Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Telemarketing - Salgskonsulent

Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker?

Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til ”Next Level”!

Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning.

 

Hos Storm Group får du:

  • Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation!
  • Åben-dør-politik i en flad organisation
  • Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO'er

Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at:

 

  • du er engageret og har gåpåmod.
  • du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing.
  • du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet.

 

 

Hvem er vi?

Vi er et direct marketing bureau.

Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.

Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner.

Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009049Phoenix-f61495a212019-06-04T00:00:00Telemarketing - Salgskonsulent

Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker?

Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til ”Next Level”!

Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning.

 

Hos Storm Group får du:

  • Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation!
  • Åben-dør-politik i en flad organisation
  • Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO'er

Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at:

 

  • du er engageret og har gåpåmod.
  • du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing.
  • du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet.

 

 

Hvem er vi?

Vi er et direct marketing bureau.

Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.

Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner.

Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.

2019-06-12T00:53:13.130 Har du god energi? Kan du lide at tale med mennesker? Til vores vækstende telemarketingteam leder vi efter kompetente salgsprofiler, der kan tage Storm til Next Level ! Du vil blive mødt af en topmotiveret, engageret ledelse, der søger for cutting egde træning, som sikrer din udvikling. Vi styrker dine kompetencer inden for salgsteknikker, kommunikation og mentaltræning. Hos Storm Group får du: Team spirit - et godt fællesskab, der sikrer udvikling og motivation! Åben-dør-politik i en flad organisation Salg på vegne af markedets stærkeste kommercielle brands og NGO er Når vi leder efter kollegaer, går vi ikke så meget op i uddannelse eller erfaring. Vi forventer dog, at: du er engageret og har gåpåmod. du har lyst til at bygge kompetencer inden for salg og marketing. du har en god arbejdsmoral og kan bidrage med positivitet og god energi til teamet. Hvem er vi? Vi er et direct marketing bureau. Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer. Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner. Vi er stedet, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing. Vi glæder os til at høre fra dig. Ring til Sandra, hvis du har spørgsmål på 27790437.11jobnetf61495a2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/telemarketing-salgskonsulent-herning0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3510445Storm Group11Dalgas Plads 6 27400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747179JobNet4976811497681110017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f61495a2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgTelemarketing - Salgskonsulent12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361500323Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330100653SÆLGER TIL INTERN SALGSAFDELINGRobot Står du op om morgenen og tænker: I dag bliver en god dag ? Så er det hos os, du skal træde ind af døren. Vi søger lige nu en resultatorienteret ildsjæl, som brænder for salg og kundeservice og kan få salg og tillid til at hænge sammen. Jobbet er lige noget for dig, hvis du er nysgerrig, har talegaverne i orden, er god til at lytte og skabe sammenhænge mellem virkelighed og behov. Du afslutter enhver kundedialog med, at kunden får en følelse af god og kompetent rådgivning. Hvad forventer vi af dig? Du brænder for formidling og har gerne erfaring med telemarketing, mødebooking eller telesalg. Vigtigst af alt er dog din evne til at formidle et seriøst budskab, samt din lyst og vilje til at ville lykkes hver dag. Din tilgang til kunder og kollegaer er ydmyghed og hjælpsomhed. Vi vil aldrig indgå den sidste aftale med vores kunder derfor er rådgivning, vejledning og tæt dialog med kunderne yderst vigtigt for at sikre, at kunderne har den helt rigtige løsning. Du trives med at arbejde i et højt tempo, uden at det går ud over kvaliteten. Du er positiv, udadvendt og resultatorienteret samtidig med, at du sætter ambitiøse mål, som du når. Telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab, og du har med fordel erfaring i brugen af CRM systemer og kendskab til MS Office. Dine opgaver Dine kerneopgaver bliver vedligehold af eksisterende kundeportefølje samt salg til nye kunder. Alle kunder i din kundeportefølje kontaktes minimum en gang om året. Formålet er at fastholde høj kundetilfredshed samt sikre, at kunden har de korrekte produkter og services fremadrettet. Nysalgsmøder på telefon til erhvervskunder for salg af vores produkter. Møderne vil primært blive leveret af vores interne mødebooker, men du skal også selv trives med opsøgende salg, da dette også er en del af jobbet. Praktiske oplysninger Stillingen er på 37 timer i tidsrummet 7.30 til 16.30 på vores kontor i Ikast. Lønnen er fastløn og bonusaftale efter kvalifikationer samt pension. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingsleder Simon Drachmann på tlf.: 9992 9043 mellem kl 8.00-16.00. Du kan også læse mere om Scanenergi på www.scanenergi.dk. Send din ansøgning og CV til ansogning@scanenergi.dk mærket Intern Salg Vi vurderer kandidater løbende og stopper udvælgelsen, når vi har fundet den rette kandidat.

