Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Telemarketingmedarbejder / Phoner

Vi søger to nye kollegaer, der kan arbejde i højeste gear og indgå i vores telemarketing-team i vores afdeling i Gråsten. 

Som phoner hos Scandinavian Print Group er dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe mersalg til eksisterende kunder og B2B nysalg.

Du kan lide at snakke med mennesker, er løsnings- og resultatorienteret. Du har struktur, kan arbejde systematisk og have flere bolde i luften samtidig. Samtidig er du klar til at levere kundeservice i verdensklasse

Vi forventer også at du:

  • Har en salgsrelateret uddannelse eller erfaring fra salgsrelateret job (phoner/telemarketing)
  • Erfaring med Excel / Google Sheets
  • Kan arbejde både selvstændigt og som del af et stort team

Erfaring fra den grafiske branche vil være en fordel, men ikke et krav

Stillingen er som udgangspunkt 37 timer og placeret i vores datterselskab Toptryk Grafisk, Gråsten.

Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

Løn: Efter kvalifikationer

Vi tilbyder

  • Afvekslende arbejdsopgaver
  • Gratis frugtordning
  • Årlige firmaarrangementer
  • Rabatordninger og meget mere

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Astrid van der Sterren på avs@spgroup.dk eller telefon 87 303 303.

 

Scandinavian Print Group består af en stribe af landets grafiske virksomheder.

Vi leverer alt fra standard tryksager til digitale specialløsninger. Med mere end 450 ansatte, en omsætning på over en halv milliard og afdelinger rundt i hele landet, er vi Danmarks største grafiske virksomhed.

Ansøgningsfrist: Senest den 15. feb. 2020


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166740Phoenix-1dcfc75a12020-01-29T00:00:00Telemarketingmedarbejder / Phoner

Vi søger to nye kollegaer, der kan arbejde i højeste gear og indgå i vores telemarketing-team i vores afdeling i Gråsten. 

Som phoner hos Scandinavian Print Group er dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe mersalg til eksisterende kunder og B2B nysalg.

Du kan lide at snakke med mennesker, er løsnings- og resultatorienteret. Du har struktur, kan arbejde systematisk og have flere bolde i luften samtidig. Samtidig er du klar til at levere kundeservice i verdensklasse

Vi forventer også at du:

  • Har en salgsrelateret uddannelse eller erfaring fra salgsrelateret job (phoner/telemarketing)
  • Erfaring med Excel / Google Sheets
  • Kan arbejde både selvstændigt og som del af et stort team

Erfaring fra den grafiske branche vil være en fordel, men ikke et krav

Stillingen er som udgangspunkt 37 timer og placeret i vores datterselskab Toptryk Grafisk, Gråsten.

Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

Løn: Efter kvalifikationer

Vi tilbyder

  • Afvekslende arbejdsopgaver
  • Gratis frugtordning
  • Årlige firmaarrangementer
  • Rabatordninger og meget mere

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Astrid van der Sterren på avs@spgroup.dk eller telefon 87 303 303.

 

Scandinavian Print Group består af en stribe af landets grafiske virksomheder.

Vi leverer alt fra standard tryksager til digitale specialløsninger. Med mere end 450 ansatte, en omsætning på over en halv milliard og afdelinger rundt i hele landet, er vi Danmarks største grafiske virksomhed.

