Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet 
Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencer
Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

 

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038238Phoenix-f706c26912019-06-05T00:00:00Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet 
Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencer
Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

 

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker! Skal du være med i DK s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent. Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes. Dine kompetencer Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan: Foretage 70-80 opkald om dagen Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.11jobnetf706c269100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://www.sgme.dk/job/moedebooker0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3542052SØGEMEDIER A/S11Sommervej 23, 1. sal8210Aarhus VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent773627JobNet5000603500060310005-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f706c269https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f706c269https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f706c269&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f706c269&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing362015091noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055613Sales Specialist til WhiteAway GroupRobot PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 . Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig. Vokseværk i den danske og norske salgsafdeling For at bibeholde WhiteAway s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i enten den danske eller norske salgsafdeling. Begge salgsafdelinger er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen. Hverdagen som Sales Specialist Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunde og WhiteAway Group. Som Sales Specialist på det norske marked er det ikke et krav, at du mestre det norske sprog, men i højere grad om du har lyst til at hjælpe vores norske kunder. Den norske salgsafdeling består i dag af både svenske og danske Sales Specialister Stærke salgsprofiler søges Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget. Derudover forestiller vi os at du: Har en god forretningsforståelse Har erfaring med salg Trives med forandringer Er positiv og har et stærkt drive Er motiveret for at arbejde med mennesker Drives af at opnå bedre resultater hver dag Der tilbydes En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen. Derudover får du: Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os. Lønpakke bestående af grundløn bonus Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle. Spørgsmål til stillingen? Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet SØG STILLINGEN her på siden. ---------------------------------------------------------- WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways’s kvalitetsprodukter.

WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 %. Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig.

Vokseværk i den danske og norske salgsafdeling
For at bibeholde WhiteAway’s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway’s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i enten den danske eller norske salgsafdeling. Begge salgsafdelinger er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen.

Hverdagen som Sales Specialist
Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunde og WhiteAway Group.

Som Sales Specialist på det norske marked er det ikke et krav, at du mestre det norske sprog, men i højere grad om du har lyst til at hjælpe vores norske kunder. Den norske salgsafdeling består i dag af både svenske og danske Sales Specialister

Stærke salgsprofiler søges
Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget.

Derudover forestiller vi os at du:

  • Har en god forretningsforståelse
  • Har erfaring med salg
  • Trives med forandringer
  • Er positiv og har et stærkt drive
  • Er motiveret for at arbejde med mennesker
  • Drives af at opnå bedre resultater – hver dag

Der tilbydes
En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen.

Derudover får du:

  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg
  • Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os.
  • Lønpakke bestående af grundløn + bonus
  • Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone
  • Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle.

Spørgsmål til stillingen?
Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.
Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "SØG STILLINGEN" her på siden.


----------------------------------------------------------

WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet – til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsenRisskov2019-07-05T00:00:002019-08-30T00:00:00
330053704Deltids telemarketingjob egnet for alle, også efterlønnere og pensionisterRobot I de sidste 8 år har vi drevet telemarketingvirksomhed med navnlig mødebooking fra et kontor i Aalborg. I eftersommeren det tidlige efterår flytter vi denne aktivitet til Aarhus, hvor UNIVERS-koncernens øvrige virksomheder har adresse. Vi har til huse i de 4 længer i den hyggelige gård Vestergade 3, hvor tidligere bl.a. Jacobs Bar BQ og børneteateret Filuren lå. Vi søger et antal deltidsansatte medarbejdere, som primært skal foretage telefonisk mødebooking for UNIVERSINKASSOs tre salgschefer, der dækker hele Danmark. Arbejdstiden vil være kl. 9-15 1-2 dage om ugen, fordelt efter nærmere aftale. Uanset tidligere erhvervserfaring forudsætter vi talent for salg og telefonservice. Jobbet er ideelt for efterlønnere og pensionister, der har overskud af energi og humør og ønsker at supplere indtægten samtidig med, at de igen indgår i det sociale fællesskab på en arbejdsplads. Nogle kalder os Danmarks måske gladeste advokatfirma, og i pauserne er der altid plads til en kop kaffe og en god snak i køkkenet. Men du må ikke være i tvivl om, at vi kræver effektivitet og professionalisme. Vi står for den nødvendige oplæring. Jobbet aflønnes udelukkende resultatbaseret. Er du god til at få de rigtige mødeaftaler hjem, får du en pæn indtægt. Ellers bliver det ikke noget at prale af. Send os snarest en ansøgning på mail@universadvokater.dk, hvis du synes, at jobbet lyder interessant. Skriv gerne bl.a. lidt om, hvad du hidtil har beskæftiget dig med. Vi påregner at afholde et orienteringsmøde for udvalgte ansøgere i midten eller slutningen af august.

