Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Telecom sælger til shop in shop i storcenter

Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København.

Om Frontmarketing
Vi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands – i hele landet.
Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam.

Jobbet
  • Du er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.
  • Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.
Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne.

Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark.

Vi søger:
  • Fuldtid
Vi tilbyder:
  • Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.
  • Oplæring i salg
  • Arbejd 4-5 dage pr uge – fleksible arbejdstider og dage.
  • Garantiløn
  • Høj provision uden loft
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer
Ansøgningsfrist 22/12 2019 - send din ansøgning via knappen "send ansøgning" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtale.

Tiltrædelse snarest. 

Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:
  • Telefoni, internet og streaming tjenester.
  • Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres branche
  • Højt ratet på trust pilot
  • Altid glade kunder



Se mere på vores ansøgersite: https://fmmarketing.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126091Phoenix-8468a73e12019-11-28T00:00:00Telecom sælger til shop in shop i storcenter
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København.

Om Frontmarketing
Vi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands – i hele landet.
Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam.

Jobbet
  • Du er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.
  • Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.
Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne.

Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark.

Vi søger:
  • Fuldtid
Vi tilbyder:
  • Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.
  • Oplæring i salg
  • Arbejd 4-5 dage pr uge – fleksible arbejdstider og dage.
  • Garantiløn
  • Høj provision uden loft
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer
Ansøgningsfrist 22/12 2019 - send din ansøgning via knappen "send ansøgning" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtale.

Tiltrædelse snarest. 

Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:
  • Telefoni, internet og streaming tjenester.
  • Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres branche
  • Højt ratet på trust pilot
  • Altid glade kunder



Se mere på vores ansøgersite: https://fmmarketing.ofir.com

2019-12-23T00:51:23.937 Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands i hele landet.Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam. JobbetDu er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne. Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark. Vi søger:FuldtidVi tilbyder:Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.Oplæring i salgArbejd 4-5 dage pr uge fleksible arbejdstider og dage.GarantilønHøj provision uden loftFrihed under ansvarGode kollegaerAnsøgningsfrist 22 12 2019 - send din ansøgning via knappen send ansøgning nedenfor.Vi indkalder løbende til samtale. Tiltrædelse snarest. Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:Telefoni, internet og streaming tjenester.Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres brancheHøjt ratet på trust pilotAltid glade kunder Se mere på vores ansøgersite: https: fmmarketing.ofir.com10Phoenix8468a73e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-22T00:00:000000https://fmmarketing.ofir.com/job/telecom-saelger-til-shop-in-shop-i-storcenter-2997223498#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658297Front Marketing11Arne Jacobsens Allé 122300København SDKDanmarkORS/8468a73e_logo.jpegORS/Small/8468a73e_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent857107MwCareerSiteMedium7e207f93-ed64-4887-91fd-7e8b4517091620191128001118-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8468a73ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8468a73ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8468a73e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8468a73e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgTelecom sælger til shop in shop i storcenter12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent341525Sælger413208Salgsassistent522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel363574125info@fmmarketing.dkDanmarkDanmark330143442Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 14København K2019-12-18T00:00:002020-02-10T00:00:00
3301498741st AssistantRobot Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products. The weekly hours will be 37 hours with varying working hours. The role The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English Danish language skills? Do you live in the proximity of Copenhagen? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? If you fit this profile, then you might just be the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport. What we offer Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position. Your tasks and responsibilities: Support the Store Manager in all aspects Achieve sales targets and company s goals Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity Ensuring professional and unique customer experience Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date Ensuring high standard of visual merchandising in the store The ideal candidate has the following competences: Experience in managing a team of Sales Associates 2-5 years of experience in selling luxury goods and offering superior customer service Interest and experience within budgets and KPI s Experience within stock control and inventory levels Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team Structured, thorough and detail oriented Ambitious self-driven Outstanding communication skills in both Danish and English Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- solution oriented? Then you might be just the person we are looking for. Application: Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than January 26, 2020. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible. Contact: For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. Place of work: Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup. Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables. We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally. As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law.