Ansøgningsfrist: Senest den 15. feb. 2020

2020-02-16T00:51:25.820 Vi søger to nye kollegaer, der kan arbejde i højeste gear og indgå i vores telemarketing-team i vores afdeling i Gråsten. Som phoner hos Scandinavian Print Group er dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe mersalg til eksisterende kunder og B2B nysalg. Du kan lide at snakke med mennesker, er løsnings- og resultatorienteret. Du har struktur, kan arbejde systematisk og have flere bolde i luften samtidig. Samtidig er du klar til at levere kundeservice i verdensklasse. Vi forventer også at du: Har en salgsrelateret uddannelse eller erfaring fra salgsrelateret job (phoner telemarketing) Erfaring med Excel Google Sheets Kan arbejde både selvstændigt og som del af et stort team Erfaring fra den grafiske branche vil være en fordel, men ikke et krav Stillingen er som udgangspunkt 37 timer og placeret i vores datterselskab Toptryk Grafisk, Gråsten. Ansættelsesstart: Hurtigst muligt Løn: Efter kvalifikationer Vi tilbyder Afvekslende arbejdsopgaver Gratis frugtordning Årlige firmaarrangementer Rabatordninger og meget mere Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Astrid van der Sterren på avs@spgroup.dk eller telefon 87 303 303. Scandinavian Print Group består af en stribe af landets grafiske virksomheder. Vi leverer alt fra standard tryksager til digitale specialløsninger. Med mere end 450 ansatte, en omsætning på over en halv milliard og afdelinger rundt i hele landet, er vi Danmarks største grafiske virksomhed. Ansøgningsfrist: Senest den 15. feb. 202011Jobnet1dcfc75a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3700497Toptryk11Buskmosevej 46300GråstenDKDanmark0
avs@spgroup.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000892343JobNet5106523510652310027-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dcfc75ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dcfc75ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dcfc75a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dcfc75a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/911307-129-1.jpgTelemarketingmedarbejder / Phoner12007481Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing364040751Astrid van der Sterrenavs@spgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330180141Intern SalgsassistentRobot Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og som formår at skabe gode kunderelationer. Vores nordiske kundesupport team har ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening. Kundesupport teamet samarbejder på tværs af landende, for at sikre at vores nordiske kunder supporteres på bedste vis - hver dag. Dine arbejdsopgaver vil være Ordrebehandling i SAP Håndtering af forespørgsler via telefon, EDI og e-mail fra kunder og kolleger Opfølgning på leveringer, restordrer mv. Krediteringer og små reklamationer Oprettelse og vedligeholdelse af master data, herunder prisaftaler og kunder i SAP CRM Holde dig opdateret på produkter Backup for dine kolleger i kundeservice i Danmark og Sverige. Om dig Du har mindst 3 års erfaring fra kundesupport. Du skriver og taler dansk og kan begå dig ubesværet på engelsk. Erfaring med CRM SAP vil være en fordel. Du er Superbruger i Officepakken Fordel hvis du forstår svensk og norsk For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du: Har et stort drive, besidder gode kommunikations evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive og hjælpe vores kunder frem til den bedste løsning. Du er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket og humøret, også når der er travlt. Vi tilbyder: Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier Dygtige og kompetente kollegaer Et job med mulighed for ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling Træning og viden indefor byggematerialer, samt et struktureret oplæringsforløb Fleksible arbejdsvilkår, fast løn med pension sundhedsforsikring Nye fantastiske kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning. Hvis du har spørgsmål til denne spændende stilling, er du velkommen til at kontakte HR ansvarlig Jannie Riis ( 45 73 66 19 63 eller jannie.h.riis@etexgroup.com) eller Customer Service Manager Karsten Kristensen ( 45 73 66 19 80 eller karsten.kristensen@etexgroup.com) Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan søge via dette link: Intern Salgsassistent Der bliver løbende indkaldt til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? 

 

Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og som formår at skabe gode kunderelationer.  Vores nordiske kundesupport team har ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening. Kundesupport teamet samarbejder på tværs af landende, for at sikre at vores nordiske kunder supporteres på bedste vis - hver dag.  

 

Dine arbejdsopgaver vil være

  • Ordrebehandling i SAP
  • Håndtering af forespørgsler via telefon, EDI og e-mail fra kunder og kolleger
  • Opfølgning på leveringer, restordrer mv.
  • Krediteringer og små reklamationer
  • Oprettelse og vedligeholdelse af master data, herunder prisaftaler og kunder i SAP & CRM
  • Holde dig opdateret på produkter
  • Backup for dine kolleger i kundeservice i Danmark og Sverige.

  Om dig

  • Du har mindst 3 års erfaring fra kundesupport.
  • Du skriver og taler dansk og kan begå dig ubesværet på engelsk.
  • Erfaring med CRM & SAP vil være en fordel.
  • Du er Superbruger i Officepakken
  • Fordel hvis du forstår svensk og norsk

 

For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du:

Har et stort drive, besidder gode kommunikations evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive og hjælpe vores kunder frem til den bedste løsning. Du er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket og humøret, også når der er travlt.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier
  • Dygtige og kompetente kollegaer
  • Et job med mulighed for ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Træning og viden indefor byggematerialer, samt et struktureret oplæringsforløb
  • Fleksible arbejdsvilkår, fast løn med pension & sundhedsforsikring
  • Nye fantastiske kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning.

 

Hvis du har spørgsmål til denne spændende stilling, er du velkommen til at kontakte HR ansvarlig Jannie Riis (+ 45 73 66 19 63 eller jannie.h.riis@etexgroup.com) eller Customer Service Manager Karsten Kristensen (+45 73 66 19 80 eller karsten.kristensen@etexgroup.com)

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Du kan søge via dette link: Intern Salgsassistent

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

 

ETEX NORDIC A/SRødekro2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern Salgsassistent

ETEX NORDIC A/S

Rødekro
Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og...
Indrykket:18. februar 2020