I de sidste 8 år har vi drevet telemarketingvirksomhed med navnlig mødebooking fra et kontor i Aalborg. I eftersommeren/det tidlige efterår flytter vi denne aktivitet til Aarhus, hvor UNIVERS-koncernens øvrige virksomheder har adresse.

Vi har til huse i de 4 længer i den hyggelige gård Vestergade 3, hvor tidligere bl.a. Jacobs Bar BQ og børneteateret Filuren lå.

Vi søger et antal deltidsansatte medarbejdere, som primært skal foretage telefonisk mødebooking for UNIVERSINKASSOs tre salgschefer, der dækker hele Danmark. Arbejdstiden vil være kl. 9-15 1-2 dage om ugen, fordelt efter nærmere aftale.

Uanset tidligere erhvervserfaring forudsætter vi talent for salg og telefonservice. Jobbet er ideelt for efterlønnere og pensionister, der har overskud af energi og humør og ønsker at supplere indtægten samtidig med, at de igen indgår i det sociale fællesskab på en arbejdsplads. Nogle kalder os Danmarks måske gladeste advokatfirma, og i pauserne er der altid plads til en kop kaffe og en god snak i køkkenet. Men du må ikke være i tvivl om, at vi kræver effektivitet og professionalisme.

Vi står for den nødvendige oplæring.

Jobbet aflønnes udelukkende resultatbaseret. Er du god til at få de rigtige mødeaftaler hjem, får du en pæn indtægt. Ellers bliver det ikke noget at prale af.

Send os snarest en ansøgning på mail@universadvokater.dk, hvis du synes, at jobbet lyder interessant. Skriv gerne bl.a. lidt om, hvad du hidtil har beskæftiget dig med.

Vi påregner at afholde et orienteringsmøde for udvalgte ansøgere i midten eller slutningen af august.

UNIVERSADVOKATER I/SAarhus C2019-07-03T00:00:002019-08-18T00:00:00
330057533Intern projektansvarligRobot ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til mellemstore virksomheder i hele Danmark. Vi forventer at du : Har erfaring på telefonen Interesserer dig for online markedsføring Er arbejdsom og pligtopfyldende Har vinderinstinkt Vi tilbyder: Fast grundløn Stærk provisionsordning Bonus Ugentlige månedlige konkurrencer Stort ansvar Flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter Send din ansøgning og CV til Jesper Uglebjerg på ju@pro-film.dk

ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. 

Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til mellemstore virksomheder i hele Danmark.

Vi forventer at du :

  • Har erfaring på telefonen
  • Interesserer dig for online markedsføring
  • Er arbejdsom og pligtopfyldende
  • Har vinderinstinkt 

Vi tilbyder: 

  • Fast grundløn
  • Stærk provisionsordning
  • Bonus
  • Ugentlige & månedlige konkurrencer
  • Stort ansvar 
  • Flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter

Send din ansøgning og CV til Jesper Uglebjerg på ju@pro-film.dk

ProfilM IVSHinnerup2019-07-10T00:00:002019-09-01T00:00:00
330060262Norsktalende telemarketingmedarbejderRobot Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du: Taler (og skriver) norsk. Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag. Arbejder struktureret og grundigt. Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret. Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads. Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde: Lead-generering og mødebooking Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder Business research Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder Permission marketing Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit. ........ OBS: Såfremt FGT Business Research A S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen .

Norsk-telemarketingmedarbejder!

Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk

Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du:

  • Taler (og skriver) norsk.
  • Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag.
  • Arbejder struktureret og grundigt.
  • Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret.
  • Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads.

Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde:

  • Lead-generering og mødebooking – Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder
  • Business research – Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder
  • Permission marketing – Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev

Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit.

                                                                 ........

