mål for Sengespecialisten nås nemlig glade og tilfredse kunder. Stillingen er deltid og vil være på 12-15 timer ugentligt. Vagterne er fordelt mandag, tirsdag og fredag fra kl. 14-18 ved ferie er det forventeligt at man kan tage flere timer. Du kommer til at sidde på Sengespecialisten s hovedkontor i Sabro ved Aarhus, med direkte reference til kundeservicechefen. Dine primære arbejdsopgaver vil være. Sagsbehandling i internt system Telefonpasning Kommunikation med kunder på mail Ad hoc opgaver Kompetencer: Dygtig til at kommunikere, både på skrift og i tale Erfaring fra kundeservice er en fordel, men ikke noget krav Detaljeorienteret og løsningsorienteret Erfaring med Microsoft Outlook Du kan have flere forskellige tilgange til stillingen det kan være du er studerende og gerne vil supplerede med noget konkret erhvervserfaring, eller har en baggrund fra kundeservice men nu gerne vil geare lidt ned. Vigtigst er at du er motiveret og gerne vil gøre en forskel, sammen med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Ansøgning: Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

For vores kunde Sengespecialisten søger vi en kundeservice medarbejder.

Er du serviceminded og god til at kommunikere med kunder på telefon og mail, på en god og konstruktiv måde, så er du måske den profil vi leder efter.

Om stillingen:

Du vil blive en del af en lille afdeling, hvor der er højt til loftet, med en god humor og masser af mulighed for at søge indflydelse i hverdagen.

Hver og en sidder med sit eget område, men der bliver gjort en dyd ud af at man løfter i flok, sådan at det overordnede mål for Sengespecialisten nås – nemlig glade og tilfredse kunder.

Stillingen er deltid og vil være på 12-15 timer ugentligt. Vagterne er fordelt mandag, tirsdag og fredag fra kl. 14-18 – ved ferie er det forventeligt at man kan tage flere timer.

Du kommer til at sidde på Sengespecialisten’s hovedkontor i Sabro ved Aarhus, med direkte reference til kundeservicechefen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være.

  • Sagsbehandling i internt system
  • Telefonpasning
  • Kommunikation med kunder på mail
  • Ad hoc opgaver

Kompetencer:

  • Dygtig til at kommunikere, både på skrift og i tale
  • Erfaring fra kundeservice er en fordel, men ikke noget krav
  • Detaljeorienteret og løsningsorienteret
  • Erfaring med Microsoft Outlook

Du kan have flere forskellige tilgange til stillingen – det kan være du er studerende og gerne vil supplerede med noget konkret erhvervserfaring, eller har en baggrund fra kundeservice men nu gerne vil geare lidt ned.

Vigtigst er at du er motiveret og gerne vil gøre en forskel, sammen med de øvrige medarbejdere i afdelingen.

Ansøgning:

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenSabro2019-10-03T00:00:002019-11-28T00:00:00
330097270Kundeservicemedarbejder til Try & HireRobot Kan du sætte kryds ved følgende, er det muligvis dig, som vi leder efter? Smil i stemmen og ikke bange for at tage telefonen. Problemløser imens du taler med kunder og er stærk på de administrative processer. Teamplayer der trives i et højt arbejdstempo. Din rolle I stillingen som kundeservicemedarbejder vil du sidde i et dynamisk team bestående af 9 medarbejdere i et større kontormiljø, hvor du vil have et tæt samarbejde med dine kollegaer fra forskellige steder i landet. Du er et vigtigt led i processen mellem virksomheden og kunden. I denne forbindelse vil dine arbejdsopgaver blandt andet bestå af at behandle ordrer fra interne sælgere samt opdatere kunders informationer i databasen. Det er en kompleks proces, hvor du skal holde styr på mange input, der bliver behandlet i flere IT-systemer. Du vil yderligere have ansvaret for at informere og vejlede kunderne omkring virksomhedens produkter og hjælpe dem til at finde den rigtige løsning. Som kundeservicemedarbejder skal du kunne bevare det rolige overblik i en travl hverdag, da dine igangværende opgaver ofte vil blive afbrudt af telefonen. Som en del af kundeserviceteamet har du også ansvaret for at lave mersalg samt al administrativ opfølgning på dine kald. Dine evner og kompetencer Som person søger vi en udadvendt og dynamisk teamplayer som har erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Du er klar til at tage fat, er løsningsorienteret og kan se dig selv i en travl hverdag, hvor papirbunkerne ikke altid når bunden. Du trives med at tale med mange mennesker i løbet af en arbejdsdag og kan håndtere et komplekst IT-system, hvor kendskab til Office-pakken er et must. Baggrund: Du har erhvervserfaring som kundeservicemedarbejder eller lignende supportstilling, hvor du har været vant til at håndtere en masse opkald på telefonen og trives i denne udadvendte rolle. Hvorfor vælge at søge stillingen? I virksomheden løftes der i flok og det vægtes, at du bliver en succes på arbejdet. Du bliver en del af et harmonisk team, hvor du læres grundigt op i virksomhedens produkter og bliver klædt ordentligt på til dagligdagens udfordringer. Du får mulighed for høj grad af medbestemmelse og du bliver en del af en uformel organisation der har fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø. Derudover har du muligheden for en fastansættelse, hvis både du og virksomheden er enige om I er det rette match. Har du hvad der kræves og lyder det interessant? Så skynd dig at oprette profil via www.adecco.dk og send herefter en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk

Kan du sætte kryds ved følgende, er det muligvis dig, som vi leder efter?

