Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024889Phoenix-2825e4b912019-06-04T00:00:00Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

2019-06-15T13:50:15.873 Er du den fødte problemknuser? Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige? Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser? Så har vi jobbet til dig! Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde. Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed. Der må påregnes aften- og weekendarbejde. Startdato er den 17. juni 2019 Stillingen Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde. Opgaverne omfatter: Fastholdelse af eksisterende kunder Salg til eksisterende kunder Kundeservice via telefon, e-mail og chat Teknisk support Spørgsmål om abonnement og faktura Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services Kredithåndtering Bestillinger af abonnementer Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel. Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling. Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder. Din profil Du er den person, vi leder efter, hvis du: er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden bliver motiveret af at hjælpe andre med empati kan sætte dig ind i kundens behov arbejde godt selvstændigt såvel som i et team trives i et dynamisk arbejdsmiljø er målrettet og resultatorienteret taler dansk på modersmålsniveau er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt Canal Digital og Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.11jobnet2825e4b9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-10T00:00:000000https://teleperformance.hr-skyen.dk/show-job/439110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3528071Teleperformance Danmark11Hedegaardsvej 882300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent761555JobNet4989496498949610015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Kundeservicemedarbejder i dag.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361824256Michaelmichael.sundsted@teleperformance.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK