Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teleperformance søger kundeservice talenter til McDonald's teamet

I forbindelse med samarbejdet mellem Teleperformance Danmark og McDonald’s i Danmark, søger vi kundeservicetalenter til vores klient McDonald’s.

Jobbeskrivelse

Som kundeservicemedarbejder er du en del af teamet, der betjener McDonald’s gæster aktivt via telefon, e-mail og Facebook. Du har dialogen med gæsterne og håndterer gæstehenvendelser til McDonald’s restauranter samt henvendelser til McDonald’s Hovedkontor. Kort sagt bliver du McDonald’s ansigt ud af til og det er derfor afgørende, at du sætter en stor ære i at levere god service.

Startdato: 17. juni 2019

Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 – 19.00, weekend mellem 14.00 – 17.00

Arbejdssted: Business Center Øresund, Hedegaardsvej 88, 2300 København S, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • motiveres ved at hjælpe hver enkelt gæst og herved skabe unikke gæsteoplevelser
  • er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt
  • taler dansk på modermålsniveau
  • er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde
  • er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt
  • er omstillingsparat og kan arbejde med forskellige opgaver på samme tid

Erfaring fra McDonald’s er en fordel.

Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Stillingen er en fastansættelse på 25-30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 120,00 kr

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Kasper Andreasen på telefon 3112 2015 eller e-mail kasper.andreasen@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034533Phoenix-685bec9c12019-06-04T00:00:00Teleperformance søger kundeservice talenter til McDonald's teamet

I forbindelse med samarbejdet mellem Teleperformance Danmark og McDonald’s i Danmark, søger vi kundeservicetalenter til vores klient McDonald’s.

Jobbeskrivelse

Som kundeservicemedarbejder er du en del af teamet, der betjener McDonald’s gæster aktivt via telefon, e-mail og Facebook. Du har dialogen med gæsterne og håndterer gæstehenvendelser til McDonald’s restauranter samt henvendelser til McDonald’s Hovedkontor. Kort sagt bliver du McDonald’s ansigt ud af til og det er derfor afgørende, at du sætter en stor ære i at levere god service.

Startdato: 17. juni 2019

Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 – 19.00, weekend mellem 14.00 – 17.00

Arbejdssted: Business Center Øresund, Hedegaardsvej 88, 2300 København S, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • motiveres ved at hjælpe hver enkelt gæst og herved skabe unikke gæsteoplevelser
  • er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt
  • taler dansk på modermålsniveau
  • er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde
  • er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt
  • er omstillingsparat og kan arbejde med forskellige opgaver på samme tid

Erfaring fra McDonald’s er en fordel.

Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Stillingen er en fastansættelse på 25-30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 120,00 kr

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Kasper Andreasen på telefon 3112 2015 eller e-mail kasper.andreasen@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction

2019-06-21T17:50:53.663 I forbindelse med samarbejdet mellem Teleperformance Danmark og McDonald s i Danmark, søger vi kundeservicetalenter til vores klient McDonald s. Jobbeskrivelse Som kundeservicemedarbejder er du en del af teamet, der betjener McDonald s gæster aktivt via telefon, e-mail og Facebook. Du har dialogen med gæsterne og håndterer gæstehenvendelser til McDonald s restauranter samt henvendelser til McDonald s Hovedkontor. Kort sagt bliver du McDonald s ansigt ud af til og det er derfor afgørende, at du sætter en stor ære i at levere god service. Startdato: 17. juni 2019 Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 19.00, weekend mellem 14.00 17.00 Arbejdssted: Business Center Øresund, Hedegaardsvej 88, 2300 København S, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København Du er den person, vi leder efter, hvis du: motiveres ved at hjælpe hver enkelt gæst og herved skabe unikke gæsteoplevelser er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt taler dansk på modermålsniveau er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt er omstillingsparat og kan arbejde med forskellige opgaver på samme tid Erfaring fra McDonald s er en fordel. Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Stillingen er en fastansættelse på 25-30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 120,00 kr Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Kasper Andreasen på telefon 3112 2015 eller e-mail kasper.andreasen@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction11jobnet685bec9c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-28T00:00:000000https://teleperformance.hr-skyen.dk/show-job/444930EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3537537Teleperformance Danmark11Hedegaardsvej 882300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent770098JobNet4997771499777110029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685bec9chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=685bec9chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685bec9c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=685bec9c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeleperformance søger kundeservice talenter til McDonald's teamet1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361951216Annebethannebeth.larsen@teleperformance.comDKDanmarkDKDanmark330073823Kundesupport til webbureauRobot Kundesupport til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen. Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav. Vi har brug for en person som kan starte snarest. Vores forventninger til dig - At du har interesse for IT og Web- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt- At du kan tage ansvar for dine opgaver- At du er struktureret- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret Vi kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer- En personlig virksomhed med en flad organisation- Fast løn- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.- Sparring med dygtige kollegaer- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser. Att. Benjamin Jensenkontakt@web-koncept.dk Kort om Web-Koncept:Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling. Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering SEO og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed. Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

