Tekniske kundeservicemedarbejdere søges

Søger du et nyt og udfordrende job, hvor du får styrket dine kompetencer inden for kundeservice? Og vil du gerne have foden indenfor i en stor og anerkendt virksomhed? 


Randstad søger på vegne af Webhelp Nordic tekniske kundeservicemedarbejdere, der med den rette personlighed og der med rette drive, kan hjælpe med at servicere kunder, der opsøger netop dig, for at gøre brug af din ekspertise, hvor dine opgaver bliver kundeservice og support til danske og engelske kunder. 
Din kontaktflade bliver et bredt spektrum og du skal dagligt håndtere kunder, der naturligvis er glade for din service og ekspertise.
I Webhelp er der et stort fokus på muligheder og udvikling. Du vil derfor ved ansættelse påbegynde din Employee Journey. Denne kan sikre dig en udvikling i virksomheden fra start til slut

Primære opgaver

• Besvare opkald fra kunder, som har brug for din ekspertise 
• Levere en professionel rådgivning og finde gode løsninger på de udfordringer, som Webhelp’s kunder måtte stå over for
• Stillingen indeholder intet salg, men har udelukkende til formål at servicere deres kunder via telefon. Du kommer dagligt i berøring med et bredt spektrum af problemstillinger, som de løser. 

Kompetencekrav

• Du har empati og kan tilpasse dig kundens behov for support
• Du er lyttende, tålmodig og godt til at multitaske
• Du er selvstændig og omstillingsparat
• Du er troværdig og velformuleret i din dialog med kunden
• Du brænder for at yde god kundeservice og stræber efter en høj kundetilfredshed
• Du kan tale flydende dansk og engelsk 

Webhelp tilbyder

• En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for løbende udvikling. 
• Professionel træning i produkter, systemer og kundeservice
• At blive del af et socialt team 
• Frokostordning på arbejdspladsen

• Stillingen er en fastansættelse, hvor du bliver ansat på en tidsbegrænset kontrakt. Efter du har været igennem vores træning, samt bestået en eksamen, vil du blive ansat på en fuldtidskontrakt.

Arbejdstid og løn

• Fuldtid 37 timer
• Arbejdstiden er mandag til søndag i tidsrummet kl. 8.00 – 20.00, også på søn- og helligdage
• Lønnen er 18.360,- kr. om måneden plus tillæg
• Pension efter et halvt års anciennitet 
• Arbejdsstedet er i Valby. Arbejdspladsen ligger 10 min. gåafstand fra Valby st. 

Holopstart

Vi starter følgende hold op disse datoer, derfor er det essentielt at du vil kunne tiltræde en af disse datoer.
04. maj 2018
25. maj 2018
01. juni 2018


Hvem er Webhelp

Webhelp supporterer en af verdens mest innovative og populære IT-virksomheder, hvor de søger kundeservicemedarbejdere til, at håndtere indkommende kundehenvendelser. De har en konstant spændende udvikling, hvor nye opgaver også kræver nye kollegaer.

Du bliver en del af deres danske afdeling af Webhelp, et førende Contact Center, med beliggenhed i Valby. Her vil du møde 250 energiske medarbejdere, som alle arbejder for Webhelps succes. De er et high performance Contact Center, der skaber resultater bygget på nøje tilpassede processer, erfaringer og et ønske om at være de bedste. De arbejder med stærke brands, hvor kun den bedste service forventes og du skal derfor være klar til at blive en del af denne succes! 

Som Wephelp’s klients første kontaktpunkt, bliver du ansigtet udadtil, som giver prisvindende kundeservice, løsninger og support. De afhænger af din evne til at lytte til deres kunder og bruge din tekniske ekspertise, kreativitet, og passion til at imødekomme deres behov – samt at sætte en venlig stemme på fantastiske produkter. 

Ansøgning og kontakt

Hvis stillingen har din interesse, ansøg venligst via denne side. Søg gerne hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.
Vil du vide mere om stillingen, som du ikke kan læse i dette stillingsopslag, er du velkommen til at kontakte Ann-Sofie Kristiansen på mail: Ann-sofie.kristiansen@randstad.dk - Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Customer Success Manager (SaaS)

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

GAN is transforming the way the world s leading corporations deal with corruption, compliance and regulatory risk. We provide compliance teams around the globe with a powerful, intuitive software platform for managing all their compliance activities...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Danish speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

Sitel is hiring the best Customer Service Advisor for Technical Support Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin, supporting their Nordic market ...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Swedish Speaking Customer Service Advisors for Technical Support

SITEL DENMARK ApS

Sitel is hiring the best Customer Service Advisors for Technical Support Do you speak Swedish fluently? Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin,...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Customer Care Consultant

AUTOBUTLER ApS

Autobutler continuously strive to be the best and most used online garage portal in the British market. Therefore, we are looking for a result oriented, passionate candidate for end user contact, who wants to make a difference. At Autobutler, our bi...
Indrykket:16. marts 2018
Udløbsdato:11. maj 2018

Kundeservicemedarbejder til Danmarks største håndværkerportal

Håndværker.dk A/S

Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Håndværker.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Håndværker.dk A S er en kundeformidlingsv...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:4. juni 2018