  • Smil i stemmen og ikke bange for at tage telefonen.
  • Problemløser imens du taler med kunder og er stærk på de administrative processer.
  • Teamplayer der trives i et højt arbejdstempo.

Din rolle

I stillingen som kundeservicemedarbejder vil du sidde i et dynamisk team bestående af 9 medarbejdere i et større kontormiljø, hvor du vil have et tæt samarbejde med dine kollegaer fra forskellige steder i landet. Du er et vigtigt led i processen mellem virksomheden og kunden. I denne forbindelse vil dine arbejdsopgaver blandt andet bestå af at behandle ordrer fra interne sælgere samt opdatere kunders informationer i databasen. Det er en kompleks proces, hvor du skal holde styr på mange input, der bliver behandlet i flere IT-systemer. Du vil yderligere have ansvaret for at informere og vejlede kunderne omkring virksomhedens produkter og hjælpe dem til at finde den rigtige løsning. Som kundeservicemedarbejder skal du kunne bevare det rolige overblik i en travl hverdag, da dine igangværende opgaver ofte vil blive afbrudt af telefonen. Som en del af kundeserviceteamet har du også ansvaret for at lave mersalg samt al administrativ opfølgning på dine kald.

Dine evner og kompetencer

Som person søger vi en udadvendt og dynamisk teamplayer som har erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Du er klar til at tage fat, er løsningsorienteret og kan se dig selv i en travl hverdag, hvor papirbunkerne ikke altid når bunden. Du trives med at tale med mange mennesker i løbet af en arbejdsdag og kan håndtere et komplekst IT-system, hvor kendskab til Office-pakken er et must.

Baggrund:

Du har erhvervserfaring som kundeservicemedarbejder eller lignende supportstilling, hvor du har været vant til at håndtere en masse opkald på telefonen og trives i denne udadvendte rolle.

Hvorfor vælge at søge stillingen?

I virksomheden løftes der i flok og det vægtes, at du bliver en succes på arbejdet. Du bliver en del af et harmonisk team, hvor du læres grundigt op i virksomhedens produkter og bliver klædt ordentligt på til dagligdagens udfordringer. Du får mulighed for høj grad af medbestemmelse og du bliver en del af en uformel organisation der har fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø. Derudover har du muligheden for en fastansættelse, hvis både du og virksomheden er enige om I er det rette match.

Har du hvad der kræves og lyder det interessant? Så skynd dig at oprette profil via www.adecco.dk og send herefter en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk 

ADECCO A/SEgå2019-09-27T00:00:002019-10-31T00:00:00
330090291Finnish-speaking colleagues to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.Robot Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising. Therefore, we are looking for a Finnish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Finland. You ll be helping our Finnish colleague Eija to maintain our high level of customer satisfaction in Finland. You should be able to: Speak and write Finnish on a native level Communicate excellent both orally and written Work fast without losing the over view, quality or good spirit Listen to and understand our customers needs Adapt to and work with a lot of different people Be proactive and focused Understand how your actions are influencing our brand We offer a job where you get to: Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate Participate in reaching the goal of being Europe s most preferred online skate shop Get good insight in how to run a successful web shop Work with colleagues from all over Europe Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating Work 37 hours a week A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk

Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising.

Therefore, we are looking for a Finnish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Finland. You’ll be helping our Finnish colleague Eija to maintain our high level of customer satisfaction in Finland.

You should be able to:

  • Speak and write Finnish on a native level
  • Communicate excellent both orally and written
  • Work fast without losing the over view, quality or good spirit
  • Listen to and understand our customers’ needs
  • Adapt to and work with a lot of different people
  • Be proactive and focused
  • Understand how your actions are influencing our brand

We offer a job where you get to:

  • Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate
  • Participate in reaching the goal of being Europe’s most preferred online skate shop
  • Get good insight in how to run a successful web shop
  • Work with colleagues from all over Europe
  • Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating
  • Work 37 hours a week

A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer’s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important.

The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk

SKATEPRO ApSHinnerup2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Webshop supporter

ZITCOM A/S

Skanderborg
Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) n af landets førende hosting- og...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

IT-supporter

ZITCOM A/S

Skanderborg
Har du lyst til at rådgive og hjælpe kunderne i én af Danmarks førende hostingvirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) én af landets førende hosting- og c...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kundeservice medarbejder til Sengespecialisten - deltid

PersonaleBørsen

Sabro
For vores kunde Sengespecialisten søger vi en kundeservice medarbejder. Er du serviceminded og god til at kommunikere med kunder på telefon og mail, på en god og konstruktiv måde, så er du måske den profil vi leder efter. Om stillingen: Du vil blive...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Kundeservicemedarbejder til Try & Hire

ADECCO A/S

Egå
Kan du sætte kryds ved følgende, er det muligvis dig, som vi leder efter? Smil i stemmen og ikke bange for at tage telefonen. Problemløser imens du taler med kunder og er stærk på de administrative processer. Teamplayer der trives i et højt arbejdst...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Finnish-speaking colleagues to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensu...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019