Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Telemarketingmedarbejder

Mødebooknings supportere Norge og Danmark:

X Systems Aps

Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her:

Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhedens interne konsulenter.

Teamet består af 8-10 mødebookere og to driftsledere og en afdelingschef. Dit primære fokusområde forventes at være de interne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning.

Arbejdsopgaven består i mødebookning i Norge og/eller Danmark. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav.

Det er ikke et krav, at man kan norsk, hvis man søger den norske stilling - vi har idag flere danske mødebookere, som ringer til Norge.

Afdelingen er intern i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor ergonomi og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før.

Dine egenskaber:

- Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer.

-  Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

- Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking.

- Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale.

- Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger.

 

Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt.

Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer.

Har du spørgsmål til stillingerne, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kollega ? Så kan du kontakte Driftsleder export Søren Spottog på 41933048 eller Soren@xsystems.dk eller Driftsleder Danmark Casper Chouhan på  28563878 eller Chouhen@xcomm.dk

Det er i udgangspunkt to fuldtids stillinger.

Praktik er også en mulighed i virksomheden.

Der er 2 ledig stillinger


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330132537Phoenix-247916d712019-12-12T00:00:00Telemarketingmedarbejder

Mødebooknings supportere Norge og Danmark:

X Systems Aps

Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her:

Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhedens interne konsulenter.

Teamet består af 8-10 mødebookere og to driftsledere og en afdelingschef. Dit primære fokusområde forventes at være de interne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning.

Arbejdsopgaven består i mødebookning i Norge og/eller Danmark. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav.

Det er ikke et krav, at man kan norsk, hvis man søger den norske stilling - vi har idag flere danske mødebookere, som ringer til Norge.

Afdelingen er intern i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor ergonomi og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før.

Dine egenskaber:

- Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer.

-  Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

- Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking.

- Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale.

- Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger.

 

Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt.

Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer.

Har du spørgsmål til stillingerne, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kollega ? Så kan du kontakte Driftsleder export Søren Spottog på 41933048 eller Soren@xsystems.dk eller Driftsleder Danmark Casper Chouhan på  28563878 eller Chouhen@xcomm.dk

Det er i udgangspunkt to fuldtids stillinger.

Praktik er også en mulighed i virksomheden.

Der er 2 ledig stillinger

2019-12-16T00:54:45.607 Mødebooknings supportere Norge og Danmark: X Systems Aps Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her: Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhedens interne konsulenter. Teamet består af 8-10 mødebookere og to driftsledere og en afdelingschef. Dit primære fokusområde forventes at være de interne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning. Arbejdsopgaven består i mødebookning i Norge og eller Danmark. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav. Det er ikke et krav, at man kan norsk, hvis man søger den norske stilling - vi har idag flere danske mødebookere, som ringer til Norge. Afdelingen er intern i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor ergonomi og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før. Dine egenskaber: - Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer. - Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer. - Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking. - Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale. - Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger. Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt. Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer. Har du spørgsmål til stillingerne, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kollega ? Så kan du kontakte Driftsleder export Søren Spottog på 41933048 eller Soren@xsystems.dk eller Driftsleder Danmark Casper Chouhan på 28563878 eller Chouhen@xcomm.dk Det er i udgangspunkt to fuldtids stillinger. Praktik er også en mulighed i virksomheden. Der er 2 ledig stillinger11jobnet247916d7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-15T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/dyca7x/xsystems/3md7yd/telemarketingmedarbejder0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3665717Xsystems11Holmbladsvej 158600SilkeborgDKDanmark0rasmus@xsystems.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent862093JobNet5079182507918210027-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=247916d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=247916d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=247916d7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=247916d7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgTelemarketingmedarbejder12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363639648noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330188669Salgskonsulenter søgesRobot Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

KekSales Aarhus ApSAarhus C2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330187450SUPER SÆLGERE SØGES!Robot Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia og Call Me er begge gode brands, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job ! Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. 
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia og Call Me er begge gode brands, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/!

Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2020-02-19T00:00:002020-04-01T00:00:00
330186860Callcentermedarb. mødebooker- TMC TelemarketingRobot Hos TMCTelemarketing er vi af den overbevisning, at tilfredsstillende samarbejde bunder i et professionelt samarbejde, hvor der skabes resultater til gavn og glæde for vores kunder. TMCTelemarketing sætter en ære i god kundepleje og skabe de helt rigtige resultater for vores kunder. Vores kunder forventer resultater og høj kvalitet. Vi søger modne medarbejdere til mødebooking, lead generering og kunde opdatering. Primær arbejdsopgaver: Mødebooker for virksomheder omkring professionelle løsninger til det danske erhvervaliv Er det dig vi mangler? - du brænder 100 for opgaven - stortrives i et travlt arbejdsmiljø, hvor telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab - er stabil - tør gå lige til kanten - PC bruger på office pakken inkl. excel - har tidligere arbejdet med telemarketing (er et plus, dog ikke et krav) Vi tilbyder fast, høj grundløn med mulighed for attraktiv provision samt indtræden i vor pensionsordning efter aftale. Fri alle weekender og helligdage. Er ovenstående dig? Send kort ansøgning med CV til tl@tmctelemarketing.dk mærket Mødebooker Vi ser frem til at høre fra dig

Hos TMCTelemarketing er vi af den overbevisning, at tilfredsstillende samarbejde bunder i et professionelt samarbejde, hvor der skabes resultater til gavn og glæde for vores kunder. TMCTelemarketing sætter en ære i god kundepleje og skabe de helt rigtige resultater for vores kunder. Vores kunder forventer resultater og høj kvalitet.

Vi søger modne medarbejdere til mødebooking, lead generering og kunde opdatering.

Primær arbejdsopgaver:

Mødebooker for virksomheder omkring professionelle løsninger til det danske erhvervaliv

Er det dig vi mangler?

- du brænder 100% for opgaven

- stortrives i et travlt arbejdsmiljø, hvor telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab

- er stabil

- tør gå lige til ”kanten”

- PC bruger på office pakken inkl. excel

- har tidligere arbejdet med telemarketing (er et plus, dog ikke et krav)

Vi tilbyder fast, høj grundløn med mulighed for attraktiv provision samt indtræden i vor pensionsordning efter aftale. Fri alle weekender og helligdage.

Er ovenstående dig?

Send kort ansøgning med CV til tl@tmctelemarketing.dk mærket ”Mødebooker” Vi ser frem til at høre fra dig

TMCTelemarketing ApSHorsens2020-02-19T00:00:002020-04-09T00:00:00
330183792Intern Client ManagerRobot ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til nye og spændende kundegrupper. Du bliver første spydspids i kontakten med mellemstore virksomheder i hele Danmark, hvor du fortæller om vores produkter indenfor profilfilm, animationsfilm og reklamefilm samt vores annoncefinansierede priskoncept. Vi forventer at du: Har erfaring på telefonen Interesserer dig for online markedsføring Er vedholdende og konkurrenceminded Er positiv og struktureret Vi tilbyder: Fast løn, provision bonus Ugentlige og månedlige konkurrencer Stort ansvarsområde og selvstændig hverdag Flotte faciliteter i Favrskov Erhvervscenter Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning afsted. Vi indkalder løbende til samtaler.

ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. 

Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til nye og spændende kundegrupper. 

Du bliver første spydspids i kontakten med mellemstore virksomheder i hele Danmark, hvor du fortæller om vores produkter indenfor profilfilm, animationsfilm og reklamefilm samt vores annoncefinansierede priskoncept. 

Vi forventer at du:

  • Har erfaring på telefonen
  • Interesserer dig for online markedsføring
  • Er vedholdende og konkurrenceminded
  • Er positiv og struktureret

Vi tilbyder:

  • Fast løn, provision & bonus
  • Ugentlige og månedlige konkurrencer
  • Stort ansvarsområde og selvstændig hverdag
  • Flotte faciliteter i Favrskov Erhvervscenter

 

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning afsted.