Står du op om morgenen og tænker: ”I dag bliver en god dag”?

Så er det hos os, du skal træde ind af døren. Vi søger lige nu en resultatorienteret ildsjæl, som brænder for salg og kundeservice og kan få salg og tillid til at hænge sammen.

Jobbet er lige noget for dig, hvis du er nysgerrig, har talegaverne i orden, er god til at lytte og skabe sammenhænge mellem virkelighed og behov. Du afslutter enhver kundedialog med, at kunden får en følelse af god og kompetent rådgivning.

Hvad forventer vi af dig?

Du brænder for formidling og har gerne erfaring med telemarketing, mødebooking eller telesalg. Vigtigst af alt er dog din evne til at formidle et seriøst budskab, samt din lyst og vilje til at ville lykkes hver dag.

Din tilgang til kunder og kollegaer er ydmyghed og hjælpsomhed. Vi vil aldrig indgå ”den sidste aftale” med vores kunder; derfor er rådgivning, vejledning og tæt dialog med kunderne yderst vigtigt for at sikre, at kunderne har den helt rigtige løsning.

Du trives med at arbejde i et højt tempo, uden at det går ud over kvaliteten. Du er positiv, udadvendt og resultatorienteret samtidig med, at du sætter ambitiøse mål, som du når. Telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab, og du har med fordel erfaring i brugen af CRM systemer og kendskab til MS Office.

Dine opgaver

Dine kerneopgaver bliver vedligehold af eksisterende kundeportefølje samt salg til nye kunder.

Alle kunder i din kundeportefølje kontaktes minimum en gang om året. Formålet er at fastholde høj kundetilfredshed samt sikre, at kunden har de korrekte produkter og services fremadrettet.     

Nysalgsmøder på telefon til erhvervskunder for salg af vores produkter. Møderne vil primært blive leveret af vores interne mødebooker, men du skal også selv trives med opsøgende salg, da dette også er en del af jobbet.   

Praktiske oplysninger

Stillingen er på 37 timer i tidsrummet 7.30 til 16.30 på vores kontor i Ikast. Lønnen er fastløn og bonusaftale efter kvalifikationer samt pension.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingsleder Simon Drachmann på tlf.: 9992 9043 mellem kl 8.00-16.00. Du kan også læse mere om Scanenergi på www.scanenergi.dk.

Send din ansøgning og CV til ansogning@scanenergi.dk mærket ”Intern Salg”

Vi vurderer kandidater løbende og stopper udvælgelsen, når vi har fundet den rette kandidat.

