Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknisk Webshop Supporter

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig.

I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen.

Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet.

Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer.

 

Dine opgaver

Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder.

Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm.
  • Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer
  • Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support
  • Være parat til at være rådgivende part for kunden

Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for:

  • Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS
  • Kundeserviceerfaring
  • SEO

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve.

Vi ser også gerne, at:

  • Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs
  • Brænder for rådgivning

Har du praktisk erfaring med og/eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel.

 

I Zitcom A/S tilbyder vi

  • Fast lønpakke og pension
  • Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy
  • Løbende uddannelse
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Solution Architect

Plecto ApS

Viby J
Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 ...
Indrykket:28. maj 2020

Udadvendt og energisk kundeservicemedarbejder, der brænder for topklasse kundeservice, søges til eCommerce-branchens skønneste arbejdsplads.

FIRTAL WEB ApS

Lystrup
Har du lyst til at gøre en forskel i samarbejde med vores allerede dygtige kundeserviceteam, der er ansvarlige for at guide og hjælpe alle vores kunder? Om stillingen: Du vil blive en del af Firtal, der til dagligt driver en række webshops inden for...
Indrykket:27. maj 2020

Kundeservicemedarbejder ved Samn Forsyning

Samn Forsyning

Horsens
Brænder du for kundeservice, og ønsker du, at blive en del af et stærkt fællesskab, hvor du kan gøre en forskel for at sikre professionel service og debitorstyring for vores vand og spildevandskunder? Så mangler vi dig! Stillingen som Kundeserviceme...
Indrykket:22. maj 2020

Swedish speaking HiFi hero to our HQ office in Lystrup, Denmark. (37h / week)

AudioNord International A/S

Lystrup
Be a part of HiFi Klubben in Denmark! HiFi Klubben is currently looking for 2 Swedish speaking HiFi-enthuisiasts to help us advice our Swedish customers from our HQ which is located in Lystrup, Denmark. The position is full time (37 hours week) and ...
Indrykket:19. maj 2020

Swedish Speaking Customer Advisor

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Do you like action sport? Do you speak Swedish like a native? Do you like working with people? If you can say yes to these three, you might be the new colleague we are looking for. SkatePro is a Danish action sports e-commerce company based just out...
Indrykket:16. maj 2020