Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Telemarketing - Salgskonsulent

Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker?

Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til ”Next Level”!

Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning.

 

Hos Storm Group får du:

  • Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation!
  • Åben-dør-politik i en flad organisation
  • Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO'er

Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at:

 

  • du er engageret og har gåpåmod.
  • du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing.
  • du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet.

 

 

Hvem er vi?

Vi er et direct marketing bureau.

Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.

Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner.

Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009049Phoenix-f61495a212019-06-04T00:00:00Telemarketing - Salgskonsulent

Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker?

Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til ”Next Level”!

Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning.

 

Hos Storm Group får du:

  • Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation!
  • Åben-dør-politik i en flad organisation
  • Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO'er

Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at:

 

  • du er engageret og har gåpåmod.
  • du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing.
  • du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet.

 

 

Hvem er vi?

Vi er et direct marketing bureau.

Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.

Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner.

Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.

2019-06-12T00:53:13.130 Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker? Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til Next Level ! Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning. Hos Storm Group får du: Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation! Åben-dør-politik i en flad organisation Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO er Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at: du er engageret og har gåpåmod. du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing. du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet. Hvem er vi? Vi er et direct marketing bureau. Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer. Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner. Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing. Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.11jobnetf61495a2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/telemarketing-salgskonsulent-herning0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3510445Storm Group11Dalgas Plads 6 27400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747179JobNet4976811497681110017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgTelemarketing - Salgskonsulent12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361500323Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330141154SalgsingeniørRobot Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjob, hvor du får KAM ansvar for dine BtB kunder. Niebuhr Gears strategiplan er vækstbaseret, og som led heri oprettes nu et nyt job som Salgsingeniør for området Industrial Gears. Den nuværende omsætning er i høj grad baseret på eksportsalg til blandt andet kunder i Tyskland og Sverige. Du forventes at videreudvikle de eksisterende kunder og opbygge nye relationer, så du samlet set skaber vækst indenfor produktkategorien. Dine kunder kan være maskinbyggere eller andre industrikunder, som arbejder med teknologi med bevægelige dele. Der er et stort potentiale, og du har en fleksibel og professionel produktion og en stærk organisation bag dig til at levere de solgte produkter. Du vil efter grundig oplæring, og i takt med at du opbygger erfaring, gradvist udvikle dit ansvar så du til sidst bliver ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kundekontakt til udvikling af det løbende samarbejde med kunden. Dine opgaver kan blandt andet være: Kundepleje af eksisterende kunder Opsøgende salg herunder messeaktivitet Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning Aftaleindgåelse og kontraktforhandling Koordinere og finde løsninger internt i Niebuhr Gears med fokus på kundens behov Der er tale om en nyoprettet stilling, som du selv skal være med til at udvikle. Med tiden bliver din rolle meget selvstændig, og du vil få ansvar for at styre din egen tidsanvendelse. Du arbejder tæt sammen med virksomhedens Salgsdirektør, som du refererer til. Arbejdsplads er på kontoret i Ikast, men du vil naturligvis have rejseaktivitet i forbindelse med kundebesøg, messer o.l. Dine kvalifikationer Du har formentlig en uddannelse som BDE, ingeniør eller lignende, så du har det tekniske teoretiske fundament til at kunne sætte dig ind i produkterne samt i kundens krav og forventninger. Du brænder for at bruge din uddannelse salgsmæssigt og har måske haft dit første job, hvor du har fået bekræftet, at salg er vejen frem for dig. Det kan også være, at du er nyuddannet og står klar til at lære salgets forskellige faser. Vigtigst er det, at du kan begå dig i et teknisk miljø og brænder for at gøre en salgsmæssig forskel. Du er tillidsvækkende, udadvendt, kan snakke med alle led i organisationen og er generelt en positiv, ambitiøs og professionel ambassadør for din virksomhed. Da du på sigt bliver ansvarlig for hele salgsprocessen, skal du også kunne varetage de salgsadministrative opgaver. Du motiveres af at skabe udvikling, opbygge relationer og indfri resultatmål. Kendskab til Navision og Microsoft 365 er absolut en fordel. Du kommunikerer godt såvel på skrift som i tale på dansk og engelsk. Kan du også tysk, er det en fordel. Om Niebuhr Gears A S Niebuhr Gears er en af Skandinaviens førende producenter af tandhjul. Der er 130 engagerede medarbejdere i Ikast og 56 medarbejdere i Kina. Alle arbejder engageret og har fokus på løbende udvikling af virksomheden. Igennem de senere år er der indført Lean hos Niebuhr Gears, og det har givet en god og givende arbejdsdag. Hos Niebuhr Gears er medarbejderudvikling i fokus, og der tilbydes mange personalegoder, bl.a. kantineordning og mange forskellige aktiviteter igennem personaleforeningen. Bygningerne er moderne, og der sættes pris på, at produktionsfaciliteter er præsentable og giver det bedst mulige arbejdsmiljø. Se mere her: niebuhr.dk Send din ansøgning til PRO CO allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjob, hvor du får KAM ansvar for dine BtB kunder.