 

Vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

ProfilM IVSHinnerup2020-02-18T00:00:002020-03-17T00:00:00
3301814175R Marketing søger servicekonsulenter!Robot Servicekonsulenter søges til ny afdeling Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade. Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som starter på vores nye lokation på Skt. Knuds Torv i hjertet af Århus. Vi har allerede vores første team klar til afdelingen, men vi skal bruge yderligere kandidater til afdelingen til opstart 16. og 30. marts. Derfor søger vi lige nu dygtige konsulenter, som med kunden i fokus, kan gengælde den tillid vores kunde har vist os. For vores kunde skal vi starte en afdeling op, hvor vi kontakter eksisterende kunder inden for foreningsmiljøret med henblik på at, indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail. Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Vi søger dig som arbejde struktureret og professionelt og samtidig kan matche alle typer af beslutningstagere og kundeprofiler. I forbindelse med etablering af afdelingen, vil der på sigt også blive behov for ledende personale. Så går du med ambitioner om mere ansvar og gerne vil bidrage til afdelingens udvikling, så kan der være muligheder for avancement. Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at - Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger Håndtere og registrere data Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du - Er positiv af natur Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 17:00 Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst Kan arbejde selvstændigt Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab Kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI Debitorregistret Behersker engelsk i skrift og tale Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing? 5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder. Vores motto et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag. Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier. Som Servicekonsulent tilbydes du 37 timer En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge) En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen Fleksible arbejdstider i tidsrummet 8:00 17:00 Mulighed for personlig udvikling herunder flere interne uddannelser Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder. Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder. Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha M hlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk 5rmarketing Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https: www.youtube.com watch?v YgzeK7yFw9M

Servicekonsulenter søges til ny afdeling

Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade.

Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som starter på vores nye lokation på Skt. Knuds Torv i hjertet af Århus.

Vi har allerede vores første team klar til afdelingen, men vi skal bruge yderligere kandidater til afdelingen til opstart 16. og 30. marts.

Derfor søger vi lige nu dygtige konsulenter, som med kunden i fokus, kan gengælde den tillid vores kunde har vist os.

For vores kunde skal vi starte en afdeling op, hvor vi kontakter eksisterende kunder inden for foreningsmiljøret med henblik på at, indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail.

Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Vi søger dig som arbejde struktureret og professionelt og samtidig kan matche alle typer af beslutningstagere og kundeprofiler.

I forbindelse med etablering af afdelingen, vil der på sigt også blive behov for ledende personale. Så går du med ambitioner om mere ansvar og gerne vil bidrage til afdelingens udvikling, så kan der være muligheder for avancement.

Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at -

  • Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail
  • Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse
  • Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger
  • Håndtere og registrere data

 

Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du -

  • Er positiv af natur
  • Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab
  • Kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI/Debitorregistret
  • Behersker engelsk i skrift og tale

 

Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing?

 

5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder.

 

Vores motto; et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag.

 

Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier.

 

Som Servicekonsulent tilbydes du –

 

  • 37 timer
  • En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge)
  • En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen
  • Fleksible arbejdstider – i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Mulighed for personlig udvikling – herunder flere interne uddannelser
  • Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder

Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder.

Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder.

Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk

Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk/5rmarketing

Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M

 

 

5R MARKETING ApSAarhus C2020-02-18T00:00:002020-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulenter søges

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vore...
Indrykket:19. februar 2020

SUPER SÆLGERE SØGES!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtage...
Indrykket:19. februar 2020

Callcentermedarb. mødebooker- TMC Telemarketing

TMCTelemarketing ApS

Horsens
Hos TMCTelemarketing er vi af den overbevisning, at tilfredsstillende samarbejde bunder i et professionelt samarbejde, hvor der skabes resultater til gavn og glæde for vores kunder. TMCTelemarketing sætter en ære i god kundepleje og skabe de helt ri...
Indrykket:19. februar 2020

Intern Client Manager

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab,...
Indrykket:18. februar 2020

5R Marketing søger servicekonsulenter!

5R MARKETING ApS

Aarhus C
Servicekonsulenter søges til ny afdeling Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade. Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som s...
Indrykket:18. februar 2020