OBS: Såfremt FGT Business Research A/S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: "Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen". 

 

FGT Business Research A/SÅbyhøj2019-07-16T00:00:002019-08-01T00:00:00
330060268Dansk-talende telemarketingmedarbejdereRobot FGT Business Research A S søger medarbejdere til markedsanalyser og telefoninterviews yderst fleksible arbejdstider. Brænder du for kommunikation, og elsker du at skabe nye relationer? Så er det lige dig, vi står og mangler! Hos FGT Business Research A S i Aarhus får du et spændende og relevant job, hvor du møder mennesker i alle aldre. Vi søger lige nu researchere til business-to-business markedet, idet vi gennemfører forskellige projekter for kendte og spændende danske og udenlandske virksomheder. Vi arbejder med mange forskellige typer af opgaver indenfor markedsanalyser og leadkvalificering. Vi beskæftiger os IKKE med direkte salg. HVIS DU: Elsker at tale med mange forskellige mennesker. Har gå-på-mod og er serviceminded. Arbejder struktureret og grundigt. Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø betyder alt. SÅ tilbyder FGT Business Research A S: Fast timeløn - ingen provision. Yderst fleksible arbejdstider du bestemmer selv hvor mange timer, du ønsker at arbejde! Gode arbejdsforhold i lyse og indbydende lokaler. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og teamspirit. Vil du høre mere? Så er du MEGET velkommen! Ring mail til projektleder cand.merc. Rikke Kristensen (rk@fgt.dk) eller projektleder cand merc. Ronnie Hansen (roh@fgt.dk) på 70 20 70 27 OBS: Såfremt FGT Business Research A S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøging: Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen .

FGT Business Research A/S søger medarbejdere til markedsanalyser og telefoninterviews – yderst fleksible arbejdstider.

Brænder du for kommunikation, og elsker du at skabe nye relationer?  Så er det lige dig, vi står og mangler! Hos FGT Business Research A/S i Aarhus får du et spændende og relevant job, hvor du møder mennesker i alle aldre.

Vi søger lige nu researchere til business-to-business markedet, idet vi gennemfører forskellige projekter for kendte og spændende danske og udenlandske virksomheder. Vi arbejder med mange forskellige typer af opgaver indenfor markedsanalyser og leadkvalificering. Vi beskæftiger os IKKE med direkte salg.

HVIS DU:

Elsker at tale med mange forskellige mennesker.

Har gå-på-mod og er serviceminded.

Arbejder struktureret og grundigt.

Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø betyder alt.

SÅ tilbyder FGT Business Research A/S:

Fast timeløn - ingen provision.

Yderst fleksible arbejdstider – du bestemmer selv hvor mange timer, du ønsker at arbejde!

Gode arbejdsforhold i lyse og indbydende lokaler.

Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og teamspirit.

Vil du høre mere? Så er du MEGET velkommen!

Ring/mail til projektleder cand.merc. Rikke Kristensen (rk@fgt.dk) eller projektleder cand merc. Ronnie Hansen (roh@fgt.dk) på                                              

70 20 70 27

OBS: Såfremt FGT Business Research A/S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøging: "Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen".   

 

FGT Business Research A/SÅbyhøj2019-07-16T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sales Specialist til WhiteAway Group

PersonaleBørsen

Risskov
PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trod...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Deltids telemarketingjob egnet for alle, også efterlønnere og pensionister

UNIVERSADVOKATER I/S

Aarhus C
I de sidste 8 år har vi drevet telemarketingvirksomhed med navnlig mødebooking fra et kontor i Aalborg. I eftersommeren det tidlige efterår flytter vi denne aktivitet til Aarhus, hvor UNIVERS-koncernens øvrige virksomheder har adresse. Vi har til hu...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Intern projektansvarlig

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til me...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Norsktalende telemarketingmedarbejder

FGT Business Research A/S

Åbyhøj
Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Dansk-talende telemarketingmedarbejdere

FGT Business Research A/S

Åbyhøj
FGT Business Research A S søger medarbejdere til markedsanalyser og telefoninterviews yderst fleksible arbejdstider. Brænder du for kommunikation, og elsker du at skabe nye relationer? Så er det lige dig, vi står og mangler! Hos FGT Business Researc...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019