Niebuhr Gears strategiplan er vækstbaseret, og som led heri oprettes nu et nyt job som Salgsingeniør for området Industrial Gears. Den nuværende omsætning er i høj grad baseret på eksportsalg til blandt andet kunder i Tyskland og Sverige. Du forventes at videreudvikle de eksisterende kunder og opbygge nye relationer, så du samlet set skaber vækst indenfor produktkategorien. Dine kunder kan være maskinbyggere eller andre industrikunder, som arbejder med teknologi med bevægelige dele. Der er et stort potentiale, og du har en fleksibel og professionel produktion og en stærk organisation bag dig til at levere de solgte produkter.

Du vil efter grundig oplæring, og i takt med at du opbygger erfaring, gradvist udvikle dit ansvar så du til sidst bliver ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kundekontakt til udvikling af det løbende samarbejde med kunden.

Dine opgaver kan blandt andet være:

  • Kundepleje af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg herunder messeaktivitet
  • Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning
  • Aftaleindgåelse og kontraktforhandling
  • Koordinere og finde løsninger internt i Niebuhr Gears med fokus på kundens behov

Der er tale om en nyoprettet stilling, som du selv skal være med til at udvikle. Med tiden bliver din rolle meget selvstændig, og du vil få ansvar for at styre din egen tidsanvendelse. Du arbejder tæt sammen med virksomhedens Salgsdirektør, som du refererer til. Arbejdsplads er på kontoret i Ikast, men du vil naturligvis have rejseaktivitet i forbindelse med kundebesøg, messer o.l.

Dine kvalifikationer
Du har formentlig en uddannelse som BDE, ingeniør eller lignende, så du har det tekniske teoretiske fundament til at kunne sætte dig ind i produkterne samt i kundens krav og forventninger. Du brænder for at bruge din uddannelse salgsmæssigt og har måske haft dit første job, hvor du har fået bekræftet, at salg er vejen frem for dig. Det kan også være, at du er nyuddannet og står klar til at lære salgets forskellige faser. Vigtigst er det, at du kan begå dig i et teknisk miljø og brænder for at gøre en salgsmæssig forskel. Du er tillidsvækkende, udadvendt, kan snakke med alle led i organisationen og er generelt en positiv, ambitiøs og professionel ambassadør for din virksomhed. Da du på sigt bliver ansvarlig for hele salgsprocessen, skal du også kunne varetage de salgsadministrative opgaver. Du motiveres af at skabe udvikling, opbygge relationer og indfri resultatmål.

Kendskab til Navision og Microsoft 365 er absolut en fordel. Du kommunikerer godt såvel på skrift som i tale på dansk og engelsk. Kan du også tysk, er det en fordel.

Om Niebuhr Gears A/S
Niebuhr Gears er en af Skandinaviens førende producenter af tandhjul. Der er 130 engagerede medarbejdere i Ikast og 56 medarbejdere i Kina. Alle arbejder engageret og har fokus på løbende udvikling af virksomheden. Igennem de senere år er der indført Lean hos Niebuhr Gears, og det har givet en god og givende arbejdsdag. Hos Niebuhr Gears er medarbejderudvikling i fokus, og der tilbydes mange personalegoder, bl.a. kantineordning og mange forskellige aktiviteter igennem personaleforeningen. Bygningerne er moderne, og der sættes pris på, at produktionsfaciliteter er præsentable og giver det bedst mulige arbejdsmiljø. Se mere her: niebuhr.dk

Send din ansøgning til PRO&CO allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-12-13T00:00:002020-02-07T00:00:00
330139567SalgskonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Kolding Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores butik AUBO Kolding. Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt. Se butikken her https: www.aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-kolding Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy Dine kvalifikationer og personlighed: Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken bad løsninger Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Vi tilbyder løn bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer. Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen. Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 16-02-2020. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte Anna Mai Horn Cave tel.: 81 40 32 81

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken & Bad i Kolding

Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores butik AUBO Kolding.

Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt.

Se butikken her https://www.aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-kolding

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette

  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken & bad løsninger   

  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet

  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut

  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

Vi tilbyder løn/bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer.

Hvornår starter du:

Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen.

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 16-02-2020. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte Anna Mai Horn Cave tel.: 81 40 32 81

Aubo Production A/SAulum2020-01-17T00:00:002020-02-10T00:00:00
330152522Salgsassistent - også med lagerfunktionRobot Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges Arbejdsopgaver Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager. Vi forstiller os: - at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon) - at du er den der har det store overblik over alle indkomne ordrer - at du planlægger pakning af ordrer og pakker ordrer - at du planlægger dagen for vores ungarbejdere på lageret og er bindeledet mellem dem og kontoret - at du opsøger nye salgsområder og kunder Faglige krav kompetencer - flydende engelsk i skrift og tale (95 af kommunikation med vores kunder foregår på engelsk) - kan arbejde selvstændigt - flair for IT, især office pakken Personlige krav kompetencer - Udadvendt med lyst til meget kundekontakt - Fleksibel og frisk på at lære nyt - Arbejder struktureret - Indstillet på en omskiftelig hverdag, hvor der sker mange forskellige ting Forhold - Fast stilling på 37 timer med kontorplads i Vorgod-Barde - Løn efter kvalifikationer Om virksomheden: Cuddles and friends er en international virksomhed, der designer og sælger bamser med tilbehør til andre virksomheder i hele verden. Vi har lager i Videbæk og kontor I Vorgod-Barde, hvor vi deler kontorfællesskab med ansatte i Luthersk Mission Vestjylland. Vil du se lidt mere om virksomheden er du velkommen til at besøge www.cuddlesandfriends.com Eventuelle spørgsmål til annoncen sendes til: rikke@skyplush.com Ansøgning sendes til: lars@skyplush.com Startdato: 1. marts 2020 Jobsamtaler afholdes i uge 5

Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges

 

Arbejdsopgaver

Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager.

Vi forstiller os:

- at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon)

- at du er den der har det store overblik over alle indkomne ordrer

- at du planlægger pakning af ordrer og pakker ordrer

- at du planlægger dagen for vores ungarbejdere på lageret og er bindeledet mellem dem 

  og kontoret

- at du opsøger nye salgsområder og kunder

  Faglige krav/kompetencer

flydende engelsk i skrift og tale (95% af kommunikation med vores kunder foregår på 

  engelsk)

- kan arbejde selvstændigt

- flair for IT, især office pakken

                     

Personlige krav/kompetencer

- Udadvendt med lyst til meget kundekontakt

- Fleksibel og frisk på at lære nyt

- Arbejder struktureret

- Indstillet på en omskiftelig hverdag, hvor der sker mange forskellige ting

 

Forhold

- Fast stilling på 37 timer med kontorplads i Vorgod-Barde

- Løn efter kvalifikationer

 

Om virksomheden: Cuddles and friends er en international virksomhed, der designer og sælger bamser med tilbehør til andre virksomheder i hele verden. Vi har lager i Videbæk og kontor I Vorgod-Barde, hvor vi deler kontorfællesskab med ansatte i Luthersk Mission Vestjylland. 