Kundesupport til webbureau

Web-Koncept A/S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team.

Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale/guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.
Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen.

Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav.


Vi har brug for en person som kan starte snarest.

Vores forventninger til dig

- At du har interesse for IT og Web
- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt
- At du kan tage ansvar for dine opgaver
- At du er struktureret
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset
- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret

Vi kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.
- Sparring med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling

Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser.

Att. Benjamin Jensen
kontakt@web-koncept.dk

Kort om Web-Koncept:
Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling.

Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering “SEO” og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed.

Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

WEB-KONCEPT A/SKøbenhavn S2019-08-16T00:00:002019-09-30T00:00:00
330070445Ungarbejder til Kopicenter på Amager søgesRobot Vi søger en m k som er mindst 15 år. Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. Give vores kunder byens bedste service Gå til hånde hvor det er nødvendigt Svinge moppen, når gulvet er beskidt Når du starter hos os så får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du: Er smilende, glad og har masser af energi Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag Møder til tiden og holder dine aftaler Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse Opfylder du ovenstående krav så sørger vi for en grundig oplæring. Et sted med højt til loftet Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre Løn efter overenskomsten og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Vi søger en m/k som er mindst 15 år.

Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. 

  • Give vores kunder byens bedste service
  • Gå til hånde hvor det er nødvendigt
  • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

Når du starter hos os så får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

  • Er smilende, glad og har masser af energi
  • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
  • Møder til tiden og holder dine aftaler
  • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse

Opfylder du ovenstående krav så sørger vi for en grundig oplæring.

  1. Et sted med højt til loftet
  2. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre
  3. Løn efter overenskomsten og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
Hovedstadens Kopicenter ApSKøbenhavn S2019-08-09T00:00:002019-10-02T00:00:00
330077553Rådgivende kundeservicemedarbejder med flair for meresalgRobot Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus? Så er det måske dig vi leder efter! Nordiccom i København er i stor vækst og udvider aktiviteterne i vores danske afdeling, hvor vi kontakter eksisterende bankkunder. Vi søger derfor en målrettet og kvalitetsbevidst kundeservice salgsmedarbejder eller person, som har lysten og viljen til at lære det. Med det nordiske marked som vores arbejdsplads og telefonen som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor salg, rådgivning og kundeservice til en lang række virksomheder i bank- og forsikringsbranchen. Vores forventninger til dig: Du taler og forstår dansk Du er konkurrenceminded, målrettet og vil se resultater Du er kvalitetsbevidst og sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde Du er samarbejdsvillig og kan godt lide at arbejde i team Du kan smile gennem telefonen Du er lærevillig og søger personlig udvikling Du ønsker at arbejde selvstændigt, indenfor et specifikt ansvarsområde Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel Vi tilbyder dig: Personlig og faglig udvikling Grundig oplæring og personlig coaching Dygtige og motiverede kollegaer Et ungdommelig, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel Multikulturelt socialt miljø Daglig kontakt og kommunikation med mange forskellige mennesker Sjove konkurrencer og hyggelige teamevents Fast grundløn med provisionstillæg samt bonusordninger En fast fuldtidssstilling Hvem er vi? Nordiccom ApS er en nordisk virksomhed placeret i København. Vi rådgiver, vejleder og sælger til eksisterende bankkunder over telefon. Her møder du både danskere, svenskere og finner, i alt ca. 85 medarbejdere fordelt på forskellige teams. Vores projekter består af B2C salg og kundeservice indenfor bank og finans. I Nordiccom vægter vi professionalisme, men vi skal også have det sjovt når vi er på arbejde. Det er vigtigt for os at vores ansatte er dygtige til deres arbejde og skabe gode resultater, derfor har vi løbende fokus på grundig oplæring og coaching! Er det dig vi kan bruge? Så send din ansøgning mærket Rådgivning og CV til hr@nordiccom.dk eller ring 88776800 hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi kalder løbende ind til samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig!

Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus?

– Så er det måske dig vi leder efter!  

Nordiccom i København er i stor vækst og udvider aktiviteterne i vores danske afdeling, hvor vi kontakter eksisterende bankkunder. Vi søger derfor en målrettet og kvalitetsbevidst kundeservice/salgsmedarbejder – eller person, som har lysten og viljen til at lære det. Med det nordiske marked som vores arbejdsplads og telefonen som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor salg, rådgivning og kundeservice til en lang række virksomheder i bank- og forsikringsbranchen.

Vores forventninger til dig:

  • Du taler og forstår dansk  
  • Du er konkurrenceminded, målrettet og vil se resultater  
  • Du er kvalitetsbevidst og sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde  
  • Du er samarbejdsvillig og kan godt lide at arbejde i team  
  • Du kan smile gennem telefonen 
  • Du er lærevillig og søger personlig udvikling  
  • Du ønsker at arbejde selvstændigt, indenfor et specifikt ansvarsområde  
  • Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel

Vi tilbyder dig:  

  • Personlig og faglig udvikling  
  • Grundig oplæring og personlig coaching  
  • Dygtige og motiverede kollegaer 
  • Et ungdommelig, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel  
  • Multikulturelt socialt miljø  
  • Daglig kontakt og kommunikation med mange forskellige mennesker  
  • Sjove konkurrencer og hyggelige teamevents  
  • Fast grundløn med provisionstillæg samt bonusordninger  
  • En fast fuldtidssstilling  

Hvem er vi?  Nordiccom ApS er en nordisk virksomhed placeret i København. Vi rådgiver, vejleder og sælger til eksisterende bankkunder over telefon. Her møder du både danskere, svenskere og finner, i alt ca. 85 medarbejdere fordelt på forskellige teams. Vores projekter består af B2C salg og kundeservice indenfor bank og finans. I Nordiccom vægter vi professionalisme, men vi skal også have det sjovt når vi er på arbejde. Det er vigtigt for os at vores ansatte er dygtige til deres arbejde og skabe gode resultater, derfor har vi løbende fokus på grundig oplæring og coaching!

Er det dig vi kan bruge?

Så send din ansøgning mærket "Rådgivning" og CV til hr@nordiccom.dk eller ring 88776800 hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi kalder løbende ind til samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig! 

NORDICCOM ApSKøbenhavn NV2019-08-23T00:00:002019-09-20T00:00:00
330080388Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdereRobot Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere 2 stk. Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten. Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail, modtage reservationer. Endvidere vil du skulle betjene vort kassesystem med udskrivning af regninger og modtagelse af betaling Oplæring vil finde sted. Vi forventer, at du Er smilende og udadvendt Yder professionel service Har et godt overblik Er kompetent og tidligere har beskæftiget dig med kassearbejde Stillingen kan besættes både som fuldtids og deltids. Du skal trives med at have skiftende arbejdstider mellem kl. 9.00 24.00. Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail eller du kan kigge forbi på Østergade 59, 1100 København K (lige overfor Illum)

Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere – 2 stk.

Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten.

Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail, modtage reservationer. Endvidere vil du skulle betjene vort kassesystem med udskrivning af regninger og modtagelse af betaling

Oplæring vil finde sted.