SCANENERGI A/SIkast2019-10-04T00:00:002019-11-20T00:00:00
330102902Salgsansvarlig til modebranchenRobot Har du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at levere de nyeste trends til sport og fashion branchen. Tex-Time er allerede veletableret på det danske marked og ønsker nu at skabe samme stærke fundament på særligt det svenske og finske marked. Derfor søger vi dig, der med stor brancheerfaring skaber både resultater og gode og langvarige relationer til skandinaviske kæder og key accounts i sport og fashion branchen. Du er kundens værdiskabende og foretrukne samarbejdspartner, i et samarbejde der er præget af troværdighed, formidabelt købmandsskab og engagement. Kunderne oplever fleksibilitet og et højt serviceniveau, og derudover har du et skarpt øje for, hvor moden bevæger sig hen, og kan omsætte dette til dine kunders individuelle ønsker og stil. Dine primære opgaver vil være: Salg og kontakt til kunder i Danmark og Skandinavien Opsøgende salg til nye kunder Servicere kunder både før og efter selve salget Bidrage med input til udvikling af kollektion og kundestrategi Deltagelse i kollektionsmøder Deltagelse på messer Du vil få en meget selvstændig rolle, og det er derfor vigtigt, at du trives med og mestrer selv at strukturere din hverdag. Det er en fordel, hvis du er bosat i Midtjylland, så du aktivt kan deltage i hverdagen på kontoret. Da du får ansvaret for kunderne i Skandinavien, må der påregnes 30-40 rejsedage om året. Du har en solid baggrund med salg til skandinaviske kæder og key accounts i modebranchen. Som person er du imødekommende og resultatorienteret, har gode kommunikationsevner og personlig gennemslagskraft. Din solide forståelse for branchens puls og erfaring med udvikling og etablering af kunderelationer, vil gøre dig til en succes i jobbet. Vigtigst af alt, så skal du brænde for at sælge, og din energi og vedholdenhed er afgørende i jobbet. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og har gode IT færdigheder. Virksomheden tilbyder en attraktiv og selvstændig rolle i en virksomhed, der er agil og tør gå nye veje i branchen. Omgangstonen er uformel og arbejdsmiljøet dynamisk . Du får mulighed for medindflydelse og der er gode udviklingsmuligheder. Løn efter kvalifikationer. Tex-Time er et handelsfirma, som har distributionen af spændende brands på det skandinaviske marked bl.a. Geographical Norway, Duke, Place du Jour med flere. Virksomheden er stiftet i 2010 og har på kort tid formået at etablere sig på det skandinaviske marked ved at fokusere på hårdt arbejde og godt købmandskab. Der sælges både fra express og på kollektion til herre-, dame- og børnesegmentet. Se mere: www.tex-time.dkHar du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at levere de nyeste trends til sport og fashion branchen.

Tex-Time er allerede veletableret på det danske marked og ønsker nu at skabe samme stærke fundament på særligt det svenske og finske marked. Derfor søger vi dig, der med stor brancheerfaring skaber både resultater og gode og langvarige relationer til skandinaviske kæder og key accounts i sport og fashion branchen. Du er kundens værdiskabende og foretrukne samarbejdspartner, i et samarbejde der er præget af troværdighed, formidabelt købmandsskab og engagement. Kunderne oplever fleksibilitet og et højt serviceniveau, og derudover har du et skarpt øje for, hvor moden bevæger sig hen, og kan omsætte dette til dine kunders individuelle ønsker og stil.

Dine primære opgaver vil være:

  • Salg og kontakt til kunder i Danmark og Skandinavien
  • Opsøgende salg til nye kunder
  • Servicere kunder både før og efter selve salget
  • Bidrage med input til udvikling af kollektion og kundestrategi
  • Deltagelse i kollektionsmøder
  • Deltagelse på messer

Du vil få en meget selvstændig rolle, og det er derfor vigtigt, at du trives med og mestrer selv at strukturere din hverdag. Det er en fordel, hvis du er bosat i Midtjylland, så du aktivt kan deltage i hverdagen på kontoret. Da du får ansvaret for kunderne i Skandinavien, må der påregnes 30-40 rejsedage om året.

Du har en solid baggrund med salg til skandinaviske kæder og key accounts i modebranchen. Som person er du imødekommende og resultatorienteret, har gode kommunikationsevner og personlig gennemslagskraft. Din solide forståelse for branchens puls og erfaring med udvikling og etablering af kunderelationer, vil gøre dig til en succes i jobbet. Vigtigst af alt, så skal du brænde for at sælge, og din energi og vedholdenhed er afgørende i jobbet. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og har gode IT færdigheder.