Vil du se lidt mere om virksomheden er du velkommen til at besøge www.cuddlesandfriends.com

 

Eventuelle spørgsmål til annoncen sendes til:

rikke@skyplush.com

Ansøgning sendes til: lars@skyplush.com

Startdato: 1. marts 2020

Jobsamtaler afholdes i uge 5

 

SKY PLUSH ApSVidebæk2020-01-09T00:00:002020-02-29T00:00:00
330155196Ekstern salgskonsulent med passion for teknik og salgRobot Teknisk salg af pumper og instrumenteringsudstyr Er du en ambitiøs og erfaren teknisk sælger, der motiveres af at sælge og finde de rigtige løsninger? Er du klar til at tilbyde service og kompetent vejledning ud over det sædvanlige - og så til verdens bedste kunder? Hvis ja, så har vi et spændende job til dig, hvor du kan være med til styrke Iversen Tradings position på markedet for flowbehandling og flowregulering. Til vores kunde Iversen Trading mangler vi nemlig lige nu en dedikeret teknisk sælger der stortrives med teknisk rådgivning og salg af kvalitetsprodukter til dansk industri. Vi leder efter en som har det bedst med at være på landevejen og som elsker at opsnuse og indfange nye potentielle kunder. Iversen Trading er en lille virksomhed med et godt sammenhold, teamwork og højt humør. Her er du ikke bare en lille brik i et stort hjul, men du er tæt på ledelsen og har stor indflydelse på forretningen og beslutningerne det kræver at du er selvkørende, er vant til at planlægge din arbejdsdag og tager ansvar for din del af forretningen. Om dig: Du kan arbejde selvstændigt, målrettet og strukturere dine egne arbejdsdage. Du har brancheerfaring f.eks. med salg af produkter i fødevarebranchen eller til maskinbyggere. Du har en teknisk uddannelse eller et indgående kendskab til pumper og flowkomponenter. Erfaring med C5 eller lignende system er en fordel og du behersker engelsk i skrift og tale Hos Iversen Trading kan du få: Et spændende job i en velfunderet virksomhed med et stort kundegrundlag. Et professionelt og uformelt arbejdsklima præget af et godt humør. Et højt fagligt niveau og løbende sparring med erfarne kollegaer. Nogle rejsedage til leverandører og messer. Løn efter kvalifikationer, firmabil, pensions- og sundhedsordning. Om jobbet: Salg og teknisk rådgivning af pumper, ventiler, instrumentering og andre flowkomponenter. Opsøgende salgsarbejde med henblik på at få nye kunder. Udbygning af det eksisterende kundegrundlag. Kundebesøg - vi forestiller os, at du bruger 60 af arbejdstiden ude hos kunderne. Tilbud, opfølgning og booking af egne møder. Cirka to dage om ugen er du er på kontoret. Succeskriterierne er blandt andet, løbende opfyldelse af salgs- og vækstmål. IversenTrading er en handelsvirksomhed midt i en spændende udvikling, med kontor og lager centralt placeret i Brabrand. Virksomheden har et bredt produktprogram omhandlende pumper, ventiler, filtre, fittings, dyser samt instrumentering og måleinstrumenter. Hos Iversen Trading er målet at hjælpe alle kunder med at finde den rigtige løsning første gang - og til den rigtige pris. ANSØGNING: Effektiv Rekruttering medvirker ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du meget velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen på mobil 51 88 08 04 eller via mail: hds@erhr.dk. Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til søg job til højre her på siden. Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT Om Iversen Trading: Iversen Trading blev etableret i 1975 med det formål at kunne tilbyde kunder et bredt program af tekniske produkter, med baggrund i den bedste rådgivning. I dag tilbyder Iversen Trading, et omfattende program af lagerførende nicheprodukter til industrien indenfor flowbehandling og flowregulering, og omfatter bl.a. pumper og ventiler. Virksomheden repræsenterer over 30 udenlandske producenter på det danske marked. Iversen Trading fungerer som totalleverandør indenfor flowkomponenter og flowbehandling, og er en seriøs og kompetent samarbejdspartner, der kan bistå med sparring allerede tidligt i diverse udviklingsprojekter. Se mere på www.iversen-trading.dk

Teknisk salg af pumper og instrumenteringsudstyr

Er du en ambitiøs og erfaren teknisk sælger, der motiveres af at sælge og finde de rigtige løsninger? Er du klar til at tilbyde service og kompetent vejledning ud over det sædvanlige - og så til verdens bedste kunder? Hvis ja, så har vi et spændende job til dig, hvor du kan være med til styrke Iversen Tradings position på markedet for flowbehandling og flowregulering.

Til vores kunde Iversen Trading mangler vi nemlig lige nu en dedikeret teknisk sælger der stortrives med teknisk rådgivning og salg af kvalitetsprodukter til dansk industri. Vi leder efter en som har det bedst med at være på landevejen og som elsker at opsnuse og indfange nye potentielle kunder.