Vi forventer, at du

  • Er smilende og udadvendt
  • Yder professionel service
  • Har et godt overblik
  • Er kompetent og tidligere har beskæftiget dig med kassearbejde

Stillingen kan besættes både som fuldtids og deltids. Du skal trives med at have skiftende arbejdstider mellem kl. 9.00 – 24.00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail eller du kan kigge forbi på Østergade 59, 1100 København K (lige overfor Illum)

LE DIAMANT ApSKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
330080399Quality focused colleague for our Swedish Customer Service!Robot At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing from you! As a Customer Service Representative at One.com, your primary job is to help and guide our customers in the use of our products and services via chat and e-mail. This is a position with great opportunity to take on additional responsibilities within translation, product specialization, testing, training or other areas that you would like to develop. We would love to hear from you if you: Have a thorough and quality-oriented approach to written customer service in flawless Swedish Have the ability to adapt your communication to the individual customer Want to expand your knowledge about websites, web hosting and support Want to work in an international environment with good colleagues and flexible working hours About you: You have experience in providing exceptional customer service and you want to learn more about web hosting, websites and domains. We are looking for talent, and we will provide a thorough training in the first period of your employment. We expect you to always bring your best efforts in teamwork and communication when you come to work. You will be successful in the position if you are positive, open and ready to help where it is needed. If you are also committed to both your work and your colleagues well-being, you are just the candidate we are looking for, and we hope to hear from you soon as possible. As our new colleague, you get: An employment with various tasks and challenges in a global company that is in exciting development! We offer a professional but informal work environment with competent colleagues from many different nationalities. We have many social activities, e.g. a monthly Friday bar, team events and annual Summer and Christmas parties. In addition to this we offer a varied lunch arrangement, as well as a free website with domain and hosting. The position is full time with 37.5 hours per week. Your working hours are scheduled on a weekly schedule with 7.5 hours each day, excl. lunch, in some cases you are expected to work on weekends. The starting salary will be DKK 21.000 per month with the opportunity to start as soon as possible! Are you interested? We process all incoming applications on an ongoing basis, so please upload your CV and a short application via the Apply Button as soon as possible. If you have any questions about the position, you are welcome to contact Anne Hansen via email abh@one.com. We look forward to hearing from you!

At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing from you!


As a Customer Service Representative at One.com, your primary job is to help and guide our customers in the use of our products and services via chat and e-mail. This is a position with great opportunity to take on additional responsibilities within translation, product specialization, testing, training or other areas that you would like to develop.


We would love to hear from you if you:

  • Have a thorough and quality-oriented approach to written customer service in flawless Swedish
  • Have the ability to adapt your communication to the individual customer
  • Want to expand your knowledge about websites, web hosting and support
  • Want to work in an international environment with good colleagues and flexible working hours

About you:

You have experience in providing exceptional customer service and you want to learn more about web hosting, websites and domains. We are looking for talent, and we will provide a thorough training in the first period of your employment. We expect you to always bring your best efforts in teamwork and communication when you come to work.


You will be successful in the position if you are positive, open and ready to help where it is needed. If you are also committed to both your work and your colleagues' well-being, you are just the candidate we are looking for, and we hope to hear from you soon as possible.


As our new colleague, you get:

An employment with various tasks and challenges in a global company that is in exciting development!

We offer a professional but informal work environment with competent colleagues from many different nationalities. We have many social activities, e.g. a monthly Friday bar, team events and annual Summer and Christmas parties. 

In addition to this we offer a varied lunch arrangement, as well as a free website with domain and hosting.


The position is full time with 37.5 hours per week. Your working hours are scheduled on a weekly schedule with 7.5 hours each day, excl. lunch, in some cases you are expected to work on weekends.

The starting salary will be DKK 21.000 per month with the opportunity to start as soon as possible!


Are you interested?

We process all incoming applications on an ongoing basis, so please upload your CV and a short application via the 'Apply Button' as soon as possible. If you have any questions about the position, you are welcome to contact Anne Hansen via email abh@one.com. We look forward to hearing from you!

ONE.COM A/SKøbenhavn V2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundesupport til webbureau

WEB-KONCEPT A/S

København S
Kundesupport til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal s...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Ungarbejder til Kopicenter på Amager søges

Hovedstadens Kopicenter ApS

København S
Vi søger en m k som er mindst 15 år. Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. Give vores kunder byens bedste service Gå til hånde hvor det er nødvendigt Svinge moppen, n...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Rådgivende kundeservicemedarbejder med flair for meresalg

NORDICCOM ApS

København NV
Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus? Så er det måske dig vi leder efter! Nordiccom i København er i stor vækst og ...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere

LE DIAMANT ApS

København K
Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere 2 stk. Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten. Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail,...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Quality focused colleague for our Swedish Customer Service!

ONE.COM A/S

København V
At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing fro...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019