Virksomheden tilbyder en attraktiv og selvstændig rolle i en virksomhed, der er agil og tør gå nye veje i branchen. Omgangstonen er uformel og arbejdsmiljøet dynamisk . Du får mulighed for medindflydelse og der er gode udviklingsmuligheder. Løn efter kvalifikationer.

Tex-Time er et handelsfirma, som har distributionen af spændende brands på det skandinaviske marked bl.a. Geographical Norway, Duke, Place du Jour med flere. Virksomheden er stiftet i 2010 og har på kort tid formået at etablere sig på det skandinaviske marked ved at fokusere på hårdt arbejde og godt købmandskab. Der sælges både fra express og på kollektion til herre-, dame- og børnesegmentet. Se mere: www.tex-time.dk

PRO&CO A/SHerning2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330098233Sælger med CAD-baggrund søges!Robot Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri. Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool. Ved Tick Cad får du Plads til at bruge din erfaring med at identificere og skabe løsninger hos produktionsvirksomheder Fokus på længerevarende kunderelationer En plads i en, mindre men, hurtigt voksende virksomhed, hvor du kan være med til at forme strategien 17 gode kollegaer og en høj grad af indflydelse på udviklingen i firmaet Mulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS Men… Du skal være et ordentligt menneske! Med lyst til at indgå i tværgående samarbejder internt og eksternt. Desuden skal du være løsningsorienteret, gerne nørdet, og indstillet på at kundeservice, kollegaservice og vidensdeling er de vigtigste kvalifikationer. Vi søger dig, der dig, der har en stærk salgsprofil en udpræget hunter dig, som tager udgangspunkt i kundens behov og udfordringer dig, som aktivt og relations skabende nyder at dele viden med kollegaer dig, der drives af synlige resultater og er en top performer dig, der har erfaring med løsningssalg til produktionsvirksomhederMulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS What s in it.. Løn efter kvalifikationer Gode forsikringer og pension Frokostordning Om Tick Cad Tick Cad tilbyder rådgivning, support, scanning, installation og programmering til soft- og hardware fra Autodesk, FARO og 3DSYSTEMS. Tick Cad er certificeret Autodesk Guld Partner med specialiseringer på Product Design Manufacturing og Architecture, Engineering Construction, samt skandinavisk forhandler af 3D laserscannere (Design ScanArm, FOCUS, SCAN in a BOX) og software fra FARO og 3DSYSTEMS. Tick Tool Med Tick Tool sikres ensartet struktur og sunde workflows til alle, der arbejder med 3D CAD -konstruktion, dokumentation og produktion. Tick Tool er udviklet af Tick Cad, i nært samarbejde med kunderne. Gode løsninger giver bedre bundlinje Know-how, tillid og solidt branchekendskab er fundamentet for de mange holdbare løsninger, der siden 2013 er leveret til danske og internationale virksomheder. om det er CAD , SCAN eller PDM gør vi det nemt, af få den rette løsning. Tick Cad har afdelinger i Danmark og i Island. Sådan ansøger du Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt. Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdssted: Horsens For mere information om stillingen. Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519

Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger!

Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool.

Ved Tick Cad får du

  • Plads til at bruge din erfaring med at identificere og skabe løsninger hos produktionsvirksomheder
  • Fokus på længerevarende kunderelationer
  • En plads i en, mindre men, hurtigt voksende virksomhed, hvor du kan være med til at forme strategien
  • 17 gode kollegaer og en høj grad af indflydelse på udviklingen i firmaet
  • Mulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS
     

Men…
Du skal være et ordentligt menneske! Med lyst til at indgå i tværgående samarbejder internt og eksternt.

Desuden skal du være løsningsorienteret, gerne nørdet, og indstillet på at kundeservice, kollegaservice og vidensdeling er de vigtigste kvalifikationer.

 Vi søger dig, der

  • dig, der har en stærk salgsprofil – en udpræget ”hunter”
  • dig, som tager udgangspunkt i kundens behov og udfordringer
  • dig, som aktivt og relations skabende nyder at dele viden med kollegaer
  • dig, der drives af synlige resultater og er en top performer
  • dig, der har erfaring med løsningssalg til produktionsvirksomhederMulighed for at blive en del af
  • Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS

 
What’s in it..