Iversen Trading er en lille virksomhed med et godt sammenhold, teamwork og højt humør. Her er du ikke bare en lille brik i et stort hjul, men du er tæt på ledelsen og har stor indflydelse på forretningen og beslutningerne – det kræver at du er selvkørende, er vant til at planlægge din arbejdsdag og tager ansvar for din del af forretningen.

Om dig:

  • Du kan arbejde selvstændigt, målrettet og strukturere dine egne arbejdsdage.
  • Du har brancheerfaring f.eks. med salg af produkter i fødevarebranchen eller til maskinbyggere.
  • Du har en teknisk uddannelse – eller et indgående kendskab til pumper og flowkomponenter.
  • Erfaring med C5 eller lignende system er en fordel og du behersker engelsk i skrift og tale

Hos Iversen Trading kan du få:

  • Et spændende job i en velfunderet virksomhed med et stort kundegrundlag.
  • Et professionelt og uformelt arbejdsklima præget af et godt humør.
  • Et højt fagligt niveau og løbende sparring med erfarne kollegaer.
  • Nogle rejsedage til leverandører og messer.
  • Løn efter kvalifikationer, firmabil, pensions- og sundhedsordning.

Om jobbet:

  • Salg og teknisk rådgivning af pumper, ventiler, instrumentering og andre flowkomponenter.
  • Opsøgende salgsarbejde med henblik på at få nye kunder.
  • Udbygning af det eksisterende kundegrundlag.
  • Kundebesøg - vi forestiller os, at du bruger 60% af arbejdstiden ude hos kunderne.
  • Tilbud, opfølgning og booking af egne møder.
  • Cirka to dage om ugen er du er på kontoret.
  • Succeskriterierne er blandt andet, løbende opfyldelse af salgs- og vækstmål.

IversenTrading er en handelsvirksomhed midt i en spændende udvikling, med kontor og lager centralt placeret i Brabrand. Virksomheden har et bredt produktprogram omhandlende pumper, ventiler, filtre, fittings, dyser samt instrumentering og måleinstrumenter. Hos Iversen Trading er målet at hjælpe alle kunder med at finde den rigtige løsning første gang - og til den rigtige pris.

ANSØGNING:
Effektiv Rekruttering medvirker ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du meget velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen på mobil 51 88 08 04 eller via mail: hds@erhr.dk.

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til "søg job" til højre her på siden.

Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Om Iversen Trading:

Iversen Trading blev etableret i 1975 med det formål at kunne tilbyde kunder et bredt program af tekniske produkter, med baggrund i den bedste rådgivning.
I dag tilbyder Iversen Trading, et omfattende program af lagerførende nicheprodukter til industrien indenfor flowbehandling og flowregulering, og omfatter bl.a. pumper og ventiler. Virksomheden repræsenterer over 30 udenlandske producenter på det danske marked.

Iversen Trading fungerer som totalleverandør indenfor flowkomponenter og flowbehandling, og er en seriøs og kompetent samarbejdspartner, der kan bistå med sparring allerede tidligt i diverse udviklingsprojekter.

Se mere på www.iversen-trading.dk

ERHR RekrutteringSilkeborg2020-01-13T00:00:002020-03-09T00:00:00
330162349Senior Key Account Manager - Offshore SalesRobot Do you want to work with some of the key players in renewable energy? And are you ready to use your vast sales experience to help our customers in the offshore division find solutions that meet their specific needs and business objectives? Make a solid career move and join us in a position that offers you the chance to make your mark on an important area in KK Wind Solutions. Help us explore new regions and markets in the offshore division while building and solidifying relationships to key customers. Responsibilities The key to success is your outstanding ability to communicate and collaborate, enabling you to build strong relationships and make ideas and solutions come alive. You are resilient in your approach to tasks and know how to align business potential, strategy and customer needs. Moreover, you: Have solid international sales experience from the renewable energy industry ideally you have been directly responsible for large OEMs Have a technical background that enables you to understand the electro mechanic solutions used in the wind turbine industry Have a sound business understanding Are willing to travel 30-50 days a year Speak and write English effortlessly Have a positive attitude and a high drive in a busy environment Your profile As our new Offshore Senior Key Account Manager - Offshore Sales, your key task will be to present our technologies and systems to key customers across the globe. Putting relevant internal stakeholders into play, you help your customers find solutions that will help keep them at the forefront of the offshore development. In short, your key tasks will be to: Build and maintain solid relationships with customers and internal stakeholders and execute sales strategies Identify and develop new business opportunities this includes looking into new markets such as Taiwan, the US and India Maintain an overview of product portfolios, ongoing projects and customer requirements Contribute to the development of strategies and standard working procedures that support customers overall business plans and targets Continually participate in or lead project activities that relate to customers business targets We offer At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 800 highly skilled and dedicated employees. We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry, and we work in collaboration with our customers to achieve the greatest possible impact: a more competitive and profitable wind industry and a meaningful contribution to global sustainability. Application If you have any questions, you are welcome to contact HR manager, Magdalena Rydzewska-Cupryn at 48 91 88 40 378. If this position sounds appealing to you, please send your resume and cover letter in English as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis. We look forward to hearing from you.