Georg Jensen Retail A/S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. 
Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products. The weekly hours will be 37 hours with varying working hours.

The role

The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English & Danish language skills? Do you live in the proximity of Copenhagen? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? If you fit this profile, then you might just be the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport.

What we offer

Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position.

Your tasks and responsibilities:

  • Support the Store Manager in all aspects
  • Achieve sales targets and company’s goals
  • Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity
  • Ensuring professional and unique customer experience
  • Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date
  • Ensuring high standard of visual merchandising in the store

The ideal candidate has the following competences:

  • Experience in managing a team of Sales Associates
  • 2-5 years of experience in selling luxury goods and offering superior customer service
  • Interest and experience within budgets and KPI’s
  • Experience within stock control and inventory levels
  • Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team
  • Structured, thorough and detail oriented
  • Ambitious & self-driven
  • Outstanding communication skills in both Danish and English

Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- & solution oriented? Then you might be just the person we are looking for.

Application:

Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than January 26, 2020. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible.

Contact:

For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. 

Place of work:

Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup.

Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables.

We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally.

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law. 

GEORG JENSEN RETAIL A/SKastrup2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
330140001Sengespecialisten søger deltids sælger til deres butik på AmagerbrogadeRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialisten søger en deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade i København. Vi søger en profil der sammen med det øvrige personale i butikkerne, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikkerne i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialisten søger en deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade i København.

Vi søger en profil der sammen med det øvrige personale i butikkerne, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikkerne i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenKøbenhavn S2019-12-12T00:00:002020-02-03T00:00:00
330136386Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.Robot Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes. Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre. Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning. Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100 provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning. Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment. Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft. Få faste omkostninger. professionel og hjælpsom salgsbackup Gode og topmotiverede kolleger Førende og banebrydende produktsortiment Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag. Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter. Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov. Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning. Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen. Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil. Samtaler afholdes løbende. AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks: køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier mm. Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet, med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen?

Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind.

Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes.

Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre.
Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning.

Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100% provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning.

  • Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. 
  • Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København 
  • Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment.
  • Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft.
  • Få faste omkostninger.
  • professionel og hjælpsom salgsbackup
  • Gode og topmotiverede kolleger
  • Førende og banebrydende produktsortiment
  • Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag.

Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter.
Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov.

Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning.

Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen.

Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil.
Samtaler afholdes løbende.

AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der
sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks:
køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier
mm.
Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer
rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje
kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet,
med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

AT Clean I/SKøbenhavn K2019-12-06T00:00:002020-01-29T00:00:00
330136382Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.Robot Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes. Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre. Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning. Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100 provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning. Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment. Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft. Få faste omkostninger. professionel og hjælpsom salgsbackup Gode og topmotiverede kolleger Førende og banebrydende produktsortiment Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag. Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter. Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov. Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning. Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen. Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil. Samtaler afholdes løbende. AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks: køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier mm. Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet, med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen?

Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind.

Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes.

Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre.
Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning.

Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100% provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning.

  • Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. 
  • Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København 
  • Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment.
  • Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft.
  • Få faste omkostninger.
  • professionel og hjælpsom salgsbackup
  • Gode og topmotiverede kolleger
  • Førende og banebrydende produktsortiment
  • Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag.

Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter.
Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov.

Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning.

Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen.

Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil.
Samtaler afholdes løbende.

AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der
sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks:
køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier
mm.
Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer
rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje
kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet,
med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

AT Clean I/SKøbenhavn Ø2019-12-06T00:00:002020-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 14

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:18. december 2019

1st Assistant

GEORG JENSEN RETAIL A/S

Kastrup
Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the ma...
Indrykket:6. januar 2020

Sengespecialisten søger deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade

PersonaleBørsen

København S
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget o...
Indrykket:12. december 2019

Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.

AT Clean I/S

København K
Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt...
Indrykket:6. december 2019

Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.

AT Clean I/S

København Ø
Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt...
Indrykket:6. december 2019