  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode forsikringer og pension
  • Frokostordning
      

Om Tick Cad

Tick Cad tilbyder rådgivning, support, scanning, installation og programmering til soft- og hardware fra Autodesk, FARO og 3DSYSTEMS.

Tick Cad er certificeret Autodesk Guld Partner med specialiseringer på Product Design & Manufacturing og Architecture, Engineering & Construction, samt skandinavisk forhandler af 3D laserscannere (Design ScanArm, FOCUS, SCAN in a BOX) og software fra FARO og 3DSYSTEMS.

Tick Tool
Med Tick Tool sikres ensartet struktur og sunde workflows til alle, der arbejder med 3D CAD -konstruktion, dokumentation og produktion. Tick Tool er udviklet af Tick Cad, i nært samarbejde med kunderne.

Gode løsninger giver bedre bundlinje
Know-how, tillid og solidt branchekendskab er fundamentet for de mange holdbare løsninger, der siden 2013 er leveret til danske og internationale virksomheder. om det er CAD ,  SCAN  eller PDM gør vi det nemt, af få den rette løsning.

Tick Cad har afdelinger i Danmark og i Island.



Sådan ansøger du

Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk 
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Horsens
For mere information om stillingen. Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519

Tick Cad ApSHorsens2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
330098125SalgskonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores nye butik AUBO Køkken Bad i Viborg Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores nye butik AUBO Viborg. Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt. Se butikken her https: www.aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-viborg Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy Dine kvalifikationer og personlighed: Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken bad løsninger Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Vi tilbyder løn bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer. Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen. Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 31-10-2019. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef Jørgen Kjemp Jensen tel.: 25 42 25 25

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores nye butik AUBO Køkken & Bad i Viborg

Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores nye butik AUBO Viborg.

Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt.

Se butikken her https://www.aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-viborg

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette

  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken & bad løsninger   

  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet

  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut

  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

  • Vi tilbyder løn/bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer.

Hvornår starter du:

  • Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen.

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 31-10-2019. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef Jørgen Kjemp Jensen tel.: 25 42 25 25

Aubo Production A/SViborg2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
330098111Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdetRobot I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne. Kvalifikationer: Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen gerne fra vindues- og eller facadebranchen Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92 AB18 Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD), Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde, Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav) Personlige egenskaber: Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være en smule utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål. Vi tilbyder: En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt Om SimplyDaylight A S: SimplyDaylight A S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere. SimplyDaylight s nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight s koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight s koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning. Ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk. OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger.

 

Arbejdsopgaver:

Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A/S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne.

 

Kvalifikationer:

  • Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen – gerne fra vindues- og/eller facadebranchen
  • Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne
  • Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne
  • Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92/AB18
  • Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD),
  • Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde,
  • Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge
  • MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM/ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav)

 

Personlige egenskaber:

Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være ”en smule” utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål.

 

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase
  • Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne
  • Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer
  • Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger
  • Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor
  • For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt

 

Om SimplyDaylight A/S:

SimplyDaylight A/S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere.

SimplyDaylight's nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight's koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight's koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning.

 

Ansøgning:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk.

OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

SimplyDaylight A/SVejle2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SÆLGER TIL INTERN SALGSAFDELING

SCANENERGI A/S

Ikast
Står du op om morgenen og tænker: I dag bliver en god dag ? Så er det hos os, du skal træde ind af døren. Vi søger lige nu en resultatorienteret ildsjæl, som brænder for salg og kundeservice og kan få salg og tillid til at hænge sammen. Jobbet er li...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Salgsansvarlig til modebranchen

PRO&CO A/S

Herning
Har du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Sælger med CAD-baggrund søges!

Tick Cad ApS

Horsens
Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenu...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Viborg
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores nye butik AUBO Køkken Bad i Viborg Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores nye butik AUBO Viborg. ...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdet

SimplyDaylight A/S

Vejle
I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomheden...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019