Do you want to work with some of the key players in renewable energy? And are you ready to use your vast sales experience to help our customers in the offshore division find solutions that meet their specific needs and business objectives?

Make a solid career move and join us in a position that offers you the chance to make your mark on an important area in KK Wind Solutions. Help us explore new regions and markets in the offshore division while building and solidifying relationships to key customers.

Responsibilities

The key to success is your outstanding ability to communicate and collaborate, enabling you to build strong relationships and make ideas and solutions come alive. You are resilient in your approach to tasks and know how to align business potential, strategy and customer needs. Moreover, you:

  • Have solid international sales experience from the renewable energy industry – ideally you have been directly responsible for large OEMs
  • Have a technical background that enables you to understand the electro mechanic solutions used in the wind turbine industry
  • Have a sound business understanding
  • Are willing to travel 30-50 days a year
  • Speak and write English effortlessly
  • Have a positive attitude and a high drive in a busy environment


Your profile

As our new Offshore Senior Key Account Manager - Offshore Sales, your key task will be to present our technologies and systems to key customers across the globe. Putting relevant internal stakeholders into play, you help your customers find solutions that will help keep them at the forefront of the offshore development.

In short, your key tasks will be to:

  • Build and maintain solid relationships with customers and internal stakeholders and execute sales strategies
  • Identify and develop new business opportunities – this includes looking into new markets such as Taiwan, the US and India
  • Maintain an overview of product portfolios, ongoing projects and customer requirements
  • Contribute to the development of strategies and standard working procedures that support customers’ overall business plans and targets

Continually participate in or lead project activities that relate to customers’ business targets


We offer

At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 800 highly skilled and dedicated employees.

We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry, and we work in collaboration with our customers to achieve the greatest possible impact: a more competitive and profitable wind industry and a meaningful contribution to global sustainability.


Application

If you have any questions, you are welcome to contact HR manager, Magdalena Rydzewska-Cupryn at +48 91 88 40 378. If this position sounds appealing to you, please send your resume and cover letter in English as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis.

We look forward to hearing from you.

KK WIND SOLUTIONS A/SIkast2020-01-22T00:00:002020-03-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsingeniør

PRO&CO A/S

Ikast
Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjo...
Indrykket:13. december 2019

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Aulum
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Kolding Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores butik AUBO Kolding. Hos AU...
Indrykket:17. januar 2020

Salgsassistent - også med lagerfunktion

SKY PLUSH ApS

Videbæk
Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges Arbejdsopgaver Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager. Vi forstiller os: - at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon) - ...
Indrykket:9. januar 2020

Ekstern salgskonsulent med passion for teknik og salg

ERHR Rekruttering

Silkeborg
Teknisk salg af pumper og instrumenteringsudstyr Er du en ambitiøs og erfaren teknisk sælger, der motiveres af at sælge og finde de rigtige løsninger? Er du klar til at tilbyde service og kompetent vejledning ud over det sædvanlige - og så til verde...
Indrykket:13. januar 2020

Senior Key Account Manager - Offshore Sales

KK WIND SOLUTIONS A/S

Ikast
Do you want to work with some of the key players in renewable energy? And are you ready to use your vast sales experience to help our customers in the offshore division find solutions that meet their specific needs and business objectives? Make a so...
Indrykket:22. januar 2020